Connect with us

Նորություններ

«Բերանը փակ չի պահում» Թոմ Հոլանդը խաղացել է նոր «Վրիժառուներում» առանց սցենարի

Հրապարակվել է

Թոմ Հոլանդին չի կարելի վստահել, կարծում են «Վրիժառուների» ռեժիսորները: Դերասանի երկար լեզուն Ռուսո եղբայրներին ստիպեց չթողնել Սարդ-մարդու դերակատարին ծաոթանալ ամբողջական սցենարի հետ: Այս մասին Ջո Ռուսոն պատմել է ապրիլի 1-ին Marvel-ի միջոցառման ժամանակ:

«Այո, մենք Թոմ Հոլանդին սցենար չենք տալիս: Թոմը ստանում է միայն իր խոսքերը: Նա նույնիսկ չգիտի, թե ում հետ է խաղում կոնկրետ դրվագում: Մենք օգտագործում ենք շատ լավ ձևակերպումներ, որպեսզի նկարագրենք, թե ինչ է կատարվում բեմում, քանի որ նա խնդիրներ ունի բերանը փակ պահելու հետ»:

Ռուսո եղբայրների ելույթը կարելի է դիտել այս տեսանյութում, որը նկարահանվել է դահլիճից:

Հոլլանդի նկատմամբ քաղաքականությունը դատարկ տեղում չի առաջացել: «Անվերջության պատերազմի» հատուկ ցուցադրման ժամանակ նա բեմ դուրս եկավ և բղավեց «Մի անհանգստացեք, ես դեռ կենդանի եմ»: Դերասանը նաև հաստատել է երկրպակուների տեսությունը այն մասին, որ նոր «Վրիժառուներում» կարևոր տեղ է հատկացված քվանտային չափմանը (Quantum Realm): Այս տարվա ապրիլին վիրուսային ժողովրդականություն է ձեռք բերել դրվագների մոնտաժով հոլովակ, որտեղ Բենեդիկտ Քամբերբեթչը (Դոկտոր Սթրենջի դերակատարը) ընդհատում է Թոմ Հոլանդին «Վրիժառուների» վերաբերյալ տարբեր հարցազրույցների ժամանակ:

Անցյալ ամռանը Հոլանդը խոստովանել է, որ նույնիսկ մարտական տեսարանների նկարահանումների ժամանակ նա ստիպված է եղել կռվել օդի հետ:

«Ռուսո եղբայրներն ինձ ասում են. «Ուրեմն, դու կանգնած եդ այստեղ և կռվում ես այս տղայի»: Ես էլ պատասխանում եմ. «Օքեյ, իսկ ո՞ւմ հետ եմ կռվում:», իրենք ինձ. «Դե, մենք քեզ չենք կարող ասել, դա գաղտնիք է»: Ես նրանց. «Օքեյ, իսկ ի՞նչ տեսք ունի:» և նրանք պատասխանում են. «Դե, մենք քեզ չենք կարող ասել, որովհետև դու միանգամից կհասկանաս»: Այնպես որ, ես օդ էի ծեծում 15 րոպե: Երբ համաձայնում էի այդ աշխատանքին, այլ կերպ էի պատկերացնում այն: Բայց արդեն սովոր եմ»:

«Վրիժառուները. Վերջնախաղ» ֆիլմը հայկական վարձույթ դուրս կգա ապրիլի 29-ին:

Միացեք մեր Telegram ալիքին և առաջինը ստացեք մեր նորությունները
Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Մեկնաբանություններ

Կինոիրադարձություններ

Չինացիները չեն մասնակցի CinemaCon-ում

Համաժողովը դեռ չի նախատեսվում չեղյալ հայտարարել կամ հետաձգել:

Հրապարակվել է

Բոլոր չինացի մասնակիցները հրաժարվել են Լաս Վեգասում CinemaCon այցելությունից, հաղորդում է THR-ը: Պատճառը կորոնավիրուսի հետագա տարածման աճող ռիսկերն են: Դրա հետ մեկտեղ միջազգային կինոշուկան նախատեսվում է անցկացնել պլանավորված ամսաթվերի ընթացքում:

Հաշվի առնելով, որ այս շաբաթ կորոնովիրուսի օջախները բռնկվել են Իտալիայում եւ Հարավային Կորեայում, աճում է հավանականությունը, որ Հոնկոնգյան Filmart-ից հետո այլ միջազգային կինոշուկաներ եւս կչեղարկվեն: Այնուամենայնիվ, CinemaCon-ի տնօրինությունը երեկ հատուկ հայտարարություն է տարածել, որ կինոշուկան ոչ միայն տեղի կունենա, այլեւ կանցնի ամբողջ ծավալով, առանց ծրագրի կրճատումների: Հայտարարության մեջ ընդգծվել է, որ մասնակիցների անվտանգությունն ու արդյունավետ աշխատանքը մնում են գլխավոր առաջնահերթությունը կազմակերպիչների համար:

Տնօրինությունը նաեւ հավելել է, որ իրենք մշտական կապի մեջ են Հիվանդությունների վերահսկման կենտրոնի (CDC) եւ առողջապահության այլ մարմինների հետ եւ հետեւողականորեն հետեւում են նրանց առաջարկություններին:

Շարունակել ընթերցումը

Հայաստան

Կինոկենտրոնի տնօրինությունը մինչ Բեռլին մեկնելը աշխատանքից ազատելու որոշումներ է ուղարկել

Հրապարակվել է

Փետրվարի 27-ին ԱԺ «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Աննա Կոստանյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրառում է կատարել Կինոկենտրոնի կողմից մինչ Բեռլինի Եվրոպական կինոշուկա մեկնելը աշխատանքից ազատման ծանուցագիրների ուղարկման մասին: Ծանուցումները ստորագրված են 2020 թվականի փետրվարի 20-ին:

«Երեկ նամակ եմ ստացել Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի մի քանի աշխատակիցներից, ովքեր բարձրաձայնում են, որ փետրվարի 21-ին Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի տնօրինության կողմից իրենց են ներկայացվել ծանուցագրեր, որով կառուցվածքային փոփոխություններ հիմնավորմամբ՝ աշխատակիցների մի մասին տեղեկացվել է հաստիքը լուծարելու պատճառով ս/թ ապրիլի 30-ից աշխատանքից դուրս մնալու մասին, մյուս մասին արվել է համագործակցությունը շարունակելու առաջարկ։ Աշխատակիցները հայտնում են մտահոգություն առ այն, որ աշխատանքի և համագործակցությունը շարունակելու առաջարկ չի արվել այն մարդկանց, ովքեր ոլորտին հատուկ մասնագիտական կրթություն ունեն, նաև բարձր որակավորում ու տարիների փորձառություն։ Սա հարցի մյուս կողմն է։

Հիմա ամենակարևորը․ այս քայլի հապճեպությունը մտածելու տեղիք է տալիս` ինչո՞վ է պայմանավորված այս կառուցվածքային փոփոխությունների հրատապությունը, հատկապես, երբ Ազգային կինոկենտրոնը հրաշալի տեղյակ է, որ Ազգային ժողովը, իմ նախաձեռնությամբ, այս պահին արդեն իսկ զբաղվում է Կինոյի մասին օրենսդրական նախաձեռնությամբ, որն այս պահին վերջնականացման փուլում է և ընդամենն օրերի հարց է նախագիծը շրջանառության մեջ դնելը։ Նշեմ, որ այս նախագիծը նախատեսում է նաև կինոյի պետական կառավարման ազգային մարմնի նոր կառուցվածք։

Ուշադրության պետք է արժանացնել նաև այն հանգամանքը, որ ծանուցագրերը տրվել են առանց հիմնարկի կառուցվածքային փոփոխությունները վկայող փաստաթղթի՝ աշխատակիցներին զրկելով դրան հանգամանալից ծանոթանալու, փոփոխությունների անցկացման անհրաժեշտության տրամաբանությունը հասկանալու, հիմնավորումն ըմբռնելու հնարավորությունից, և միայն ծանուցումից 3 օր անց աշխատակիցներին տրամադրվել է հաստիքացուցակ, որը բովանդակային միանգամայն այլ բնույթի փաստաթուղթ է, ընդ որում, այս հաստիքացուցակը, որն ուժի մեջ է մտնելու 2020-ի մայիսի 1-ից, չի պարունակում ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հաստատման ամսաթիվը, ինչը վիճարկելի է դարձնում ժամկետից շուտ 21.02.2020թ․ աշխատողներին տրված ծանուցագրերի օրինականությունը, կազմվել է Ազգային կինոկենտրոնի գլխավոր հաշվապահի կողմից, ով, ըստ էության, չունի դրա իրավասությունը։ Առանց մրցույթի և առանց ատեստավորման մի շարք աշխատակիցների ծանուցումով առաջարկվել են նոր հաստիքներ։ Չկա նաև նոր կառուցվածքի վերաբերյալ քննարկման արձանագրություն կինոկենտրոնի աշխատակիցների հետ, ինչը նշանակում է, որ կինոկենտրոնի տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատարը, ով, ի դեպ, 2017-ից է ժ/պ-ի կարգավիճակում, կայացրել է միանձնյա որոշում։

Պաշտոնական նամակներով դիմելու եմ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն՝ պարզելու այս փոփոխությունների իրավաչափությունը, Նիկոլ Փաշինյանին, որպեսզի հասկանանք, թե արդյոք նոր Հայաստանում նմանօրինակ ձևով են արդյոք շարունակելու իրականացվել այսպես կոչված փոփոխությունները, և վերջապես Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի ժամանակավոր պաշտոնակատարին՝ պարզելու իր քայլերի տրամաբանությունն ու հապճեպությունը։ Վստահ եմ` այնտեղ տեղյակ են ՀՀ Կինեմատոգրաֆիայի կամ Կինոյի մասին օրենքի նոր նախագծում նախատեսվող ազգային կինոյի պետական նոր մարմնի կազմավորման մասին։

Եթե պետական գերատեսչությանը ենթակա կառույցն այսօր լրջորեն չի վերաբերվում երկրի օրենսդիր մարմնին, ապա ես ցավում եմ, որ ակնկալվող փոփոխություններն այս ուղղությամբ են շարունակում ընթանալ»։

Պատգամավորը կից ներկայացրել է փաստաթղթերի լուսանկարները:

Շարունակել ընթերցումը

Կինոիրադարձություններ

Հայկական կինոարդյունաբերության ոչ թափանցիկ գործելաոճը

Հրապարակվել է

Հաճախ ենք կարդում քաղաքական հոդվածներ, որտեղ կարևորվում է թափանցիկությունը: Նոր Կառավարությունը, նպատակ ունենալով բարձրացնել մարդկանց վստահությունը պետական մարմինների նկատմամբ, ինչպես նաև պետական պաշտոնյաների պատասխանատվության աստիճանը, նախաձեռնում է տարբեր միջոցառումներ, որոնք ուղղված են պետական մարմինների աշխատանքի թափանցիկության ապահովմանը:

Տարբեր ոլորտների թափանցիկության արդյունքները մենք տեսնում ենք հեռուստատեսությամբ, կարդում ենք լրահոսը: Կինոարդյունաբերությունը այն ոլորտների ցանկից է, որի նորությունները մնում են մարդկանց նեղ շրջանակում կամ ընդհանրապես չեն հրապարակվում:

ԿինոՊրեսը արդեն անդրադարձել է Հայաստանի Ազգային Կինոկենտրոնի Եվրոպական կինոշուկայում ներկայությանը, որը անցկացվում էր Բեռլինի միջազգային կինոշուկայի շրջանակում: Ինքը՝ Կինոկենտորնը բազմիցս լույս է սփռել իր կատարած աշխատանքի վրա, սակայն, եթե այլ երկրներում մենք նկատում ենք արդյունքների արագ հրապարակում, Հայաստանում ամեն ինչ հակառակ է աշխատում: Տեղեկությունը կամ չի հրապարակվում, կամ ակնարկ է կատարվում, կամ կիսատ է հրապարակվում:

Եվրոպական կինոշուկան անցկացվում է փետրվարի 20-27-ը: Հետևելով այլ երկրների մամուլին մենք տեղեկանում ենք, որ Ռուսաստանը արդեն տեղեկացրել է իր գոծունեության արդյունքների մասին: Մոսկովյան 16 ընկերություններ «Created in Moscow. Russian films for global audiences» շնորհանդեսի շրջանակում ներկայացրել են իրենց նախագծերը Եվրոպական կինոշուկայում: Մոսկվայի արտահանման կենտրոնի կողմից «Ռոսկինոյի» հետ համագործակցությամբ կազմակերպված միջոցառումն այցելել են ավելի քան 80 միջազգային գնորդներ եւ պրոդյուսերներ: Այս մասին տեղեկանում ենք «Ռոսկինոյի» կայքից:

Ինչ վերաբերում է Հայաստանին, ապա մենք գիտենք, որ տպագրվել է կատալոգ, որը պարունակում է տեղեկություն 2019-2020 թթ հայկական 50 ֆիլմերի մասին, և որ տաղավարում շատ հայեր են եղել, որոնք հանդիպել են Ուզբեկստանի և Վրաստանի ներկայացուցիչների հետ, այցելել են Film University Babelsberg համալսարան: Կինոկենտրոնի տեղեկատվության միակ աղբյուրը՝ իրենց ֆեյսբուքյան էջը կիսվում է Բեռլինում անցկացրած օրերի տպավորություններով, սակայն գործնական իրականությունը մնում է կադրց դուրս:

Հայկական կինոարդյունաբերույթան թափանցիկության մասին խոսելը դժվար է: Կինոկենտրոնի միջոցառումների մասին տեղեկանում ենք այն կադրերից, որոնք տեղադրվում են ֆեյսբուքյան էջում: Մեզ տեղեկացնում են բուն միջոցառման մասին, բայց ոչ արդյունքների մասին: Տարվա սկզբից Կինոկենտրոնը հասցրել է մասնակցել Ռոտերդամի կինոփառատոնին, Եվրոպական կինոշուկայում (Բեռլին), կազմակերպել «Կինոարտադրողների Համահայկական Ֆորում»: Բոլոր այս միջոցաժումները ավարտվել են արանց հաշվետվության և արդյունքների ներկայացման:

Հայաստանի Ազգային Կինոկենտրոնից ակնկալում ենք հաշվետվություն և տեղեկատվություն հայկական կինոնախագծերի վերաբերյալ:

Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Գովազդ

Հարցում

Հունվարի ո՞ր ֆիլմն եք սպասում:

View Results

Loading ... Loading ...

Թրենդային

Copyright © 2019-2020 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: