• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
«Անձրևոտ օր Նյու Յորքում». Այս քաղաքը նրանց հետ կապված այլ ծրագրեր ունի

«Ջեմինի». Հայելու դատարկ արտացոլանքը

10.10.2019
Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

11.07.2025
Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

10.07.2025

Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

09.07.2025
Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

07.07.2025
Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

04.07.2025
Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

04.07.2025
Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

30.06.2025
Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

27.06.2025
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

24.06.2025
«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

24.06.2025
Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

24.06.2025
Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

18.06.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Շաբաթ, 12 Հուլիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Կաննի կինոշուկայում ներկայացվեցին «Տատիկիս վարսերը» և «Դոլի» ֆիլմերը

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիան ամփոփել է Կաննի կինոշուկայում իր աշխատանքը

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Գրախոսություն

«Ջեմինի». Հայելու դատարկ արտացոլանքը

Էնգ Լին ֆիլմեր է թողարկում բավական հազվադեպ՝ մոտ երեք տարին մեկ: Մեր ժամանակներում սա բավականին լուրջ ընդմիջում է, որի համար տեխնոլոգիաները, նկարահանման հնարքները և, ամենակարևորը, ժանրերի մասին գեղագիտական պատկերացումները փոխվում են: Թվում է, թե մի քանի տարի ունենալով կարելի է չշտապել և գնահատել հեռանկարները, վերցնել ամենաառաջատարն ու կրակել հերթական կինեմատոգրաֆիական հայտնությամբ, որն առնվազն արժանի կլինի […]

Սերգեյ Հովսեփյան
10.10.2019
Գրախոսություն
ընթերցելու ժամանակ՝ 1 րոպե
0
«Անձրևոտ օր Նյու Յորքում». Այս քաղաքը նրանց հետ կապված այլ ծրագրեր ունի
1
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Էնգ Լին ֆիլմեր է թողարկում բավական հազվադեպ՝ մոտ երեք տարին մեկ: Մեր ժամանակներում սա բավականին լուրջ ընդմիջում է, որի համար տեխնոլոգիաները, նկարահանման հնարքները և, ամենակարևորը, ժանրերի մասին գեղագիտական պատկերացումները փոխվում են: Թվում է, թե մի քանի տարի ունենալով կարելի է չշտապել և գնահատել հեռանկարները, վերցնել ամենաառաջատարն ու կրակել հերթական կինեմատոգրաֆիական հայտնությամբ, որն առնվազն արժանի կլինի քննարկման, իսկ գուցե իսկական բեկում դառնա: Բայց հետո «Փիի կյանքից» հետո Էնգ Լիի հետ ինչ-որ բան այն չէ:

Հայկական վարձույթում «Ջեմինի» կամ «Հեմինի» անուններով թողարկված «Gemini Man» ֆիլմի սյուժեն վերապատմելու ոչ մի իմաստ չունի, քանի որ այն չի փայլում ոչ մի օրիգինալ մտքով եւ առանց որոշ մանրամասների արդեն ակնհայտ էր առաջին թրեյլերների պրեմիերայից հետո:

Խոսելով ֆիլմի սյուժեի մասին կարելի է ընդհանուր համաձայնի գալ, որ ֆիլմը ոչ մի նոր բան չի ասում: Պատմությունը կարելի է նմանացնել հարյուրավոր ֆիլմերի, սակայն այս ֆիլմը հետաքրքիր է ոչ այդքան իր պատմությունով, որքան օպերատորական աշխատանքով: Ֆիլմի միակ իսկապես տպավորիչ տարրը, ինչպես նշեցի, օպերատորական աշխատանքն է: Լույսով շողացող ծովերը, Կարտախենայի գույների երանգը, Բուդապեշտի շքեղ պալատները, այս ամենը 3D+ -ում հիանալի տեսք ունեն և անմիջապես այդ երկրներ չվերթների տոմսերի ձեռքբերմամբ զբաղվելու մշտական ցանկություն է առաջացնում:

Ընդհանուր առմամբ, հիմնական խնդիրը չափից ավելի տեխնոլոգիաների կիրառումը առանց պատշաճ ուշադրության պատմությանը: Ի վերջո, մենք ստանում ենք արտադրանք՝ վառ, բայց բոլորովին անշունչ ֆիլմ, որը ավելի շատ նման է ոչ շատ բարդ գծային սյուժեներով վիդեո խաղի:

Թեմաներ գրախոսությունԷնգ ԼիլրահոսՈւիլ ՍմիթՋեմինի

Նման նյութեր Posts

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

Սերգեյ Հովսեփյան
24.06.2025
0

ԿինոՊրեսի գրախոսությունը «Օսկարի» հավակնորդ ռեժիսոր Սելին Սոնի «Նյութապաշտները» ֆիլմի վերաբերյալ:

«Երբ նրանք մեզ կտեսնեն». անարդարության չորս սերիա

«Երբ նրանք մեզ կտեսնեն». անարդարության չորս սերիա

Սերգեյ Հովսեփյան
02.04.2020
0

Netflix-ի «Երբ նրանք մեզ կտեսնեն» սերիալը լույս է տեսել 2019 թ. մայիսին: Բոլորովին պատահաբար առընչվեցի՝ «Դիրք» (Pose) սերիալի դիտման ժամանակ:...

«Դեյվիդ Կոպերֆիլդի պատմությունը». Արմանդո Իանուչչիի լոնդոնյան կրկեսը

«Դեյվիդ Կոպերֆիլդի պատմությունը». Արմանդո Իանուչչիի լոնդոնյան կրկեսը

Սերգեյ Հովսեփյան
16.02.2020
0

«Ստալինի մահը» ֆիլմի հեղինակը ներկայացնում է Դիքենսի նոր ոչ միանշանակ էկրանավորումը:

1917. անխնա ճշմարիտ, իրատեսական եւ շարունակական

1917. անխնա ճշմարիտ, իրատեսական եւ շարունակական

Սերգեյ Հովսեփյան
25.01.2020
0

Հունվարի 30-ին հայերենական վարձույթ է դուրս գալիս Սեմ Մենդեսի «1917» ռազմական դրաման: Կինեմատոգրաֆի ի հայտ գալուց ի վեր պատերազմի մասին...

  • Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

    Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • 5 լավագույն ֆիլմ պոռնոյի մասին

    36 shares
    Կիսվել 14 Tweet 9
  • Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: