ամն ,

Բրիտանիայում արգելել են գովազդում գենդերային կարծրատիպեր օգտագործել

glamorous housewife makes light work of her hoovering

Գովազդային ստանդարտների Բրիտանական վարչությունում, որը զբաղվում է գովազդի ոլորտի կարգավորմամբ, վերլուծել են գենդերային կարծրատիպերը: Այնտեղ հանգել են այն եզրակացության, որ դրանցից մի քանիսի օգտագործումը կարող է բացասաբար ազդել երեխաների եւ երիտասարդների կյանքի ընտրության վրա, սահմանափակել մարդկանց ներուժը, ինչպես նաեւ նպաստել գենդերային անհավասարության ուժեղացմանը:

Արգելքի տակ են հայտնվել այն սցենարները, որոնցում տղամարդը թափթվում է, իսկ կինը զբաղվում է մաքրությամբ: Չի կարելի գովազդ ցուցադրել, որտեղ տղամարդը կամ կինը չի կարողանում ինչ-որ խնդիր լուծել իր սեռի պատճառով: Օրինակ, տղամարդը չի կարող փոխել տակդիրը, իսկ կինը կայանել մեքենան:

Արգելքը տարածվում է ոչ միայն մամուլի գովազդի, արտաքին գովազդի եւ հեռուստագովազդի, այլեւ սոցցանցերում գովազդի վրա: Գովազդային ստանդարտների վարչությունը պարզաբանել է, որ կքննարկի կոնկրետ բողոքները, կգնահատի գովազդի համատեքստն ու բովանդակությունը, որոշելու համար, թե արդյոք այն խախտում է կանոնները:

Ի՞նչ եք կարծում

0 points
Upvote Downvote

Հեղինակ՝ Սերգեյ Հովսեփյան

Գլխավոր խմբագիր: 2017 թվականին ավարտել եմ Սլավոնական համալսարանի ռեժիսուրայի բաժինը: Նույն ժամանակ ընդունվել եմ ՎԳԻԿ-ի պրոդյուսերական ֆակուլտետ: Աշխատել եմ «Նաիրի» կինոթատրոնում և տարբեր ռուսական կնոփառատոններում:

Դիտարկումները

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Բեռնել եւ hellip;

Բեռնել եւ hellip;

0

Comments

0 comments

«Քանի դեռ կա պրոսեկկո, հույս կա». գինու բույրով ձանձրալի ֆիլմ

Հայաստանի ուիք էնդի դրամարկղային մուտքերը, հունիսի 13-16, 2019