• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
Կինոքննադատությունը Հայաստանում. Արդյո՞ք այն անհրաժեշտ է

Կինոքննադատությունը Հայաստանում. Արդյո՞ք այն անհրաժեշտ է

05.03.2019
Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

18.05.2025
«Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

«Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

17.05.2025
Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

Կենսագրական դրամաների տրիումֆ. հայկական կինոյի ֆինանսական ցուցանիշները 2025-ին

16.05.2025
Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

15.05.2025
Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

15.05.2025
Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

15.05.2025
Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

10.05.2025
Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

03.05.2025
Աշխատարաններ սկսնակների համար՝ կարճ խաղարկային և վավերագրական ֆիլմերի համար

Աշխատարաններ սկսնակների համար՝ կարճ խաղարկային և վավերագրական ֆիլմերի համար

03.05.2025
Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

03.05.2025
Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

01.05.2025
Հուշարձանների կարգավիճակով, բայց առանց ապագայի. ի՞նչ է կատարվում հայկական կինոթատրոններում

Հուշարձանների կարգավիճակով, բայց առանց ապագայի. ի՞նչ է կատարվում հայկական կինոթատրոններում

01.05.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Երկուշաբթի, 19 Մայիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

    Կենսագրական դրամաների տրիումֆ. հայկական կինոյի ֆինանսական ցուցանիշները 2025-ին

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

    Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

    Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

    Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

    Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

    Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

    Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

    Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

    Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

    Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

    Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Լուրեր

Կինոքննադատությունը Հայաստանում. Արդյո՞ք այն անհրաժեշտ է

Սերգեյ Հովսեփյան
05.03.2019
Լուրեր, Հայաստան
ընթերցելու ժամանակ՝ 1 րոպե
0
Կինոքննադատությունը Հայաստանում. Արդյո՞ք այն անհրաժեշտ է
0
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Կինոքննադատության այսօրվա նկարագրին ու խնդիրներին էր նվիրված՝ Gaiff Pro ծրագրի ղեկավար, պրոդյուսեր Մելիք Կարապետյանի նախաձեռնած «Հայկական ֆիլմ ֆորում» երկօրյա հանդիպումների առաջին քննարկումը, որին մասնակցում էին կինոքննադատներ, կինոգետներ, կինոլրագրողներ և իրենց գործունեությամբ ոլորտի հետ մեծապես առնչվող անհատներ։ Քանի որ հանդիպման ձևաչափը քննարկում-հարցուպատասխան էր, հանդիսատեսը կարծիք հայտնելու և բանախոսներին հարցեր ուղղելու հնարավորություն ունեցավ։ Բանախոսներն էին կինոքննադատ Նունե Հախվերդյանը, կինոգետ Արտավազդ Եղիազարյանը, կինոլրագրող Դիանա Մարտիրոսյանը։ Հանդիպման վարողը կինոգետ Րաֆֆի Մովսիսյանն էր։

Նախ նշենք, որ «Հայկական ֆիլմ ֆորումի» շրջանակում օրերս ցուցադրվել է 2018 թվականին  նկարահանված 12 հայկական ֆիլմ։ Պարզվեց՝ բանախոսներն այդ ֆիլմերի մեծ մասը չեն տեսել։ Նունե Հախվերդյանը բացատրեց՝ ինչու, օրինակ, ինքն այդ ֆիլմերը չի տեսել։ «Կինոն պետք է կյանքի մասին խոսակցություն բաց անի, պետք է ես ինձ, դու քեզ տեսնես այդ ֆիլմերում։ Իսկ դրանցից շատերը մեր կյանքից չեն, մեզնից չեն, մտացածին են։ Ինչո՞ւ «Կյանք ու կռիվը» մեծ ուշադրության արժանացավ, որովհետև մեր կյանքի մասին էր։ Անկեղծորեն ասեք՝ վերջին տարիներին նկարահանված հայկական ո՞ր ֆիլմն է հանրության շրջանում խոսակցության, քննարկման առիթ տվել… դրա համար էլ այդ ֆիլմերն ինձ չեն հետաքրքրում»,- պարզաբանեց Նունե Հախվերդյանը։

Հանդիպմանը ներկա հանդիսատեսի շրջանում պարզ հարց առաջացավ՝ եթե կինոքննադատին, կինոգետին մերօրյա հայկական ֆիլմերը չեն հետաքրքրում, հանրությանը կհետաքրքրե՞ն դրանք, կամ եթե այդ ֆիլմերի մասին պրոֆեսիոնալ կարծիք, վերլուծություն գրողներ չկան, կինոդիտողն ինչպե՞ս ուղղորդվի՝ դրանք լա՞վ ֆիլմեր են, թե վատ։ Այստեղ էլ բեմ-դահլիճ հարաբերության կարծիքներն ու տեսակետերը չհամընկան։ «Իսկ ո՞վ ասաց, որ այսօր ինչ-որ մեկը հիմնվում է կինոգետի կամ կինոքննադատի պրոֆեսիոնալ կարծիքի վրա։ Կինոգետը կամ կինոննադատը երբեք չի ուղղորդում։ Այդ կարծիքի վրա բոլորը թքած ունեն։ Եթե վատ ֆիլմը քննադատվում, ոչնչացվում է, միևնույն է, այն էկրաններից հեռացվո՞ւմ է. իհարկե, ո՛չ։ Կինոքննադատությունը չի նպաստում կինոարտադրությանը. կինքննադատությունը դրան զուգահեռ է ընթանում։ Հետաքննությունից մինչև քննադատություն՝ մեր իրականության մեջ ոչինչ չի փոխում»,- Նունե Հախվերդյանի կարծիքն է։

ԳՈՎԱԶԴ

Այն, որ կինոքննադատ-կինոդիտող-ռեժիսոր կապը գոյություն չունի, անհերքելի է։ Ո՞ր մի ռեժիսորն է հիմնվում կինոքննադատի պրոֆեսիոնալ վերլուծության վրա ու  հաջորդ ֆիլմի համար իր սխալներն ականջին օղ անում։ Սովետի օրոք կար նման իրողություն. կինոքննադատն ի զորու էր ֆիլմը ոչնչացնել կամ երկինք հանել, թատերագետը՝ ներկայացումը, երաժշտագետը՝ սիմֆոնիան։ Արդեն 30 տարի ռեժիսորներն իրենք իրենց համար են ֆիլմ նկարում, մեկ-երկու անգամ ցուցադրվի կամ ոչ՝ խնդիր չէ։ Առավել ևս խնդիր չէ, եթե այն ընդհանրապես դուր չգա հանդիսատեսին։ Այս համատեքստում կինոքննադատական կամ կինոգիտական խոսքի արժեքը կասկածի տակ է առնվում՝ արդյո՞ք արժե այդ խոսքն ասել, ո՞ւմ համար, ի՞նչ նպատակով։

«Ես քննադատական հոդված գրեցի «Երկրաշարժ» ֆիլմի մասին, այն չներկայացվե՞ց «Օսկարի»։ Ներկայացվեց։ Հետո գրեցի «Սպիտակ» ֆիլմի մասին, ասացի, որ այն «Երկրաշարժից» լավն է, բայց մեծ հույսեր մի ունեցեք այդ ֆիլմից։ Ես գրում եմ հանդիսատեսի համար։ Բայց գրում եմ ոչ թե որպես պարտավորություն կամ դրանով փող եմ աշխատում,  ո՛չ, ուղղակի գրում եմ, երբ ուզում եմ»,-կինոգետի իր դերակատարումը մեկնաբանեց Արտավազդ Եղիազարյանը։ Նունե Հախվերդյանի տեսակետն այնքան էլ չի տարբերվում Արտավազդի դիրքորոշումից։ Նա էլ գրում է, երբ ոգևորված է կամ շատ բարկացած։ Որևէ ֆիլմի մասին գրելու պարտավորություն որևէ մեկի առաջ չունի, եթե ունենար, նրա կարծիքով դա կհամարվեր առաքելություն՝ ամենօրյա աշխատանք, ամենօրյա մշտադիտարկում։ Իսկ Նունեն գրում է, երբ ինքն է ուզում։ Րաֆֆի Մովսիսյանը ևս համակարծիք է ՝ կինոքննադատի գործը ֆիլմն արգելելը կամ ֆիլմին ցուցադրման իրավունք տալը չէ։ Նա ևս վաղուց վերլուծական, կինոգիտական խոսք որևէ հայկական ֆիլմի մասին չի գրել, որովհետև կարծում է, որ այդ խոսքի կարիքն այսօր ուղղակի չկա։

Կինոլրագրող Դիանա Մարտիրոսյանի ուշադրության կենտրոնում ավելի շատ միջազգային փառատոնային կյանքն ու ցուցադրվող ֆիլմերն են. նա ևս հայկական մերօրյա կինոարտադրությամբ շատ չի հետաքրքրվում։ Իր տեղեկացվածության չափով  կարծիք է կազմել՝ այսօրվա մեր կինոն միջազգային կինոշուկայում տեղ չունի։

ԳՈՎԱԶԴ

Դահլիճից բանախոսներին  արձագանքեցին՝ ժամանակակից հայկական ֆիլմեր չեք տեսել և կարծի՞ք եք կազմում, խոսում եք կինոքննադատությունի՞ց։

«Ձեր կապը մեր կինոյի հետ կտրվել է, չկա։ Խնդիրը ձեր մեջ է։ Կինո նկարելը 100 անգամ ավելի դժվար է, քան այդ նկարված կինոյի մասին գրելը»,-ասաց «Արթնացիր» ֆիլմի ռեժիսոր, սցենարիստ Տիգրան Նալչաջյանը։ Կինոքննադատներն ու կինոգետներն, իհարկե, նրա հետ չհամաձայնեցին։ Բայց և ոչ մի կարծիք չկարողացան հայտնել Տիգրան Նալչաջյանի ֆիլմի մասին, որովհետև այն չէին տեսել։ Եվ ո՜վ զարմանք. ներկաներից մեկը խոստովանեց, որ «Հայկական ֆիլմ ֆորումի» շրջանակում ցուցադրված 11 ֆիլմն էլ տեսել է։ 11-ից 10-ը տեխնիկական և սյուժետային բացթողումներ ունեն, իսկ  11-ին էլ միավորում է մեկ ընդհանրություն՝ բոլորն էլ պսիխոթերիկ են։ Բոլոր ֆիլմերում ռեժիսորական սխալ մոտեցում կա. սցենարները վատը չեն, դրանց հիման վրա կարելի էր որակյալ ֆիլմ ստանալ, բայց չի ստացվել, որովհետև ռեժիսուրան սխալ է։ Թեև բանախոսներից Արտավազդ Եղիազարյանը հանդիպման սկզբում կատակով նկատել էր, որ բոլոր ֆիլմերը դիտած մարդուն պետք է մրցանակ տալ, բայց  մրցանակ չտվեցին։ Փոխարենը 11 ֆիլմերը համառորեն դիտած երիտասարդի վկայությունները հաճելի աժիոտաժ առաջացրին դահլիճում ու հատկապես բանախոսների շրջանում։ Վերջապես կար մեկը, որը դիտել էր բոլոր ֆիլմերը և կարծիք հայտնեց՝ որպես ականատես. նա  տեսակետ հայտնեց, ոչ թե ենթադրություն։

Կինոքննադատությանը վերաբերող հանդիպում-քննարկման վերջնարդյունքը նախասկզբից շատ չտարբերվեց, որովհետև այդպես էլ չպարզվեց՝ կինոքննադատներն ինչ դեր ունեն, կինոքնադատական խոսքն ինչ արժեք ունի, ո՞ւմ է ուղղված և ի՞նչ նպատակով։ Չպարզվեց՝ կինոքննադատներն առհասարակ կարևորո՞ւմ են իրենց մասնագիտությունը։

Փետրվարի 27-ից մարտի 3-ը Երևանում անցկացվեց առաջին հայկական ֆիլմ ֆորումը՝ GAIFF Pro հարթակի կողմից: 2018 թվականի հայկական բոլոր լիամետրաժ գեղարվեստական ֆիլմերի ճանաչողական ու անվճար ցուցադրություններին հետևեցին մասնագիտական քննարկումները ՀԲԸՄ Հայաստանի դահլիճում: 2 օր տևած քննարկումներն անդրադարձան ոլորտի այնպիսի խնդիրների ինչպիսիք են կինոքննադատությունը Հայաստանում, կինովարձույթի կազմակերպումը, կինոկրթության խնդիրներն ու հեռանկարները, Կինոկենտրոնի նոր կանոնադրությունը և կանոնակարգը, համատեղ արտադրության կազմակերպումը, կինոյի զարգացման հնարավոր ուղղությունները և այլն:

Թեմաներ կինոքննադատությունՀայաստանՀայկական ֆիլմ ֆորում

Նման նյութեր Posts

Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

Սերգեյ Հովսեփյան
18.05.2025
0

Ռեժիսոր Ջիվան Ավետիսյանը Կաննում ներկայացրել է իր նոր կինոնախագծերը, որոնցում ներառված են Հայաստանի անցյալն ու ներկան պատկերող պատմություններ:

«Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

«Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

Սերգեյ Հովսեփյան
17.05.2025
0

Հայաստանի կինոռեժիսորների և պրոդյուսերների գիլդիան Կաննում ներկայացնում է ծրագիր, որն ըստ հայտարարության՝ միտված է հայկական կինոյի միջազգային ներկայացվածության ամրապնդմանը։

Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

Կենսագրական դրամաների տրիումֆ. հայկական կինոյի ֆինանսական ցուցանիշները 2025-ին

Սերգեյ Հովսեփյան
16.05.2025
0

Կենսագրական դրամաները հաղթանակ են տարել հայկական կինոթատրոններում. ֆիլմերի հավաքները գերազանցել են 1 միլիարդ դրամը:

Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

Սերգեյ Հովսեփյան
15.05.2025
0

Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիան այս տարի ներկայացված է Կաննի կինոշուկայում՝ առանձին տաղավարով, որտեղ ներկայացվում են հայկական կինոնախագծեր, համագործակցության առաջարկներ և նոր...

  • Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    0 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • «Անհայտ բաժանորդ». իրական դրամա կատակերգության լեզվով

    2 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

    2 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    3 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: