• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
Համաշխարհային կինոարտադրողները պատրաստում են Կաննի կինոշուկայի վիրտուալ անալոգը

Ինչպես է աշխատում համաշխարհային կինոդիստրիբյուտորական շուկան

17.07.2020
Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

18.05.2025
«Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

«Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

17.05.2025
Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

Կենսագրական դրամաների տրիումֆ. հայկական կինոյի ֆինանսական ցուցանիշները 2025-ին

16.05.2025
Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

15.05.2025
Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

15.05.2025
Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

15.05.2025
Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

10.05.2025
Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

03.05.2025
Աշխատարաններ սկսնակների համար՝ կարճ խաղարկային և վավերագրական ֆիլմերի համար

Աշխատարաններ սկսնակների համար՝ կարճ խաղարկային և վավերագրական ֆիլմերի համար

03.05.2025
Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

03.05.2025
Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

01.05.2025
Հուշարձանների կարգավիճակով, բայց առանց ապագայի. ի՞նչ է կատարվում հայկական կինոթատրոններում

Հուշարձանների կարգավիճակով, բայց առանց ապագայի. ի՞նչ է կատարվում հայկական կինոթատրոններում

01.05.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Երկուշաբթի, 19 Մայիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

    Կենսագրական դրամաների տրիումֆ. հայկական կինոյի ֆինանսական ցուցանիշները 2025-ին

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

    Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

    Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

    Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

    Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

    Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

    Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

    Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

    Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

    Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

    Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Կրթություն

Ինչպես է աշխատում համաշխարհային կինոդիստրիբյուտորական շուկան

Սերգեյ Հովսեփյան
17.07.2020
Կրթություն
ընթերցելու ժամանակ՝ 2 րոպե
0
Համաշխարհային կինոարտադրողները պատրաստում են Կաննի կինոշուկայի վիրտուալ անալոգը
3
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

WIPO մտավոր սեփականության համաշխարհային կազմակերպությունը, որի տվյալների վրա հիմնված է հոդվածը, հատուկ ընդգծում է հեղինակային իրավունքների վերաբերյալ փաստաթղթերի առկայության կարևորությունը: Կազմակերպությունը սահմանում է այն հիմնական կետերը, որոնց վրա հիմնվում են դիստրիբյուտորական պայմանագրերի ընդունման կամ մերժման վերաբերյալ համապատասխան արձանագրությունները:

Յուրաքանչյուր ֆիլմ ներառում է հեղինակային իրավունքի հավաքածու՝ սցենար (գրքի հիման վրա, օրինակ), երաժշտություն, ռեժիսուրա, դերասանների խաղ:

Որպեսզի հետագայում պրոդյուսերը (իրավատերը) կարողանա ստանալ դիստրիբյուտորական արտոնագիր, իրավունքները պետք է «մաքրվեն», այսինքն՝ պատշաճ կերպով սահմանվեն, փաստաթղթավորվեն և փոխանցվեն:

ԳՈՎԱԶԴ

Նախքան դիստրիբյուտորի հետ բանակցությունները, լինի դա մեծ ստուդիա, հեռուստատեսային ցանց կամ անկախ անձ, պրոդյուսեր կամ ստուդիա (իրավաբանական անձ), պետք է պատրաստել ֆիլմի իրավունքների տիրապետման մի շարք փաստաթղթեր: Դիստրիբյուտորը, իր հերթին, պետք է վստահ լինի, որ լիցենզիա է տալիս հեղինակային իրավունքի անվիճելի սեփականատիրոջը:

Սեփականության իրավունքի փաստաթղթեր

Փաստաթղթերի շղթան, որը սահմանում է իրավատիրոջը և հաստատում է, որ բոլոր անհրաժեշտ համաձայնագրերը կնքվել են՝ դիստրիբյուտորական գործարքների հիմքն է: Եթե իրավունքների օտարումը կամ լիցենզավորումը փաստագրված չէ, ապա գործարքը պարզապես չի կայանա:

Ստեղծագործության նկատմամբ իրավունքները մաքրելու խնդիրը մտնում է ֆիլմի պրոդյուսերի պարտականությունների մեջ: Համաձայնագրի տեսակները, որոնք ստորագրվում են արտասահմանյան գործընկերների և դիստրիբյուտորների կողմից պոտենցիալ ֆինանսավորում ապահովելու համար, ծավալուն և բարդ են:

ԳՈՎԱԶԴ

Մտավոր սեփականության փաստաթղթեր

Օպցիոնային համաձայնագրեր

Կինոյի և հեռուստատեսության իրավունքների գրական ստեղծագործության (վեպը, պիեսը կամ օրիգինալ սցենար) ձեռքբերման օպցիոնի գնումը հաճախ նախագծի զարգացման ելակետ է: Դրա համար անհրաժեշտ է ստեղծել օպցիոնային համաձայնագիր, որում նշված է, որ աշխատանքի սեփականատերը՝ սցենարի, գրքի, հոդվածի կամ նովելի, համաձայնում է պրոդյուսերին (որոշակի ժամանակահատվածով) տրամադրել էկրանավորման իրավունք: Եթե ֆիլմն արված է (և օպցիոնն աշխատել է), ապա հեղինակային իրավունքի սեփականատիրոջը վճարվում է սահմանված վարձատրություն՝ ֆիլմում տվյալ աշխատանքն օգտագործելու հետագա իրավունքի համար: Օպցիոնային համաձայնագրերը ուշադրության կենտրոնում է նախագծի ողջ կյանքի ընթացքում:

Պայմանագրեր ռեժիսորների հետ

Պրոդյուսերները պետք է համաձայնագրեր կնքեն նաև իրենց ռեժիսորների հետ: Նման պայմանագրերը գոյություն ունեն մի շարք հարցերի լուծման համար: Կախված համապատասխան իրավասությունից, ռեժիսորը կարող է սահմանվել որպես ֆիլմի հեղինակ և համապատասխան իրավունքներով համասեփականատեր, որպես վարձու աշխատող, կամ երկուսն էլ միանգամից:

Եթե ռեժիսորն աշխատում է վարձավճարով, ապա պրոդյուսերը զարգացման, նկարահանումների և հետարտադրության փուլերի ժամանակ ռեժիսորին աշխատավարձ է վճարում: Գործնականում, ի լրումն այս աշխատավարձի, ռեժիսորները հաճախ ստանում են նաև լիցենզային վճարումներ (հոնորարներ) ֆիլմի վարձույթից: Ռեժիսորի ստեղծած աշխատանքի ամբողջականությունը չխախտելու պարտավորությունները հաճախ ներառվում են այդ համաձայնագրերում:

«Վերջնական տարբերակի» («final cut») մասին դրույթը՝ ռեժիսորի իրավունքն է որոշել, թե ֆիլմի որ տարբերակն է ցուցադրվելու վարձույթում, նրա բարոյական իրավունքի անբաժանելի մասն է. հաճախ հանդիպում է եվրոպական երկրների պայմանագրերում, ինչպես, օրինակ, Ֆրանսիայում, բայց հազվադեպ է Ամերիկայի և Մեծ Բրիտանիայի ռեժիսորների համար:

ԳՈՎԱԶԴ

Պայմանագրեր դերասանների հետ

Դերասանի գեղարվեստական ներդրումը կարող է զգալիորեն բարելավել նկարի որակը: Հայտնի մարդկանց ներգրավումը հաճախ դրական է ազդում ֆիլմի վարկանիշի և դրամարկղային մուտքերի վրա: Նաև օգնում է պրոդյուսերին ապահովել նախագծի ֆինանսավորումը: Այդ պատճառով կատարողների իրավունքներին վերաբերող պայմանագրերը մեծ ուշադրություն են պահանջում: Դա կարող է բավական բարդ հարց լինել, հատկապես մտավոր սեփականության իրավունքները պրոդյուսերին փոխանցելու և աշխատանքային պայմանների կազմակերպման առումով, քանի որ այստեղ հարկ է լինում մտավոր սեփականությունը համատեղել աշխատանքային օրենսդրության հետ: Կրկին, դիստրիբյուտորները պետք է վստահ լինեն, որ այդ հարցերը պատշաճ կերպով լուծվել են նախքան գործարքի կնքումը:

Երաժշտության թույլտվություններ

Երաժշտությունը ֆիլմում մթնոլորտի ստեղծման առանցքային տարր է: Եվ պրոդյուսերի առջև ծառացած ամենամեծ խնդիրներից մեկն այն է, որ բոլոր անհրաժեշտ լիցենզիաները տրամադրվեն այն երաժշտության օգտագործման համար, որը կհնչի ֆիլմում: Երաժշտության նկատմամբ իրավունքների ձևակերպումը առաջին բաներից մեկն է, որը դիստրիբյուտորները ստուգում են, երբ բանակցություններ են վարում գործարքի կնքման շուրջ, քանի որ ֆիլմի ավարտից հետո երաժշտության փոփոխությունը կարող է շատ թանկ հաճույք լինել: Այդ համաձայնագրերը հաճախ լինում են չափազանց մանրամասն և կարող են որոշակի բնույթ կրել հեղինակային իրավունքի տրամադրման տեսանկյունից: Դիստրիբյուտորները, ներառյալ հեռարձակող ընկերությունները, որպես կանոն, պահանջում են երաժշտական գծանշման ֆայլ (cue sheet) յուրաքանչյուր օգտագործված երաժշտական ուղու թվարկմամբ և դրա տևողության մասին տեղեկատվությամբ՝ արդյոք այն կարող է օգտագործվել որպես հիմնական թեմա, ներառված լինել սաունդթրեք ալբոմում, հոլովակում և այլն:

Երրորդ կողմի տեսանյութերի և լուսանկարների ցուցադրման համաձայնագրեր

«Պատահական» տեսանյութերի և լուսանկարների ցուցադրման հետ կապված համաձայնագրերի ստորագրումը նույնպես պահանջվում է որոշ իրավասություններում: Սա վերաբերում է այն տեսարաններին, որոնցում հեղինակային իրավունքով պաշտպանված ուրիշ աշխատանքներ, հայտնվում են կամ որպես հիմնական սյուժե, կամ որպես հատուկ կառուցված ֆիլմի տարրեր: Ի դեպ, այլ երկրներում իրավատերերի իրավունքների գոյություն ունեցող սահմանափակումների պատճառով հեղինակային իրավունքով պաշտպանված աշխատանքի, օրինակ՝ բեմի հետին պլանում գտնվող գեղանկարչական կտավի «պատահական» օգտագործումը, այնքան էլ կրիտիկական չէ:

Այս համաձայնագրերը և դրանց հետ կապված լիցենզիաները նման են երաժշտական թույլտվություններին: Մասնավորապես, նրանք որոշում են տեսահոլովակների տևողությունը և դրանց օգտագործումը: Դիստրիբյուտորները պետք է երաշխավորեն, որ համապատասխան նյութերի համար լիցենզիա տվող ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձը, իրոք, տիրապետում է տվյալ նյութի հեղինակային իրավունքներին կամ համապատասխան լիցենզիաներ տալու իրավունքին:

Թաքնված գովազդի տեղադրում

Ֆիլմերում թաքնված գովազդի օգտագործումը դառնում է բրենդային ապրանքների խթանման ավելի ու ավելի տարածված մեթոդ և կինոպրոդյուսերների համար եկամտի մեծ աղբյուր: Այսպես, օրինակ, 2019 թվականին Ford-ը դարձել է իր ապրանքային նշանը բլոկբաստերներում տեղադրելու առաջատարը՝ ետևում թողնելով այլ ընկերություններին (ըստ concavebt.com): Այս համաձայնությունների համաձայն՝ պրոդյուսերները կարող են եկամուտ ստանալ բրենդերի տերերից՝ ֆիլմում կամ ընդհանրապես բրենդերում համապատասխան արտադրանքի բնութագրերի դրական ներկայացման դիմաց: Նման համաձայնագրերում նշվում են կողմերից յուրաքանչյուրի կոնկրետ պարտավորությունները, այդ թվում՝ արտադրողի մտավոր սեփականության օբյեկտների տարրերի, օրինակ՝ ապրանքային նշանի կամ լոգոտիպի օգտագործման թույլտվությունները: Այս համաձայնագրերը կարող են շատ մեծ նշանակություն ունենալ, քանի որ դրանց առարկան իրական արժեք է ներկայացնում երկու կողմերի համար:

Նմանությունների օգտագործման համաձայնագրեր

Եթե առանձին անձի, ձեռնարկության կամ կազմակերպության անունը, հեռախոսահամարը կամ լուսանկարը օգտագործվում է ֆիլմում, ապա լավ կլինի նախ ստանալ համապատասխան թույլտվություն: Նման լիցենզիոն համաձայնագրերի կնքումը բավականին բարդ ոլորտ է և այստեղ օրենքները կարող են տարբերվել ըստ երկրների:

Ապահովագրություն

Հաճախ իրավունքների տիրապետման հետ կապված խնդիրներից պաշտպանվելու համար դիստրիբյուտորները արտադրողներից պահանջում են E&O (errors & omissions) ապահովագրության առկայությունը: Սա դիստրիբյուտորական գործարքի փակման պարտադիր պայման է: Դիստրիբյուտորները, հասկանալի պատճառներով, չեն ցանկանում պատասխանատվություն ստանձնել հեղինակային իրավունքի խախտման դեպքում, երբ ֆիլմն արդեն շրջանառության մեջ է: Պրոդյուսերը պետք է հաստատի, որ ֆիլմի համապատասխան փաստաթղթերի ամբողջ շղթան մաքուր է, որ այդ իրավունքները գրանցված են և փոխանցված, բոլոր վճարները արված և բոլոր անհրաժեշտ թույլտվությունները առկա են: Դիստրիբյուտորը կխնդրի պրոդյուսերին ներկայացնել այդ փաստաթղթերը՝ համոզվելու համար, որ ամեն ինչ իր տրամադրության տակ է:

Այս առումով, դիստրիբյուտորը, առաջին հերթին ցանկանում է ստուգել հեղինակային իրավունքի կամ հեղինակության սեփականության կարգավիճակը: Նա կդիմի օրիգինալ աշխատանքների համապատասխան կատալոգների, որպիսի ստուգի գրանցման տվյալները և նրանց տրված համարները: Եվ չնայած աշխարհի որոշ մասերում հեղինակային իրավունքի գրանցման պաշտոնական պահանջներ չկան, պրոֆեսիոնալ դիստրիբյուտորները նախընտրում են աշխատել պաշտոնապես ստեղծված կատալոգների հետ՝ դատական հայցերի և ծախսերի դեպքում իրենց շահերի ավելի հուսալի պաշտպանության համար: Հաշվի առնելով դիստրիբյուտորական աշխարհագրության գործոնի և գրանցող կազմակերպության հեղինակության ընդունումը թույլ է տալիս նրանց այս հարցում առավելագույնս նվազագույնի հասցնել ցանկացած ռիսկ:

Մատակարարման (վարձույթային) համաձայնագրեր

Կինոպրոդյուսերը կարող է բանակցություններ սկսել շահագրգիռ դիստրիբյուտորների հետ անմիջապես, երբ նրանք ստորագրեն հիմնական նյութի օպցիոնային համաձայնագիրը: Որպես այլընտրանք, նրանք կարող են սպասել ֆիլմի շնորհանդեսին փառատոներից մեկում: Դիստրիբյուտորի հետ կնքվող գործարքը կարծես դիստրիբյուտորական համաձայնագիր է, որը սահմանում է բիզնեսի պայմանները, փոխանցվող իրավունքների ծավալը և ինչպես են ծածկվելու ծախսերն ու բաշխվելու եկամուտները:

Մատակարարը (դիստրիբյուտորը) իրավաբանական անձ է (ֆիզիկական անձ կամ կորպորացիա). շուկա դուրս գալու, գովազդային գործունեություն իրականացնելու և ֆիլմին վերաբերող հեղինակային իրավունքներից եկամուտ ստանալու իրավունքով, որոշակի տարածքում նրա հրապարակային թողարկման միջոցով, որոշակի լեզվային տարբերակով և որոշակի միջոցներով: Ֆիլմը կարող է տարածվել կինոթատրոնների, հեռուստատեսության, DVD-ների, տեսավարձույթի միջոցով (VOD), ինքնաթիռների, նավերի, պետական հաստատությունների, ինչպես նաև հոսքային ծառայությունների միջոցով:

Դիստրիբյուտորները զգալի տնտեսական ազդեցություն ունեն և անկախ կինոյի աշխարհում այդ ազդեցությունը զգալիորեն ուժեղանում է: Այսպիսով, նրանք առանցքային դեր են խաղում ֆիլմերի ցուցադրման և իրենց առևտրային հաջողության կանխորոշման մեջ, լինի դա դրամարկղային եկամուտ, պարգևներ կամ պարզ ժողովրդականություն:

Անձնագիր համաշխարհային վարձույթի համար

Այսպիսով, ֆիլմի համաշխարհային շուկա մուտք գործելու համար անհրաժեշտ է անձնագիր՝ հեղինակային և իրավական փաստաթղթերի շղթան: Սա հիմք է, որի վրա հիմնված են բոլոր ստեղծագործական գաղափարներն ու ջանքերը: Դրա շնորհիվ ներդրողները կարող են վստահ լինել, որ նրանք կօգտվեն իրենց ներդրումների պտուղներից և, ցանկացած դատական հայցերի դեպքում, դատարանն ամբողջությամբ իրենց կողմից կլինի: Պրոդյուսերների համար իրավատիրության հարցերի վերաբերյալ ապացույցների ապահովումը հանդիսանում է նախագծի գործարկման և այն համաշխարհային շուկա դուրս բերելու համար անհրաժեշտ ֆինանսավորում ստանալու միջոց: Մատակարարման առավել ակտիվ աճող ոլորտների՝ տեսավարձույթի, բջջային, մալուխային և արբանյակային ծառայությունների զարգացման արդյունքում, հեղինակությանն ու իրավատիրությանը վերաբերող փաստաթղթերի շղթան մնում է ֆիլմերի տարածման գործընթացը տարբեր հարթակներում և ոլորտի ֆինանսական կենսունակությունը պահպանելու կարևորագույն տարրերից մեկը:

Թեմաներ դիստրիբյուտորդիստրիբյուցիալրահոսկրթությունՀեղինակային իրավունքմատակարարպրոդյուսեր

Նման նյութեր Posts

Կառավարությունը «Սահակյանց» անիմացիոն ստուդիային զրկում է տարածքից

Կառավարությունը «Սահակյանց» անիմացիոն ստուդիային զրկում է տարածքից

Սերգեյ Հովսեփյան
27.01.2025
0

Հայաստանի կառավարությունը «Սահակյանց» անիմացիոն ստուդիային զրկում է զբաղեցրած տարածքից

«ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ»՝ հայկական ֆիլմերի տվյալների դարանի մեկնարկ

«ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ»՝ հայկական ֆիլմերի տվյալների դարանի մեկնարկ

Սերգեյ Հովսեփյան
10.01.2025
0

Երկու տարվա քրտնաջան աշխատանքից և նախապատրաստությունից հետո մենք ուրախ ենք տեղեկացնել նոր առցանց ռեսուրսի՝ «ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ» կայքի գործարկման մասին:

ՎԳԻԿում կկայանա պրոդյուսերական ֆակուլտետի շրջանավարտների հանդիպումը

ՎԳԻԿ-ի դիպլոմային աշխատանքի դրամաշնորհը կազմելու է 146 մլն ռուբլի. Գոլիկովա

Սերգեյ Հովսեփյան
06.09.2024
0

Ռուսաստանի Դաշնության փոխվարչապետ Տատյանա Գոլիկովան, Ռուսաստանի Դաշնության մշակույթի նախարար Օլգա Լյուբիմովան և Առաջին ալիքի գլխավոր տնօրեն Կոնստանտին Էռնստն այցելեցին Գերասիմովի...

ՎԳԻԿում կկայանա պրոդյուսերական ֆակուլտետի շրջանավարտների հանդիպումը

Հունիսին ԿՀՊԻ-ում (ՎԳԻԿ) մեկնարկում են կինոմարքեթինգի անվճար առցանց դասընթացներ

Սերգեյ Հովսեփյան
06.06.2024
0

Հունիսին ԿՀՊԻ-ում (ՎԳԻԿ) մեկնարկում են կինոմարքեթինգի անվճար առցանց դասընթացներ

  • Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    0 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • «Անհայտ բաժանորդ». իրական դրամա կատակերգության լեզվով

    2 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    3 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • Նոր մանրամասներ «Հարրի Փոթեր» սերիալի մասին և 2025 թ. նկարահանումների մեկնարկը Լիվսդենում

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: