Connect with us

Կրթություն

«Ինչպես ես վաճառեցի իմ վեբ սերիալը Netflix-ին»: «Իստսայդերների» ռեժիսորի հինգ կանոնները

Սցենարիստ, ռեժիսոր եւ դերասան Կիտ Ուիլյամսոնը 4 տարի նկարահանել է «Իստսայդերներ» վեբ-սերիալը եւ տարբեր ալիքներ է փնտրել նրա առաջխաղացման համար, մինչեւ վերջապես նրան չի հաջողվել գործարք կնքել Netflix խոշորագույն հոսքային ծառայության հետ: Ուիլյամսոնը Indiewire պորտալի համար հոդված է գրել, որում պատմել է, թե ինչ սկզբունքներով է առաջնորդվել իր աշխատանքում:

Հրապարակվել է

2016 թվականի հուլիսի 1-ին իմ անկախ ԼԳԲՏ սերիալը՝ «Իստսայդերները» շուտք գորըց Netflix։ Իր գոյության չորս տարիների ընթացքում առաջին անգամ այն միջազգային մակարդակով հասանելի կդառնա ավելի քան տասը լեզուներով: Մենք երկար ճանապարհ ենք անցել YouTube-ից մինչեւ Netflix, եւ ես կարող եմ նշել մի քանի հիմնական լուծումներ, որոնք օգնեցին մեր շոուին առանձնանալ այնպիսի խիտ բնակեցված վեբ տարածքում:

Ես ուզում եմ ասել, որ այս ամենը կանխատեսվում էր ինձ համար, որ դա ինչ-որ պլանի մի մասն էր, բայց ճշմարտությունն այն է, որ ես նույնիսկ պատկերացում չունեի այն մասին, որ սերիալը կարող է այդքան կենդանի լինել: Ես ուզում էի գրել եւ հանել նախագիծ, ինչպես նաեւ խաղալ այն եւ այն ավարտին հասցնել, քանի որ մինչ այդ ես մասնակցել եմ բազմաթիվ միկրոբյուջեթային նախագծերում, որոնք այդպես էլ չեն իրականացվել: Ես նաև ուզում էի ԼԳԲՏ սերիալ ստեղծել, որի ստեղծումից հրաժարվում են հեռուստաալիքներ, սերիալ, որտեղ գլխավոր հերոսները կլինեն ոչ միայն միասեռական, այլև թերի, բարդ անհատներ, որոնք փորձում են իրենց անկանոն կյանքը կառավարել այնպես, ինչպես իրենց հետերոսեքսուալ ընկերները: Երբ ես մտածում եմ, թե ինչ մեծ ճանապարհ ենք անցել YouTube-ում առաջին երկու դրվագների թողարկումից հետո 2012 դեկտեմբերին, ես կարող եմ ազնվորեն ասել, որ այս շոուի ստեղծումը փոխեց իմ կարիերայի եւ իմ կյանքի հետագիծը:

Երբ առաջին երկու դրվագը հայտնի դարձան, մենք սկսեցինք Kickstarter-ի քարոզարշավը, որպեսզի գումար հավաքենք առաջին սեզոնի մնացած դրվագների ֆինանսավորման համար: Այնուհետեւ մեզ վրա դուրս եկավ Viacom Logo կաբելային ԼԳԲՏ ալիքը: Նա առաջարկել է նոր դրվագների պրեմիերան անցկացնել իր թվային հարթակում: Logo-ի դեբյուտից կարճ ժամանակ անց WolfeVideo անկախ ԼԳԲՏ ֆիլմերի դիստրիբյուտորը թողարկել է սերիալի DVD-ին եւ VOD տարբերակը, իսկ Logo-ն ամբողջ սեզոնը հեռարձակել է որպես հեռուստատեսային ֆիլմ: Մենք վերադարձանք Kickstarter, որպեսզի երկրորդ սեզոնի նկարահանումների համար հավաքենք ավելի քան 153 հազար ԱՄՆ դոլար։ Մենք կարողացանք գործարքներ կնքել TVOD-ի համար (Transactional Video On Demand) երկու եթերաշրջանների համար, ներառյալ բացառիկ Video On Demand-ի ցուցադրությունը եւ SVOD (Subscription Video On Demand) առաջին սեզոնի համար: Վերջապես, ես ուրախ եմ, որ երկրորդ սեզոնը բացառիկ հասանելի կլինի Netflix-ում, աշխարհի խոշորագույն SVOD ծառայության հարթակում:

Այս ընթացքում ես շատ բան սովորեցի սերիալների գնման գործընթացի մասին եւ պատրաստ եմ կիսել իմ խորհուրդները նրանց հետ, ովքեր ցանկանում են վաճառել իրենց նախագիծը այդ հարթակներին:

1. Գտեք ճկուն ձեւաչափ

Թեեւ շատերը կարող են հստակ կարծիք ունենալ այս հարցի վերաբերյալ, միեւնույն է, չկա միասնական աշխատող հեռուստասերիալային ձեւաչափ: Մի կրճատեք ձեր բովանդակությունը առանց հատուկ կարիքի, պարզապես այն պատճառով, որ պատրաստվում եք այն թողարկել YouTube-ում: Մտածեք, թե արդյոք դա հարմար է պատմության համար, ինչպես նաեւ, թե արդյոք դուք կարող եք գտնել տարբեր կառույցներ մեկ պատմության համար, միաժամանակ տարբեր ձեւերով տարածելու համար:

«Իստսայդերների» առաջին սեզոնը գրվել է ինչպես 10-ից մինչեւ 20 րոպե տեւողությամբ ինը սերիայի, այնպես էլ լիամետրաժ գեղարվեստական ֆիլմի ձևաչափով, եւ տարածվել է երկու ձեւաչափերով: Երկրորդ սեզոնի ստեղծման ժամանակ ես դեռ չունեի դիստրիբյուտոր, այնպես որ ես ուզում էի, որ շարքը հնարավորինս ճկուն լինի եւ գրեցի միանգամից վեց կես ժամանոց եւ 12 սերիա 10-15 րոպե ձևաչափով: Ես նաեւ հաշվի եմ առել, որ որոշ հեռուստադիտողներ դիտում են սերիալները միանգամից և ամբողջությամբ, այնպես որ ես նկարել եմ երկու կողմնակի սյուժետային գծեր, որոնք զարգացել են սերիայից սերիա: Ես կարող եմ կտրել նրանց, եթե մենք չկարողացանք վաճառել շոուն SVOD տարբերակով:

Նախքան երկրորդ եթերաղրջանի վրա աշխատեսլը ես նկատեցի, որ SVOD-ի գործընկերների մեծ մասը նախընտրում է ավելի երկար տեւողությամբ բովանդակություն, ինչպիսիք են ֆիլմերը եւ կես ժամանոց դրվագները, բայց դա այնքան էլ ճիշտ չէ յուրաքանչյուր կոնկրետ հարթակի դեպքում: Մեծամասնությունը, օրինակ, Fullscreen-ը եւ YouTube Red-ը, ընտրում են տարբեր տեւողության բովանդակություն:

2. Հետաքրքրեք նեղ շրջանակի սպառողներին

Կասկած չկա, որ «Իստսայդերների» հաջողությունը մեծամասամբ տեղի է ունեցել ԼԳԲՏ հանդիսատեսի ուշադրության շնորհիվ՝ քանի որ հեռուստատեսությունը չունի ԼԳԲՏ կերպարներով որակյալ բովանդակություն: «Իստսայդերները» հեռուստադիտողների շրջանում համացանցային սերիալի տեսքով հայտնի են դարձել հենց այն պատճառով, որ նրանք չէին կարող վաճառվել որպես հեռուստատեսային շոու:

Սկզբում շատերը շոուն դիտում էին Վեն Հանսիսի մասնակցության պատճառով, որը շատ հավատարիմ երկրպագուներ ունի «Ինչպես է պտտվում աշխարհը» սերիալի Լյուկ Սնայդերի կերպարի շնորհիվ: Մեր սերիալը հայտնի է դարձել մամուլում նրա հաջողության լուսաբանման, ինչպես նաեւ այն փաստի շնորհիվ, որ շատ կանայք հետաքրքրվում են ԼԳԲՏ պատմություններով: Իսկ երկրորդ սեզոնի համար մենք ներգրավեցինք այլ կարևոր ԼԳԲՏ անձանց, ինչպիսիք են դերասան Սթիվեն Գուարինոն, դրեգ սենսացիաներ Վիլլամ Բելլային և Մանիլա Լուզոնին և «Queer Eye»-ի աստղ Ջեյ Ռոդրիգեսը:

3. Ֆոլովերներ — մամուլ — ճանաչում

Սա, անկասկած, հաջող շարքի գործարկման ամենակարեւոր տարրն է: Ես խորհուրդ եմ տալիս բովանդակության բոլոր ստեղծողներին գրել մամլո հաղորդագրություն, նախքան արտադրության մեկնարկը: Եթե դուք չեք հորինել, թե ինչպես հետաքրքիր է ներկայացնել ձեր նախագիծը ԶԼՄ-ներում, լինի դա իր թեման կամ կենտրոնացվածությունը դերասանների եւ թիմի վրա, որոնց հետ աշխատում եք, ապա ռիսկ կա որոշ ժամանակ անց ամեն ինչ սկսել զրոյից:

YouTube-ի սերիալները կարող են հաջող լինել առանց լրատվամիջոցների, դրանց «վիրուսայնության» փաստը կարող է արժանի ինֆոառիթ լինել, բայց վեբ-սերիալների մեծ մասը, որոնք հասել են դիստրիբյուցիայի շրջան եւ հետո վերածվել են հեռուստանախագծերի, մամուլի ուշադրությունը գրավել են արդեն այն ժամանակ, երբ առաջին անգամ թողարկվել են: Բովանդակության գնորդները եւ հեռուստաբոսերը հեղինակներին գտնում են լրատվամիջոցների հրապարակումների շնորհիվ: Ես գիտեմ, որ Logo-ն դուրս է եկել մեզ վրա, շնորհիվ այն ուշադրության, որը մենք ստացել ենք ԼԳԲՏ մամուլից Kickstarter-ի քարոզարշավի ժամանակ: Մենք նաեւ փորձել ենք ստանալ մրցանակներ եւ փառատոնային փառք, որը կարող է լինել ծախսատար, բայց հաստատ կօգնի սերիալները առանձնանալ ամբոխից: Մենք առաջադրվել ենք Daytime Emmy Award, Satellite Award երկու կատեգորիաներում եւ փառատոնների ժամանակ շահել ենք մի քանի մրցանակ, The Indie Series Awards եւ LA Weekly Awards:

4. Պահպանեք բովանդակությունը, մինչեւ այն վաճառեք:

Այս կետը առավել բարդ է: Հանդիսատեսը կարող է բարկանալ ձեզ վրա, հատկապես այլ երկրների երկրպագուները: Logo Online-ը արգելափակվել է Միացյալ Նահանգներից դուրս, եւ միջազգային հոսքային գործընկերոջ որոնման համար ավելի շատ ժամանակ է պահանջվել, քան մենք ակնկալում էինք: Մենք նաեւ չկարողացանք շարունակել նկարահանել շոուն, քանի որ դեռեւս չենք ստացել DVD-ի թողարկման եւ VOD-ի վաճառքի եկամուտը: Երբ մեր լիցենզիոն համաձայնագրերի ժամկետը լրացել է, և մենք սպասում էինք SVOD-ի հետ բացառիկ պայմանագրի կնքմանը, շատերը չէին կարողանում հասկանալ, թե ինչու մենք ետ չվերադարձանք YouTube: Սակայն փաստն այն է, որ SVOD հարթակները պահանջում են, որ վաճառված բովանդակությունը լինի բացառիկ կամ գոնե մասամբ մատչելի անվճար առցանց դիտելու համար: Եթե մենք մի ամբողջ սեզոն տեղադրեինք YouTube-ում, ապա երբեք չէինք կարողանա վաճառել այն Netflix-ում:

5. Շարունակեք զարգացնել եւ վերակառուցել նախագիծը

Երկրորդ սեզոնում ես ուզում էի ընդլայնել աշխարհը եւ դերասանական կազմը, մասամբ այն պատճառով, որ ես նկատեցի, որ շատ անձնական ԼԳԲՏ սերիալներ սկսեցին հայտնվել հարաբերությունների թեմայով: Որպեսզի մեր նախագիծը առանձնանա մի շարք այլ նախագծերից, ես երկու անգամ ավելացրեցի դրվագների տեւողությունը եւ ընդգրկեցի երեք սյուժետային գիծ։ Ես նաեւ շեշտը դրելցի պատմության կատակերգական տարրերի մեջ: Սերիան միշտ սեւ կատակերգություն էր, բայց երկրորդ սեզոնում կլինեն սեռական ճանապարհով փոխանցվող հիվանդություններ, դրեգ-հերոսներ եւ սեքս խաղալիքներ աղջիշնիկի ժամանակ:

Ես կազմին ավելացրեցի մի քանի հայտնի դերասաններ՝ Բրիաննա Բրաունին, Սաթյա Բաբաին, Լիթա Բերքին եւ Լենոն Պարհեմին, եւ համոզվեցի, որ նա բազմազան է ստացվել — որ կան հետերոսեքսուալ կերպարներ, եւ լեսբուհիներ, եւ տրանսգենդերներ, ինչպես նաեւ տարբեր ցեղերի ներկայացուցիչներ:

Վերջում կարեւոր է հիշեցնել, որ թվային տարածքը մշտապես փոխվում է: Ավելի ու ավելի շատ ընկերություններ գումար են ներդնում SVOD հարթակներում եւ հավելվածներում, ուստի կարեւոր է ամբողջ ժամանակ հետեւել այս ոլորտում հայտնվող նոր հնարավորություններին: Ամեն տարի ավելի ու ավելի շատ վեբ-սերիալների փառատոներ են սկսվում, եւ նրանցից ոմանք սկսում են գրավել արդյունաբերության ուշադրությունը:

2015 թվականին ես դարձա Brooklyn Web Fest-ի և Content Creator Conference-ի հիմնադիրներից մեկը, և առաջին տարում մենք կարողացանք կազմել նախագծերի հրաշալի ծրագիր։ Մեր կոլեգիան այժմ ներառում է IFC-ի, Maker Studios-ի, Fullscreen-Ի, Video-ի, Above Average-ի, Seriously.TV, Black & Sexy TV, Open TV, KollideTV, Tubi TV, Wolfe Video, Scalelab եւ շատ այլ ընկերությունների ղեկավարները, որոնք ցանկանում են գտնել անկախ բովանդակության ստեղծողներին: Ավանդական փառատոները նույնպես սկսել են վեբ-սերիալներ ցուցադրել։ Եթե դուք կարող եք ստիպել հանդիսատեսին եւ արդյունաբերությանը համակրել ձեր պատմությունը, դուք կունենաք ավելի շատ հնարավորություններ, քան երբեւէ վաճառել նախագիծը: Վերջապես, ամենակարեւոր խորհուրդը, որը ես կարող եմ տալ՝ մտածեք, թե ինչպես պետք է սկսել ձեր նախագիծը, որպեսզի այն դառնա ավելի քան մեկ անգամյա իրադարձություն, փնտրեք տարածման ուղիներ, եւ դուք կհասնեց նշանակետին:

Կրթություն

5 ծրագիր մուլտֆիլմ ստեղծելու համար

Հրապարակվել է

Շատերը, անշուշտ, ցանկանում են օգտվել այնպիսի ծրագրերով, ինչպիսիք են մուլտֆիլմեր ստեղծելու ծրագիրը: Ոմանց համար, դա կարող է նույնիսկ դառնալ դրամ վաստակելու լիարժեք միջոց:

Ամեն դեպքում, մուլտֆիլմ ստեղծելու ծրագիրը ինչ-որ անսովոր և հետաքրքիր բան է, եւ, հետեւաբար, մեզանից յուրաքանչյուրին օգտակար կլիներ առնվազն մեկ անգամ օգտվել դրանցով:

Մենք հավաքել ենք մուլտֆիլմերի ստեղծման 10 լավագույն ծրագրերը. Դրանք ունեն շատ լայն ֆունկցիոնալ և շատ հեշտ է օգտագործել:

1. Toon Boom Harmony / Թուն Բում Հարմոնի

Toon Boom Harmony-ն իրավամբ համարվում է բազմաթիվ փորձագետների կողմից մուլտֆիլմեր ստեղծելու լավագույն ծրագիրը:

Այստեղ հնարավոր է ստեղծել գլուխգործոց, ինչպես 2D ձեւաչափով, այնպես էլ 3D: Այստեղ մի շարք գործիքներ թողնում են ավելի քան լավ տպավորություն, մասնավորապես, կան բազմաթիվ ներկառուցված հատուկ էֆեկտներ:

Բացի այդ, պետք է հատուկ նշենք սեփական գրադարանը, որտեղ դուք կարող եք գտնել կերպարների մի մեծ շարք, ինչպես նաեւ նկարների, ֆոների եւ օբյեկտների:

Ահա Toon Boom Harmony-ի որոշ առանձնահատկությունները՝

  • 2D մուլտֆիլմերի 3D-ում ներմուծման հնարավորություն;
  • շատ բարձր որակի վերջնական անիմացիա մուլտֆիլմերում;
  • Flash Video աջակցություն;
  • ֆայլերի ներմուծման, արտահանման եւ փոխարկման լայն հնարավորություններ:

Ամենակարեւորն այն է, որ Toon Boom Harmony-ի օգնությամբ, փաստորեն, կարելի է իրականացնել բացարձակապես բոլոր գաղափարները: Անհրաժեշտ է միայն հասկանալ ֆունկցիոնալը.

Ծրագիրը վճարովի է, բայց կա փորձաշրջան:

2. Anime Studio Pro / Անիմե Ստուդիո Պրո

Այս ծրագիրը ավելի հարմար է 2D մուլտֆիլմերի ստեղծման համար: Մասնագետները խորհուրդ չեն տալիս օգտագործել Anime Studio Pro-ն 3D-ում աշխատելու համար:

Ճիշտ է, այն կարելի է արդիականացնել սեփական ուժերով և համատեղել Unity 3D-ի հետ (այդ հնարավորությունը դրված է ծրագրում ի սկզբանե), բայց դա կարող են անել ոչ բոլորը:

Բայց գործառույթն ավելի լայն է, քան Toon Boom Harmony-ում. Հատկապես առանձնանում է ֆոնային եւ ընդհանուր պատկերի առանձին մասերի խմբագրման գործընթացը:

Դուք կարող եք փոխել մուլտֆիլմում առկա նույնիսկ ամենափոքր տարրերը: Ներմուծման եւ արտահանման հնարավորությունները նույնպես բավական լայն են:

Anime Studio Pro-ի այլ առանձնահատկությունները հետեւյալն են՝

  • ունի հատուկ էֆեկտների մեծ գրադարան;
  • ֆիլտրերի լայն հավաքածու;
  • Adobe Flash Player համար տեսանյութեր ստեղծելու ներկառուցված հնարավորություն (հատուկ աշխատանքային ռեժիմ);
  • ունի կիսահումք, որից դուք կարող եք ինչ-որ սեփական բան անել;
  • PSD ֆորմատով պատկերների հետ աշխատելու հնարավորություն:

Փորձնական ժամանակահատվածը կազմում է 30 օր:

3. iClone Pro / այՔլոն Պրո

iClone Pro-ն պրոֆեսիոնալ համալիր է, որը նախատեսված է մուլտֆիլմեր, ֆիլմեր եւ նմանատիպ այլ բովանդակություն խմբագրելու եւ ստեղծելու համար:

Այս ծրագրում ավելի շատ գործիքներ կա, քան նախորդ ծրագրերում, բայց սկսնակի համար այս ծրագիրը հասկանալ կարող է մարդ լինի: Հենց այդ պատճառով մենք iClone Pro-ն տեղադրել ենք մեր վարկանիշի երրորդ տեղում.

Սակայն, եթե դուք կարողացաք հասկանալ ծրագրի ինտերֆեյսը, ձեզ կներկայանա ռելիեֆի և տեքստուրաի հետ աշխատելու գործիքների ավելի քան լայն հավաքածու: Դուք կարող եք անել այնպիսի ֆոն, ինչպիսին ցանկանաք:

Բացի այդ, կա կերպարների և այլ օբյեկտների մեծ գրադարան: Դուք կարող եք վերցնել պատրաստի ինչ-որ բան և սեփական գաղափարը իրականացնել:

Ահա թե ինչ կարելի է նշել iClone Pro-ում`

  • ունի մարդու շարժումները ամրագրելու եւ մուլտֆիլմի վերափոխելու հնարավորություն, այսինքն, հանձնարարում է դերասանի շարժումները անիմացիոն կերպարին («Kinect» տեխնոլոգիան եւ, համապատասխանաբար, iClone Pro ծրագիրը օգտագործվում է ձեզ շատ հայտնի մուլտֆիլմերի ստեղծման համար);
  • 3D-ի համար այս ծրագիրը պարզապես կատարյալ է;
  • կա 2D խմբագիրների հետ հարմարավետ ինտեգրում;
  • կերպարի տեսքը կարելի է վերցնել իրական մարդու լուսանկարից:

Փորձաշրջանը ուժի մեջ է 30 օրվա ընթացքում:

4. ZBrush / ԶԲրաշ

Այս գործիքը ի սկզբանե նախատեսված է ծավալային կերպարների հետ աշխատանքի համար, այսինքն 3D-ի հետ: Համապատասխանաբար, պատրաստի օբյեկտներին կարելի է յուրացնել ինչ-որ բնութագրեր և ստիպել նրանց շարժվել: Այսպիսով, ստացվում է մուլտֆիլմ:

Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է 2D ֆիլմ, ZBrush-ը բացարձակապես անպիտանի կլինի: Բայց 3D-ի հետ աշխատելու համար այն պարզապես ցնցող է:

Այստեղ կան շատ տարբեր խոզանակներ, ներկապնակներ եւ այլ խմբագրման տարրեր:

Ի թիվս այլ բաների, աջակցվում են խրվակները, ինչը նշանակում է, որ առանց այդ էլ լայն ֆունկցիաները կարող է ընդլայնվել:

Այլ ծրագրերի նկատմամբ ZBrush-ի հիմնական առավելությունը կայանում է առանձին, նույնիսկ ամենափոքր դետալների ճշգրիտ նկարագրման հնարավորության մեջ:

ZBrush-ում հարկ է նշել հետեւյալը՝

  • կերպար ստեղծելու ամբողջ գործընթացը կայանում է վիրտուալ մոդելավորման մեջ;
  • ZBrush-ը օգտագործվում է որպես օժանդակ գործիք, մանրամասները նկարելու կամ նիշեր ստեղծելու համար, բայց շարժումներ նույնպես կարելի է ծրագրել;
  • էֆեկտների մեծ շարք:

ZBrush-ը կարող է օգտագործվել անվճար 45 օրվա ընթացքում:

5. Autodesk Maya / Աութոդեսք Մայա

Եվ կրկին մեր առջև 3D ձևաչափով կերպարներ և սյուժեների ստեղծման համար նախատեսված, տարբեր գործիքներ ունեցող լիովին պրոֆեսիոնալ հավաքածու է:

Նկարված մուլտիպլիկացիայի համար Autodesk Maya-ն, ցավոք, չի համապատասխանում:

Աշխարհի շատ առաջատար անիմացիոն ստուդիաներ օգտագործում են Autodesk Maya-ն՝ նոր ստեղծագործություններ ստեղծելու համար: Սա եւս մեկ անգամ հաստատում է այն կարծիքը, որ մենք խոսում ենք առավել բազմաֆունկցիոնալ խմբագիրներից մեկի մասին:

Ահա Autodesk Maya-ի որոշ առանձնահատկությունները՝

  • արդյունքի արտացոլման չորս եղանակ;
  • հնարավոր է օգտագործել խրվակները ծրագրի ֆունկցիոնալը ընդլայնելու համար;
  • այս գործիքների հավաքածուն նաեւ ավելի հարմար է կերպարների եւ տեքստուրաներ նկարելու համար, ուստի այն աշխատում է այլ ծրագրերի հետ;
  • ծրագիրը շատ պահանջկոտ է համակարգչի հաշվողական հզորության հանդեպ, այն կաշխատի ոչ ամենուր:

Հետաքրքիր փաստ՝ FIFA-ի ամենատարածված ֆուտբոլային սիմուլյատորի մի քանի տարբերակների մշակման մեջ օգտագործվել է Autodesk Maya-ն: Բացի այդ, այն օգտագործվել է մեծ թվով հայտնի խաղերի և ֆիլմերի ստեղծման համար:

Փորձաշրջան՝ 20 օր:

Շարունակել ընթերցումը

Կրթություն

«ԿինոՊոիսկ HD» մեկնարկում է «Սցենարիստների մարաթոնը»

Սա մրցույթ է, որի հաղթողները կաշխատեն առցանց կինոթատրոնի նոր նախագծերի վրա:

Հրապարակվել է

ԱՊՀ երկրների տարածքի շնորհիվ աշխատում է ամրապնդվել «ԿինոՊոիսկ HD» հարթակը: Սկսելով, որպես կինոհանդիսատեսին միավորող կայք՝ այսօր ԿինոՊոիսկը հանդիսանում է Յանդեքս ընկերության սեփականություն, ապրում է տեսանելի փոփոխություններ և մուտք է գործում հոսքային ծառայությունների շուկա: Իհարկե, հոսքային ծառայության իր ուղին հարթակը բռնել է մի քանի տարի առաջ, իսկ ահա սեփական արտադրությունը նա սկսել է բացարձակապես վերջերս: Դիմելով տարբեր միջոցների «ԿինոՊոիսկը» փորձում է հասնել իր հիմնական հակարակորդ՝ ռուսական Ստարտ սթրիմինգային հարթակին, որը արդեն հասցրել է վաճառել իր սերիալները արտերկրի խոշորագույն ընկերություններին ինչպիսիք են Netflix, Amazon Prime:

«ԿինոՊոիսկ HD» «Կինոյի Լիգա» սցենարական դպրոցի եւ Կինոյի եւ հեռուստատեսության պրոդյուսերների ասոցիացիայի հետ համատեղ հայտարարում է «Սցենարիստների մարաթոնի» մեկնարկի մասին: Սա մրցույթ է եւ կրթական ծրագիր, որի հաղթողները կկարողանան միանալ առցանց կինոթատրոնի հետ համագործակցող սցենարիստների թիմին եւ ստեղծել նրա համար նախագծեր:

«Ռուսաստանում սթրիմինգային ֆիլմերի արդյունաբերությունը երիտասարդ է, եւ պլատֆորմային ֆիլմերի եւ սերիալների սցենարիստներն այնքան էլ շատ չեն, — պատմում է «ԿինոՊոիսկ HD» բովանդակության տնօրեն Օլգա Ֆիլիպուկը: — Մենք ցանկանում ենք, որ տաղանդավոր երիտասարդ հեղինակները յուրացնեն այս հեղինակավոր, այժմ պահանջված մասնագիտությունը, ուստի չենք սահմանափակում մասնակիցների շրջանակը պրոֆեսիոնալ սցենարիստներով: Եվ նախագծի կրթական մասի շրջանակներում կինոարդյունաբերության առաջատար մասնագետների հետ միասին կնպաստենք դրան»:

«Սցենարիստների մարաթոնը» բաղկացած կլինի չորս փուլից: Առաջին ընտրական փուլը տեղի կունենա ապրիլի 8-ից հունիսի 30-ը. մասնակիցներին կառաջարկեն տարբեր ժանրերի պատմություն գրել «ԿինոՊոիսկ HD» սերիալների նոր էպիզոդի համար: Երկրորդ փուլի ընթացքում ընտրությունը անցած մասնակիցները կզբաղեն օրիգինալ սերիալի հայտի ստեղծմամբ եւ Q&A նստաշրջաններում կհանդիպեն առաջատար պրոդյուսերների, սցենարիստների եւ ռեժիսորների հետ:

Մարաթոնի շրջանակներում ուսուցողական վեբինարներ կանցկացնեն COSMOS studio կինոընկերության համահիմնադիր և գլխավոր պրոդյուսեր, Կինոյի և հեռուստատեսության պրոդյուսերների ասոցիացիայի համանախագահ, ԿևՀՊԱ-ի վարչության անդամ Ալեքսանդր Ակոպովը, ՍՏՎ կինոընկերության գլխավոր խմբագիր Ալեքսանդր Արխիպովը, «Նոն-Ստոպ Փրոդաքշն» ընկերության գլխավոր խմբագիր Անտոն Տոկտոնովը, ռեժիսոր, սցենարիստ և պրոդյուսեր Յուրի Բիկովը, ռեժիսոր, սցենարիստ և պրոդյուսեր Ռոման Վոլոբուևը, սցենարիստ Ալեքսեյ Կարաուլովը և այլք:

Շարունակել ընթերցումը

Կրթություն

Կինոյի պատմության դասեր հայտնի դպրոցներից առցանց անվճար

Հրապարակվել է

Կորոնավիրուսը ստիպել է մարդկությանը մեկուսանալ տանը և տարբեր ուսումնական հաստատություններ իրենց առցանց դասերը անվճար հասանելի են դարձրել:

Փենսիլվանիայի համալսարան

Հոլիվուդ. պատմություն, արդյունաբերություն, արվեստ

Այս դասընթացում դուք կսովորեք Հոլիվուդի պատմությունը և կիմանաք ինչպես է այն դարձել համաշխարհային տերություն: Այստեղ քննարկվում է բարդ հոլիվուդյան արդյունաբերությունը և այն, թե ինչպես է բիզնեսը և քաղաքականությունը վերափոխվել արվեստի, կինոյի, հեռուստատեսության եւ նոր մեդիայի:

Այս դասընթացը կներկայացնի Հոլիվուդի աճի ժամանակագրությունը՝

  • Ինչպես է Հոլիվուդը արձագանքել նոր տեխնոլոգիաներին, ինչպիսիք են սինխրոն ձայնը, գունավոր կինեմատոգրաֆիան, հեռուստատեսությունը, տնային տեսանյութը, համակարգչային գրաֆիկան եւ ինտերնետը
  • Ինչպես է Հոլիվուդի գլոբալ տարածումը 1920-ականներից փոխել կինոարտադրությունը
  • Անկախ կինոյի և Հոլիվուդի հարաբերությունները
  • Հոլիվուդի արձագանքը ամերիկյան քաղաքականության ճգնաժամերին (օրինակ՝ Համաշխարհային պատերազմներ, սառը պատերազմ, 1960-ականների հակահետախուզություն, 9/11)

Միանալ դասընթացին

Սինխրոնիզացիա

Կինոյի պատմությունը 10 ֆիլմերով

Պարզեք, թե ինչպես է 100 տարվա ընթացքում կինեմատոգրաֆը ճանապարհ անցել բալագանի զվարճանքից մինչև ամենազանգվածային ու ազդեցիկ արվեստ: Դասընթացը ուսումնասիրում է կինոյի պատմությունը տասը նկարների օրինակով` մեկ ժապավեն յուրաքանչյուր տասնամյակի համար: Յուրաքանչյուր ֆիլմ արտահայտում է դարաշրջանի ոգին եւ արտացոլում է ինչպես հեղինակային, այնպես էլ զանգվածային կինոյի միտումները:

Միանալ դասընթացին

Շարունակել ընթերցումը

Միացեք մեզ

Գովազդ

ԿինոՊրես Telegram

Գովազդ

Հարցում

Թրենդային

Copyright © 2019-2020 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: