• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

24.06.2025
Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

11.07.2025
Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

10.07.2025

Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

09.07.2025
Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

07.07.2025
Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

04.07.2025
Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

04.07.2025
Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

30.06.2025
Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

27.06.2025
«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

24.06.2025
Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

24.06.2025
Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

18.06.2025
«Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

«Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

17.06.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Շաբաթ, 12 Հուլիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Կաննի կինոշուկայում ներկայացվեցին «Տատիկիս վարսերը» և «Դոլի» ֆիլմերը

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիան ամփոփել է Կաննի կինոշուկայում իր աշխատանքը

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Լուրեր Հայաստան

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի ուշացած ցանկը հարցեր է առաջացնում մրցույթի թափանցիկության ու օրինականության վերաբերյալ։

Սերգեյ Հովսեփյան
24.06.2025
Հայաստան, Ֆինանսավորում
ընթերցելու ժամանակ՝ 2 րոպե
0
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը
204
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը տարածել է հայտարարություն, որտեղ բացատրել է մրցույթի մասնակիցների նախնական ցանկի հրապարակման ձգձգումը հայտերի նախնական ստուգման շարունակվող գործընթացով։ Սակայն կանոնակարգի մանրակրկիտ ուսումնասիրությունը մի շարք հարցեր է առաջացնում այս գործողությունների թափանցիկության վերաբերյալ։

Հիմնադրամի հայտարարությանը կարող եք ծանոթանալ ստորև։

Հարգելի գործընկերներ,

Տեղեկացնում ենք, որ մրցույթին ներկայացված հայտերի նախնական ուսումնասիրության գործընթացը դեռևս շարունակվում է։ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի տնօրենի հրամանով ձևավորված աշխատանքային խումբը ներկայումս իրականացնում է ներկայացված հայտերի մանրամասն ուսումնասիրություն՝ ստուգելով դրանց ամբողջականությունն ու Կանոնակարգի պահանջներին համապատասխանությունը։

Ըստ սահմանված ընթացակարգի՝ այն դեպքերում, երբ հայտերում առկա են թերություններ, տեխնիկական սխալներ կամ փաստաթղթերը ներկայացվել են ոչ լիարժեք, Հայտատուներին տրվում է հինգ (5) աշխատանքային օր՝ անհրաժեշտ լրացումներ և շտկումներ կատարելու համար։

Միայն այս ժամկետների ավարտից և ամբողջական փաթեթների վերջնական ներկայացումից հետո հնարավոր կլինի ամփոփել մրցույթի փաստացի մասնակիցների թիվը և հաստատել ընդունված հայտերի վերջնական ցանկը։

Հաշվի առնելով վերը նշվածը՝ մրցույթի մասնակիցների և ընդունված հայտերի թիվը չի հրապարկվել, որպեսզի բացառվի նախնական կամ չհաստատված տվյալների տարածումը։

Տվյալները կհրապարակվեն մրցութային ընթացակարգի ավարտին՝ սահմանված կարգով՝ 30.06.2025 թ.։

Սահմանված ընթացակարգի համաձայն՝ մրցույթին ներկայացված հայտերի նախնական ուսումնասիրություն իրականացնելու համար ազգային մարմնի աշխատակիցների կազմից ձևավորվում է աշխատանքային խումբ։ Ազգային մարմնի աշխատանքային խումբն սկզբում ստուգում է ներկայացված հայտերի ամբողջականությունը ու բովանդակությունը (կետ 26)։ Թերությունների, տեխնիկական սխալների կամ ոչ լիարժեք փաստաթղթերի հայտնաբերման դեպքում մասնակիցներին տրվում է հինգ աշխատանքային օր դրանք շտկելու համար (կետ 27)։ Միևնույն ժամանակ, նախնական ուսումնասիրության ժամկետները կասեցվում են համապատասխան հարցում ուղարկելու պահից և վերսկսվում միայն պահանջված տեղեկատվությունը ստանալուց հետո (կետ 28)։

Կանոնակարգը նաև սահմանում է, որ նախնական ստուգման արդյունքում պահանջներին համապատասխան ճանաչված հայտերը ներկայացվում են փորձագիտական հանձնաժողովի քննարկմանը (կետ 32), իսկ հետագա մասնակցության համար ընդունված ֆիլմերի ցանկը պետք է հրապարակվի (կետ 37)։ Եվ չնայած կանոնակարգն ուղղակիորեն չի սահմանում մասնակիցների նախնական ցուցակի հրապարակման պահը, գործընթացի տրամաբանությունը ենթադրում է, որ դա պետք է կատարվի ընդունելության ավարտից անմիջապես հետո, որպեսզի ապահովվի մրցույթի թափանցիկությունը և բոլոր կողմերին տրամադրվեն արդի տվյալներ։

Կինոյի հիմնադրամը հաստատել է 2025 թվականի մրցութային կանոնակարգը. Ի՞նչ կարծիք ունի ChatGPT-ն

Սա հենց այն թերությունների շարքից էր, որոնց մասին բարձրաձայնում էր կինոհամայնքը: Այնուամենայնիվ, Հայաստանի կինոյիհի հիմնադրամի տարածած հայտարարության մեջ այդ տրամաբանությունը խախտվում է։ Հիմնադրամը վկայակոչում է շարունակվող նախնական ստուգման փուլը, բայց չի պարզաբանում, թե քանի դիմում է ուղարկվել թերությունների շտկման համար, յուրաքանչյուր դեպքում որ ժամկետներն են կասեցվել և երբ են դրանք ավարտվում։ Նման տեղեկատվության բացակայությունը խոչընդոտում է շահագրգիռ անձանց կողմից վերահսկողության իրականացմանը, իսկ երկարաձգված ընդունելությունն առանց բացատրությունների հնարավոր է օգտագործվի շահարկումների համար, քանի որ ընդունելության ձգձգումը կարող է հնարավորություն ստեղծել փոխել մասնակիցների կազմը նույնիսկ հայտերի ընդունման ավարտից հետո։

Եթե կողմնորոշվենք հայտերի ընդունման փաստացի ժամկետներով՝ մայիսի 25-ից հունիսի 3-ը, ապա ընդունման վերջին օրը եղել է հունիսի 3-ը։ Այսպիսով, նախնական ստուգման համար նախատեսված 10 աշխատանքային օրերը կսպառվեին արդեն հունիսի 17-ին։ Հունիսի 17-ին մասնակիցներին հարցումներ ուղարկելու դեպքում նրանց կմնար հինգ աշխատանքային օր բացակայող փաստաթղթերը ներկայացնելու համար, այսինքն՝ մինչև հունիսի 24-ը։ Այդ փաստաթղթերի ստանալուց հետո կասեցումը հանվում է, և աշխատանքային խումբը պարտավոր է ավարտել նախնական ուսումնասիրությունը առանց ձգձգումների։ Սա նշանակում է, որ մասնակիցների ցանկը պետք է պատրաստ լիներ հրապարակման հունիսի 25-ից, իսկ հաշվի առնելով կետ 37-ով նախատեսված եռօրյա ծանուցման ժամկետը, այն պետք է հրապարակվեր ոչ ուշ, քան հունիսի 27-ին։ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի կողմից նշված ծգծգումը մինչև վերջին օրը՝ հունիսի 30-ը այս համատեքստում անհիմն երկարաձգված է առանց բացատրությունների, դուրս է գալիս սահմանված ընթացակարգի շրջանակներից և ստեղծում է հնարավորությունների դաշտ մասնակիցների ցանկի կազմման ժամանակ մանիպուլյացիաների համար։

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

Բացի այդ, կանոնակարգի կետ 36-ի համաձայն, եթե հայտեր չեն ներկայացվել կամ դրանք մերժվել են նախնական փուլում, մրցույթը համարվում է չկայացած, ուստի մասնակիցների ցուցակի ժամանակին հրապարակումը տեղեկատվական թափանցիկության կարևոր մասն է կազմում։ Դրա ուշացումը՝ առանց հստակ բացատրությունների, խաթարում է գործընթացի նկատմամբ վստահությունը և կարող է հանգեցնել մասնակիցների կողմից պահանջների առաջացման։

Այսպիսով, թեև Հայաստանի կինոյի հիմնադրամն իր ձգձգումը հիմնավորում է կետ 27–28-ի դրույթներով, դրանց միակողմանի կիրառումը առանց պատշաճ տեղեկատվական աջակցության խախտում է կանոնակարգում ամրագրված թափանցիկության հիմնական սկզբունքը։ Մրցույթի օրինականությունն ապահովելու համար հիմնադրամը պարտավոր է խստորեն պահպանել սահմանված ժամկետները և նախնական ստուգման ավարտից անմիջապես հետո հրապարակել ընդունված մասնակիցների ցանկը՝ խուսափելով շահարկումների մեղադրանքներից և ապահովելով հավասար պայմաններ բոլոր դիմորդների համար։

Նշենք, որ սա դեռ մրցույթի առաջին փուլն է:

Թեմաներ կինոարտադրությունՀայաստանՀայաստանի կինոյի հիմնադրամ

Նման նյութեր Posts

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Սերգեյ Հովսեփյան
11.07.2025
0

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց Սանկտ Պետերբուրգի միջազգային տնտեսական ֆորումի շրջանակում կայացած քննարկումներին՝ ներկայացնելով հայկական կինոյի ռազմավարական ուղղությունները և համագործակցության պատրաստակամությունը։

Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

Սերգեյ Հովսեփյան
09.07.2025
0

Հուլիսին Հայաստանում անցկացվում են վավերագրական կինոյի կարևոր միջոցառումներ՝ աշխատարաններ, փիթչինգներ և ասոցիացիայի պաշտոնական բացում։

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Սերգեյ Հովսեփյան
07.07.2025
0

Հայկական անիմացիան վստահ քայլերով մուտք է գործում համաշխարհային հարթակ․ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը ներկայացրել է հաղորդում Անսիի տաղավարի մասին:

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Սերգեյ Հովսեփյան
30.06.2025
0

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը փոփոխություն է կատարել 2025 թ․ առաջին մրցույթի լիամետրաժ նախագծերի փորձագիտական խմբի կազմում՝ սա մրցութային հանձնախմբի երկրորդ փոփոխությունն...

  • Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

    Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • 5 լավագույն ֆիլմ պոռնոյի մասին

    36 shares
    Կիսվել 14 Tweet 9
  • Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: