• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
Ենթագրերի ընկալումը երեկ և այսօր

Ենթագրերի ընկալումը երեկ և այսօր

13.06.2021
Սիքվե՞լ, գարնան համա՞ր։ Նորարար է… Հրապարակվել է «Սատանան կրում է Պրադա 2» ֆիլմի թիզերը

Սիքվե՞լ, գարնան համա՞ր։ Նորարար է… Հրապարակվել է «Սատանան կրում է Պրադա 2» ֆիլմի թիզերը

13.11.2025
Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

04.11.2025
2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

04.11.2025
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Ֆեդերացիայի քննադատությանը ի պատասխան. Կինոյի հիմնադրամի պաշտոնական պատասխանը Հովհաննես Գալստյանին

03.11.2025
Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

Կինոգործիչները հայտարարում են Կինոյի հիմնադրամի պայմանագրերի վերանայման մասին

03.11.2025

Մեկ մրցույթ. օրենքի խախտում և համակարգային ձգձգում կինոյի ոլորտում

03.11.2025
Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

20.10.2025
Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

14.10.2025
Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

ԿԳՄՍ-ն ու Կինոյի հիմնադրամը ներկայացրեցին դրամագլխին հատկացումներ կատարելու կարգը

12.10.2025
Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

09.08.2025
Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

05.08.2025
Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

05.08.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Հինգշաբթի, 13 Նոյեմբերի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

    Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

    2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

    2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Ֆեդերացիայի քննադատությանը ի պատասխան. Կինոյի հիմնադրամի պաշտոնական պատասխանը Հովհաննես Գալստյանին

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Կինոգործիչները հայտարարում են Կինոյի հիմնադրամի պայմանագրերի վերանայման մասին

    Մեկ մրցույթ. օրենքի խախտում և համակարգային ձգձգում կինոյի ոլորտում

    Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

    Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

    Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

    ԿԳՄՍ-ն ու Կինոյի հիմնադրամը ներկայացրեցին դրամագլխին հատկացումներ կատարելու կարգը

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

    Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

    Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

    Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

    Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

    Վենետիկի կինոփառատոնում Հայաստանն առաջին անգամ կներկայացվի Արդյունաբերական Ոսկե ակումբում

    Վենետիկի կինոփառատոնում Հայաստանն առաջին անգամ կներկայացվի Արդյունաբերական Ոսկե ակումբում

    Մրցանակակիրները հայտնի են. ամփոփվեց «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնը

    Մրցանակակիրները հայտնի են. ամփոփվեց «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնը

    Հայտնի են GAIFF Pro համարտադրության շուկայի հաղթողները

    Հայտնի են GAIFF Pro համարտադրության շուկայի հաղթողները

    GAIFF Pro 2025 հայտերի ընդունելությունը բաց է

    GAIFF Pro hամարտադրության շուկան այս տարի ներառում է 17 ընտրված նախագծեր

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Կրթություն

Ենթագրերի ընկալումը երեկ և այսօր

Սերգեյ Հովսեփյան
13.06.2021
Կրթություն
ընթերցելու ժամանակ՝ 2 րոպե
0
Ենթագրերի ընկալումը երեկ և այսօր
26
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Ենթագրերի առաջին հայտնվելուց անցել են տասնամյակներ, մեդիաինդուստրիան մեծացել է և տեսանյութերը ամուր հաստատվել են համացանցում: Կինոյում ենթագրերը օգտագործվում են միջազգային փառատոների ժամանակ կամ վարձույթի ժամանակ ազգային փոքրամասնություններին թարգմանությամբ ապահովելու համար: Ըստ այդմ, ենթագրերի թեման դարձել է ավելի արդիական:

Իհարկե, այդ ժամանակից ի վեր ինչ-որ բան փոխվել է, իսկ ինչ-որ բան մնացել է անփոփոխ: Անմիջապես նշեմ, որ ենթագրերի ձևաչափերի հարցում քիչ բան է փոխվել, քանի որ տվյալների ձևաչափերի ոլորտը, ընդհանուր առմամբ, պահպանողական է:

Ենթագրեր կամ կրկնօրինակում՝ միշտ ընտրության հարց է, քանի որ երկուսն էլ տեսալսողական բովանդակության թարգմանության մատուցման տարբերակներ են: Ենթագրերը լինում են երկու տեսակի՝ պարզապես ենթագրեր և թաքնված ենթագրեր: Տարբերությունը կայանում է նրանց կիրառման նպատակում:

Համառոտ պատմություն

Ենթագրերը տեսալսողական բովանդակության համար տեքստային աջակցություն են: Ենթագրերը հայտնվել են կինեմատոգրաֆի հետ միասին: Համր ֆիլմերի դարաշրջանում, երբ ֆիլմերում դեռ ձայն չկար, ենթագրերը դերասանների երկխոսությունների փոխանցման հիմնական միջոցն էին: Հետագայում տեքստային ենթագրերը օգտագործվել են որպես կրկնօրինակման ձև, որպես լսողական խնդիրներ ունեցող մարդկանց օժանդակ միջոց, ինչպես նաև ֆիլմերում բացատրական կամ լրացուցիչ տեղեկությունների համար:

Ենթագրերը մեծ համբավ ձեռք բերեցին անցյալ դարի 80-ական թվականներին անիմե մոլուցքի սկսվելուց հետո: Չէ որ ձայնային թարգմանությունը անիմեյի սիրահարների շրջանակներում չի ողջունվում:

Միջազգային կինոփառատոները օգտագործում են ենթագրերը օտարերկրյա ֆիլմերի թարգմանությունը ապահովելով պետական և միջազգային լեզվով: Որոշ մարդիկ նախընտրում են դիտել ֆիլմերը ենթագրերով լեզուն ուսումնասիրելու կամ պարզապես բնօրինակ ձայները լսելու համար:

Ենթագրերի ձևաչափեր

Ժամանակակից թվային տեսանյութերի ենթագրերը լինում են hardsub (հարդսաբ) և softsub (սոֆթսաբ):

Hardsub (կարված, կոշտ) — ենթագրեր են, որոնք արդեն տեղադրված են տեսահոսքի վրա, դրանք պատկերի մաս են: Համապատասխանաբար նման ենթագրերը չեն անջատվում և իրենց տեսքը հնարավոր չէ փոխել:

Ավելի վաղ վերառենդերացված ենթագրերը կիրառվել են առանձին պատկերների տեսքով, որոնք դիտման ընթացքում DVD նվագարկիչի կողմից դրվել են ֆիլմի հիմնական պատկերի վրա:

Softsub-ը առանձին ենթագրեր են, որոնք պատրաստված են տեքստային ֆայլի տեսքով, որը կարելի է բացել նույնիսկ սովորական տեքստային խմբագրիչում: Դրանց ցուցադրելու համար պահանջվում է, որ նվագարկիչը կարողանա տեքստը դնել նկարի վրա անմիջապես նվագարկման պահին:

Սոֆթսաբների շարքում կան մեծ թվի ձևաչափեր՝ SubRipper (.SRT), MicroDVD (.SUB), Sub Station Alpha (.SSA), Advanced Sub Station (.ASS), SAMI (.SMI):

Որոշակի էվոլյուցիայի արդյունքում սոֆթսաբների շրջանում առավել տարածված են դարձել SRT և ASS ձևաչափերը, իսկ այդ երկուսի մեջ՝ SRT ձևաչափը:

Բանն այն է, որ SRT-ն ենթագրերի ամենահեշտ տեքստային ձևաչափն է, որտեղ նշվում է միայն տեքստի ցուցադրման ժամանակը և անմիջապես տեքստը:


1
00:00:07,700 --> 00:00:09,100
Ողջույն, Մայրամ:

2
00:00:37,700 --> 00:00:45,100
Ցտեսություն, Մայրամ:

ASS ֆորմատը SSA ֆորմատի զարգացումն է: Սա մեծ հնարավորություններ ունեցող ձևաչափ է, լրացուցիչ տեղեկության ուսումնասիրություն է պահանջում: Այն թույլ է տալիս սահմանել գույնը, տառատեսակը և արտահայտությունների գտնվելու վայրը, պարունակում է հղումներ պատկերների և այլ մեդիաֆայլեր, ինչպես նաև որոշ լրացուցիչ էֆեկտներ:

Արտաքին ենթագրերը կարող են տեսակոնտեյների մեջ ներկառուցված լինել որպես տեքստային հոսքեր: Այս դեպքում յուրաքանչյուր լեզվի ենթագրերը փաթեթավորվում են առանձին հոսքի մեջ՝ լեզվի մասին նշումով:

Այսպիսով, եթե դուք փնտրեք արտաքին ենթագրեր ցանցում, ապա, ամենայն հավանականությամբ, դրանք կլինեն SRT կամ ASS ձևաչափերի ֆայլեր:

Որն է ամենալավ ձևաչափը

Նման ձևաչափերի առկայության դեպքում, իհարկե, չեն դադարում վեճերն այն մասին, թե դրանցից որն է ամենալավը: Լուծումը կախված է միայն նպատակից: Հարդսաբը տեսանելի կլինի ցանկացած նվագարկչի վրա: Սակայն դրա արտադրությունը լրացուցիչ ջանք, ժամանակ և միջոց է պահանջում:

Մյուս կողմից, սոֆթսաբը թույլ է տալիս մեկ տեսանյութի համար ընտրել ենթագրեր բազմաթիվ տարբերակներից: Ի վերջո, բովանդակությունը թարգմանվում է տարբեր լեզուներով, կախված իր ստեղծողի կարիքներից:

Արտաքին տեքստային ձևաչափերից, վստահ եմ, որ առաջիկա 10 տարիներին ամենատարածվածը SRT ձեւաչափն է լինելու:

Ենթագրեր և Համացանց

Տեսանյութը այժմ ինտերնետի անբաժանելի մաս է: YouTube-ը, Facebook-ը, Vimeo-ն զննարկիչում տեսանյութերի դիտումը դարձնում են պարզ և հաճելի զբաղմունք: Այսօր սոցիալական ցանցերից կամ վիդեոհոսթինգներից յուրաքանչյուրը թույլ է տալիս ավելացնել արտաքին ենթագրեր, ինչը թույլ է տալիս ընդլայնել լսարանը մեկ տեսանյութի մեջոցով խուսափելով նույն տեսանյութի պատճենումը հարդսաբով:

Մեզ մոտ հաճախ սիրում են օրինակ բերել Netflix-ը: Հենց այս ընկերությունն է գլոբալիզացիայի ծրագիրը վեր դասում ամեն ինչից: Ունենալով գլոբալիզացիայի մի ամբողջ բաժին՝ ընկերությունն ակտիվորեն աշխատում է տարբեր ձևաչափերով թարգմանությունների վրա՝ ենթագրեր, թաքնված ենթագրեր և կրկնօրինակում: Ընկերությունը յուրաքանչյուր երկրի հանդեպ հատուկ վերաբերմունք է դրսևորում:

Հեռուստատեսությունում ենթագրերի օգտագործման և թաքնված ենթագրերի մասին մենք կպատմենք առանձին հոդվածում:

«ԿինոՊրես»-ը Telegram-ում
Թեմաներ ենթագրերթարգմանությունլուսագրերկրթություն

Նման նյութեր Posts

Կառավարությունը «Սահակյանց» անիմացիոն ստուդիային զրկում է տարածքից

Կառավարությունը «Սահակյանց» անիմացիոն ստուդիային զրկում է տարածքից

Սերգեյ Հովսեփյան
27.01.2025
0

Հայաստանի կառավարությունը «Սահակյանց» անիմացիոն ստուդիային զրկում է զբաղեցրած տարածքից

«ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ»՝ հայկական ֆիլմերի տվյալների դարանի մեկնարկ

«ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ»՝ հայկական ֆիլմերի տվյալների դարանի մեկնարկ

Սերգեյ Հովսեփյան
10.01.2025
0

Երկու տարվա քրտնաջան աշխատանքից և նախապատրաստությունից հետո մենք ուրախ ենք տեղեկացնել նոր առցանց ռեսուրսի՝ «ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ» կայքի գործարկման մասին:

ՎԳԻԿում կկայանա պրոդյուսերական ֆակուլտետի շրջանավարտների հանդիպումը

ՎԳԻԿ-ի դիպլոմային աշխատանքի դրամաշնորհը կազմելու է 146 մլն ռուբլի. Գոլիկովա

Սերգեյ Հովսեփյան
06.09.2024
0

Ռուսաստանի Դաշնության փոխվարչապետ Տատյանա Գոլիկովան, Ռուսաստանի Դաշնության մշակույթի նախարար Օլգա Լյուբիմովան և Առաջին ալիքի գլխավոր տնօրեն Կոնստանտին Էռնստն այցելեցին Գերասիմովի...

ՎԳԻԿում կկայանա պրոդյուսերական ֆակուլտետի շրջանավարտների հանդիպումը

Հունիսին ԿՀՊԻ-ում (ՎԳԻԿ) մեկնարկում են կինոմարքեթինգի անվճար առցանց դասընթացներ

Սերգեյ Հովսեփյան
06.06.2024
0

Հունիսին ԿՀՊԻ-ում (ՎԳԻԿ) մեկնարկում են կինոմարքեթինգի անվճար առցանց դասընթացներ

  • «Վենոմ 3. վերջին պարը» ֆիլմի առաջին թրեյլերը կարելի է դիտել

    «Վենոմ 3. վերջին պարը» ֆիլմի առաջին թրեյլերը կարելի է դիտել

    12 shares
    Կիսվել 5 Tweet 3
  • 2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • ԱԺ-ի կայքում տեղադրվել է «Կինեմատրոգրաֆիայի մասին» օրենքի նախագիծը

    0 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Սիքվե՞լ, գարնան համա՞ր։ Նորարար է… Հրապարակվել է «Սատանան կրում է Պրադա 2» ֆիլմի թիզերը

    0 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: