Connect with us

Հեռուստատեսություն

Մարզային հեռուստաընկերությունների եթերներում բովանդակության մեծ մասը ռուսերեն է

ՀՌԱՀ-ը իրավիճակը շտկելու 2 ճանապարհ է տեսնում

Հրապարակվել է

Փետրվարի 26-ին տեղի է ունեցել Հեռուստատեսության և ռադիոյի հանձնաժողովի մամլո ասուլիսը, որի ժամանակ հանձնաժողովի նախագահ Տիգրան Հակոբյանը ասել է, որ եվ՛ ռադիոների, և՛ հեռուստաընկերությունների եթերներում բովանդակության գոնե 55% պետք է լինի հայրենական արտադրության։ Այսինքն՝ ցանկացած օտարալեզու ֆիլմ, հաղորդում, համերգ, որը թարգմանվել է հայերեն, համարվում է հայրենական արտադրանք։

Տիգրան Հակոբյանն ընդգծում է՝ եթե խոշոր ՀԸ-երը պահպանում են հայերեն բովանդակության այդ տոկոսը, ապա ՀԸ-երի մի մասը չի հետևում այդ օրենքին։ Հայերեն բովանդակության առումով վատ վիճակում են գտնվում հատկապես մարզային հեռուստաընկերությունները. «Թվային մուլտիպլեքսում գործող հեռուստաընկերությունները ընդամենը 15%-16% հայերեն արտադրանք են եթեր տալիս։ Մարզերում մարդիկ զրկված են մայրենի լեզվով քոնթենթ նայելուց։ Սա շատ բացասաբար է ազդում երեխաների վրա, որոնք չեն կարողանում հայերենով հաղորդումներ նայել»։

Նրա խոսքով՝ հայերեն բովանդակության 55% շատ քիչ է. «Օրինակ՝ Կենտրոնական Ասիայի երկրները, ինչպիսին են Ղազախստանը կամ Ղրղզստանը, որտեղ բավականին մեծ թվով ռուսալեզու բնակչություն կամ էթնիկ ռուսներ կան, այնտեղ եթերում 70%-80% է հայրենական արտադրանքի ծավալը, քանի որ այդ մարդիկ մտահոգված են իրենց մշակույթի, լեզվի մաքրության, ինքնության պահպանմամբ։ Մեզ մոտ ընդամենը 55% է, որն էլ, ցավոք, չի պահպանվում»։

Նշենք, որ Ղազախստանում ռուսերեն լեզուն պաշտոնական լեզու է համարվում 1995 թվականից, իսկ Ղրղզստանում 2010 թվականից:

Հեռուստատեսության և ռադիոյի հանձնաժողովի նախագահի խոսքով՝ անալոգային տիրույթում գործող հեռուստաընկերություններում վիճակն առավել վատ է. «Դեկտեմբերի չափումներով՝ մարզային հեռուստաընկերություն կա, որի եթերով օր է եղել, որ հայերեն լեզվով քոնթենթը կազմել է ընդամենը 1.1 տոկոս։ Գուշակեք՝ հայերենով ինչ է եղել եթերում՝ գովազդ։ Միջազգային պրակտիկայում հասկացություն կա՝ լեզվի անվտանգություն։ Մեր երկրում լեզվի անվտանգությունը խախտված է։ Պետք է քայլեր ձեռնարկենք, որ դա շտկվի»

Տիգրան Հակոբյանը խնդրի լուծման երկու տարբերակ է առաջարկում. «Հայերեն լեզվով քոնթենթը հավելյալ միջոցներ են պահանջում։ Մենք Կառավարությանը երկու լուծում ենք առաջարկում՝ առաջին՝ ստեղծել հայերեն լեզվով հաղորդումների, ֆիլմերի միասնական շտեմարան։ Կան բազմաթիվ հայերենով թարգմանված ֆիլմեր, մուլտեր, համերգներ ու հաղորդումներ, որոնց հեռարձակելու իրավունքները գնված են, սակայն դրանք այդպես էլ մնում են հեռուստաընկերությունների արխիվներում։ Մենք ուզում ենք խնդրել խոշոր ՀԸ-երին ու նաև Հանրայինին, որ տրամադրեն դրանք ու հատկապես մարզային հեռուստաընկերությունները կարողանան այդ բովանդակությունից օգտվել։ Երկրորդը՝ ինչ-որ բազայի վրա ստեղծել կրկնօրինակման ստուդիա, որտեղ բոլոր ֆիլմերն ու մուլտերը թարգմանվեն ու կվաճառվեն հեռուստաընկերություններին։ Այդպիսով՝ ինքնարժեքը քիչ կլինի»։

Տիգրան Հակոբյանը նաև նշում է, որ երկրորդ առաջարկի իրականացման համար կխնդրեն նաև պետական աջակցություն. «Կան թատրոններ, որտեղ դերասանները աշխատավարձ են ստանում, սակայն շատ գործ չունեն, նրանք ամսվա մեջ մի քանի անգամ կգնան ու կթարգմանեն այդ ֆիլմերն ու հաղորդումները»։

Միացեք մեր Telegram ալիքին և առաջինը ստացեք մեր նորությունները
Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Մեկնաբանություններ

Հեռուստատեսություն

2-ից մինչեւ 13 սերիանոց եթերաշրջանի ձեւաչափը դարձել է առավել տարածված Եվրոպայում:

Հրապարակվել է

Մարտի 25-ին, Series Mania օնլայն ֆորումի մեկնարկին զուգահեռ, Եվրոպական աուդիովիզուալ օբսերվատորիան (European Audiovisual Observatory) հրապարակել է Եվրոպայում հեռուստատեսային եւ հոսքային ծառայությունների համար սերիալների եւ բազմասերիանոց ֆիլմերի արտադրության մասին տվյալներ: 2015-ից մինչեւ 2018 թվականը արտադրողները ավելացրել են սերիալների մասնաբաժինը, որոնց յուրաքանչյուր սեզոնը բաղկացած է 2-13 սերիայից, մեկ քառորդով, եւ նշված ժամանակաշրջանի ավարտին նրանք զբաղեցրել են մեդիա շուկայի այդ հատվածի կեսը:

2018 թվականին Եվրոպական միությունում արտադրվել է ավելի քան 1000 անուն կամ 13 000 ժամ սերիալներ և բազմասերիանոց ֆիլմեր:

Սերիալների մասնաբաժինը, որոնց յուրաքանչյուր եթերաշրջանը բաղկացած է 2-13 սերիայից, ավելացել է, իսկ հեռուստատեսային ֆիլմերի քանակը նվազել է:

2-ից մինչեւ 13 սերիա եթերաշրջանում. լավագույն 10 արտադրողները՝

Մեծ Բրիտանիան, Գերմանիան, Ֆրանսիան, Նիդեռլանդները, Իտալիան եւ Իսպանիան դարձել են սեզոնում 2-ից մինչեւ 13 սերիայի խոշորագույն արտադրողները: Իսկ Գերմանիան, անշուշտ, մնում է բազմասերիանոց ֆիլմերի խոշորագույն արտադրողը:

2-ից մինչեւ 13 սերիանոց հեռուստասերիալների քանակը մեդիա ընկերությունների հեռարձակման ցանցերում՝

Մասնավոր հեռարձակող ընկերությունները հեռուստատեսային կոնտենտ են պատվիրում բոլոր ձեւաչափերով՝ նախընտրելով, սակայն, ավելի տեւական հեռուստասերիալներ: Հանրային հեռարձակողները, իրենց հերթին, ավելի շատ եթերաշրջանում 2-ից մինչեւ 13 սերիայից բաղկացծ սերիալներ են հեռարձակում:

Շարունակել ընթերցումը

Հայաստան

Ազգային ժողովում քննարկվել է Հանրայինի առևտրային գովազդ հեռարձակելու հարցը

Հրապարակվել է

Այսօր Ազգային ժողովում առաջին ընթերցմամբ քննարկվել է «Հեռուստատեսության և ռադիոյի մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություն և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը: Նախագծով առաջարկվում է Հանրային հեռուստաընկերությանը վերապահել մեկ եթերային ժամվա ընթացքում մինչեւ 5 րոպե տևողութամբ առևտրային գովազդ հեռարձակելու իրավունք:

Հանրային հեռուստաընկերությունը պահպանելու է նաեւ մշակութային, ուսումնական, գիտակրթական եւ սպորտային հեռուստահաղորդումների ցուցադրման ժամանակ դրանց հովանավորների վերաբերյալ համառոտ տեղեկություններ հրապարակելու իրավունքը:

Առաջարկվում է կարգավորել նաեւ սոցիալական գովազդի ցուցադրման հետ կապված հարաբերությունները: Մասնավորապես` սոցիալական գովազդը, կախված եթերաժամից, կարող է հեռարձակվել վճարովի կամ անվճար հիմունքներով: Այս նպատակով սահմանվում են հստակ ժամեր:

Հարակից զեկույցում ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Վահագն Թեւոսյանը խոսել է նախագծի դրական եւ խնդրահարույց կետերից` նշելով, որ վերապահումներ ունի գովազդի քանակի եւ բովանդակության մասով: Պատգամավորը, ներկայացնելով հանձնաժողովի դրական եզրակացությունը, կարծիք է հայտնել, որ հանրային հեռուստաընկերությանը կոմերցիոն գովազդ հեռարձակելու իրավունք տալը ներկա պայմաններում կարող է մի կողմից դժվարություններ ստեղծել մասնավոր հեռուստաընկերությունների համար, մյուս կողմից էլ կարող է նպաստել նույն մասնավորի շահերի եւ նրանց ֆինանսական դիրքերի ամրապնդմանը: Նա անդրադարձել է գնագոյացման եւ դաշտում մրցակցային պայմանների ապահովման խնդիրներին:

Աննա Կոստանյանն անդրադարձել է նախագծի վիճահարույց դրույթներին, փաստաթղթի ընդունման դեպքում կարեւորել պատշաճ վերահսկողությունը` ազատ մրցակցության ապահովման եւ դրա խաթարման դեմ փորձերը կանխելու նպատակով:

ԱԺ փոխնախագահ Ալեն Սիմոնյանի համոզմամբ` նախաձեռնությամբ ազատականացվում է գովազդի շուկան, հանրայինին վերադարձվում է կոմերցիոն գովազդ հեռարձակելու իրավունքը` վերապահելով հավասարակշռող դեր, իսկ մասնավորը հնարավորություն է ունենում ավելի ազատ աշխատել, գովազդ գնել ու վաճառել: Ըստ խորհրդարանի փոխնախագահի` կստեղծվի այլընտրանք մենաշնորհված դաշտում:

Հովհաննես Հովհաննիսյանի խոսքով` տարիներ շարունակ գովազդի շուկան, հեռուստաընկերությունները դիտվել են որպես քաղաքական ճնշման գործիք ընդդիմախոսների նկատմամբ: Նրա համոզմամբ` նախագիծը հնարավորություն կտա շուկան ազատելու մենաշնորհներից:

Օրենքի նախագիծն Ազգային ժողովում ընդունվել է առաջին ընթերցմամբ՝ ձայների 101 կողմ և 12 ձեռնպահ հարաբերակցությամբ:

Շարունակել ընթերցումը

Հեռուստատեսություն

Netflix-ը կորոնավիրուսի պատճառով Եվրոպայում կնվազեցնի ֆիլմերի հեռարձակման որակը

Հրապարակվել է

Ամերիկյան Netflix ընկերությունը հաջորդ ամսվա ընթացքում կնվազեցնի ֆիլմերի եւ սերիալների հեռարձակման որակը, ինչը թույլ կտա ցանցերը ազատել COVID-19 կորոնավիրուսի համաճարակի պատճառով բարձր ծանրաբեռնվածությունից: Այս մասին հայտնում է Bloomberg-ը՝ վկայակոչելով ընկերության հայտարարությունը։

«Netflix-ը որոշել է նվազեցնել տվյալների փոխանցման արագությունը Եվրոպայում մեր բոլոր հոսքերում: Մեր գնահատականներով, դա Եվրոպական ցանցերում Netflix-ի տրաֆիկը կկրճատի մոտ 25 տոկոսով, ինչպես նաեւ որակյալ ծառայություն կապահովի մեր մասնակիցների համար», — ասվում է ընկերության հայտարարության մեջ:

Մարտի 19-ին ֆիլմերի եւ սերիալների հեռարձակումն անջատելու խնդրանքով Netflix-ին դիմել էր ներքին շուկայի հարցերով Եվրահանձնակատար Թիերի Բրետոնը: Իր Twitter-ում նա հայտնել է, որ բանակցություններ է վարել սթրիմինգային ծառայությունների եւ տեխնոլոգիական ընկերությունների ներկայացուցիչների հետ:

Բրետոնը նշել է, որ կորոնավիրուսի պանդեմիային հաղթելու համար բնակչությունը պետք է մնա տանը, ինչը կարող է ենթակառուցվածքի ծանրաբեռնվածություն առաջացնել:

«Բոլորի համար ինտերնետ հասանելիությունը պահպանելու համար եկեք անցնենք ստանդարտ թույլատվության, երբ HD-ի կարիք չկա», — նշել է Եվրահանձնակատարը:

Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Գովազդ

Հարցում

Հունվարի ո՞ր ֆիլմն եք սպասում:

View Results

Loading ... Loading ...

Թրենդային

Copyright © 2019-2020 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: