• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
Այսօր Կինոյի միջազգային օրն է. Ֆիլմեր, որոնք փոխել են կինոաշխարհը

Այսօր Կինոյի միջազգային օրն է. Ֆիլմեր, որոնք փոխել են կինոաշխարհը

28.12.2019
Սիքվե՞լ, գարնան համա՞ր։ Նորարար է… Հրապարակվել է «Սատանան կրում է Պրադա 2» ֆիլմի թիզերը

Սիքվե՞լ, գարնան համա՞ր։ Նորարար է… Հրապարակվել է «Սատանան կրում է Պրադա 2» ֆիլմի թիզերը

13.11.2025
Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

04.11.2025
2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

04.11.2025
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Ֆեդերացիայի քննադատությանը ի պատասխան. Կինոյի հիմնադրամի պաշտոնական պատասխանը Հովհաննես Գալստյանին

03.11.2025
Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

Կինոգործիչները հայտարարում են Կինոյի հիմնադրամի պայմանագրերի վերանայման մասին

03.11.2025

Մեկ մրցույթ. օրենքի խախտում և համակարգային ձգձգում կինոյի ոլորտում

03.11.2025
Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

20.10.2025
Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

14.10.2025
Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

ԿԳՄՍ-ն ու Կինոյի հիմնադրամը ներկայացրեցին դրամագլխին հատկացումներ կատարելու կարգը

12.10.2025
Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

09.08.2025
Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

05.08.2025
Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

05.08.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Հինգշաբթի, 13 Նոյեմբերի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

    Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

    2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

    2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Ֆեդերացիայի քննադատությանը ի պատասխան. Կինոյի հիմնադրամի պաշտոնական պատասխանը Հովհաննես Գալստյանին

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Կինոգործիչները հայտարարում են Կինոյի հիմնադրամի պայմանագրերի վերանայման մասին

    Մեկ մրցույթ. օրենքի խախտում և համակարգային ձգձգում կինոյի ոլորտում

    Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

    Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

    Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

    ԿԳՄՍ-ն ու Կինոյի հիմնադրամը ներկայացրեցին դրամագլխին հատկացումներ կատարելու կարգը

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

    Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

    Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

    Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

    Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

    Վենետիկի կինոփառատոնում Հայաստանն առաջին անգամ կներկայացվի Արդյունաբերական Ոսկե ակումբում

    Վենետիկի կինոփառատոնում Հայաստանն առաջին անգամ կներկայացվի Արդյունաբերական Ոսկե ակումբում

    Մրցանակակիրները հայտնի են. ամփոփվեց «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնը

    Մրցանակակիրները հայտնի են. ամփոփվեց «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնը

    Հայտնի են GAIFF Pro համարտադրության շուկայի հաղթողները

    Հայտնի են GAIFF Pro համարտադրության շուկայի հաղթողները

    GAIFF Pro 2025 հայտերի ընդունելությունը բաց է

    GAIFF Pro hամարտադրության շուկան այս տարի ներառում է 17 ընտրված նախագծեր

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Լուրեր Ընտրանի

Այսօր Կինոյի միջազգային օրն է. Ֆիլմեր, որոնք փոխել են կինոաշխարհը

Սերգեյ Հովսեփյան
28.12.2019
Ընտրանի, Լուրեր
ընթերցելու ժամանակ՝ 3 րոպե
0
Այսօր Կինոյի միջազգային օրն է. Ֆիլմեր, որոնք փոխել են կինոաշխարհը
8
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Այսօր՝ դեկտեմբերի 28-ին, տարբեր երկրներում, ներառյալ Հայաստանը, նշում են Կինոյի միջազգային օրը: 1895 թվականի այդ օրը լայն հանրությանը Լյումիեր եղբայրները ներկայացրել են Լա Սյոտա կայարան գնացքի ժամանման մասին պատմող ժապավենը: Այս միջոցառումը տեղի է ունեցել Փարիզում՝ Կապուցինների բուլվարում գտնվող սրճարանում: Հանդիսատեսները մուտքի համար պետք է վճարեին, այնպես որ դա սինեմատոգրաֆի առաջին վճարովի ցուցադրությունն էր:

Հայաստանում առաջին կինոցուցադրությունը կայացել է Երևանում՝ 1899 թվականին: Իսկ հայկական կինոյի օրը համարվում է ապրիլի 16-ը, քանի որ 1923 թվականին Խորհրդային Հայաստանի կառավարությունը դեկրետ ընդունեց «Կինոյի մասին» և ստեղծեց առաջին պետական կինոկազմակերպությունը:

«Գնացքի մեծ կողոպուտը»
1903

Թվում է, թե բոլոր ժամանակակից ֆիլմերը, ինչ-որ բանով պարտք են այս փոքրիկ համր կարճամետրաժ ժապավենին: Բանն այն է, որ դրանում առաջին անգամ իրականացվել է պարզ խնդիր՝ պատմել պատմություն: Ոչ թե առանձին պահ ցույց տալ, այլ բառացիորեն բացահայտել կինեմատոգրաֆի նառատիվ հնարավորությունը: Այս ֆիլմը բեմադրել և նկարահանել է Թոմաս Էդիսոնի կինոօպերատորներից մեկը՝ Բլեր Սմիթը: Չնայած այս նախագծի կարեւորությանը կինոյի համար, այն ունի ընդամենը 14 տեսարան, որոնք միացված են գծային մոնտաժով:

«Պոտյոմկին» զրահանավը»
1925

Ռեժիսոր Սերգեյ Էյզենշտեյնի «Պոտյոմկին» զրահանավը» ֆիլմն առաջին անգամ ցուցադրել է ամբողջ աշխարհի կինեմատոգրաֆիստներին, թե ինչպես կարելի է խաղալ նկարահանման կետերի, ռակուրսների եւ, ամենակարեւորը, մոնտաժի հետ (Էյզենշտեյնի «ատրակցիոնների մոնտաժի» տեսությունը): Այս համր ֆիլմում Էյզենշտեյնն արդեն ոչ թե պարզապես օբյեկտները հանում է միջին պլանից, այլ հանդիսատեսի մոտ ուժեղ զգացմունքներ է առաջացնում խոշոր պլանների օգնությամբ՝ հատուկ ցուցադրելով նկարի այս կամ այն պահերը:

«Ջազի երգիչը»
1927

Պատմության մեջ առաջին լիամետրաժ հնչունային ֆիլմը, որը սկիզբ դրեց հնչունային կինոյի դարաշրջանին եւ, համապատասխանաբար, ստիպեց համր ֆիլմերին հետին պլան անցնել, այդ թվում Չառլի Չապլինին խաղից դուրս հանեց: Չնայած նրան, որ «Ջազի երգիչը» ֆիլմի պատկերը սեւ ու սպիտակ է, հնչունային համադրման տեխնոլոգիան իր ժամանակին դարձրել է այս ֆիլմը տեխնոլոգիական նորույթ: Եվ չնայած ֆիլմում խոսակցական ռեպլիկները քիչ են, գլխավոր հերոսի կատարմամբ երգերը միայն երկուսն են, իսկ ինտերտիտրերը շատ հաճախ են հայտնվում, 1927 թվականի հոկտեմբերի 6-ը պաշտոնապես համարվում է հնչունային կինոյի ծննդյան օր:

«Բեքքի Շարփ»
1935

Becky Sharp (1935) Directed by Rouben Mamoulian Shown from left: Miriam Hopkins (as Becky Sharp), Cedric Hardwicke (as Marquis of Steyne)

Կասեք «նորից հայուգեն են փնտրում», բայց այս անգամ իրոք պատմական պահ է: Պաշտոնապես առաջին գունավոր ֆիլմն ընդունված է համարել ամերիկահայ ռեժիսոր Ռուբեն Մամուլյանի «Բեքքի Շարփը», որը 1935 թվականին է էկրան բարձրացել:

«Քաղաքացի Քեյնը»
1941

Ռեժիսոր Օրսոն Ուելսի ֆիլմը, որը պարբերաբար հայտնվում է կինեմատոգրաֆի պատմության մեջ ամենանշանակալի ժապավենների ցուցակում, ազդարարել է անկախ կինեմատոգրաֆի կայացման մասին, որը կապված չէ երկար ձեռքերով ստուդիաների եւ պրոդյուսերների հետ: Օրսոն Ուելսը բացեց կինեմատոգրաֆի սահմանները, խախտեց ֆիլմերի նկարահանումների եւ սցենարի գրելու բոլոր հնարավոր կանոնները, դառնալով ուղենիշ եւ մասամբ ոգեշնչող ոչ միայն եվրոպական «նոր ալիքի», այլեւ Ֆրենսիս Ֆորդ Կոպոլայի, Մարտին Սկորսեզեի, Քվենտին Տարանտինոյի եւ շատ այլ կինոգործիչների համար:

«Պսիխո»
1960

1960 թվականին Ալֆրեդ Հիչկոկի նկարահանած «Պսիխո» թրիլերը կոչել են «հորրորի պապիկ»: Հենվելով Ռոբերտ Բլոխի համանուն նովելին՝ Հիչքոքը ֆիլմ է նկարահանել, որտեղ առավելագույնս բացահայտել է կինոարվեստի կարողությունը՝ պահպանել անհայտությունն ու մթնոլորտը շիկացնել օբյեկտների նկարահանման, տեղակայման ու շարժման, պլանի մեծության, հնչյունների, սյուժեի զարգացման տեմպերի միջոցով:

«8 ½»
1963

Իտալացի հայտնի ռեժիսոր Ֆեդերիկո Ֆելինին պատմություն է ստեղծել խեղված պրոդյուսերի մասին, որը որոշակի խնդիրներ է ունեցել իր վերջին նախագիծը գործարկելու թույլտվություն ստանալու հետ կապված: Ֆիլմը երազանքների, երևակայությունների և իրականության սյուրռեալիստական համադրություններն են, որոնք միահյուսված են այնպես, որ դիտողը պետք է ինքն իրեն հասկանա, թե ինչ ինչի հետ է կապված:

Ֆիլմի ազատ ձեւն օգնել է ապագա ռեժիսորներին դուրս գալ ավանդական, գծային պատմությունից: Այն բացել է սյուրռեալիստ ռեժիսորների բազմաթիվ սերունդների դռները, այդ թվում՝ Դեւիդ Լինչի, Թերրի Գիլիամի, Դարեն Արոնոֆսկու եւ Միշել Գոնդրիի:

«2001 թվականի տիեզերական ոդիսականը»
1969

BKA1J3 2001: A SPACE ODYSSEY (1968)

Մեկ փոքրիկ քայլ մարդու համար, մեկ հսկա թռիչք հատուկ էֆեկտների ստեղծման ոլորտում: Սթենլի Կուբրիկը կինոաշխարհին ստիպել է վերաիմաստավորել հնարավորի սահմանները՝ էվոլյուցիայի իր հալյուցինոգեն պատկերով, երկու դատապարտված տիեզերագնացների եւ HAL անունով խոսող համակարգչի միջոցով:

Ֆիլմի իրական արժեքը ոչ այնքան նրա պատմության մեջ է, որքան օգտագործվող հատուկ էֆեկտների մեջ: Այդ տեխնիկան այդ ժամանակից ի վեր օգտագործվել է մի շարք գիտաֆանտաստիկ ֆիլմերում՝ սկսած Ջորջ Լուկասի «Աստղային պատերազմներից» եւ վերջացրած Ռիդլի Սքոթի «Օտարը» ֆիլմաշարով:

«Աստղային պատերազմներ»
1977

Ջորդ Լուկասը Սթենլի Կուբրիկից ավելի հեռուն է հասել՝ մարդկանց թույլ տալով հանգիստ ապրել հեռավոր գալակտիկայում եւ նույնիսկ մաքսանենգությամբ զբաղվել՝ ընդ որում ավանդաբար փրկելով արքայադուստրերին: Նա չի փորձել իր ֆիլմը լրացնել հավերժական փիլիսոփայությամբ, պարզապես հնարավորություն տալով հանդիսատեսին ուսումնասիրել ֆանտաստիկ աշխարհը եւ եզրակացություններ անել:

«Ո՞վ է դավել Ռոջեր ճագարին»
1988

Ռեժիսոր Ռոբերտ Զեմեկիսի նկարահանած ֆիլմը առաջինն էր, որտեղ համադրվել են գեղարվեստական ֆիլմի և մուլտֆիլմի պատկերները: Հեռուստատեսության անիմացիայի լայն տարածմամբ 1960-ականներից սկսած այս անիմացիոն ոլորտը դանդաղորեն դեգրադացվել է «առավոտյան շաբաթօրյա շոուներ» մակարդակին հասնելով: Այս թանկ ֆիլմը (70 միլիոն դոլարի արտադրության արժեքը, նույնիսկ ներկայիս չափանիշներով մեծ գումար է) ընկերության համար շատ ռիսկային քայլ էր, եւ ռիսկը հետագայում արդարացված էր գերազանց փոխհատուցմամբ:

«Խաղալիքների պատմություն»
1995

Պրեմիերայից առաջ իննսունականների մեջտեղում հայտնված մուլտֆիլմը պահպանում էր ինտրիգը, համոզելով, որ այնտեղ, հերոսների ստեղծողների խոստումների համաձայն, կերպարները չեն երգելու եւ պարելու ցանկացած առիթով, եւ այնտեղ ոչ մի արքայադուստր չի լինի: Բայց երբ մուլտֆիլմը հասավ էկրաններին պարզվեց, որ դա համակարգչային անիմացիա է, այլ ոչ թե նկարված:

Այդ պահից ի վեր որոշվել է ուժերի մեծ մասը ուղղել CG-անիմացիայի զարգացման վրա, որոնել անսովոր հերոսներ եւ տեղադրել նույն արտասովոր պատմության մեջ, ինչպես նաեւ կտրել հանդիսատեսի ուշադրությունը կերպարների կատարմամբ երգերից և ուղղել այն վառ եւ հիշարժան սաունդթրեքի վրա:

«Մատրիցա»
1999

Վաչովսկի եղբայրների ֆիլմը ոգեշնչվել է կիբեռպանկ ժանրի այլ նկարներից՝ «Սայրով վազող», «Տերմինատորը»: Սակայն հաշվի առնելով դրանում օգտագործված նկարահանումների տեխնոլոգիաների, վիզուալ էֆեկտները եւ մոնտաժը՝ Վաչովսկի կինեմատոգրաֆիստների ստեղծագործությունը ոչ միայն ինչ-որ առումով ընդհանրացնում է այն ամենը, ինչն արդեն հասցրել են հանել մարդկանց եւ մեքենաների փոխհարաբերությունների թեմայով: «Մատրիցան» կինոլեզույին նոր հնարավորություններ է բացել եւ ընդլայնել է գիտաֆանտաստիկ ժանրի սահմանները՝ դարձնելով, այդ թվում՝ մարդկանց եւ մեքենաների միջեւ հանդիսատեսի կողմից ընկալվող հոգեբանական սահմանը՝ ստիպելով կասկածել սեփական իրականության մեջ:

«Ավատար»
2009

Երբ Ջեյմս Քեմերոնի «Ավատարը» վերջապես վարձույթում է հայտնվել (ռեժիսորը նախագիծը մշակել է ավելի քան 15 տարի), նա այն ժամանակ շուռ է տվել բոլոր պատկերացումներն այն մասին, թե ինչպիսին կարող է լինել 21-րդ դարի կինոն: Առաջին հերթին, եթե 3D տեխնոլոգիան Քեմերոնից առաջ հատկապես հայտնի չէր, եւ, ընդհանրապես, այն էր, որ հանդիսատեսը տեսնում էր իր վրա փոքր-ինչ ծավալուն թռչող կաթիլներ կամ տերեւներ, ապա «Ավատարը» ցույց տվեց իսկապես խորը պատկեր, եւ հանդիսատեսը հասկացավ, որ 3D ակնոցները այդքան էլ վատ բան չեն: Երկրորդ՝ «Ավատարի» շնորհիվ CG տեխնոլոգիան, որն ավելի վաղ հիմնականում օգտագործվում էր անիմացիոն նկարների ստեղծման ժամանակ, անցել է խաղարկային կինո՝ դերասանների դեմքերը փոխարինելով համակարգչի վրա ստեղծված դիմակներով:

«ԿինոՊրես»-ը Telegram-ում
Թեմաներ լրահոսկինոԿինոյի միջազգային օրֆիլմ

Նման նյութեր Posts

Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

Սերգեյ Հովսեփյան
04.11.2025
0

2026 թ․ բյուջեում կինոյի ֆինանսավորումը փոփոխվել է, սակայն առանց տեսանելի նոր առաջնահերթությունների։ Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է բյուջեյի նախագիծը:

2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

Սերգեյ Հովսեփյան
04.11.2025
0

Ինչո՞ւ է Հայաստանի կինոյի ոլորտը գործում իրավական վակուումի մեջ և ինչ հետևանքներ է ունեցել օրենքի չկատարված պահանջը:

Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Ֆեդերացիայի քննադատությանը ի պատասխան. Կինոյի հիմնադրամի պաշտոնական պատասխանը Հովհաննես Գալստյանին

Սերգեյ Հովսեփյան
03.11.2025
0

Կինոյի հիմնադրամը պատասխանել է ՖԱՀՖ նախագահ Հովհաննես Գալստյանի քննադատություններին՝ հաստատելով միայն մեկ դատական գործ և երկու կասեցված նախագիծ «Պարալելս»-ի հետ։

Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

Կինոգործիչները հայտարարում են Կինոյի հիմնադրամի պայմանագրերի վերանայման մասին

Սերգեյ Հովսեփյան
03.11.2025
0

Ֆիլմարտադրողները հայտարարում են, որ 2025-ի մրցույթի պայմանագրերում կատարվել են որոշ շտկումներ՝ նախարարի հետ քննարկումներից հետո։

  • «Վենոմ 3. վերջին պարը» ֆիլմի առաջին թրեյլերը կարելի է դիտել

    «Վենոմ 3. վերջին պարը» ֆիլմի առաջին թրեյլերը կարելի է դիտել

    12 shares
    Կիսվել 5 Tweet 3
  • 2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • ԱԺ-ի կայքում տեղադրվել է «Կինեմատրոգրաֆիայի մասին» օրենքի նախագիծը

    0 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    0 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: