Connect with us

Վերլուծություն

Կինոարդյունաբերությունը կորոնավիրուսի պատճառով կարող է 5 մլրդ դոլար կորցնել

Զվարճանքի ոլորտն արդեն զգալի անկում է ապրում

Հրապարակվել է

Կորոնավիրուսը սկսում է ավելի ու ավելի նկատելի կործանարար ազդեցություն ունենալ համաշխարհային կինոաշխարհի վրա: Չինաստանում կինոթատրոնները փակվել են արդեն մի քանի շաբաթ, բայց հիմա կորոնավիրուսը ազդում է Հարավային Կորեաի, Իտալիաի եւ նույնիսկ Ճապոնիաի, աշխարհի երրորդ խոշորագույն կինոշուկայի վրա: Որոշ վերլուծաբաններ կարծում են, որ COVID-19-ը տեսանելի ապագայում կարող է 5 մլրդ դոլարի վնաս հասցնել դրամարկղային մուտքերի նվազման եւ կինոարտադրության կրճատման պատճառով: Եվ այդ գումարը կաճի, եթե այլ շուկաներում, այդ թվում ՝ ԱՄՆ-ում, որտեղ այսօր գրանցվել է հիվանդության 100 հաստատված դեպք եւ վեց մահացու ելքեր, իրադրությունը վատթարանա:

Չինաստանում, դրամարկղային մուտքերով աշխարհի երկրորդ խոշորագույն շուկյում, պրեմիերաների մորատորիումը մեծապես ազդել է ինչպես հոլիվուդյան, այնպես էլ տեղական ստուդիաների եկամուտների վրա: Անցյալ տարի չինական ավանդական Նոր տարվա ընթացքում տեղական կինոթատրոններում դրամարկղային մուտքերը, Artisan Gateway ընկերության տվյալների համաձայն, կազմել են 1,75 մլրդ դոլար: Այս տարի հունվարի 24-ից փետրվարի 23-ն ընկած ժամանակահատվածում տեղական հավաքները կազմել են 4,2 մլն դոլար: Վերլուծաբանները հաշվարկել են, որ փետրվարի վերջին չինական շուկայի կորուստները կարող են կազմել առնվազն 2 մլրդ դոլար: Ներկա մակարդակի վերականգնմանը պետք է սպասել առնվազն մի քանի շաբաթ, կամ նույնիսկ ամիս:

Որքան երկար են փակ մնում չինական կինոթատրոնները, այնքան ավելի են կուտակվում ֆիլմեր, որոնք սպասում են շուկա դուրս գալուն: Եվ առայժմ անհասկանալի է, թե արդյոք հոլիվուդյան խոշոր նախագծերն առանց ցավի կտեղավորվեն այն ժամանակացույցում, երբ կինոթատրոնները վերջապես կբացվեն:

Հանգստյան օրերին Հարավային Կորեայում, աշխարհի հինգերորդ խոշորագույն շուկայում, դրամարկղային մուտքերը նվազել են 80 տոկոսով: Դրամարկղային մուտքերի առաջատար է դարձել Universal / Blumhouse ընկերությունների «Անտեսանելի մարդը» սարսափ ֆիլմը, որը մեկնարկային փուլում հավաքել է համեմատաբար համեստ 1,1 մլն դոլար: Ինչպես նշել է դիստրիբյուտորը. «հարթակները բաց էին, բայց կարող էին եւ չաշխատել, ոչ մի տարբերություն»:

Փետրվարի եկամուտը Հարավային Կորեայում նվազել է գրեթե 70 տոկոսով։ KOBIS-ի տվյալներով՝ դրամարկղային մուտքերի հաշվառման ազգային ծառայությունը պարզել է, որ նախորդ ամսվա ընթացքում բոքս-օֆիսը կազմել է 52 մլն դոլար՝ 7,3 մլն այցելությամբ, իսկ անցյալ տարի նույն ժամանակահատվածում դրամարկղը հասել է 158 մլն դոլարի՝ 22,3 մլն այցելությամբ: CGV-ն, Հարավային Կորեայի խոշորագույն կինոթատրոնների ցանցը, փակել է իր բոլոր ինը հարթակները Հարավային Թեգու քաղաքում, երկրի չորրորդ խոշորագույն քաղաքում, որտեղ գրանցված է հաստատված վարակների գրեթե երկու երրորդը: CGV-ի Տեգուի սահմաններից դուրս գտնվող թատրոնների համար անցկացվող սեանսների ծավալը կրճատվել է մոտ կեսով: Այլ խոշոր ցանցեր, ինչպիսիք են Lotte կինոթատրոնը եւ Megabox-ը, նաեւ կրճատում են սեանսները եւ աշխատող անձնակազմը՝ նվազագույնի հասցնելու անձնական շփումները: Ընդ որում, CGV-ում զեկուցել են, որ ամեն առավոտ ստուգում են բոլոր աշխատակիցների ջերմաստիճանը հենց աշխատավայրում:

Փետրվարի 29-ին Շանհայի եւ Հոնկոնգի այգիներից հետո փակվել է Տոկիոյի Դիսնեյլենդը: Այգին կբացվի մարտի 15-ից ոչ շուտ: Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ Չինաստանում այգիների փակումից Disney-ը ընթացիկ եռամսյակում 280 մլն դոլարի վնաս կկրի:

Իտալիայում արդեն փակվել է երկրի կինոթատրոնների մոտավորապես կեսը, հիմնականում ամենահարուստ հյուսիսային մասում. այնտեղ գրանցվել է 1694 հաստատված վարակ եւ 34 մահացու դեպք: Կորոնավիրուսի դեմ ձեռնարկված միջոցներին ի պատասխան՝ իտալական կինոթատրոնների հասույթը վերջին հանգստյան օրերին նվազել է 76 տոկոսով՝ նախորդ տարվա նույն ցուցանիշի համեմատությամբ: Vue International առաջատար անկախ ցուցադրողը նշել է, որ Իտալիայի հյուսիսում 17 հարթակ է փակել՝ Իտալիայի իշխանությունների ցուցումով:

Իտալիան դարձել է առաջին եվրոպական երկիրը, որտեղ կորոնովիրուսը բռնկվել է նման մասշտաբներով, սակայն հիվանդության դեպքերն այժմ բազմապատկվում են ամբողջ Եվրոպայում՝ Իտալիայի հարեւան Ֆրանսիայից, Գերմանիայից եւ Շվեյցարիայից մինչեւ հեռավոր Հյուսիսային Դանիա, որտեղ TV2 հանրային հեռուստաալիքի գործադիր տնօրենը դրական արդյունք է ստացել վիրուսի նկատմամբ Իտալիայի հյուսիսում լեռնադահուկային հանգստից վերադառնալուց հետո:

Կտրուկ վերաձեւավորվում են տարբեր երկրներում ռելիզների գրաֆիկը: MGM-ը եւ Universal-ը չեղյալ են հայտարարել Ջեյմս Բոնդի մասին հոբելյանական ֆիլմի չինական պրեմիերան եւ հետաձգել են հիմնական պրեմիերայի ամսաթիվը: «Ջուդի» ֆիլմի պրոմո-արշավի շրջանակներում Ռենե Զելվեգերը պետք է Ճապոնիա այցելեր փետրվարին, սակայն արդյունքում նա տեղական ԶԼՄ-ներին հարցազրույցներ է տվել Սկայպի միջոցով:

Միացեք մեր Telegram ալիքին և առաջինը ստացեք մեր նորությունները

Հեռուստատեսություն

2-ից մինչեւ 13 սերիանոց եթերաշրջանի ձեւաչափը դարձել է առավել տարածված Եվրոպայում:

Հրապարակվել է

Մարտի 25-ին, Series Mania օնլայն ֆորումի մեկնարկին զուգահեռ, Եվրոպական աուդիովիզուալ օբսերվատորիան (European Audiovisual Observatory) հրապարակել է Եվրոպայում հեռուստատեսային եւ հոսքային ծառայությունների համար սերիալների եւ բազմասերիանոց ֆիլմերի արտադրության մասին տվյալներ: 2015-ից մինչեւ 2018 թվականը արտադրողները ավելացրել են սերիալների մասնաբաժինը, որոնց յուրաքանչյուր սեզոնը բաղկացած է 2-13 սերիայից, մեկ քառորդով, եւ նշված ժամանակաշրջանի ավարտին նրանք զբաղեցրել են մեդիա շուկայի այդ հատվածի կեսը:

2018 թվականին Եվրոպական միությունում արտադրվել է ավելի քան 1000 անուն կամ 13 000 ժամ սերիալներ և բազմասերիանոց ֆիլմեր:

Սերիալների մասնաբաժինը, որոնց յուրաքանչյուր եթերաշրջանը բաղկացած է 2-13 սերիայից, ավելացել է, իսկ հեռուստատեսային ֆիլմերի քանակը նվազել է:

2-ից մինչեւ 13 սերիա եթերաշրջանում. լավագույն 10 արտադրողները՝

Մեծ Բրիտանիան, Գերմանիան, Ֆրանսիան, Նիդեռլանդները, Իտալիան եւ Իսպանիան դարձել են սեզոնում 2-ից մինչեւ 13 սերիայի խոշորագույն արտադրողները: Իսկ Գերմանիան, անշուշտ, մնում է բազմասերիանոց ֆիլմերի խոշորագույն արտադրողը:

2-ից մինչեւ 13 սերիանոց հեռուստասերիալների քանակը մեդիա ընկերությունների հեռարձակման ցանցերում՝

Մասնավոր հեռարձակող ընկերությունները հեռուստատեսային կոնտենտ են պատվիրում բոլոր ձեւաչափերով՝ նախընտրելով, սակայն, ավելի տեւական հեռուստասերիալներ: Հանրային հեռարձակողները, իրենց հերթին, ավելի շատ եթերաշրջանում 2-ից մինչեւ 13 սերիայից բաղկացծ սերիալներ են հեռարձակում:

Շարունակել ընթերցումը

Վերլուծություն

Պանդեմիկ ճանաչված կորոնավիրուսը նոր հարված է հասցնում. փակվում են Լեհաստանի, Չեխիայի, Ուկրաինայի եւ շատ այլ երկրների կինոթատրոնները

Հրապարակվել է

Այսօր պանդեմիկ ճանաչված կորոնավիրուսի համաճարակը շարունակում է արտակարգ միջոցառումներ առաջացնել աշխարհի շատ երկրներում: Ամեն օր մեկը մյուսի հետևից վատ լուրեր է բերում կինոարդյունաբերության և համաշխարհային կինովարձույթի համար: Իրադարձությունները զարգանում են այնքան սրընթաց, որ միանգամայն հնարավոր է բարդ որոշումներ շուտով ստիպված կլինեն ընդունել նաեւ Հայաստանում:

Վաղվանից երկու շաբաթով աշխատանքը դադարեցնում են Լեհաստանի բոլոր դպրոցները, համալսարանները, կինոթատրոնները, թատրոնները եւ թանգարանները: Համազգային կարանտին մինչեւ ապրիլի 3-ը հայտարարել է Ուկրաինայի կառավարությունը: Կինոթատրոնների փակման վերաբերյալ որոշումները արդեն ընդունել են Կիեւի և Խարկովի իշխանությունները: Ճիշտ է, այս պահին Կիեւի կինոթատրոնները դեռեւս չեն դադարեցրել տոմսերի վաճառքը՝ հայտարարված միջոցները գնահատելով միայն որպես հանձնարարական:

Մերձավոր Արեւելքում արդեն փակվել են կինոթատրոնները Լիբանանում եւ Քուվեյթում: Վաղը նրանց օրինակին կհետեւի Սաուդյան Արաբիան: Հնդկաստանում արտակարգ միջոցներ են ձեռնարկվել երկրի որոշ շրջաններում: Այսպես, Կերալա նահանգում՝ շուրջ 35 մլն բնակչությամբ, կրթության ոլորտի բոլոր հիմնարկները եւ կինոթատրոնները փակ են մինչեւ մարտի 31-ը:

Երեկվանից Չեխիայում արգելվել են 100-ից ավելի մարդուց բաղկացած բոլոր զանգվածային միջոցառումները: Որոշումը վերաբերում է թատերական, երաժշտական եւ մշակութային այլ ներկայացումներին, կինոյի ցուցադրություններին, ինչպես նաեւ սպորտային ակցիաներին եւ կրոնական հավաքներին, բացառությամբ իշխանության մարմինների եւ դատարանների նիստերի:

Ինչպես արդեն տեղեկացրել ենք, կիրակի օրը դադարեցրել են աշխատանքը բոլոր իտալական կինոթատրոնները: Կինոթատրոնների մասնակի փակումները տեղի են ունենում Հոնկոնգում, Ճապոնիայում, Հարավային Կորեայում: Որոշ կինոթատրոններ դեռեւս անցյալ շաբաթ փակվել էին Ֆրանսիայի հյուսիսում:

Կորոնավիրուսի համաճարակը հարված է հասցրել ոչ միայն կինովարձույթին: Մոլորակի ողջ տարածքում չեղյալ են հայտարարվել կամ հետաձգվել են տասնյակ այլ ավանդական միջոցառումներ: Ամերիկյան կինոարտադրության համար իսկական շոկ է դարձել Տեքսասի նահանգի Օսթին քաղաքում South by Southwest խոշոր կինոփառատոնի չեղարկումը: ԱՄՆ-ում կինոթատրոնների փակմանը գործը դեռ չի հասել, սակայն իրադարձություններն այնքան արագ են զարգանում, որ ոչինչ բացառել չի կարելի: Նախորդ հանգստյան օրերին The Hollywood Reporter ամսագրի պատվերով անցկացված հարցումը ցույց է տվել, որ կորոնավիրուսի համաճարակի պատճառով կինոթատրոնների փակումը պաշտպանում է ամերիկացիների 38 տոկոսը: Հարցվածների 43 տոկոսն առայժմ դեմ է նման քայլին: Մինչդեռ այս ամենից շահում են առցանց կինոթատրոնները: Քանի որ տասնյակ եւ հարյուր միլիոնավոր մարդիկ ստիպված կլինեն մնալ տանը, նրանց լսարանը զգալիորեն կաճի: Իսկ ահա սովորական կինոթատրոններին շատ դժվար է լինելու:

Շարունակել ընթերցումը

Վերլուծություն

AFM 2019: ինչ շանսեր ունեն ամերիկյան անկախ ֆիլմերը վարձույթում

Հրապարակվել է

Նոյեմբերի 6-13-ը Սանտա Մոնիկայում տեղի կունենա Ամերիկյան 40-րդ կինոշուկան: Համաշխարհային կինոարդյունաբերության հազարավոր խաղացողներ, այդ թվում՝ ֆինանսական բաժինների ղեկավարներ, պրոդյուսերներ, բայերներ եւ դիստրիբյուտորներ, կմասնակցեն ցուցադրություններին, հանդիպումներին, վահանակներին: Նրանք հնարավորություն կստանան ամրապնդել միջազգային համագործակցությունը եւ գործարքներ կնքել հազարավոր նախագծերի ներկայացուցիչների հետ ամբողջ աշխարհից:

Կինոշուկայի միջոցառումներին նախապատրաստվելու համար AFM-ի վերլուծաբաններն առաջարկում են ծանոթանալ անկախ ֆիլմերի դրամարկղային մուտքերի մասին հետազոտությանը: Նրանք հավաքել են 2017 թվականին նկարահանված բոլոր ամերիկյան խաղարկային ֆիլմերի տվյալները եւ հետեւել ԱՄՆ-ում եւ Կանադայում դրանց տարածման արդյունքներին:

Վերլուծաբաններն իրենց հետազոտության մեջ նախագծերը բաժանել են չորս կատեգորիաների՝ ֆիլմեր, որոնք չեն թողարկվել մեծ էկրանին, նկարներ, որոնք ստացել են «անվանական թողարկում», բայց դրանց հավաքների վերաբերյալ տվյալներ չկան, ֆիլմեր, որոնք 1-ից մինչեւ 100 հազար դոլար են հավաքել, եւ ժապավեններ, որոնք վաստակել են ավելի քան 100 հազար դոլար: Ընտրանքից հանվել է 123 ֆիլմ, որոնք նկարահանվել են 2017 թվականին անկախ կինեմատոգրաֆիստների կողմից, սակայն թողարկվել են խոշոր ստուդիաներից մեկի կողմից:

Հետազոտության համաձայն՝ 2017 թվականին նկարահանված անկախ ֆիլմերի 40 տոկոսն ընդհանրապես վարձույթ դուրս չի եկել: Եվս 35 տոկոսն ունեցել է «անվանական թողարկում», 8 տոկոսը հավաքել է 1-ից 100 հազար դոլար, 17 տոկոսը ՝ ավելի քան 100 հազար դոլար: 877 անկախ ֆիլմերից 220-ը հաշվետու են եղել դրամարկղային մուտքերի մասին, ինչը կազմում է ավելի քան 25 տոկոս:

Վերլուծաբանները նաեւ պարզել են, թե որ ժանրերն են ավելի մեծ հավանականությամբ ստանում թատերական լայն թողարկում:

Ֆիլմերի թվում, որոնք, ամենայն հավանականությամբ, չեն դուրս գալու լայն էկրանին, առկա են շատ արկածային ժանրի նկարներ: Սովորաբար ամբողջ ընտանիքի համար նախատեսված ֆիլմեր են, որտեղ կա ինչ-որ գործողություն, բայց իրական վտանգ չկա: Դրանք հաճախ ստեղծվում են հեռուստատեսության համար կամ անմիջապես թողարկվում են DVD-ով կամ հոսքային ծառայություններում: Անկախ արկածային ֆիլմերի 71%-ը չի հասնում կինոթատրոն:

Բացի արկածային ընտանեկան կինոյից, մարտաֆիլմերը (51%) եւ սարսափ (47%) ֆիլմերը նույնպես էկրան բարձրանալու շանս չունեն: «Անվանական թողարկում» առավել հաճախ ստանում են թրիլերներ (45%), դրան հաջորդում են հորորաները (42%) եւ կատակերգությունները (41%): Քիչ քանակությամբ գծագրում է ստանում դրաման (10%), կատակերգությունը (9%) եւ թրիլերները (11%):

Լայն վարձույթ են դուրս գալիս դրամաներ, ընդ որում՝ անկախ դրամի 23% վաստակում է ավելի քան 100 հազար դոլար, կատակերգություններ (16%) եւ թրիլերներ (15%):

Խոշոր կինոստուդիաների ստեղծած ֆիլմերը ավելի հաճախ էկրանավորում են, քան անկախ նախագծեր: Ընդհանուր առմամբ, ստուդիաների կողմից արտադրված նկարների մոտ կեսը հիմնված է արդեն գոյություն ունեցող նյութի վրա: Էկրանավորումները անկախ ֆիլմերի շրջանում կազմում են 24% (ավելի քան 200 ժապավեն ընտրացանկի մեջ):

Ադապտացիաները ավելի հաճախ ապահովում են ավելի մեծ գծագրում եւ, համապատասխանաբար, դրամարկղ, ի համեմատություն անկախ օրիգինալ ֆիլմերի հետ: Լայն գծագրման համար, օրիգինալ ֆիլմը պետք է լինի ամենաբարձր որակի:

Կինոթատրոնները դեռեւս պահանջարկ ունեն կինոդիտողների շրջանում, այդ պատճառով դրանք շատ պրոդյուսերների նպատակն են: Ըստ վիճակագրության՝ շատ նախագծեր կինոթատրոններ մտնելու շանսեր ունեն: Բայց թվերը խոսում են այն մասին, որ նույնիսկ եթե անկախ ֆիլմը հասել է կինոթատրոններ, վեցից հինգ դեպքում նա մեծ դրամարկղ չի հավաքի: Ինչպե՞ս առավելագույնի հասցնել եկամուտը ներքին շուկայում՝ այդ հարցը մնում է առաջնային անկախ պրոդյուսերի համար:

Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Գովազդ

Հարցում

Հունվարի ո՞ր ֆիլմն եք սպասում:

View Results

Loading ... Loading ...

Թրենդային

Copyright © 2019-2020 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: