Connect with us

Կինովարձույթ

Կինոթատրոնների սեփականատերերի ազգային ասոցիացիան դրական է ընդունել ԱՄՆ-ում պատրաստվող աջակցության միջոցները

Հրապարակվել է

Ամերիկյան կինոարդյունաբերությունը բացառապես դրական է ընդունել ԱՄՆ Սենատում ձեռք բերված համաձայնությունը կինոթատրոններին եւ նրանց աշխատակիցներին, ինչպես նաեւ գործունեության բազմաթիվ այլ ոլորտներին աջակցություն տրամադրելու մասին, որոնք հարկադրված են դադարեցնել աշխատանքը կորոնավիրուսի համաճարակի ժամանակ: Իր պաշտոնական հայտարարության մեջ Կինոթատրոնների սեփականատերերի ազգային ասոցիացիան ասել է, որ կինոթատրոնները կարող են այժմ վստահությամբ սպասել բացմանը եւ նորից սկսել ծառայել իրենց տարածքային համայնքներին, երբ ճգնաժամը անցնի:

Որոշ մանրամասներ դեռ պետք է մշակվեն եւ հաստատվեն, սակայն համաձայնագրի ընդհանուր դրույթներն արդեն հսկայական աջակցություն են տրամադրում կինոթատրոններին եւ նրանց աշխատակիցներին: Ստեղծվում է 454 միլիարդ դոլարի չափով փոխառությունների պետական երաշխիքների հատուկ հիմնադրամ: Այն կինոթատրոններին եւ այլ բիզնեսին կտրամադրի կապիտալի հասանելիություն՝ մշտական ծախսերը վճարելու համար, մինչեւ որ նրանք չկարողանան եկամուտ ստանալ իրենց սովորական գործողությունների միջոցով:

Փոքր բիզնեսի կառավարման ընդլայնված ծրագրերը համանման հնարավորություններ կտան փոքր բիզնեսին, որին պատկանում է կինոթատրոնների եւ դրանց տիրապետող ընկերությունների ճնշող մեծամասնությունը: Որոշ կատեգորիաների ծախսերը ենթակա կլինեն տրամադրված վարկերի դուրսգրմանը:

Կարեւոր տեղ է զբաղեցնում նաեւ տարբեր հարկային արտոնությունների եւ թուլացումների հատուկ ծրագիրը: Մինչեւ չորս ամիս ուղղակի աջակցություն տրամադրվում է ընդլայնված գործազրկության նպաստների միջոցով, որը տարածվում է նաև ոչ լրիվ դրույքով աշխատողների վրա: Աշխատել շարունակող աշխատակիցներին տրամադրվում են ընդլայնված հարկային նվազեցումները:

Այդ աջակցությամբ կինոթատրոնները կկարողանան վերապրել ճգնաժամը եւ վստահ լինել աշխատանքը վերսկսելու իրենց ունակության մեջ: Նույնը կարող են անել պատրաստված եւ իրենց գործունեությանը կենսականորեն անհրաժեշտ աշխատողները, ովքեր կվերադառնան իրենց աշխատատեղերը այն պահին, երբ կինոթատրոնները կրկին բացվեն: Կինոթատրոնների սեփականատերերի ազգային ասոցիացիան շնորհակալություն է հայտնում Կոնգրեսին, նախագահի վարչակազմին եւ բոլոր նրանց, ովքեր աջակցել են մշակույթի եւ հասարակական կյանքի համար այդքան կարեւոր ինդուստրիայի պաշտպանությանը: Այն անհամբերությամբ սպասում է Ներկայացուցիչների պալատում արտակարգ միջոցառումների ծրագրի արագ անցմանը եւ նախագահի ստորագրությանը:

Կինոթատրոնների սեփականատերերի ազգային ասոցիացիայի հայտարարության ամբողջական տեքստին կարող եք ծանոթանալ այստեղ:

Միացեք մեր Telegram ալիքին և առաջինը ստացեք մեր նորությունները
Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Մեկնաբանություններ

Կինովարձույթ

Ռուսական առաջին խոշոր ֆիլմը կինոթատրոնների փոխարեն կթողարկվի համացանցում

«Արբանյակ» ֆանտաստիկ թրիլլերը կդառնա առաջին խոշոր ռուսական կինոնկարը, որը կինոթատրոնների փոխարեն կթողարկվի միայն համացանցում, պատմել է «Վեդոմոստիին» նրա պրոդյուսեր Ֆյոդոր Բոնդարչուկը:

Հրապարակվել է

«Սպուտնիկ» ֆանտաստիկ թրիլլերը կդառնա առաջին խոշոր ռուսական կինոնկարը, որը կինոթատրոնների փոխարեն կթողարկվի միայն համացանցում, պատմել է «Վեդոմոստիին» նրա պրոդյուսեր Ֆյոդոր Բոնդարչուկը:

«Արբանյակը» ռուսական կինոթատրոններում պետք է դուրս գար ապրիլի 16-ին, սակայն երկրի կինոթատրոնները փակ են կարանտինի պատճառով: Այժմ ապրիլի 23-ին ֆիլմը կհայտնվի օնլայն կինոթատրոններում՝ more.tv (պատկանում է «Ազգային մեդիա խմբին», NMG), wink (կառավարվում է «Ռոստելեկոմ» օպերատորի կողմից) և ivi: Ֆիլմը հասանելի կլինի այդ հարթակներում՝ բաժանորդագրության պայմանով: Տեղեկատվությունը հաստատվել է «Ռոստելեկոմի» եւ «ԱՄԽ»-ի ներկայացուցիչների կողմից:

«Արբանյակը» մեր ընկերությունների ամենահետաքրքիր եւ դիտարժան նախագծերից մեկն է, ուստի գործընկերների հետ մենք որոշում ենք կայացրել գնալ ոչ ստանդարտ ճանապարհով՝ ոչ թե տեղափոխել կինոթատրոնային թողարկումը, այլ պրեմիերա անել հիմա՝ օնլայն կինոթատրոններում, որպեսզի այն կարողանան դիտել ամբողջ երկրում», — բացատրել է Բոնդարչուկը:

Ռուսական այլ պրոդյուսերները, որոնց գործերը պետք է կինոթատրոններում դուրս գային ապրիլին, դեռ խոսում էին միայն ռելիզները ավելի ուշ տեղափոխելու մասին:

«Արբանյակը» պատմում է խորհրդային տիեզերագնացի պատմությունը, որը թռիչքի ժամանակ բախվել է կյանքի նոր ձեւի հետ եւ երկիր է վերադարձել ոչ միայնակ: Դերերում՝ Օքսանա Ակինշինա, Պյոտր Ֆյոդորով, Ֆյոդոր Բոնդարչուկ եւ ուրիշներ: Ֆիլմի արտադրությամբ զբաղվել են «Վոդորոդ», Art Pictures Studio, Type Film ընկերությունները՝ «ԱՄԽ ստուդիայի» եւ ՍՏՍ ալիքի աջակցությամբ: Նկարի արտադրական բյուջեն 190 մլն ռուբլի է:

Մինչեւ հիմա ռուսական վարձույթում չեն եղել դեպքեր, երբ կինոթատրոնների փոխարեն խոշոր նկարները դուրս են եկել օնլայն հարթակներում: Ավելին, կան ընդամենը մի քանի օրինակներ, երբ ֆիլմերն առցանց էին դուրս գալիս կինոթատրոններում պրեմիերայի հետ միաժամանակ: Օրինակ, այդպես էր Յուրի Բիկովի «Պահակը» ֆիլմի հետ: Նույն կերպ ապրիլի վերջին պետք է դուրս գա Աննա Մելիքյանի «Հեքիաթ» նոր ֆիլմը: Բայց այս երկու նախագծերն էլ վերաբերում են հեղինակային կինոյին, նրանք ի սկզբանե վարձույթի են դուրս գալիս սահմանափակ թվով դահլիճներում եւ չեն հավակնում լայն լսարանի: Համացանցում միանգամից մեծ նկարի թողարկման ամենահայտնի օրինակը Ռոբերտ Դե Նիրոյի հետ «Իռլանդացին» է, որի համապրոդյուսերն է Netflix օնլայն ծառայությունը:

Կորոնավիրուսի պանդեմիան եւ ամբողջ աշխարհում կինոթատրոնների փակումը արմատապես փոխել են կինոշուկայի խաղի կանոնները՝ հոլիվուդյան ստուդիաները սկսել են համացանցում արագ թողարկել իրենց ֆիլմերը, որպեսզի փոխհատուցեն իրենց ծախսերի գոնե մի մասը:

Կինոծառայությունների միջեւ բացառիկ ցուցադրությունների համար բարձր մրցակցության պատճառով «Արբանյակի» պրոդյուսերներն այժմ ավելի շատ են կվաստակեն, քան կարող էին ստանալ ավանդական կինովարձույթում, բացատրում է ԱՄԽ-ի գլխավոր տնօրեն Օլգա Պասկինան:

Այսպես, ավանդական վարձույթի ժամանակ հավաքված բոքսի կեսը կթողնեին իրենց կինոթատրոնները, եւս մոտ 15 տոկոսը կվերցներ դիստրիբյուտորը, նշում է նա: Ինչ վերաբերում է ինտերնետին, ապա առցանց հարթակները վճարում են ֆիքսված գումար իրավունքի համար, որը կախված չէ հանդիսատեսի թվից, իսկ համացանցում ֆիլմի վաճառքով «ԱՄԽ ստուդիան» ինքնուրույն է զբաղվել, ուստի դիստրիբյուտորական միջնորդավճարը բացակայում է: Ընդ որում, ֆիլմի առաջին ցուցադրության իրավունքի համար օնլայն ծառայությունները, Պասկինայի խոսքով, մի քանի անգամ ավելի թանկ են վճարում, քան կինոթատրոններում պրեմիերայից հետո ցուցադրելու համար: Ի վերջո, ինտերնետում ֆիլմի առաջխաղացման ծախսերը ավելի ցածր կլինեն, քան կինոթատրոններում հանդիսատես ներգրավելու ծախսերը, ավելացնում է նա:

Պրոդյուսերները գիտակցաբար սահմանափակել են այն հարթակների թիվը, որտեղ հասանելի կլինի «Արբանյակը», որպեսզի մի կողմից դա լինի հանդիսատեսի բավական լայն ընդգրկումը, մյուս կողմից՝ հարթակները կարող են հանդիսատեսին ներկայացնել այն կոնտենտը, որը չունի մրցակիցների մեծամասնությունը, բացատրել է Պասկինան: Որքան կվճարեն առցանց հարթակները «Արբանյակի» համար, այն չի բացահայտում:

Շարունակել ընթերցումը

Կինոարտադրություն

Sony Pictures ստուդիան զանգվածաբար հետածգում է պրեմիերաները

Հրապարակվել է

Տեղեկատվական անդորրի շրջանը պայթեցրել է Sony Pictures ստուդիայի իր պրեմիերաները զանգվածային տեղափոխման լուրը: Միանգամից մի քանի հավակնոտ ֆիլմեր տեղափոխվեցին 2021 թվականին, ընդ որում խոսքը հուլիսյան եւ օգոստոսյան պրեմիերաների մասին է:

Հոլիվուդում վստահ չեն, որ կորոնավիրուսի հետ կապված իրավիճակը կբարելավվի նույնիսկ ամռան կեսին եւ ավարտին: Բացի այդ, փոխանցումները ակնհայտորեն դեռ շատ կլինեն: Խնդիրն այն է, որ 2021 թվականի առաջին եւ երկրորդ եռամսյակի համար հայտարարված ֆիլմերը ստիպված են եղել կասեցնել արտադրությունը: Նրանցից շատերը ժամանակին պատրաստ չեն լինի, ուստի Sony Pictures-ը ձգտում է առաջինը ամրագրել ավելի բարենպաստ ամսաթվերը եւ լրացնել պոտենցիալ բացը վարձույթային ցանկում:

Թե հատկապես ինչ վերադասավորումների մասին է հայտարարվել երեկ: «Ուրվականների որսորդները. ժառանգներ» կատակերգական էքշնը 2020 թվականի հուլիսի 10-ի փոխարեն կթողարկվի 2021 թվականի մարտի 5-ին: «Մորբիուս» կինոկոմիքսը Ջարեդ Լետոյի հետ գլխավոր դերում հուլիսի 31-ից տեղափոխվել է մարտի 19-ին: «Գրեյհաունդ» ծովային ռազմական դրաման ընդհանրապես ժամանակավորապես կորցրել է պրեմիերայի ամսաթիվը: Թոմ Հենքսը գլխավոր դերում պետք է ամերիկյան էկրաններ դուրս գար հունիսի 12-ին:

«Փիթեր Ճագարը 2» բազմաչարչար սիքվելն այժմ հնարավոր կլինի տեսնել միայն 2021 թվականի հունվարի 15-ին: Հիշեցնենք, որ ընտանեկան կինոժապավենը դարձել է կորոնավիրուսի առաջին զոհերից մեկը: Սկզբում պրեմիերան հետաձգվել էր 2020 թվականի ապրիլի 3-ից մինչեւ օգոստոսի 7-ը: Հիթի շարունակության առաջին միջազգային պրեմիերան պետք է տեղի ունենար Ավստրալիայում մարտի 19-ին:

Մարտի 16-ին կինոստուդիան ստիպված էր կասեցնել «Uncharted» նախագծի արտադրությունը: Այս հարկադիր ուշացման պատճառով ժողովրդականություն վայելող տեսախաղերի էկրանավորումը կթողարկվի 2021 թվականի հոկտեմբերի 8-ի փոխարեն: Գլխավոր դերերը կխաղան Թոմ Հոլանդն ու Մարկ Ուոլբերգը, հաստատված է նաեւ Անտոնիո Բանդերասի, Սոֆյա Ալիի եւ Թաթի Գաբրիելիի մասնակցությունը: 2021 թվականի հոկտեմբերի 8-ին հայտարարված Marvel կոմիքսներով անանուն ֆիլմը պրեմիերայի նոր ամսաթիվ կստանա ավելի ուշ:

Sony Pictures-ի մեկ նախագիծ կինոյի սիրահարները կկարողանան տեսնել պլանավորվածից ավելի շուտ: Խոսքը Քեւին Հարթի մասնակցությամբ «Հայրություն» դրամայի մասին է: Այս կինոնկարի պրեմիերան 2021 թվականի հունվարի 15-ից տեղափոխվել է 2020 թվականի հոկտեմբերի 23-ին:

Շարունակել ընթերցումը

Կինովարձույթ

Չինական վարձույթը վերակենդանացնելու են «Ավատարի» եւ «Վրիժառուների» օգնությամբ

Չինաստանում կինոթատրոններին սկսում են քնից դուրս բերել

Հրապարակվել է

Չինաստանում կորոնավիրուսի պանդեմիայի անկման ալիքի վրա, նախնական գնահատականներով, մոտ 600-700 կինոթատրոն է վերադարձել աշխատանքի, սակայն առայժմ դրանք միեւնույն է դատարկ են: Կինոդիտումը վերականգնելու համար երկրում պլանավորում են վերականգնել նախորդ տարիների դրամարկղային հիթերի վարձույթը, հաղորդում է THR-ը:

Դրամարկղային մուտքերը դեռ շատ համեստ են: Ուրբաթ աշխատող կինոթատրոնների գումարային հասույթը չի հասել նույնիսկ մինչեւ 2 հազար դոլարի: Շաբաթ օրը Maoyan տոմսերի առցանց վաճառքի խոշորագույն պորտալի տվյալներն արդեն 4355 դոլար են տվել:

Առավել հաճախելիությունը նկատվում է Սինցզյան-Ույղուրական շրջանում: Հենց այնտեղ երկու շաբաթ առաջ աշխատեց առաջին կինոթատրոնը, որն առաջին օրը չվաճառեց ոչ մի տոմս: Կինոթատրոնների խաղացանկում նույն ֆիլմերն են, ինչ էկրաններին էին հունվարի վերջին դրանց ամբողջական փակման պահին:

Չինաստանում պլանավորում են «Վրիժառուների» ֆրանշիզայի բոլոր չորս ֆիլմերի, ինչպես նաեւ Ջեյմս Քեմերոնի «Ավատար», Քրիստոֆեր Նոլանի «Սկիզբ» եւ «Ինտերստելար» ֆիլմերի կրկնակի վարձույթը: Բլոքբասթերները դեռեւս չունեն կրկնակի թողարկման պաշտոնական ժամկետներ, սակայն ենթադրվում է, որ կինոթատրոնները կկարողանան ցուցադրություններ սկսել մոտ ժամանակներս այն բանից հետո, երբ նրանց տրամադրության տակ կհայտնվեն DCP-ի համապատասխան ֆայլերը:

Վարձույթի չեմպիոնների կրկնակի թողարկումը միանգամայն կարող է խոստանալ չինական կինոթատրոններին հսկայական դրամարկղային մուտքեր, առավել եւս, որ ընտրված հոլիվուդյան ֆիլմերը տեղական կինովարձույթի ողջ պատմության ընթացքում ամենահասութաբեր ֆիլմերից են: Եթե ամեն ինչ նորմալ ընթանա, ապա հերթը կհասնի չինական պոտենցիալ հիթերին: Ապրիլի 30-ին կրկին վարձույթում կհայտնվի նաև Ջ.Ք. Ռոուլինգի հայտնի ֆրանշիզայի էկրանավորման առաջին մասը՝ «Հարրի Փոթերը և Փիլիսոփայական քարը»

Կինոցուցադրությունների վերականգնման ուղղությամբ Չինաստանի իշխանությունների գործողությունները պատկերացում են տալիս այն մասին, թե ինչ է սպասվում մյուս երկրներին, երբ դրանք նույնպես անցնեն համաճարակի գագաթնակետը: Չինացի ցուցադրողներն այժմ լուծում են երկու փոխկապակցված խնդիրներ. համոզել հանդիսատեսին, որ անվտանգ է այցելել կինոթատրոններ մեծ քանակությամբ, եւ համոզել դիստրիբյուտորներին, որ հանդիսատեսը, իրոք, վերադարձել է, եւ, հետեւաբար, իմաստ է լիարժեք մարքեթինգային հզորությունը գործադրել, քանի որ առանց երկրորդի դժվար է հասնել առաջինին:

Ներկա պահին բացված կինոթատրոնների թվում, որպես կանոն, ոչ մեծ անկախ ցանցերի ներկայացուցիչներ են, որոնք գտնվում են երկրի հեռավոր շրջաններում, որտեղ պանդեմիայի գագաթնակետը փետրվարին այնքան էլ ուժեղ չէր զգացվում: Այս պահին առայժմ ոչ մի համազգային ցանց չի վերսկսել աշխատանքը, բայց օրեցօր շարունակում է բացվել ավելի ու ավելի շատ հրապարակներ:

Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Գովազդ

Հարցում

Հունվարի ո՞ր ֆիլմն եք սպասում:

View Results

Loading ... Loading ...

Թրենդային

Copyright © 2019-2020 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: