• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
Աշխարհի խոշորագույն կինոցացները Universal-ին բոյկոտ են հայտարարել

Աշխարհի խոշորագույն կինոցացները Universal-ին բոյկոտ են հայտարարել

02.05.2020
Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

11.07.2025
Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

10.07.2025

Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

09.07.2025
Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

07.07.2025
Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

04.07.2025
Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

04.07.2025
Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

30.06.2025
Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

27.06.2025
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

24.06.2025
«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

24.06.2025
Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

24.06.2025
Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

18.06.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Շաբաթ, 12 Հուլիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Կաննի կինոշուկայում ներկայացվեցին «Տատիկիս վարսերը» և «Դոլի» ֆիլմերը

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիան ամփոփել է Կաննի կինոշուկայում իր աշխատանքը

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Լուրեր Կինովարձույթ

Աշխարհի խոշորագույն կինոցացները Universal-ին բոյկոտ են հայտարարել

Universal-ը գոհ է առցանց թողարկումից ստացված հասույթից

Սերգեյ Հովսեփյան
02.05.2020
Կինովարձույթ
ընթերցելու ժամանակ՝ 1 րոպե
0
Աշխարհի խոշորագույն կինոցացները Universal-ին բոյկոտ են հայտարարել
0
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Իսկական փոթորիկ է բռնկվել ամերիկյան կինոարդյունաբերությունում՝ «Տրոլլեր. համաշխարհային տուր» մուլտֆիլմի պատճառով: Ամեն ինչ սկսվել է հանրահայտ Wall Street Journal թերթի նյութից: Դրանում NBC Universal մեդիաընկերության գլխավոր տնօրեն Ջեֆ Շելը հայտարարել է “Տրոլլի. համաշխարհային տուր” մուլտֆիլմի պրեմիումային ձեւաչափով թողարկման վիթխարի հաջողության մասին:

Միայն ԱՄՆ-ում տասնիննը օրվա ընթացքում կատարվել է գրեթե 5 մլն գնում, ինչը 19 դոլարի եւ 99 ցենտի արժեքի դեպքում մոտ 95 մլն դոլար եկամուտ է տալիս: Ասվել է, որ դա այնքան էլ չի զիջում կինոթատրոններում առաջին մասի դրամարկղային հավաքներին նույն ժամանակահատվածում: Ընդ որում, օնլայն կինոստուդիան ստանում է 80% կինովարձույթի 50-60%-ի փոխարեն: Փաստորեն, խոսքը զուտ 77 միլիոն դոլարի հասույթի մասին է, երբ բյուջեն կազմում է 90-ից մինչեւ 100 միլիոն դոլար:

NBC Universal-ի ղեկավարն ասել է, որ արդյունքները զգալիորեն գերազանցել են սպասումները, եւ մուլտֆիլմը անպայման շահավետ նախագիծ կդառնա: Եվ ահա այստեղ հետեւեց իսկական շոկ. Հենց կինոթատրոնները բացվեն, կինոստուդիան մտադիր է ֆիլմերը թողարկել երկու ձեւաչափերով: Դրանից ամեն ինչ սկսվեց:

Գրեթե անմիջապես արտակարգ հայտարարություն է տարածել Կինոթատրոնների սեփականատերերի ազգային ասոցիացիան: Ներկայացնում ենք դրա առանցքային կետերը. «Այս արդյունքը խոսում է հարյուրավոր միլիոնավոր մարդկանց մասին, որոնք արգելափակված են իրենց տներում եւ զվարճանք են փնտրում, բայց ոչ սպառողների նախասիրությունների փոփոխության մասին: Զարմանալի ոչինչ չկա այն բանում, որ տանը ստիպված մնացած մարդիկ կօգտվում են ֆիլմի թողարկումից անմիջապես առցանց՝ հանուն իրենց երեխաների, նույնիսկ գնման բարձր արժեքի դեպքում: Ավելին, Universal-ը մինչեւ վերջ իր նախագիծը առաջ է մղել որպես կինովարձույթային թողարկում: Նման իրավիճակը դժվար թե կրկնվի նորմալ ժամանակ, ընդ որում գովազդային արշավի ծախսերը չեն հրապարակվել: Նույնիսկ եթե Universal Pictures-ը գոհ է մուլտֆիլմի արդյունքներից, նրանք ոչ մի բան չեն նշանակում նոր իրականություն Հոլիվուդի համար:

«Universal»-ը հիմք չունի աննախադեպ միջավայրում ոչ ստանդարտ հանգամանքներն օգտագործել որպես առիթ՝ լիարժեք կինովարձույթային թողարկումներից խուսափելու համար», — ասաց Կինոթատրոնների ազգային ասոցիացիայի նախագահ եւ գլխավոր տնօրեն Ջոն Ֆիտիանը: «Մենք վստահ ենք, որ երբ կինոթատրոնները բացվեն, կինոստուդիաները կշարունակեն եկամուտ ստանալ համաշխարհային կինովարձույթից, իսկ հետո տնային տեսավարձույթի ավանդական թողարկումներից: Սպառողների վարքագիծը վերջին 15 տարիների ընթացքում հստակ ցույց է տալիս տեսաբովանդակության գնումների կայուն անկումը: Հատուկ ֆիլմերի վաճառքն ու վարձույթը 2004-ին 24,9 մլրդ դոլարից նվազել են 62 տոկոսով՝ 2019-ին հասնելով 9,3 մլրդ դոլարի: Morning Consult ընկերության վերջին հարցման համաձայն՝ կինո գնացող ամերիկացիները պատրաստ են 5-ից 8 դոլար վճարել ֆիլմը տանը դիտելու համար: Օպտիմալ արժեքը 6 դոլար է: Սա խոսում է այն մասին, որ նորմալ ժամանակ սպառողները ավելի շատ ուշադրություն են դարձնում գնի վրա: Հետեւելով ավանդական կինովարձույթի մոդելին, կինոստուդիաներն ունեն տան դիտման եկամտի բազմաթիվ աղբյուրներ: Սա թույլ է տալիս դրամայնացնել նույն բովանդակությունը մի քանի անգամ, հանգեցնելով առավելագույն հնարավոր արդյունքի յուրաքանչյուր նոր ֆիլմի համար»:

Շարունակությունը հաջորդել է բառացիորեն մի քանի ժամ անց: Universal Filmed Entertainment Group-ի ղեկավար Դոննա Լենգլիին զայրացած նամակում AMC աշխարհի խոշորագույն կինոցանցի գլխավոր տնօրեն Ադամ Արոնը Ջեֆ Շելի մեկնաբանություններն անընդունելի է անվանել: Մարտին ամերիկյան կինոթատրոնները խիստ հիասթափված էին միանգամից մուլտֆիլմի առցանց թողարկելու կինոստուդիայի որոշումից: Ի վերջո, «Տրոլլերի» շարունակությունը պետք է լիներ երաշխավորված հիթ: Միայն ԱՄՆ-ում ըստ կանխատեսումների դրամարկղային մուտքերը պետք է կազմեին 100-ից մինչեւ 150 մլն դոլար: Սակայն արտակարգ իրավիճակում մի դեպք աղետ չէր դառնա: Երկու ձեւաչափերով նոր իրականության մասին հայտարարությունները բոլորովին այլ բան են:

Ի պատասխան կինովարձույթի պատուհանների փաստացի ամբողջական ոչնչացմանը՝ Ադամ Արոնը հայտարարել է AMC կինոթատրոններում Universal-ի ֆիլմերի ընդհանուր բոյկոտի մասին: Դա վերաբերում է ոչ միայն ԱՄՆ-ի կինոթատրոններին, այլեւ Եվրոպայի եւ Մերձավոր Արեւելքի երկրներին: Ընդհանուր առմամբ խոսքը հազարավոր հարթակների մասին է: Ընդ որում, նման միջոցներ կձեռնարկվեն ֆիլմերի ցանկացած այլ արտադրողի նկատմամբ, որը միակողմանիորեն կորոշի խախտել գոյություն ունեցող պրակտիկան:

Universal-ի պատասխան հայտարարությունը բավական մշուշոտ ձեւակերպումներ էր պարունակում եւ չէր նպաստում հակամարտության կարգավորմանը: Կինոստուդիան սկզբում հայտարարել է, որ լիովին պահպանում է մեծ էկրանին ֆիլմեր դիտելու հավատը եւ իբր չի պնդում հակառակը: «Մենք պատրաստվում ենք ապագայում ֆիլմեր թողարկել կինոթատրոններում, ինչպես նաեւ պրեմիումային ձեւաչափով»: Մեծ հաշվով նույն բանն է պնդում: Կինոարդյունավերության որոշ մասնակիցներ կարծում են, որ AMC կինոցանցի հայտարարությունները չափազանցված են, սակայն մյուսները նշում են, որ Ջեֆ Շելը նախկինում էլ բազմիցս հանդես է եկել կինովարձույթի պատուհանների սեղմման օգտին: Ներկայիս փակ կինոթատրոնների համար իրավիճակն արդեն ծայրաստիճան ծանր է, երբ նրանք վերսկսեն աշխատանքը, նրանց պետք կգա առավել գրավիչ ապրանք, իսկ կինոստուդիաների նման քայլերը բարդացնում են իրավիճակը:

AMC-ն նաեւ ընդգծել է, որ նման բան է սպասվում ցանկացած ռեժիսորների եւ պրոդյուսերների նախագծերին, որոնք կասկածի տակ կդնեն կինովարձույթային պատուհանների հետ կապված իրադրությունը: Միաժամանակ ցանցը հայտարարել է, որ պատրաստ է շփվել Universal-ի հետ, որպեսզի քննարկի աշխատանքի տարբեր ռազմավարություններ եւ տնտեսական մոդելներ: «Այնուամենայնիվ, նման քննարկումների բացակայության պայմաններում կարող եմ արձանագրել, որ Universal-ի հետ մեր աներեւակայելի հաջող համատեղ գործունեության տասնամյակները, ցավոք, ավարտվեցին», − եզրափակեց Ադամ Արոնը:

Unviersal-ի ներկայացուցիչն ասել է, որ ընկերությունը հիասթափված է AMC-ի գործողություններից եւ Կինոթատրոնների սեփականատերերի ազգային ասոցիացիայի հայտարարություններից: «Մենք միշտ ձգտում ենք, որպեսզի մեր նախագծերը հասանելի լինեն հնարավորինս լայն լսարանին: Մենք նախկինի պես բացարձակապես հավատում ենք կինոթատրոնային վարձույթին եւ ոչ մի հայտարարություն չենք արել հակառակի մասին: Մենք պատրաստ ենք բանակցել վարձույթի մեր գործընկերների հետ, բայց հիասթափված ենք AMC-ի եւ NATO-ի՝ մեր դիրքորոշումը եւ մեր գործողությունները սխալ ներկայացնելու այս համակարգված փորձով»:

AMC-ի աղմկահարոյց հայտարարությունները հնչում են այս ցանցի նախնական սնանկության պայմաններում: Եթե ընկերությանը չհաջողվի խուսափել սնանկության ընթացակարգից, ապա այն կարող է կորցնել ԱՄՆ-ում եւ Կանադայում 634 կինոթատրոն, ինչպես նաեւ ավելի քան 1000 հարթակներ ամբողջ աշխարհում:

Բարձրագոչ հայտարարություններով հանդես է եկել աշխարհի մեծությամբ երկրորդ կինոցանցը՝ Cineworld-ը: Նման պրակտիկան դատապարտող հայտարարությամբ արդեն հանդես են եկել եւ UNIC կինոթատրոնների եվրոպական ասոցիացիան:

Cineworld-ի գլխավոր տնօրեն Մուկի Գրեյդինգերը հայտարարել է, որ իմաստ չի տեսնում աշխատել Universal-ի ապագա թողարկումների հետ, ինչի մասին Comcast-ի նախագահ Բրայան Ռոբերթսին նամակում գրել է դեռ մարտի կեսերին՝ «Տրոլլեր» մուլտֆիլմի VOD-ում թողարկման մասին լուրի հայտնվելուց հետո: Ճիշտ է, տվյալ դեպքում նկատի է առնվել ոչ թե ընկերության նախագծերի ամբողջական փաթեթը բոյկոտելը, այլ միայն այն թողարկումները, որոնք նա մտադիր է թողարկել առանց 90-օրյա կինոթատրոնային պատուհանի պահպանման:  

Գրեյդինգերը պատմել է, որ մյուս ստուդիաներն ուղղակիորեն շփվել են Cineworld-ի հետ՝ ժամանակին բացատրելով իրենց դիրքորոշումը ճգնաժամի ընթացքում որոշ թողարկումների համար կինոթատրոնային պատուհանի հարկադիր կրճատման վերաբերյալ եւ հավաստիացնելով, որ վարձույթի վերսկսումից հետո ստեղծված պատուհանների պահպանման իրենց քաղաքականությունը չի փոխվի: «Universal-ը ոչ միայն չի ստանձնել ապագա պատուհանի պարտավորությունները, այլեւ եղել է միակ ստուդիան, որը փորձել է օգտվել ներկայիս ճգնաժամից եւ նախագիծը օնլայն թողարկել նույն ամսաթվով, ինչ վարձույթում», − ասվում է Cineworld-ի ղեկավարի հայտարարության մեջ:

Cineworld-ը ունի ավելի քան 9,5 հազար էկրան աշխարհի տասնմեկ երկրներում: Այս խմբի կինոթատրոններն աշխատում են Regal, Cineworld, Picturehouse, Cinema City և Yes Planet բրենդերի ներքո:

Հոլիվուդում բացահայտ խոսում են պատերազմ սկսելու մասին և դրա արդյունքը մեծ հետեւանքներ կունենա ամբողջ մոլորակի կինոթատրոնների համար:

Թեմաներ AMCCineworldUniversalԱՄՆլրահոսկինոթատրոնկինոթատրոններկինովարձույթ

Նման նյութեր Posts

«Սիրո մեղեդի»՝ ֆիլմ, որը մնաց առանց սիրո. Հանրային հեռուստաընկերության ֆիլմը տապալվեց վարձույթում

«Սիրո մեղեդի»՝ ֆիլմ, որը մնաց առանց սիրո. Հանրային հեռուստաընկերության ֆիլմը տապալվեց վարձույթում

Սերգեյ Հովսեփյան
20.05.2025
0

Հանրային հեռուստաընկերության նոր ֆիլմը՝ մեծ հույսերով, բայց փոքր արդյունքով։ «Սիրո մեղեդի» ֆիլմի վարձույթի ձախողումը՝ պատճառներն ու հետևանքները։

Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

Կենսագրական դրամաների տրիումֆ. հայկական կինոյի ֆինանսական ցուցանիշները 2025-ին

Սերգեյ Հովսեփյան
16.05.2025
0

Կենսագրական դրամաները հաղթանակ են տարել հայկական կինոթատրոններում. ֆիլմերի հավաքները գերազանցել են 1 միլիարդ դրամը:

Հուշարձանների կարգավիճակով, բայց առանց ապագայի. ի՞նչ է կատարվում հայկական կինոթատրոններում

Հուշարձանների կարգավիճակով, բայց առանց ապագայի. ի՞նչ է կատարվում հայկական կինոթատրոններում

Սերգեյ Հովսեփյան
01.05.2025
0

Փակված դռներ, չլսված պատմություններ․ ԿինոՊրես-ը բացում է կինոթատրոնների իրական վիճակը՝ նախարարության պաշտոնական պատասխաններով։

Կարոտի նոր աշխարհագրությունը. «Արարատ կղզի» ֆիլմը մտնում է վարձույթ

Կարոտի նոր աշխարհագրությունը. «Արարատ կղզի» ֆիլմը մտնում է վարձույթ

Սերգեյ Հովսեփյան
21.04.2025
0

Հայաստանի և Ռուսաստանի «Արարատ կղզի» համատեղ արտադրությունը վարձույթում կհայտնվի ապրիլի 25-ից:

  • Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

    Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • 5 լավագույն ֆիլմ պոռնոյի մասին

    36 shares
    Կիսվել 14 Tweet 9
  • Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: