Connect with us

Կինովարձույթ

Ռուսական առաջին խոշոր ֆիլմը կինոթատրոնների փոխարեն կթողարկվի համացանցում

«Արբանյակ» ֆանտաստիկ թրիլլերը կդառնա առաջին խոշոր ռուսական կինոնկարը, որը կինոթատրոնների փոխարեն կթողարկվի միայն համացանցում, պատմել է «Վեդոմոստիին» նրա պրոդյուսեր Ֆյոդոր Բոնդարչուկը:

Հրապարակվել է

«Սպուտնիկ» ֆանտաստիկ թրիլլերը կդառնա առաջին խոշոր ռուսական կինոնկարը, որը կինոթատրոնների փոխարեն կթողարկվի միայն համացանցում, պատմել է «Վեդոմոստիին» նրա պրոդյուսեր Ֆյոդոր Բոնդարչուկը:

«Արբանյակը» ռուսական կինոթատրոններում պետք է դուրս գար ապրիլի 16-ին, սակայն երկրի կինոթատրոնները փակ են կարանտինի պատճառով: Այժմ ապրիլի 23-ին ֆիլմը կհայտնվի օնլայն կինոթատրոններում՝ more.tv (պատկանում է «Ազգային մեդիա խմբին», NMG), wink (կառավարվում է «Ռոստելեկոմ» օպերատորի կողմից) և ivi: Ֆիլմը հասանելի կլինի այդ հարթակներում՝ բաժանորդագրության պայմանով: Տեղեկատվությունը հաստատվել է «Ռոստելեկոմի» եւ «ԱՄԽ»-ի ներկայացուցիչների կողմից:

«Արբանյակը» մեր ընկերությունների ամենահետաքրքիր եւ դիտարժան նախագծերից մեկն է, ուստի գործընկերների հետ մենք որոշում ենք կայացրել գնալ ոչ ստանդարտ ճանապարհով՝ ոչ թե տեղափոխել կինոթատրոնային թողարկումը, այլ պրեմիերա անել հիմա՝ օնլայն կինոթատրոններում, որպեսզի այն կարողանան դիտել ամբողջ երկրում», — բացատրել է Բոնդարչուկը:

Ռուսական այլ պրոդյուսերները, որոնց գործերը պետք է կինոթատրոններում դուրս գային ապրիլին, դեռ խոսում էին միայն ռելիզները ավելի ուշ տեղափոխելու մասին:

«Արբանյակը» պատմում է խորհրդային տիեզերագնացի պատմությունը, որը թռիչքի ժամանակ բախվել է կյանքի նոր ձեւի հետ եւ երկիր է վերադարձել ոչ միայնակ: Դերերում՝ Օքսանա Ակինշինա, Պյոտր Ֆյոդորով, Ֆյոդոր Բոնդարչուկ եւ ուրիշներ: Ֆիլմի արտադրությամբ զբաղվել են «Վոդորոդ», Art Pictures Studio, Type Film ընկերությունները՝ «ԱՄԽ ստուդիայի» եւ ՍՏՍ ալիքի աջակցությամբ: Նկարի արտադրական բյուջեն 190 մլն ռուբլի է:

Մինչեւ հիմա ռուսական վարձույթում չեն եղել դեպքեր, երբ կինոթատրոնների փոխարեն խոշոր նկարները դուրս են եկել օնլայն հարթակներում: Ավելին, կան ընդամենը մի քանի օրինակներ, երբ ֆիլմերն առցանց էին դուրս գալիս կինոթատրոններում պրեմիերայի հետ միաժամանակ: Օրինակ, այդպես էր Յուրի Բիկովի «Պահակը» ֆիլմի հետ: Նույն կերպ ապրիլի վերջին պետք է դուրս գա Աննա Մելիքյանի «Հեքիաթ» նոր ֆիլմը: Բայց այս երկու նախագծերն էլ վերաբերում են հեղինակային կինոյին, նրանք ի սկզբանե վարձույթի են դուրս գալիս սահմանափակ թվով դահլիճներում եւ չեն հավակնում լայն լսարանի: Համացանցում միանգամից մեծ նկարի թողարկման ամենահայտնի օրինակը Ռոբերտ Դե Նիրոյի հետ «Իռլանդացին» է, որի համապրոդյուսերն է Netflix օնլայն ծառայությունը:

Կորոնավիրուսի պանդեմիան եւ ամբողջ աշխարհում կինոթատրոնների փակումը արմատապես փոխել են կինոշուկայի խաղի կանոնները՝ հոլիվուդյան ստուդիաները սկսել են համացանցում արագ թողարկել իրենց ֆիլմերը, որպեսզի փոխհատուցեն իրենց ծախսերի գոնե մի մասը:

Կինոծառայությունների միջեւ բացառիկ ցուցադրությունների համար բարձր մրցակցության պատճառով «Արբանյակի» պրոդյուսերներն այժմ ավելի շատ են կվաստակեն, քան կարող էին ստանալ ավանդական կինովարձույթում, բացատրում է ԱՄԽ-ի գլխավոր տնօրեն Օլգա Պասկինան:

Այսպես, ավանդական վարձույթի ժամանակ հավաքված բոքսի կեսը կթողնեին իրենց կինոթատրոնները, եւս մոտ 15 տոկոսը կվերցներ դիստրիբյուտորը, նշում է նա: Ինչ վերաբերում է ինտերնետին, ապա առցանց հարթակները վճարում են ֆիքսված գումար իրավունքի համար, որը կախված չէ հանդիսատեսի թվից, իսկ համացանցում ֆիլմի վաճառքով «ԱՄԽ ստուդիան» ինքնուրույն է զբաղվել, ուստի դիստրիբյուտորական միջնորդավճարը բացակայում է: Ընդ որում, ֆիլմի առաջին ցուցադրության իրավունքի համար օնլայն ծառայությունները, Պասկինայի խոսքով, մի քանի անգամ ավելի թանկ են վճարում, քան կինոթատրոններում պրեմիերայից հետո ցուցադրելու համար: Ի վերջո, ինտերնետում ֆիլմի առաջխաղացման ծախսերը ավելի ցածր կլինեն, քան կինոթատրոններում հանդիսատես ներգրավելու ծախսերը, ավելացնում է նա:

Պրոդյուսերները գիտակցաբար սահմանափակել են այն հարթակների թիվը, որտեղ հասանելի կլինի «Արբանյակը», որպեսզի մի կողմից դա լինի հանդիսատեսի բավական լայն ընդգրկումը, մյուս կողմից՝ հարթակները կարող են հանդիսատեսին ներկայացնել այն կոնտենտը, որը չունի մրցակիցների մեծամասնությունը, բացատրել է Պասկինան: Որքան կվճարեն առցանց հարթակները «Արբանյակի» համար, այն չի բացահայտում:

Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Մեկնաբանություններ

Կինովարձույթ

«Ջոն Ուիք 4» պրեմիերան հետաձգվել է մեկ տարով

Հրապարակվել է

Պանդեմիայի պատճառով Lionsgate ստուդիան ճշգրտել է իր նախագծերի թողարկման ժամանակացույցը: Այսպես «Ջոն Ուիք» մարտաֆիլմի չորրորդ մասը՝ Կիանու Ռիվզի մասնակցությամբ, մեծ էկրաններին կհայտնվի 2022 թվականի մայիսին:

Ի սկզբանե ֆիլմը պետք է թողարկվեր 2021 թվականի մայիսի 21-ին, մեկ շաբաթում՝ չորրորդ «Մատրիցա»-ի հետ (որտեղ նույնպես զբաղված է Ռիվզը): Այժմ այդ օրը զբաղեցրել է «Սղոցի» վերագործարկումը Քրիս Ռոքի մասնակցությամբ: Բացի այդ, Lionsgate-ը «Մարդասպանի թիկնապահի» սիքվելն հետաձգել է մինչեւ 2021 թվականի օգոստոսի 28-ը:

Ստուդիայի պատրաստվող նախագծերը նույնպես ստացել են այս տարվա թողարկման ամսաթիվը` «Անտեբելում» sci-fi թրիլլեր՝ 2020 թվականի օգոստոսի 21, «Fatale» թրիլլեր՝ հոկտեմբերի 30-ին, «Ճանապարհորդներ» Քոլին Ֆարելի եւ Լիլի Ռոուզ-Դեփի մասնակցությամբ՝ նոյեմբերի 25-ին:

«Մարդասպան» մարտաֆիլմը Մայքլ Քիթոնի հետ, «Բարբ եւ Սթար գնում են Վիստա Դել Մար» կատակերգությունը պլանավորված է 2021 թվականի ապրիլ եւ հուլիս ամիսներին համապատասխանաբար:

Շարունակել ընթերցումը

Կինովարձույթ

Աշխարհի խոշորագույն կինոցացները Universal-ին բոյկոտ են հայտարարել

Universal-ը գոհ է առցանց թողարկումից ստացված հասույթից

Հրապարակվել է

Իսկական փոթորիկ է բռնկվել ամերիկյան կինոարդյունաբերությունում՝ «Տրոլլեր. համաշխարհային տուր» մուլտֆիլմի պատճառով: Ամեն ինչ սկսվել է հանրահայտ Wall Street Journal թերթի նյութից: Դրանում NBC Universal մեդիաընկերության գլխավոր տնօրեն Ջեֆ Շելը հայտարարել է “Տրոլլի. համաշխարհային տուր” մուլտֆիլմի պրեմիումային ձեւաչափով թողարկման վիթխարի հաջողության մասին:

Միայն ԱՄՆ-ում տասնիննը օրվա ընթացքում կատարվել է գրեթե 5 մլն գնում, ինչը 19 դոլարի եւ 99 ցենտի արժեքի դեպքում մոտ 95 մլն դոլար եկամուտ է տալիս: Ասվել է, որ դա այնքան էլ չի զիջում կինոթատրոններում առաջին մասի դրամարկղային հավաքներին նույն ժամանակահատվածում: Ընդ որում, օնլայն կինոստուդիան ստանում է 80% կինովարձույթի 50-60%-ի փոխարեն: Փաստորեն, խոսքը զուտ 77 միլիոն դոլարի հասույթի մասին է, երբ բյուջեն կազմում է 90-ից մինչեւ 100 միլիոն դոլար:

NBC Universal-ի ղեկավարն ասել է, որ արդյունքները զգալիորեն գերազանցել են սպասումները, եւ մուլտֆիլմը անպայման շահավետ նախագիծ կդառնա: Եվ ահա այստեղ հետեւեց իսկական շոկ. Հենց կինոթատրոնները բացվեն, կինոստուդիան մտադիր է ֆիլմերը թողարկել երկու ձեւաչափերով: Դրանից ամեն ինչ սկսվեց:

Գրեթե անմիջապես արտակարգ հայտարարություն է տարածել Կինոթատրոնների սեփականատերերի ազգային ասոցիացիան: Ներկայացնում ենք դրա առանցքային կետերը. «Այս արդյունքը խոսում է հարյուրավոր միլիոնավոր մարդկանց մասին, որոնք արգելափակված են իրենց տներում եւ զվարճանք են փնտրում, բայց ոչ սպառողների նախասիրությունների փոփոխության մասին: Զարմանալի ոչինչ չկա այն բանում, որ տանը ստիպված մնացած մարդիկ կօգտվում են ֆիլմի թողարկումից անմիջապես առցանց՝ հանուն իրենց երեխաների, նույնիսկ գնման բարձր արժեքի դեպքում: Ավելին, Universal-ը մինչեւ վերջ իր նախագիծը առաջ է մղել որպես կինովարձույթային թողարկում: Նման իրավիճակը դժվար թե կրկնվի նորմալ ժամանակ, ընդ որում գովազդային արշավի ծախսերը չեն հրապարակվել: Նույնիսկ եթե Universal Pictures-ը գոհ է մուլտֆիլմի արդյունքներից, նրանք ոչ մի բան չեն նշանակում նոր իրականություն Հոլիվուդի համար:

«Universal»-ը հիմք չունի աննախադեպ միջավայրում ոչ ստանդարտ հանգամանքներն օգտագործել որպես առիթ՝ լիարժեք կինովարձույթային թողարկումներից խուսափելու համար», — ասաց Կինոթատրոնների ազգային ասոցիացիայի նախագահ եւ գլխավոր տնօրեն Ջոն Ֆիտիանը: «Մենք վստահ ենք, որ երբ կինոթատրոնները բացվեն, կինոստուդիաները կշարունակեն եկամուտ ստանալ համաշխարհային կինովարձույթից, իսկ հետո տնային տեսավարձույթի ավանդական թողարկումներից: Սպառողների վարքագիծը վերջին 15 տարիների ընթացքում հստակ ցույց է տալիս տեսաբովանդակության գնումների կայուն անկումը: Հատուկ ֆիլմերի վաճառքն ու վարձույթը 2004-ին 24,9 մլրդ դոլարից նվազել են 62 տոկոսով՝ 2019-ին հասնելով 9,3 մլրդ դոլարի: Morning Consult ընկերության վերջին հարցման համաձայն՝ կինո գնացող ամերիկացիները պատրաստ են 5-ից 8 դոլար վճարել ֆիլմը տանը դիտելու համար: Օպտիմալ արժեքը 6 դոլար է: Սա խոսում է այն մասին, որ նորմալ ժամանակ սպառողները ավելի շատ ուշադրություն են դարձնում գնի վրա: Հետեւելով ավանդական կինովարձույթի մոդելին, կինոստուդիաներն ունեն տան դիտման եկամտի բազմաթիվ աղբյուրներ: Սա թույլ է տալիս դրամայնացնել նույն բովանդակությունը մի քանի անգամ, հանգեցնելով առավելագույն հնարավոր արդյունքի յուրաքանչյուր նոր ֆիլմի համար»:

Շարունակությունը հաջորդել է բառացիորեն մի քանի ժամ անց: Universal Filmed Entertainment Group-ի ղեկավար Դոննա Լենգլիին զայրացած նամակում AMC աշխարհի խոշորագույն կինոցանցի գլխավոր տնօրեն Ադամ Արոնը Ջեֆ Շելի մեկնաբանություններն անընդունելի է անվանել: Մարտին ամերիկյան կինոթատրոնները խիստ հիասթափված էին միանգամից մուլտֆիլմի առցանց թողարկելու կինոստուդիայի որոշումից: Ի վերջո, «Տրոլլերի» շարունակությունը պետք է լիներ երաշխավորված հիթ: Միայն ԱՄՆ-ում ըստ կանխատեսումների դրամարկղային մուտքերը պետք է կազմեին 100-ից մինչեւ 150 մլն դոլար: Սակայն արտակարգ իրավիճակում մի դեպք աղետ չէր դառնա: Երկու ձեւաչափերով նոր իրականության մասին հայտարարությունները բոլորովին այլ բան են:

Ի պատասխան կինովարձույթի պատուհանների փաստացի ամբողջական ոչնչացմանը՝ Ադամ Արոնը հայտարարել է AMC կինոթատրոններում Universal-ի ֆիլմերի ընդհանուր բոյկոտի մասին: Դա վերաբերում է ոչ միայն ԱՄՆ-ի կինոթատրոններին, այլեւ Եվրոպայի եւ Մերձավոր Արեւելքի երկրներին: Ընդհանուր առմամբ խոսքը հազարավոր հարթակների մասին է: Ընդ որում, նման միջոցներ կձեռնարկվեն ֆիլմերի ցանկացած այլ արտադրողի նկատմամբ, որը միակողմանիորեն կորոշի խախտել գոյություն ունեցող պրակտիկան:

Universal-ի պատասխան հայտարարությունը բավական մշուշոտ ձեւակերպումներ էր պարունակում եւ չէր նպաստում հակամարտության կարգավորմանը: Կինոստուդիան սկզբում հայտարարել է, որ լիովին պահպանում է մեծ էկրանին ֆիլմեր դիտելու հավատը եւ իբր չի պնդում հակառակը: «Մենք պատրաստվում ենք ապագայում ֆիլմեր թողարկել կինոթատրոններում, ինչպես նաեւ պրեմիումային ձեւաչափով»: Մեծ հաշվով նույն բանն է պնդում: Կինոարդյունավերության որոշ մասնակիցներ կարծում են, որ AMC կինոցանցի հայտարարությունները չափազանցված են, սակայն մյուսները նշում են, որ Ջեֆ Շելը նախկինում էլ բազմիցս հանդես է եկել կինովարձույթի պատուհանների սեղմման օգտին: Ներկայիս փակ կինոթատրոնների համար իրավիճակն արդեն ծայրաստիճան ծանր է, երբ նրանք վերսկսեն աշխատանքը, նրանց պետք կգա առավել գրավիչ ապրանք, իսկ կինոստուդիաների նման քայլերը բարդացնում են իրավիճակը:

AMC-ն նաեւ ընդգծել է, որ նման բան է սպասվում ցանկացած ռեժիսորների եւ պրոդյուսերների նախագծերին, որոնք կասկածի տակ կդնեն կինովարձույթային պատուհանների հետ կապված իրադրությունը: Միաժամանակ ցանցը հայտարարել է, որ պատրաստ է շփվել Universal-ի հետ, որպեսզի քննարկի աշխատանքի տարբեր ռազմավարություններ եւ տնտեսական մոդելներ: «Այնուամենայնիվ, նման քննարկումների բացակայության պայմաններում կարող եմ արձանագրել, որ Universal-ի հետ մեր աներեւակայելի հաջող համատեղ գործունեության տասնամյակները, ցավոք, ավարտվեցին», − եզրափակեց Ադամ Արոնը:

Unviersal-ի ներկայացուցիչն ասել է, որ ընկերությունը հիասթափված է AMC-ի գործողություններից եւ Կինոթատրոնների սեփականատերերի ազգային ասոցիացիայի հայտարարություններից: «Մենք միշտ ձգտում ենք, որպեսզի մեր նախագծերը հասանելի լինեն հնարավորինս լայն լսարանին: Մենք նախկինի պես բացարձակապես հավատում ենք կինոթատրոնային վարձույթին եւ ոչ մի հայտարարություն չենք արել հակառակի մասին: Մենք պատրաստ ենք բանակցել վարձույթի մեր գործընկերների հետ, բայց հիասթափված ենք AMC-ի եւ NATO-ի՝ մեր դիրքորոշումը եւ մեր գործողությունները սխալ ներկայացնելու այս համակարգված փորձով»:

AMC-ի աղմկահարոյց հայտարարությունները հնչում են այս ցանցի նախնական սնանկության պայմաններում: Եթե ընկերությանը չհաջողվի խուսափել սնանկության ընթացակարգից, ապա այն կարող է կորցնել ԱՄՆ-ում եւ Կանադայում 634 կինոթատրոն, ինչպես նաեւ ավելի քան 1000 հարթակներ ամբողջ աշխարհում:

Բարձրագոչ հայտարարություններով հանդես է եկել աշխարհի մեծությամբ երկրորդ կինոցանցը՝ Cineworld-ը: Նման պրակտիկան դատապարտող հայտարարությամբ արդեն հանդես են եկել եւ UNIC կինոթատրոնների եվրոպական ասոցիացիան:

Cineworld-ի գլխավոր տնօրեն Մուկի Գրեյդինգերը հայտարարել է, որ իմաստ չի տեսնում աշխատել Universal-ի ապագա թողարկումների հետ, ինչի մասին Comcast-ի նախագահ Բրայան Ռոբերթսին նամակում գրել է դեռ մարտի կեսերին՝ «Տրոլլեր» մուլտֆիլմի VOD-ում թողարկման մասին լուրի հայտնվելուց հետո: Ճիշտ է, տվյալ դեպքում նկատի է առնվել ոչ թե ընկերության նախագծերի ամբողջական փաթեթը բոյկոտելը, այլ միայն այն թողարկումները, որոնք նա մտադիր է թողարկել առանց 90-օրյա կինոթատրոնային պատուհանի պահպանման:  

Գրեյդինգերը պատմել է, որ մյուս ստուդիաներն ուղղակիորեն շփվել են Cineworld-ի հետ՝ ժամանակին բացատրելով իրենց դիրքորոշումը ճգնաժամի ընթացքում որոշ թողարկումների համար կինոթատրոնային պատուհանի հարկադիր կրճատման վերաբերյալ եւ հավաստիացնելով, որ վարձույթի վերսկսումից հետո ստեղծված պատուհանների պահպանման իրենց քաղաքականությունը չի փոխվի: «Universal-ը ոչ միայն չի ստանձնել ապագա պատուհանի պարտավորությունները, այլեւ եղել է միակ ստուդիան, որը փորձել է օգտվել ներկայիս ճգնաժամից եւ նախագիծը օնլայն թողարկել նույն ամսաթվով, ինչ վարձույթում», − ասվում է Cineworld-ի ղեկավարի հայտարարության մեջ:

Cineworld-ը ունի ավելի քան 9,5 հազար էկրան աշխարհի տասնմեկ երկրներում: Այս խմբի կինոթատրոններն աշխատում են Regal, Cineworld, Picturehouse, Cinema City և Yes Planet բրենդերի ներքո:

Հոլիվուդում բացահայտ խոսում են պատերազմ սկսելու մասին և դրա արդյունքը մեծ հետեւանքներ կունենա ամբողջ մոլորակի կինոթատրոնների համար:

Շարունակել ընթերցումը

Կինովարձույթ

Սարդ-Մարդու եւ Դոկտոր Սթրենջի պրեմիերաները տեղափոխվել են

Հրապարակվել է

Ապրիլի 24-ին հայտնի է դարձել, որ Sony ստուդիան կորոնավիրուսի համաճարակի պատճառով հետաձգել է իր ռելիզների մի մասը, ներառյալ Սարդ-Մարդու մասին նոր ֆիլմը, գրում է Variety-ն: Disney-ում նաեւ հայտարարել են իրենց որոշ նախագծերի թողարկումը հետաձգելու մասին, եւ այդ ցուցակում է ամենասպասված սիքվելներից մեկը՝ Դոկտոր Սթրենջ 2:

Սարդ-Մարդու մասին նոր կինոնկարի թողարկումը 2021 թվականի հուլիսի 16-ից հետաձգվում է 2021 թվականի նոյեմբերի 5-ին: Sony-ն նաեւ հայտարարել է «Սարդ-Մարդ. Տիեզերքի միջով» անիմացիոն ֆիլմի հաջորդ մասի թողարկումը հետաձգելու մասին՝ 2022 թվականի ապրիլի 8-ի փոխարեն այն կթողարկվի 2022 թվականի հոկտեմբերի 7-ին: Մեկ այլ անիմացիոն ֆիլմ՝ «Հրեշները արձակուրդում»/«Տրանսիլվանիա հյուրանոց», տեղափոխվել է, ընդհակառակը, ավելի վաղ՝ 2021 թվականի դեկտեմբերի 22-ից 2021 թվականի օգոստոսի 6:

Marvel-ի եւ Disney-ի «Դոկտոր Սթրենջ. Խելագարության Մուլտիտիեզերքում» ֆիլմի պրեմիերան տեղի է ունենալու 2022 թվականի մարտի 25-ին: Իսկ «Թոր. Սեր եւ ամպրոպ» ֆիլմը մեկ շաբաթ շուտ է դուրս գալու՝ 2022 թվականի փետրվարի 11-ին:

Շարունակել ընթերցումը

Միացեք մեզ

Գովազդ
Գովազդ

Հարցում

Թրենդային

Copyright © 2019-2020 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: