• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
Ենթագրերի ընկալումը երեկ և այսօր

Ենթագրերի ընկալումը երեկ և այսօր

13.06.2021
Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

11.07.2025
Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

10.07.2025

Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

09.07.2025
Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

07.07.2025
Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

04.07.2025
Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

04.07.2025
Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

30.06.2025
Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

27.06.2025
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

24.06.2025
«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

24.06.2025
Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

24.06.2025
Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

18.06.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Շաբաթ, 12 Հուլիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Կաննի կինոշուկայում ներկայացվեցին «Տատիկիս վարսերը» և «Դոլի» ֆիլմերը

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիան ամփոփել է Կաննի կինոշուկայում իր աշխատանքը

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Կրթություն

Ենթագրերի ընկալումը երեկ և այսօր

Ենթագրեր կամ կրկնօրինակում՝ միշտ ընտրության հարց է, քանի որ երկուսն էլ տեսալսողական բովանդակության թարգմանության մատուցման տարբերակներ են:

Սերգեյ Հովսեփյան
13.06.2021
Կրթություն
ընթերցելու ժամանակ՝ 2 րոպե
0
Ենթագրերի ընկալումը երեկ և այսօր
26
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Ենթագրերի առաջին հայտնվելուց անցել են տասնամյակներ, մեդիաինդուստրիան մեծացել է և տեսանյութերը ամուր հաստատվել են համացանցում: Կինոյում ենթագրերը օգտագործվում են միջազգային փառատոների ժամանակ կամ վարձույթի ժամանակ ազգային փոքրամասնություններին թարգմանությամբ ապահովելու համար: Ըստ այդմ, ենթագրերի թեման դարձել է ավելի արդիական:

Իհարկե, այդ ժամանակից ի վեր ինչ-որ բան փոխվել է, իսկ ինչ-որ բան մնացել է անփոփոխ: Անմիջապես նշեմ, որ ենթագրերի ձևաչափերի հարցում քիչ բան է փոխվել, քանի որ տվյալների ձևաչափերի ոլորտը, ընդհանուր առմամբ, պահպանողական է:

Ենթագրեր կամ կրկնօրինակում՝ միշտ ընտրության հարց է, քանի որ երկուսն էլ տեսալսողական բովանդակության թարգմանության մատուցման տարբերակներ են: Ենթագրերը լինում են երկու տեսակի՝ պարզապես ենթագրեր և թաքնված ենթագրեր: Տարբերությունը կայանում է նրանց կիրառման նպատակում:

Համառոտ պատմություն

Ենթագրերը տեսալսողական բովանդակության համար տեքստային աջակցություն են: Ենթագրերը հայտնվել են կինեմատոգրաֆի հետ միասին: Համր ֆիլմերի դարաշրջանում, երբ ֆիլմերում դեռ ձայն չկար, ենթագրերը դերասանների երկխոսությունների փոխանցման հիմնական միջոցն էին: Հետագայում տեքստային ենթագրերը օգտագործվել են որպես կրկնօրինակման ձև, որպես լսողական խնդիրներ ունեցող մարդկանց օժանդակ միջոց, ինչպես նաև ֆիլմերում բացատրական կամ լրացուցիչ տեղեկությունների համար:

Ենթագրերը մեծ համբավ ձեռք բերեցին անցյալ դարի 80-ական թվականներին անիմե մոլուցքի սկսվելուց հետո: Չէ որ ձայնային թարգմանությունը անիմեյի սիրահարների շրջանակներում չի ողջունվում:

Միջազգային կինոփառատոները օգտագործում են ենթագրերը օտարերկրյա ֆիլմերի թարգմանությունը ապահովելով պետական և միջազգային լեզվով: Որոշ մարդիկ նախընտրում են դիտել ֆիլմերը ենթագրերով լեզուն ուսումնասիրելու կամ պարզապես բնօրինակ ձայները լսելու համար:

Ենթագրերի ձևաչափեր

Ժամանակակից թվային տեսանյութերի ենթագրերը լինում են hardsub (հարդսաբ) և softsub (սոֆթսաբ):

Hardsub (կարված, կոշտ) — ենթագրեր են, որոնք արդեն տեղադրված են տեսահոսքի վրա, դրանք պատկերի մաս են: Համապատասխանաբար նման ենթագրերը չեն անջատվում և իրենց տեսքը հնարավոր չէ փոխել:

Ավելի վաղ վերառենդերացված ենթագրերը կիրառվել են առանձին պատկերների տեսքով, որոնք դիտման ընթացքում DVD նվագարկիչի կողմից դրվել են ֆիլմի հիմնական պատկերի վրա:

Softsub-ը առանձին ենթագրեր են, որոնք պատրաստված են տեքստային ֆայլի տեսքով, որը կարելի է բացել նույնիսկ սովորական տեքստային խմբագրիչում: Դրանց ցուցադրելու համար պահանջվում է, որ նվագարկիչը կարողանա տեքստը դնել նկարի վրա անմիջապես նվագարկման պահին:

Սոֆթսաբների շարքում կան մեծ թվի ձևաչափեր՝ SubRipper (.SRT), MicroDVD (.SUB), Sub Station Alpha (.SSA), Advanced Sub Station (.ASS), SAMI (.SMI):

Որոշակի էվոլյուցիայի արդյունքում սոֆթսաբների շրջանում առավել տարածված են դարձել SRT և ASS ձևաչափերը, իսկ այդ երկուսի մեջ՝ SRT ձևաչափը:

Բանն այն է, որ SRT-ն ենթագրերի ամենահեշտ տեքստային ձևաչափն է, որտեղ նշվում է միայն տեքստի ցուցադրման ժամանակը և անմիջապես տեքստը:


1
00:00:07,700 --> 00:00:09,100
Ողջույն, Մայրամ:

2
00:00:37,700 --> 00:00:45,100
Ցտեսություն, Մայրամ:

ASS ֆորմատը SSA ֆորմատի զարգացումն է: Սա մեծ հնարավորություններ ունեցող ձևաչափ է, լրացուցիչ տեղեկության ուսումնասիրություն է պահանջում: Այն թույլ է տալիս սահմանել գույնը, տառատեսակը և արտահայտությունների գտնվելու վայրը, պարունակում է հղումներ պատկերների և այլ մեդիաֆայլեր, ինչպես նաև որոշ լրացուցիչ էֆեկտներ:

Արտաքին ենթագրերը կարող են տեսակոնտեյների մեջ ներկառուցված լինել որպես տեքստային հոսքեր: Այս դեպքում յուրաքանչյուր լեզվի ենթագրերը փաթեթավորվում են առանձին հոսքի մեջ՝ լեզվի մասին նշումով:

Այսպիսով, եթե դուք փնտրեք արտաքին ենթագրեր ցանցում, ապա, ամենայն հավանականությամբ, դրանք կլինեն SRT կամ ASS ձևաչափերի ֆայլեր:

Որն է ամենալավ ձևաչափը

Նման ձևաչափերի առկայության դեպքում, իհարկե, չեն դադարում վեճերն այն մասին, թե դրանցից որն է ամենալավը: Լուծումը կախված է միայն նպատակից: Հարդսաբը տեսանելի կլինի ցանկացած նվագարկչի վրա: Սակայն դրա արտադրությունը լրացուցիչ ջանք, ժամանակ և միջոց է պահանջում:

Մյուս կողմից, սոֆթսաբը թույլ է տալիս մեկ տեսանյութի համար ընտրել ենթագրեր բազմաթիվ տարբերակներից: Ի վերջո, բովանդակությունը թարգմանվում է տարբեր լեզուներով, կախված իր ստեղծողի կարիքներից:

Արտաքին տեքստային ձևաչափերից, վստահ եմ, որ առաջիկա 10 տարիներին ամենատարածվածը SRT ձեւաչափն է լինելու:

Ենթագրեր և Համացանց

Տեսանյութը այժմ ինտերնետի անբաժանելի մաս է: YouTube-ը, Facebook-ը, Vimeo-ն զննարկիչում տեսանյութերի դիտումը դարձնում են պարզ և հաճելի զբաղմունք: Այսօր սոցիալական ցանցերից կամ վիդեոհոսթինգներից յուրաքանչյուրը թույլ է տալիս ավելացնել արտաքին ենթագրեր, ինչը թույլ է տալիս ընդլայնել լսարանը մեկ տեսանյութի մեջոցով խուսափելով նույն տեսանյութի պատճենումը հարդսաբով:

Մեզ մոտ հաճախ սիրում են օրինակ բերել Netflix-ը: Հենց այս ընկերությունն է գլոբալիզացիայի ծրագիրը վեր դասում ամեն ինչից: Ունենալով գլոբալիզացիայի մի ամբողջ բաժին՝ ընկերությունն ակտիվորեն աշխատում է տարբեր ձևաչափերով թարգմանությունների վրա՝ ենթագրեր, թաքնված ենթագրեր և կրկնօրինակում: Ընկերությունը յուրաքանչյուր երկրի հանդեպ հատուկ վերաբերմունք է դրսևորում:

Հեռուստատեսությունում ենթագրերի օգտագործման և թաքնված ենթագրերի մասին մենք կպատմենք առանձին հոդվածում:

Թեմաներ ենթագրերթարգմանությունլուսագրերկրթություն

Նման նյութեր Posts

Կառավարությունը «Սահակյանց» անիմացիոն ստուդիային զրկում է տարածքից

Կառավարությունը «Սահակյանց» անիմացիոն ստուդիային զրկում է տարածքից

Սերգեյ Հովսեփյան
27.01.2025
0

Հայաստանի կառավարությունը «Սահակյանց» անիմացիոն ստուդիային զրկում է զբաղեցրած տարածքից

«ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ»՝ հայկական ֆիլմերի տվյալների դարանի մեկնարկ

«ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ»՝ հայկական ֆիլմերի տվյալների դարանի մեկնարկ

Սերգեյ Հովսեփյան
10.01.2025
0

Երկու տարվա քրտնաջան աշխատանքից և նախապատրաստությունից հետո մենք ուրախ ենք տեղեկացնել նոր առցանց ռեսուրսի՝ «ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ» կայքի գործարկման մասին:

ՎԳԻԿում կկայանա պրոդյուսերական ֆակուլտետի շրջանավարտների հանդիպումը

ՎԳԻԿ-ի դիպլոմային աշխատանքի դրամաշնորհը կազմելու է 146 մլն ռուբլի. Գոլիկովա

Սերգեյ Հովսեփյան
06.09.2024
0

Ռուսաստանի Դաշնության փոխվարչապետ Տատյանա Գոլիկովան, Ռուսաստանի Դաշնության մշակույթի նախարար Օլգա Լյուբիմովան և Առաջին ալիքի գլխավոր տնօրեն Կոնստանտին Էռնստն այցելեցին Գերասիմովի...

ՎԳԻԿում կկայանա պրոդյուսերական ֆակուլտետի շրջանավարտների հանդիպումը

Հունիսին ԿՀՊԻ-ում (ՎԳԻԿ) մեկնարկում են կինոմարքեթինգի անվճար առցանց դասընթացներ

Սերգեյ Հովսեփյան
06.06.2024
0

Հունիսին ԿՀՊԻ-ում (ՎԳԻԿ) մեկնարկում են կինոմարքեթինգի անվճար առցանց դասընթացներ

  • Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

    Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • 5 լավագույն ֆիլմ պոռնոյի մասին

    36 shares
    Կիսվել 14 Tweet 9
  • Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: