• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
«Մի անգամ Ստոկհոլմում». համակրանքի ախտանիշ

«Մի անգամ Ստոկհոլմում». համակրանքի ախտանիշ

27.06.2019
Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

11.07.2025
Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

10.07.2025

Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

09.07.2025
Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

07.07.2025
Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

04.07.2025
Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

04.07.2025
Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

30.06.2025
Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

27.06.2025
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

24.06.2025
«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

24.06.2025
Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

24.06.2025
Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

18.06.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Շաբաթ, 12 Հուլիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Կաննի կինոշուկայում ներկայացվեցին «Տատիկիս վարսերը» և «Դոլի» ֆիլմերը

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիան ամփոփել է Կաննի կինոշուկայում իր աշխատանքը

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Գրախոսություն

«Մի անգամ Ստոկհոլմում». համակրանքի ախտանիշ

Թրիլլեր «Ստոկհոլմի համախտանիշ» տերմինի ծագման մասին, որը, թեեւ զուրկ չէ հմայքից, անցողիկ է:

Սերգեյ Հովսեփյան
27.06.2019
Գրախոսություն, Լուրեր
ընթերցելու ժամանակ՝ 1 րոպե
0
«Մի անգամ Ստոկհոլմում». համակրանքի ախտանիշ
17
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Հունիսի 27-ին հայկական վարձույթ է թողարկվելու «Մի անգամ Ստոկհոլմում» ֆիլմը:

Հանցագործ Լարս Նիստրեմը (Իթան Հոուկ) զինված ներխուժում է Ստոկհոլմի Kreditbanken գլխավոր բանկ եւ օպերատիվ կերպով պատանդ է վերցնում բանկի աշխատակիցներին: Ամերիկյան ակցենտով եւ իմպոզանտ տեսքով շվեդը իրեն բավական յուրահատուկ է պահում, եւ ինքնատիպ պահանջներ է ներկայացնում՝ նախ պահանջում է իր համար բանտից դուրս բերել հանցակցին (Մարկ Սթրոնգ), իսկ բանկից անվտանգ դուրս գալու համար խնդրում է միանգամայն կոնկրետ մեքենա «Ֆորդ Մուստանգ», որից ուներ Սթիվ Մաքքուինը «Բուլիթ» ֆիլմի մեջ: Ոստիկանության որոգայթի պայմաններում գրավված բանկի աշխատակիցները, հատկապես խիզախ աղջիկ Բյանկան (Նումի Ռապաս), սկսում է տարօրինակ մտերմություն զգալ զավթիչի նկատմամբ՝ հենց այդ դեպքի շնորհիվ հոգեբանության մեջ շուտով կհայտնվի «Ստոկհոլմի համախտանիշ» տերմինը:

“Stockholm” Day 10 Photo: Jan Thijs 2017

Ֆիլմը կրում է կարճ անվանում՝ «Ստոկհոլմ», իրականում, իհարկե, պետք է կոչվեր «Ստոկհոլմի համախտանիշ»: Ոչ միայն այն պատճառով, որ այն պատմում է տերմինի առաջացման պատմությունը, այլ նաեւ այն պատճառով, որ հոգեբանական խանգարման ախտանիշը իդեալական նկարագրում է ֆիլմը. այն ժամանակ, երբ ընդունված է վերանայել քրեական ռոմանտիկան եւ խորը ուսումնասիրել հոգեկան խանգարումները, Ռոբերտ Բուդրոյի նկարը կանգնում է այդ նույն «Ստոկհոլմի համախտանիշ» ունեցող մարդու կողքին: Նայում բանկի կողոպտիչների վրա որպես անհասկանալի, ոչ չար և նույնիսկ սիմպո հերոսների:

“Stockholm” Day 17 Photo: Jan Thijs 2017

Ընդհանուր առմամբ, ֆիլմի ռիթմը չափավոր է, չի ձանձրացնում և նույնիսկ պահպանում է հետաքրքրությունը: Չնայած որ ֆիլմը չի ձանձրացնում, այն չի զարգացնում սյուժեն և ռեժիսորական ձեռագիրը չի երևում: Ամեն ինչ ընդանում է իր հունով: Եւ հանդիսատեսը ավարտական տիտրերի ժամանակ որոշ գոհունակությամբ կգիտակցի, որ այս դեպքում խոսքը ոչ թե հոգեբանական պարադոքսի ընկալման մասին է, այլ, որ շվեդական բանկը գրաված տղաները մի քիչ անհեթեթ են, բայց էությամբ վատը չեն:

Թեմաներ գրախոսությունՄի անգամ Ստոկհոլմում

Նման նյութեր Posts

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Սերգեյ Հովսեփյան
11.07.2025
0

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց Սանկտ Պետերբուրգի միջազգային տնտեսական ֆորումի շրջանակում կայացած քննարկումներին՝ ներկայացնելով հայկական կինոյի ռազմավարական ուղղությունները և համագործակցության պատրաստակամությունը։

Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

Սերգեյ Հովսեփյան
09.07.2025
0

Հուլիսին Հայաստանում անցկացվում են վավերագրական կինոյի կարևոր միջոցառումներ՝ աշխատարաններ, փիթչինգներ և ասոցիացիայի պաշտոնական բացում։

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Սերգեյ Հովսեփյան
07.07.2025
0

Հայկական անիմացիան վստահ քայլերով մուտք է գործում համաշխարհային հարթակ․ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը ներկայացրել է հաղորդում Անսիի տաղավարի մասին:

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Սերգեյ Հովսեփյան
30.06.2025
0

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը փոփոխություն է կատարել 2025 թ․ առաջին մրցույթի լիամետրաժ նախագծերի փորձագիտական խմբի կազմում՝ սա մրցութային հանձնախմբի երկրորդ փոփոխությունն...

  • Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

    Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • 5 լավագույն ֆիլմ պոռնոյի մասին

    36 shares
    Կիսվել 14 Tweet 9
  • Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: