Connect with us

Գրախոսություն

«Անձրևոտ օր Նյու Յորքում». Այս քաղաքը նրանց հետ կապված այլ ծրագրեր ունի

Հրապարակվել է

Գեթսբին ուսանող է ծագումով Նյու Յորքի հարուստ ընտանիքից, Էշլին՝ Արիզոնայի փոքրիկ քաղաքից։ Մանհեթենում մեծացած երիտասարդը երազում է աղջկան ցույց տալ իր սիրելի քաղաքը։ Ճակատագիրը նրան վերջապես տալիս է այդ հնարավորությունը, երբ աղջկան ուղարկում են Նյու Յորք հայտնի ռեժիսոր Ռոլանդ Փոլարդից հարցազրույց վերցնելու: Այդ անձրևոտ օրը կփոխի նրանց կյանքն ընդմիշտ…

Վուդի Ալենը վաղուց է ձեռք բերել կուլտային անձի կարգավիճակ կինեմատոգրաֆում, իսկ նրա անունը դարձել է ածական բազմաթիվ նկարների վերաբերյալ, որոնցում նա մասնակցություն է ունեցել: Հաճախ նրա ժապավենները նման են միմյանց, եւ անգամ երբ դրանցում երևում է ժանրերի որոշակի ցանկի հղումները, այնուամենայնիվ, Ալենի ձեռագիրը կարելի է նկատել առաջին տեսարաններից: Բնականաբար, «Անձրևոտ օր Նյու Յորքում» ֆիլմը բացառություն չէր, նամանավանդ երբ ֆիլմի անվանման մեջ հիշատակվում է Ալլենի ամենասիրելի քաղաքը, որտեղ նա բնակվել է իր ամբողջ կյանքում:

Առաջին րոպեներից շատ հստակ է գուշակում ռեժիսորի ոճը. գլխավոր հերոսի ետկադրային ձայնը բացում է կինոնկարը՝ հիշեցնելով Ալենի տասնյակ այլ գործեր: Մի քանի րոպե անց Շալամեն, որը «Անձրեւոտ օրվա» մեջ մարմնավորում է Վուդի Ալենի երիտասարդ տարբերակը, սկսում է զգացմունքային գովերգել հարազատ (ինչպես հերոսի, այնպես էլ ռեժիսորի համար) Մանհեթենին, սեր է խոստովանում Չարլի Պարկերին եւ լայնածավալ ծրագրեր է կառուցում՝ հնարավորինս շատ արվեստի ցուցահանդեսներ այցելելու համար:

Ինչպես Ֆիցջերալդի վեպից նրա անվանակիցը, Գեթսբին այլ դարաշրջանի ներկայացուցիչ է: Նա նախընտրում է դասական հոլիվուդյան ֆիլմեր, եւ ժամանակակիցին վերաբերում է որոշակի անտարբերությամբ:

«Գեթսբին ինքնաբավ անձնավորություն է՝ հետաքրքրությունների շատ անսովոր շրջանակով, — ասում է Ալենը: — Նա սիրում է հին երաժշտություն, հնաոճ իրեր եւ անձրեւոտ օրեր: Նա ունի իր զգացմունքները, եւ ոչ ոք չի կարող խլել դրանք»:

Սկզբում թվում է, թե նայում ես «Մանհեթենի» գունավոր ռիմեյքը: Սակայն ռեժիսորի աշխատանքների ցուցահանդեսով ճանապարհորդությունը միայն սկսվում է, եւ խորանալով ավելի շատ անուններ են մտքով անցնում: Քանի որ Վուդի Ալենի ոճը կառուցված է նույնատիպության վրա իր ֆիլմերից յուրաքանչյուրում նա փորձում է ինչ-որ յուրօրինակ բան անել, որպեսզի ֆիլմը ձանձրալի եւ «քշված» չթվա:

«Մանհեթենը» հնարավորի է միակ ֆիլմն է որ լինելու է հանդիսատեսի աչքերի առջև, բայց այս ֆիլմում գերակշիռ դեր է խաղում հումորը: Ալենի հումորը բոլորին չէ որ հարազատ է, սակայն այս ֆիլմում այն մաքսիմալ լայնածավալ է:

«Անձրևոտ օր Նյու Յորքում» զարմանալիորեն արեւոտ ու մաքուր էր, որտեղ դրականը եւ մաքրությունը գերիշխում են կծու հեգնանքի վրա, իսկ գլխավոր հերոսներն իրենց տարիքի պատճառով դեռ չեն հասցրել գրանցվել հոգեվերլուծության ամենշաբաթյա այցերին: Իհարկե, դուք կարող եք գտնել բազմաթիվ թաքնված իմաստներ, ինչպիսիք են #MeToo-ի շարժման կամ հերասմենթի ակնարկները (ռեժիսորին դաժանորեն մեղադրելով անպատշաճ գործողությունների մեջ):

Հեգնական է, որ Նյու Յորքի բնակիչներն այդպես էլ չեն տեսնի մեծ էկրանների այս կինոնկարը: Իսկ ահա հայ հանդիսատեսի բախտն այս առումով ավելի շատ է բերել և առժե դիտել: Ի վերջո, «Անձրեւոտ օրը» տալիս է իսկական աշնանային համերաշխության և երջանկության տրամադրություն:

Ֆիլմում բացի Թիմոթի Շալամեից և Էլ Ֆանինգից նկարահանվել են նաև Սելենա Գոմեսը, Ջուդ Լոուն, Դիեգո Լունան, Լիվ Շրայբերը: Կինոթատրոններում հոկտեմբերի 10-ից:

Միացեք մեր Telegram ալիքին և առաջինը ստացեք մեր նորությունները
Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Մեկնաբանություններ

Գրախոսություն

«Շախմատիստը». Ժերար Դեպարդիեն հերթական անգամ ապացուցել է, որ մեծ դերասանի համար փոքր դերեր չկան

Ֆրանսիացի դերասանը խաղացել է չկայացած գրոսմայստերին «Շախմատիստ» ֆիլմում:

Հրապարակվել է

Հայկական վարձույթում է հայտնվում Պիեր-Ֆրանսուա Մարտեն-Լավալի ֆիլմը, որը հիմնված է Բանգլադեշից պատանի շախմատային հանճարի եւ նրա ֆրանսիացի ուսուցչի իրական պատմության վրա: Վերջինս ֆիլմում խաղացել է Ժերար Դեպարդիեն: Նրա նախատիպը տղայի մասին գիրք է գրել, որն էլ դարձել է սցենարի հիմք, սակայն նա չի ապրել մինչեւ էկրանավորումը:

Բանգլադեշցի հրշեջ Նուրա Մոհամմադը կնոջը թողնելով ավագ դստեր եւ մանկան հետ, Ֆրանսիա է մեկնում միջին որդի Ֆահիմի հետ. հայրենիքում տղամարդուն եւ նրա ընտանիքին վտանգ է սպառնում հակակառավարական ակցիաներին մասնակցելու պատճառով, եւ նա հույս ունի քաղաքական ապաստան ստանալ Եվրոպայում: Ֆահիմը հույս տվող շախմատիստ է, որն արդեն չեմպիոնական տիտղոս է նվաճել իր տանը եւ երազում է սովորել ինչ-որ հայտնի ֆրանսիացի գրոսմայստերի մոտ: Գրոսմայստերի հետ պարապելու փոխարեն Ֆահիմը ստիպված է լինում գնալ քաղաքամերձ շախմատային խմբակ՝ կոպիտ և փնթփնթան Սիլվան Շարպենտյեի ղեկավարությամբ, որը պրոֆեսիոնալ սպորտը թողել է չեմպիոնական տիտղոսից մեկ քայլ հեռավորության վրա եւ կյանքը նվիրել երեխաներին:

«Շախմատիստը» պարզ, գծային, ինչ-որ բանով նույնիսկ քրեստոմատիական դրամա է, որտեղ ամեն ինչ ներկայացված է փոքր չափաբաժնով: Նույնիսկ Ժերար Դեպարդիեն հերթական անգամ ապացուցում է, որ մեծ դերասանի համար փոքր դերեր չկան: Բացի Ֆահիմից, ում անունով ֆիլմը կոչվում է բնօրինակում, էկրանին հայտնվում են եւս մի քանի երեխաներ, եւ սա ամբողջ ֆիլմի ամենահաջողված գտածոներից մեկն է: Ռեժիսորը պատմությունը չի ծանրաբեռնում ևս մեկ հակամարտությամբ, և խմբակի ներսում հնարավոր մրցակցությունը փոխարինում է թիմային ոգով:

Շախմատի մասին ֆիլմը, որի հիմնական կերպարը փախստական տղան է, իհարկե, չի շրջանցում քաղաքականությունը, տվյալ դեպքում նկարվածն այնքան կոպիտ ու սխեմատիկ է միգրացիոն օրակարգն ուժեղացնելու համար: Չնայած կինոյում արդեն սովորական դարձաց այս թեմային «Շախմատիստում» երևում են հետաքրքիր բաներ: Օրինակ, Ֆահիմի հաջողության պատմությանը զուգահեռ ընթացող իր հոր գոյատեւման ողբերգական պատմությունը, նույնիսկ իր իրավիճակում թվացյալ աննշան խնդրի առջեւ կանգնած, ինչպես լեզվական պանեշը: Թշնամին կարող է ձևանալ ընկեր, իսկ օտար մարդիկ լիմեմ ըմկեր, ովքեր չեն հասկանում ոչ մի բառ այն ամենից, ինչ դու ասում ես: Եվ նույնիսկ Ֆրանսիայի մեծության մասին վարչապետի վերջնական պաթոս ելույթը տեղին է:

Շարունակել ընթերցումը

Գրախոսություն

«Ջրի տակ». երբ Ռիդլի Սքոթի Օտարը հայտնվում է Ջեյմս Քեմերոնի անդունդում

Հրապարակվել է

Հունվարի 23-ին հայկական կինոթատրոնների էկրաններին է դուրս գալիս «Ջրի տակ» (Undewater) սարսափ ֆիլմը, որտեղ ստորջրյա կայանի աշխատակիցների թիմը՝ Քրիսթեն Ստյուարտի գլխավորությամբ, թակարդում է հայտնվում կործանվող բազայի եւ անհայտ հրեշների միջեւ, որոնք ցանկանում են ուտել նրանց:

Ֆիլմի ընթացիկ հավաքները ԱՄՆ-ում (որտեղ ֆիլմը դուրս է եկել հունվարի 10-ին եւ ջախջախվել է քննադատների կողմից) արտացոլում են նկարի ձախողվածությունը: Բայց, եկեք չխոսենք փողերի մասին, այլ անցնենք ֆիլմին: Ֆիլմը կարելի է նկարագրել այսպես՝ Ռիդլի Սքոթի Օտարը հայտնվում է Ջեյմս Քեմերոնի անդունդում: Ընկերությունը չի թաքցնում այն փաստը, որ «Ջրի տակ» ժապավենը որոշակիորեն ընդօրինակում է վերոնշյալ ֆիլմերին: Արտադրողը ընդգծում է, որ «ներկայացնում է բոլորովին նոր հոյակապ կերպարների»:

Իսկզբանե անհասկանալի է ինու է արտադրողը ստում ֆիլմի նկարագրության մեջ նշելով, որ բազան վնասվում է երկրաշարջի պատճառով, իսկ հետո ցուցադրում է ստորջրյա Գոդզիլային: Անհասկանալի է, թե ինչում է կերպարների հոյակապությունը: Տասնամյակի լավագույն դերասանուհին սառեցված դեմքի արտահայտությամբ խաղում է ինչպես միշտ (բացառությամբ, երբ նա Չարլիի Հրեշտակ էր): Կա անփորձ պրակտիկանտ գիտնական Էմիլին (Ջեսիկա Հենվիկ), սեւամորթ Ռոդրիգոն (Մամուդու Ատի), որը չունի տարբերակիչ հատկություններ, բացի մաշկի գույնից: Կա նաեւ ծաղրածու Թի Ջեյ Միլլերը «Դեդփուլից», ինչպես միշտ խաղում է ինքն իրեն, մեկ թթու կատակ տալով մյուսի հետեւից, կապիտան Լյուսենը (Վենսան Կասել) եւ հավայան վերնաշապիկով մի տղա Սմիթ անունով (Ջոն Գալահեր կրտսերը): Բոլորը իսկական դատարկություն են, որոնք ամբողջ ճանապարհը ձանձրալի զրույցնե են վարում: Կերպարները ոչ մի կերպ չեն բացահայտվում:

Երկրաշարժային մղձավանջից հետո խումբը տարօրինակ արարած է հանդիպում: Սակայն եթե իրենք Ռիդլի Սքոթի «Օտարը» տեսած լինեին վաղուց հետույքները հեռու կտանեյին այդ բազայից: Սարսափելի այդ արարածը փոքրիկ Օտարի նոր տաբերակն էր ու տեսարանը բառացիորեն կրկնում էր Սքոթի ժապավենը: Ֆիլմի ընթացքում սցենարիստը չի պատասխանում նույնիսկ իր կերպարի կողմից իրավի հնչեցրաց հարցին՝ «Ինչո՞ւ են այս արարածները տեղակայվել այստեղ»: Մեզ չեն բացատրի որտեղից են հայտնվել այս արարածները, դրանք պարզապես գոյություն ունեն: Իբր գիտնականը մի խելացի բան է ասում, որ «հնարավոր է, ռեակտորի տաքությունից բարենպաստ պայմաններ են ստեղծվել» այս արարածների հայտնվելու համար:

«Ջրի տակ» ֆիլմի միակ մեսեջն էր, որ մարդիկ շատ հեռու են գնացել եւ օվկիանոսը նրանցից վրեժ է լուցում: Ֆիլմը չի կարողանում կողմնորոշվել. եթե սա աղետալի ֆիլմ է, որտեղ մարդիկ մահանում են տարբեր ավերածություններից, ապա հրեշների մասին թեման անտեղի է: Ամբողջ ֆիլմի ընթացքում անհնար է պարզ տեսնել այդ արարածներին: Նրանք միշտ շարժման մեջ են:

Շարունակել ընթերցումը

Գրախոսություն

«Հորիզոնին այդքան մոտ». բացառիկ պատմություն անհաղթահարելի հանգամանքների հետ բախվող մեծ սիրո մասին

Հրապարակվել է

«Հորիզոնին այդքան մոտ» գեռմանական ֆիլմը հանդիսանում է գերմանացի գրող Ջեսիկա Կոխի «Դենի» ինքնակենսագրական եռագրության առաջին մասը: Սերիայի բոլոր վեպերը բեսթսելեր են դարձել Գերմանիայում, եւ ահա արդեն գրական պատմությունը վերածվել է կինոֆիլմի:

Ռոմկոմի ռեժիսորն է Թիմ Տրախտեն, իսկ Կոխի վեպի սցենարը գրել է Արման Շրյոդերը։ Ֆիլմում գլխավոր դերերը կատարել են Յանիկ Շումանը (Դենի), Լունա Վեդլերը (Ջեսիկա) եւ Լուիզա Բեֆորտը (Թինա):

Նրանք միմյանց հանդիպեցին իրենց չափահաս կյանքի լուսաբացին, երբ զգացմունքները հաղթում էին վախերն ու հաղթահարում ցանկացած խոչընդոտներ։ Երիտասարդ սիրահարներն ամեն վայրկյան միասին էին, սակայն, սերն առաջին հայացքից չի կարող հավերժ տևել։

«Այդ ժամանակ ես չգիտեի, թե ինչ անկանխատեսելի կարող է լինել կյանքը, և որ խորը ցավն ու մեծ երջանկությունը կարող են այդքան մոտ լինել միմյանցից:»

Նկարն, ընդհանուր առմամբ, իրենից ներկայացնում է գեղեցիկ փաթեթավորմամբ եւ նույնատիպ միջուկով կոնֆետ: «Հորիզոնին այդքան մոտ» ֆիլմը իրականությանը մոտ հեքիաթացված ֆիլմ է: Վարդագույն խլիքները ամեն րոպե ծորում են էկրանի հակառակ կողմից: Այս անգամ պատմությունը մի քիչ այլ տեսք ունի՝ հիվանդ է տղան, աղջիկը տեղը չի գտնում:

Վերջերս շատ էին այս տիպի ֆիլմերը, հատկապես «Վոլգա» ընկերության կողմից՝ «Հետո», «Նրանց բաժանում է հինգ քայլ», հիմա «Հորիզոնին այդքան մոտ»: Եթե «Հետոն» անիմաստ ֆիլմ էր, ապա երկրորդը մելոդրամաների շարքում լավ տեղ է ամրագրել: «Հորիզոնին այդքան մոտ» ֆիլմը ավելի շատ նվիրված է վարդագույն խլինքների լղոզմանը… ու հա մի քանի բառով նկարագրում են թե ինչով է տարբերվում ՁԻԱՀ-ը ՄԻԱՎ-ից: Գուցե ֆիլմը ավելի ուժեղ լիներ, եթե ինչ-որ չափով նվիրված լիներ այդ թեմային, սակայն մենք տեսնում ենք երիտասարդների վազվզոցը ու անտեղի հրճվանքը:

Կարող եք գրկել ձեր ընկերուհուն կամ ընկերոջը և փորձել մի կաթիլ արցունք թափել կինոթատրոններում հունվարի 23-ից

Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ

Թրենդային

Գովազդ

Հարցում

Հունվարի ո՞ր ֆիլմն եք սպասում:

View Results

Loading ... Loading ...

Թրենդային

Copyright © 2019 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: