• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
Նամակներ անցյալից. Երևանի «Պիոներ» կինոթատրոնի մահը

Նամակներ անցյալից. Երևանի «Պիոներ» կինոթատրոնի մահը

24.08.2019
Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

18.05.2025
«Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

«Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

17.05.2025
Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

Կենսագրական դրամաների տրիումֆ. հայկական կինոյի ֆինանսական ցուցանիշները 2025-ին

16.05.2025
Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

15.05.2025
Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

15.05.2025
Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

15.05.2025
Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

10.05.2025
Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

03.05.2025
Աշխատարաններ սկսնակների համար՝ կարճ խաղարկային և վավերագրական ֆիլմերի համար

Աշխատարաններ սկսնակների համար՝ կարճ խաղարկային և վավերագրական ֆիլմերի համար

03.05.2025
Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

03.05.2025
Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

01.05.2025
Հուշարձանների կարգավիճակով, բայց առանց ապագայի. ի՞նչ է կատարվում հայկական կինոթատրոններում

Հուշարձանների կարգավիճակով, բայց առանց ապագայի. ի՞նչ է կատարվում հայկական կինոթատրոններում

01.05.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Երկուշաբթի, 19 Մայիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

    Կենսագրական դրամաների տրիումֆ. հայկական կինոյի ֆինանսական ցուցանիշները 2025-ին

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

    Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

    Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

    Պրոդյուսեր Արմինե Անդան և ռեժիսորներ Էդգար Բաղդասարյանը և Վահագն Խաչատրյանը դարձել են Եվրոպական կինոակադեմիայի անդամ

    Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

    Ֆիլմարտադրողների համահայկական ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոգործիչների միության բաց նամակին՝ կասկածի տակ դնելով դրա լեգիտիմությունը և կոչ անելով իրական բարեփոխումների

    Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

    Նատալյա Միրզոյանի «Մարտյան ձմեռը» ընտրվել է Կաննի La Cinef մրցութային ծրագիր

    Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

    Կինոգործիչները պահանջում են ոլորտի մասնակցային կառավարում․ բաց նամակ՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարին

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    «Հայկական Տուն» նախաձեռնությունը ներկայացվում է Կաննի կինոշուկայում

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Армения  в центре внимания индийского Международного кинофестиваля в Керале

    Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

    Հայկական ներկայությունը Կաննում․ ներկայացվա՞ծ ենք, թե՞ պարզապես գրանցված

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Նամակներ անցյալից

Նամակներ անցյալից. Երևանի «Պիոներ» կինոթատրոնի մահը

Սերգեյ Հովսեփյան
24.08.2019
Նամակներ անցյալից
ընթերցելու ժամանակ՝ 1 րոպե
0
Նամակներ անցյալից. Երևանի «Պիոներ» կինոթատրոնի մահը
241
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

«Հայկական Ժամանակ» օրաթերթի՝ 2003 թվականի դեկտեմբերի 5-ի համարում տպագրվել էր ««Պիոները» դատարանում կամ՝ ակնոցներով կինոն ճանապարհի կեսին» հոդվածը: Շարունակելով «Նամակներ անցյալից» շարջը ստորև ներկայացնում ենք այն:

«Պիոներ» կինոթատրոնը, որն արդեն պետք է բացված լիներ, ընկել է դատական երկարատեւ քաշքշուկների մեջ: Հիշեցնենք, որ Կենտրոն թաղապետարանի ենթակայության տակ գտնվող երեխաների այս երբեմնի սիրելի կինոթատրոնը 2001 թվականի դեկտեմբերին վաճառվել էր «Կամար» ՍՊԸ-ին:

Այս տարվա մարտին, սակայն, ՀՀ կառավարությանն առընթեր պետական գույքի կառավարման վարչությունը դատի է տվել «Կամար» ՍՊԸ-ին, Կենտրոն թաղապետարանին եւ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեին՝ պահանջելով անվավեր ճանաչել թաղապետարանի եւ կադաստրի կողմից «Կամարին» տրված սեփականության իրավունքի գրանցման վկայագրերը: Պատճառաբանվել է, որ կինոթատրոնը հանդիսանում է պետական սեփականություն: Հայցը, սակայն, տնտեսական դատարանում մերժվել է: Տնտեսական դատարանի դատավոր Ե.Խունդկարյանի կայացրած վճիռը, պետգույքի վարչության կողմից վճռաբեկում բողոքարկելուց հետո, մնացել է ուժի մեջ:

ԳՈՎԱԶԴ

Պետգույքի վարչությունից ազատվելուց հետո, սակայն, «Կամար»-ը ստիպված է պայքարել այժմ արդեն մշակույթի նախարարության դեմ: Այս պահին «Պիոներ» կինոթատրոնի գործը կրկին դատարանում է: Մշակույթի նախարարությունը հատուկ արտոնագիր ունեցող փաստաբանի միջոցով, նոր ի հայտ եկած հանգամանքների բերումով, դիմել է վճռաբեկ դատարան՝ վճիռը բեկանելու պահանջով: Հայցի բովանդակությունը գրեթե նույնն է, եւ գործը կլսվի դեկտեմբերի 12-ին: Նոր հանգամանքներից մեկն այն է, որ 91 թվականին եղել է մշակույթի նախարարի հրաման՝ Ազգային ֆիլմադարան ստեղծելու մասին: Քանի որ այդ ժամանակ ե՛ւ ֆիլմադարանի, եւ «Պիոների» տնօրենը միեւնույն անձնավորությունն է եղել՝ Ավորիկ Դավթյանը, ֆիլմադարանը պետք է գործեր «Պիոներում», չնայած՝ Արաբկիրում ունի մշտական տարածք (ի դեպ, «Պիոների» շենքը թաղապետարանը վաճառել է Ավորիկ Դավթյանի համաձայնությամբ):

Երկրորդ հանգամանքն այն է, որ 94 թվականին, կրկին մշակույթի նախարարի հրամանով, կինոթատրոնի միջոցները հանձնվել են Ֆիլմադարանին: Ըստ «Կամարի» տնօրեն Սամվել Անդրեասյանի, այս 2 հանգամանքներն էլ կինոթատրոնի տարածքի հետ կապ չունեն: Ի դեպ, մշակույթի նախարարությունից այս կապակցությամբ մեզ չհաջողվեց որեւէ մեկնաբանություն ստանալ, իսկ Ֆիլմադարանի տնօրենն ու փոխտնօրենը, արդեն մի քանի ամիս է, չեն ցանկանում «Պիոներ» կինոթատրոնի հետ կապված մեզ որեւէ մեկնաբանություն տալ: Մի խոսքով, ինչպես երեւում է, հաստատապես վճռվել է «Պիոներ» կինոթատրոնը խլել Անդրեասյանից (նա նույնպես այդ կարծիքին է): Կինոթատրոնը գտնվում է Տերյան փողոցում եւ հենց Հյուսիսային պողոտայի մոտ:

Այնպես որ, շենքը բավական համեղ պատառ է՝ հատկապես այն բանից հետո, որ «Կամարի» տնօրենը արդեն 30 հազար դոլարի ներդրում է կատարել այնտեղ: Լիովին ավերակի վերածված այս շենքը, որտեղ մենք եղել ենք դեռ սեփականաշնորհումից անմիջապես առաջ, այժմ կապիտալ վերանորոգված է: Կատարվել են ամրացման աշխատանքներ, փոխվել են ջրագծերը, հատակը եւ այլն: Դրսից արտաքին հարդարումն ավարտված է, եւ մնում են միայն ներքին հարդարման աշխատանքները, որոնք, սակայն, դատական քաշքշուկների պատճառով Սամվել Անդրեասյանը չի կարողանում շարունակել: Այնինչ, այս կինոթատրոնը կարող էր արդեն դարձած լինել երեխաների ամենասիրելի վայրերից մեկը: Հիշեցնենք, որ նախատեսված էր այս կինոթատրոնում ցուցադրել «ակնոցներով» ֆիլմեր:

ԳՈՎԱԶԴ

«Կամար» ՍՊՆ-ն, ըստ Անդրեասյանի, արդեն պայմանավորվածություններ ուներ ամերիկյան ֆիրմաների հետ եւ անգամ կանխավճար է մուծել սարքավորումների համար: Երեկ մենք Սամվել Անդրեասյանից փորձեցինք ճշտել, թե ինչ է, ի վերջո, իրենից ներկայացնում «ակնոցներով կինո» ասվածը: Դրանք հատուկ նկարված ժապավեններ են, որոնք շատ թանկ արժեն, քանի որ այդ ֆիլմերի նկարահանումը հիմնված է ճիշտ երկրաչափական եւ մաթեմատիկական հաշվարկների վրա: Սույն ֆիլմերը նկարվում են 2 կինոխցիկով կամ 2 օբյեկտիվ ունեցող 1 կինոխցիկով: Մեկը նկարում է աջ աչքի համար՝ մի անկյան տակ, մյուսը ձախի համար՝ մեկ այլ անկյան տակ, ու 2 պատկերները գումարվելով իրար՝ ստեղծվում է ծավալային, տարածական էֆեկտ, որը կինոդիտողին հնարավորություն է տալիս ֆիլմի գործողություններին ներկա լինելու պատրանք ստանալ:

«Ակնոցներով ֆիլմերն» ունեն մի քանի տարատեսակներ: Բացի տարածականից, կա նաեւ համայնապատկերային տեսակը, որի ժամանակ կինոդիտողը դահլիճում աթոռի վրա պտտվում է եւ հայտնվում գործողությունների կենտրոնում: Մյուս տեսակը շատ ավելի հետաքրքիր է. օրինակ, ասենք՝ ֆիլմի ժամանակ մեքենան ընկնում է փոսը, կինոդիտողի աթոռը նույն ձեւով ցնցվում է, եթե անձրեւ կամ ձյուն է գալիս, հատուկ միկրոսարքավորումների միջոցով ջուրը կամ ձյունը իջնում է նաեւ կինոդիտողի վրա, եթե, օրինակ, քամի է փչում, քամին փչվում է նաեւ դահլիճում, կամ, ասենք, էկրանին ծաղիկ է երեւում, դրա բույրը տարածվում է նաեւ դահլիճում:

Մի խոսքով, կարելի է պատկերացնել, թե ինչպես կդիտեն այդ ֆիլմերը երեխաները, քանի որ հիմնականում հենց նրանց համար են ցուցադրվելու այդ ֆիլմերը, հիմնականում՝ անիմացիոն: Այս պահին, սակայն, Սամվել Անդրեասյանը պայմանավորվել է Հայաստան բերել միայն տարածական ֆիլմեր: Բայց հետո, կինոթատրոնը բացվելու դեպքում, կբերվեն նաեւ «ակնոցներով կինոյի» մյուս տարատեսակները: Ի դեպ, նա նախատրաստվում է նաեւ նույն էֆեկտով համակարգչային խաղեր տեղադրել կինոթատրոնում: Ծրագրված է նաեւ ունենալ շարժական սարքավորումներ, որոնք կտարվեն նաեւ մարզեր, որպեսզի այնտեղ եւս երեխաները հասու լինեն նման հաճույքների: Դա, սակայն, ըստ երեւույթին ոմանց դուր չի գալիս, քանի որ ամեն ինչ կարծես հատուկ արվում է այս ծրագրի իրականացումը խափանելու համար:

Լուսինե Բարսեղյան

Թեմաներ ԵրևանկինոթատրոնկինոթատրոններՀայաստանի կինոթատրոններՊիոներ կինոթատրոն

Նման նյութեր Posts

Կինոարվեստը և Խորհրդային Հայաստանի իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.: Մաս 1

Կինոարվեստը և Խորհրդային Հայաստանի իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.: Մաս 4

Սերգեյ Հովսեփյան
25.04.2020
0

ԿինոՊրեսը շարունակում է «Կինոարվեստը և Հայկական Խորհրդային Սոցիալիստական Հանրապետության իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.» հոդվածների շարքը, որոնցով հանդես է եկել Հայաստանի...

Կինոարվեստը և Խորհրդային Հայաստանի իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.: Մաս 1

Կինոարվեստը և Խորհրդային Հայաստանի իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.: Մաս 3

Սերգեյ Հովսեփյան
16.04.2020
0

Այսօր Հայ կինոյի օրն է և ԿինոՊրեսը շարունակում է «Կինոարվեստը և Հայկական Խորհրդային Սոցիալիստական Հանրապետության իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.» հոդվածների...

Կինոարվեստը և Խորհրդային Հայաստանի իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.: Մաս 1

Կինոարվեստը և Խորհրդային Հայաստանի իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.: Մաս 2

Սերգեյ Հովսեփյան
13.04.2020
0

ԿինոՊրեսը շարունակում է «Կինոարվեստը և Հայկական Խորհրդային Սոցիալիստական Հանրապետության իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.» հոդվածների շարքը, որոնցով հանդես է եկել Հայաստանի...

Կինոարվեստը և Խորհրդային Հայաստանի իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.: Մաս 1

Կինոարվեստը և Խորհրդային Հայաստանի իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.: Մաս 1

Սերգեյ Հովսեփյան
07.04.2020
0

ԿինոՊրեսը հոդվածների շարքով ներկայացնում է «Բանբեր Հայաստանի արխիվներից» գիտահանրամատչելի հանդեսի «Կինոարվեստը և Հայկական Խորհրդային Սոցիալիստական Հանրապետության իշխանությունների քաղաքականությունը 1945-1956 թթ.»...

  • Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիայի ներկայությունը Կաննի կինոշուկայում

    3 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • Ջիվան Ավետիսյանի ֆիլմերը ներկայացվել են Կաննի կինոշուկայում

    0 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Կենսագրական դրամաների տրիումֆ. հայկական կինոյի ֆինանսական ցուցանիշները 2025-ին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • «Անհայտ բաժանորդ». իրական դրամա կատակերգության լեզվով

    2 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • Կինոյի հիմնադրամն արձագանքում է քննադատությանը. ինչ է իրականում կատարվում Կաննում

    2 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: