Կորոնավիրուսը սկսում է ավելի ու ավելի նկատելի կործանարար ազդեցություն ունենալ համաշխարհային կինոաշխարհի վրա: Չինաստանում կինոթատրոնները փակվել են արդեն մի քանի շաբաթ, բայց հիմա կորոնավիրուսը ազդում է Հարավային Կորեաի, Իտալիաի եւ նույնիսկ Ճապոնիաի, աշխարհի երրորդ խոշորագույն կինոշուկայի վրա: Որոշ վերլուծաբաններ կարծում են, որ COVID-19-ը տեսանելի ապագայում կարող է 5 մլրդ դոլարի վնաս հասցնել դրամարկղային մուտքերի նվազման եւ կինոարտադրության կրճատման պատճառով: Եվ այդ գումարը կաճի, եթե այլ շուկաներում, այդ թվում ՝ ԱՄՆ-ում, որտեղ այսօր գրանցվել է հիվանդության 100 հաստատված դեպք եւ վեց մահացու ելքեր, իրադրությունը վատթարանա:
Չինաստանում, դրամարկղային մուտքերով աշխարհի երկրորդ խոշորագույն շուկյում, պրեմիերաների մորատորիումը մեծապես ազդել է ինչպես հոլիվուդյան, այնպես էլ տեղական ստուդիաների եկամուտների վրա: Անցյալ տարի չինական ավանդական Նոր տարվա ընթացքում տեղական կինոթատրոններում դրամարկղային մուտքերը, Artisan Gateway ընկերության տվյալների համաձայն, կազմել են 1,75 մլրդ դոլար: Այս տարի հունվարի 24-ից փետրվարի 23-ն ընկած ժամանակահատվածում տեղական հավաքները կազմել են 4,2 մլն դոլար: Վերլուծաբանները հաշվարկել են, որ փետրվարի վերջին չինական շուկայի կորուստները կարող են կազմել առնվազն 2 մլրդ դոլար: Ներկա մակարդակի վերականգնմանը պետք է սպասել առնվազն մի քանի շաբաթ, կամ նույնիսկ ամիս:
Որքան երկար են փակ մնում չինական կինոթատրոնները, այնքան ավելի են կուտակվում ֆիլմեր, որոնք սպասում են շուկա դուրս գալուն: Եվ առայժմ անհասկանալի է, թե արդյոք հոլիվուդյան խոշոր նախագծերն առանց ցավի կտեղավորվեն այն ժամանակացույցում, երբ կինոթատրոնները վերջապես կբացվեն:
Հանգստյան օրերին Հարավային Կորեայում, աշխարհի հինգերորդ խոշորագույն շուկայում, դրամարկղային մուտքերը նվազել են 80 տոկոսով: Դրամարկղային մուտքերի առաջատար է դարձել Universal / Blumhouse ընկերությունների «Անտեսանելի մարդը» սարսափ ֆիլմը, որը մեկնարկային փուլում հավաքել է համեմատաբար համեստ 1,1 մլն դոլար: Ինչպես նշել է դիստրիբյուտորը. «հարթակները բաց էին, բայց կարող էին եւ չաշխատել, ոչ մի տարբերություն»:
Փետրվարի եկամուտը Հարավային Կորեայում նվազել է գրեթե 70 տոկոսով։ KOBIS-ի տվյալներով՝ դրամարկղային մուտքերի հաշվառման ազգային ծառայությունը պարզել է, որ նախորդ ամսվա ընթացքում բոքս-օֆիսը կազմել է 52 մլն դոլար՝ 7,3 մլն այցելությամբ, իսկ անցյալ տարի նույն ժամանակահատվածում դրամարկղը հասել է 158 մլն դոլարի՝ 22,3 մլն այցելությամբ: CGV-ն, Հարավային Կորեայի խոշորագույն կինոթատրոնների ցանցը, փակել է իր բոլոր ինը հարթակները Հարավային Թեգու քաղաքում, երկրի չորրորդ խոշորագույն քաղաքում, որտեղ գրանցված է հաստատված վարակների գրեթե երկու երրորդը: CGV-ի Տեգուի սահմաններից դուրս գտնվող թատրոնների համար անցկացվող սեանսների ծավալը կրճատվել է մոտ կեսով: Այլ խոշոր ցանցեր, ինչպիսիք են Lotte կինոթատրոնը եւ Megabox-ը, նաեւ կրճատում են սեանսները եւ աշխատող անձնակազմը՝ նվազագույնի հասցնելու անձնական շփումները: Ընդ որում, CGV-ում զեկուցել են, որ ամեն առավոտ ստուգում են բոլոր աշխատակիցների ջերմաստիճանը հենց աշխատավայրում:
Փետրվարի 29-ին Շանհայի եւ Հոնկոնգի այգիներից հետո փակվել է Տոկիոյի Դիսնեյլենդը: Այգին կբացվի մարտի 15-ից ոչ շուտ: Ավելի վաղ հաղորդվել էր, որ Չինաստանում այգիների փակումից Disney-ը ընթացիկ եռամսյակում 280 մլն դոլարի վնաս կկրի:
Իտալիայում արդեն փակվել է երկրի կինոթատրոնների մոտավորապես կեսը, հիմնականում ամենահարուստ հյուսիսային մասում. այնտեղ գրանցվել է 1694 հաստատված վարակ եւ 34 մահացու դեպք: Կորոնավիրուսի դեմ ձեռնարկված միջոցներին ի պատասխան՝ իտալական կինոթատրոնների հասույթը վերջին հանգստյան օրերին նվազել է 76 տոկոսով՝ նախորդ տարվա նույն ցուցանիշի համեմատությամբ: Vue International առաջատար անկախ ցուցադրողը նշել է, որ Իտալիայի հյուսիսում 17 հարթակ է փակել՝ Իտալիայի իշխանությունների ցուցումով:
Իտալիան դարձել է առաջին եվրոպական երկիրը, որտեղ կորոնովիրուսը բռնկվել է նման մասշտաբներով, սակայն հիվանդության դեպքերն այժմ բազմապատկվում են ամբողջ Եվրոպայում՝ Իտալիայի հարեւան Ֆրանսիայից, Գերմանիայից եւ Շվեյցարիայից մինչեւ հեռավոր Հյուսիսային Դանիա, որտեղ TV2 հանրային հեռուստաալիքի գործադիր տնօրենը դրական արդյունք է ստացել վիրուսի նկատմամբ Իտալիայի հյուսիսում լեռնադահուկային հանգստից վերադառնալուց հետո:
Կտրուկ վերաձեւավորվում են տարբեր երկրներում ռելիզների գրաֆիկը: MGM-ը եւ Universal-ը չեղյալ են հայտարարել Ջեյմս Բոնդի մասին հոբելյանական ֆիլմի չինական պրեմիերան եւ հետաձգել են հիմնական պրեմիերայի ամսաթիվը: «Ջուդի» ֆիլմի պրոմո-արշավի շրջանակներում Ռենե Զելվեգերը պետք է Ճապոնիա այցելեր փետրվարին, սակայն արդյունքում նա տեղական ԶԼՄ-ներին հարցազրույցներ է տվել Սկայպի միջոցով: