Connect with us

Նորություններ

Սթրիմինգային ծառայություններն անցնում են հնդկական շուկա

Հրապարակվել է

Ներկայումս կատաղի եւ աճող մրցակցության պատճառով Disney, Amazon Prime եւ Netflix խոշորագույն սթրիմինգային ծառայությունները ստիպված են ակտիվորեն պայքարել նոր բաժանորդների համար եւ փնտրել նոր տարածքներ եւ հանդիսատեսին ներգրավելու ուղիներ: Այն բանից հետո, երբ 2017 թվականին արգելափակվել էր խոշորագույն շուկաներից մեկի՝ ՉԺՀ-ի տարածքում բազմաթիվ արտասահմանյան կայքերի հասանելիությունը, ընկերությունները որոշել են անցնել խոստումնալից հնդկական շուկա, որտեղ, սակայն, գերիշխում է տեղական կոնտենտը:

Մի քանի տարի անց տեղի հանդիսատեսին ոչ հնդկական ֆիլմերով եւ սերիալներով ներգրավելու անհաջող փորձերից հետո Amazon Prime եւ Netflix որոշել են փոխել մարտավարությունը եւ ավելի շատ լոկալ նախագծեր թողարկել, — հաղորդում է Film Take-ը:

Disney ընկերությունն իր հերթին, գնելով Fox-ի ակտիվների մեծ մասը, ձեռք է բերել Star India մեդիա կոնգլոմերատը եւ դարձել է Hotstar-ի տեղական տեսանյութերի խոշորագույն պրովայդերի սեփականատերը, որը վերահսկում է ավելի քան 10 հեռուստաալիքներ եւ ունի մի քանի հնդկական լեզուներով կոնտենտի լայն կատալոգ:

Ինչպես Չինաստանում, այստեղ նույնպես հանդիսատեսի մեծ մասը օգտվում է միայն առցանց հարթակների անվճար բովանդակությունից, սակայն Hotstar-ը, Amazon Prime-ը եւ Netflix-ը կարողացել են ներգրավել նաեւ վճարովի բաժանորդների: 2019 թվականի մայիսի դրությամբ Hotstar-ը մոտ 3 մլն հանդիսատես ունի, որոնք ամսական 4,29 դոլարով կամ տարեկան 14,28 դոլարով բաժանորդագրություններ են ձեւակերպել: Amazon Prime-ը, որը մեկնարկել է 2016-ին, ունի մոտ 2,5 միլիոն բաժանորդ, որոնք ամսական վճարում են $1,19: Netflix-ը 1,2 միլիոն հնդկական դիտողի է ներգրավել $7,15-ից մինչեւ $11,50 ամսական վճարով:

Hotstar-ը գործարկվել է չորս տարի առաջ եւ դարձել է Հնդկաստանում առաջին հոսքային հարթակը: Բովանդակության մեծ մասը կազմում են օգտագործողների կողմից ներբեռնված կրիկետի խաղերը, տեղական ֆիլմերը եւ հեռուստահաղորդումները: Hotstar-ում գրանցվում են ամսական ավելի քան 300 միլիոն օգտատեր, ինչը 10% ավել է, քան YouTube-ում:

Կան բազմաթիվ խնդիրներ, որոնք կանգնած են պրեմիում դասի հոսքային ծառայությունների առջեւ, որոնք փորձում են Հնդկաստանում ստեղծել վճարովի բաժանորդների լայն բազա: Նախ, վճարը, որը կարող է իրեն թույլ տալ հնդկական դիտողների մեծամասնությունը, չափազանց ցածր է, որպիսի արդարացնի թանկարժեք բովանդակության մատչելիությունը: Երկրորդ, տեսահենությունը այնքան տարածված է, որ դիտողների մեծ մասը կարող է հեշտությամբ գտնել ամենատարածված ֆիլմերը անվճար: Երրորդ, ամերիկյան ընկերություններին չափազանց դժվար է հասկանալ հնդկական լսարանի նախասիրությունները: Վերջապես, Հնդկաստանում խոսում են մի քանի լեզուներով: Այսպիսով, Hotstar-ն արդեն ութ տեղական լեզուներով ծրագրեր ունի, Amazon Prime-ը ինը, Netflix-ը յոթ: Այնուամենայնիվ, Հնդկաստանում արագորեն աճող տվյալների բջջային փոխանցման եւ էժան սմարթֆոնների հասանելիության ծախսերն ապահովում են բարենպաստ միջավայր SVOD ծառայությունների զարգացման համար:

Netflix-ը անում է ամեն ինչ տեղական բովանդակության արտադրության համար: Ծառայությունը պատրաստել է մի քանի դրամա տեղական լեզուներով և մշտապես սիրված սիրային պատմություններ: Ներկայումս Netflix-ը ունի 19 ֆիլմ եւ ծրագրեր արտադրության մեջ, Amazon Prime — 8:

Որպեսզի հաջողության հասնել այնքան քիչ վճարովի բաժանորդների քանակով՝ Հնդկաստանում SVOD-ի ծառայությունները պետք է հաշվի առնեն գովազդից ստացված եկամուտները, այլ ոչ թե բաժանորդավճարը: BCG Consultancy-ի համաձայն՝ սպասվում է, որ օնլայն գովազդից ստացված հասույթը 2018 թվականին 500 մլն դոլարից կաճի մինչեւ 5 մլրդ դոլար 2023 թվականին:

Մեկ այլ շարժիչ ուժ է այն փաստը, որ 4G-ով աշխատող սմարթֆոնների հնդկական բաժանորդների միայն 4%-ն է բաժանորդագրվում վիդեո ծառայություններին: Կարեւոր է նաեւ հասկանալ, որ Հնդկաստանի չափահաս բնակչության միայն 10% (կամ 90 միլիոն մարդ) տարեկան վաստակում է ավելի քան $40 000:

Երբ Netflix-ի գլխավոր տնօրենին անցյալ տարի հարցրել են, թե որտեղ ծառայությունը կվերցնի նոր բաժանորդներին, նա ասել է, որ հաջորդ 100 միլիոնը Հնդկաստանից կգան: Այնուամենայնիվ, այժմ Hotstar-ը Հնդկաստանի հոսքային ծառայությունների մեջ բացահայտ ֆավորիտ է: Նրա կատալոգում 20 տարվա ընթացքում ստեղծված տեղական կինոհիթներն են եւ Star India-ի շոուները, ինչպես նաեւ կրիկետի խաղերը: Բացի այդ, 2019 թվականի աշնանը Disney-ը գործարկում է Disney +, ինչով հույս ունի ներգրավել նաեւ առավել ապահովված հնդիկների զգալի մասը:

Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Մեկնաբանություններ

Կինոարտադրություն

YouTube-ը 10 տարի անց կրկին մեկնարկում է «Կյանքը մեկ օրում» նախագիծը

Ռիդլի Սքոթն ու Քևին Մաքդոնալդը կրկին գործի մեջ են

Հրապարակվել է

Ռիդլի Սքոթի եւ YouTube-ի «Կյանքը մեկ օրում» հավակնոտ պրոդյուսերական նախագիծը կվերադառնա առաջին վավերագրական ֆիլմի թողարկումից 10 տարի անց: Ռեժիսոր Քևին Մաքդոնալդը կրկին կզբաղեցնի ռեժիսորական աթոռը և կպատմի մոլորակի կյանքի մեկ օրվա մասին՝ ամբողջ աշխարհից օգտատերերի սիրողական տեսանյութերը միավորելով մեկ ֆիլմում, հաղորդում է Variety-ն:

«Կյանքը մեկ օրում 2020» ֆիլմի պրեմիերան կկայանա հաջորդ տարի «Սանդենս» կինոփառատոնում և YouTube-ում: Նոր վավերագրական ֆիլմը կկազմվի այն տեսահոլովակներից, որոնք նկարահանվել են մոլորակի տարբեր անկյուններից մեկ օրում՝ 2020 թվականի հուլիսի 25-ին: YouTube-ը տեսանյութեր կընդունի lifeinaday.youtube կայքում մինչև օգոստոսի 2: Տեսանյութը կարող է նկարահանվել ցանկացած լեզվով, իսկ հայտերի ներկայացման ավարտից հետո 30 հոգանոց թիմը կդիտի, կընտրի և կթարգմանի ուղարկված նյութերը: Մոնտաժով կզբաղվեն ռեժիսոր Քևին Մաքդոնալդը և նրա թիմը: Ֆիլմի գործադիր պրոդյուսերն են Ռիդլի Սքոթը և Քայ Լու Հսյունգը:

«Ես ուրախ եմ, որ տասը տարի անց մենք անում ենք «Կյանքը մեկ օրում 2020» նախագիծը: Ինչպե՞ս ենք փոխվել այս ընթացքում: Ինչպե՞ս է փոխվել մեր վերաբերմունքը ինքներս մեզ նկարահանելու նկատմամբ: Ի՞նչ ենք ակնկալում ապագայում պատմության այս արտակարգ բեկումնային պահին», — ասում է Քևին Մաքդոնալդը:

«Կյանքը մեկ օրում» առաջին ֆիլմը YouTube-ը պատվիրել էր իր հինգերորդ տարեդարձին: Ընդամենը ծառայությունը ստացել էր մոտ 80 հազար հայտ: Արդյունքում, 2010 թվականի հուլիսի 24-ին նկարահանված նյութի 6000 ժամից ստացվել է մեկուկես ժամ տևողությամբ վավերագրական ֆիլմ: Ֆիլմի ստեղծմանը մասնակցել են նաև հայ ռեժիսոր Լիլիթ Մովսիսյանն ու դերասան Արսեն Գրիգորյանը։ Ֆիլմի պրեմիերան կայացել է 2011 թվականին «Սանդենս» կինոփառատոնում: YouTube-ում ֆիլմը դիտել են արդեն ավելի քան 16 մլն անգամ:

Շարունակել ընթերցումը

Կինոիրադարձություններ

«Մոսկվա» կինոթատրոնի դիմաց կտեղադրվի Աղասի Այվազյանի անվանական աստղը

Հրապարակվել է

«Մոսկվա» կինոթատրոնի դիմաց՝ Շառլ Ազնավուրի հրապարակում բացվելու է Աղասի Այվազյանի անվանական աստղը, որը տեղադրվելու է արձակագիր, դրամատուրգ, հրապարակախոս, սցենարիստ, ռեժիսոր, խմբագիր և գեղանկարիչ Աղասի Այվազյանի 95-ամյա հոբելյանի առթիվ Երևանի «Ոսկե ծիրան» միջազգային կինոփառատոնի շրջանակում:

Կինոփառատոնն այս տարի անցկացվելու է նոյեմբերի առաջին շաբաթվա ընթացքում՝ 1-8-ը, սակայն պատվավոր աստղերի բացման արարողությունն իրականացվելու է հուլիսից:

Աղասի Այվազյանը որպես ռեժիսոր աշխատել է «Հայֆիլմ» կինոստուդիայում։ 1967 թվականին «Հայֆիլմ» կինոստուդիայում նրա սցենարով նկարահանվել է «Եռանկյունի» կինոնկարը։ Այնուհետև նրա սցենարով «Հայֆիլմը» նկարել է նաև «Հայրիկ» գեղարվեստական կինոնկարը։ 1982 թվականին «Հայֆիլմ» կինոստուդիայում Աղասի Այվազյանն իր «Կովկասյան էսպերանտո» պատմվածքի հիման վրա գրված սցենարով նկարահանել է «Լիրիկական երթ» գեղարվեստական կինոնկարը։ Նրա ռեժիսորական հաջորդ աշխատանքն է եղել հայ նկարիչ Վանո Խոջաբեկյանի անսովոր ճակատագրի մասին պատմող «Վանոն և գորոդովոյը» պատմվածքի հիման վրա ստեղծված սցենարով «Վառած լապտեր» կինոնկարը։

Այս տարի տոնելու են նաև ռեժիսոր Գրիգոր Մելիք-Ավագյանի 100, Առնոլդ Աղաբաբովի 90, Հրանտ Մաթևոսյանի 85 և Ռուբեն Գևորգյանցի 75-ամյակները:

Շարունակել ընթերցումը

Նկարահանման հրապարակ

Ինչպես նկարահանել ֆիլմ Վրաստանում համաճարակի պայմաններում. Վրաստանի առողջապահության նախարարությունը հանձնարարականներ է տալիս

Նկարահանման հրապարակում պետք է կազմակերպվեն հատուկ գոտիներ, որոնք բացառում են կողմնակի անձանց մուտքը:

Հրապարակվել է

Վրաստանի առողջապահության նախարարությունը հաստատել է COVID-19 պայմաններում Վրաստանում ֆիլմերի արտադրության նոր հանձնարարականները:

Առաջին հերթին, սահմանափակումները կվերաբերեն այն վայրերին, որտեղ նկարահանումներ են ընթանում: Նրանցից յուրաքանչյուրը պետք է որոշվի և նախապես պատրաստվի գործընթացին: Ընդ որում, աշխատանքային խմբի անդամների համար պետք է սահմանափակվի նկարահանման գործընթացին չառնչվող վայրերի այցելությունը:

Դրա հետ մեկտեղ, նկարահանման հրապարակում պետք է կազմակերպվեն հատուկ գոտիներ, որոնք բացառում են կողմնակի անձանց մուտքը:

Լրացուցիչ առաջարկություններ՝

  • Նկարահանման հրապարակում պետք է լինի առնվազն մեկ բժիշկ (բժիշկ կամ բուժքույր), որոնք ունեն համապատասխան գիտելիքներ կորոնավիրուսի ախտորոշման եւ կանխարգելման համար:
  • Յուրաքանչյուր վայրում պետք է լինի առնվազն մեկ պատասխանատու անձ, որը կվերահսկի բոլոր առաջարկությունների կատարումը:
  • Նկարահանման մասնակիցները նկարահանումներից առաջ պետք է ՊՇՌ-թեստ հանձնել: Այն դեպքում, եթե հարթակում գտնվում են օտարերկրացիներ, ապա նրանք պետք է ունենան փաստաթուղթ՝ օդանավակայանում կատարված թեստի արդյունքներով (վավեր է 72 ժամ): Հետագայում նա ստիպված կլինի անցնել թեստը յուրաքանչյուր 14 օր:
  • Դերասաններին և նկարահանումներին մասնակցող բոլոր անձանց անհրաժեշտ է տրամադրել ամբողջական տեղեկատվություն նկարահանման հրապարակում կարանտինային միջոցառումների մասին:
  • Նկարահանման հրապարակ մուտք գործելու ժամանակ անհրաժեշտ է իրականացնել ամենօրյա ջերմաչափում՝ դերասանների և նրանց միջև, ովքեր մասնակցում են զանգվածային տեսարանների նկարահանումներին, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ դա անհրաժեշտ է: Պետք է պահպանվի առնվազն 2 մետր հեռավորություն:
  • Յուրաքանչյուր անձի համար, որը գտնվում է նկարահանման հրապարակում, անհրաժեշտ է ունենալ չորս պաշտպանիչ դիմակ, որոնք նախատեսված են 12 ժամ աշխատանքի համար:
  • Պաշտպանության առարկաներով պետք է ապահովեն ստիլիստները, դիմահարդարներն ու գրիմարարները՝ ելնելով իրենց աշխատանքի առանձնահատկություններից: Եթե հնարավոր չէ աշխատել ձեռնոցներով, ապա որքան հնարավոր է հաճախ պետք է ձեռքերը մշակել ախտահանիչ լուծույթով, որը պարունակում է ոչ պակաս, քան 70% սպիրտ: Նկարահանումների ընթացքում անհրաժեշտ է սանիտարական ընդմիջում ապահովել:

Սահմանափակումները վերաբերում են նաև նկարահանումների բուն գործընթացին. գրաֆիկը պետք է կազմվի այնպես, որ խմբի անդամների միջեւ շփումը նվազագույն լինի: Նաեև խորհուրդ է տրվում մասնակիցներին բաժանել խմբերի՝ 10 մարդ յուրաքանչյուրում: Յուրաքանչյուր 5 քառակուսի մետր տարածքում պետք է լինի մեկ մարդ, նկարահանման հրապարակում խմբերի միջև ընդմիջումը պետք է լինի 1-1,5 ժամ:

Ռեկվիզիտի քանակը նույնպես պետք է նվազագույնի հասցվի: Եթե նույն զգեստն օգտագործում են մի քանի դերասաններ, ապա այն պետք է ախտահանվի յուրաքանչյուր օգտագործումից հետո:

Եվ վերջում, նկարահանումների ավարտից հետո բոլոր ռեկվիզիտները, գործիքները, ձայնային սարքավորումները եւ այլն պետք է ախտահանվեն:

Նկարիր Վրաստանում

Վրաստանում լրացուցիչ ներդրումների ներգրավման համար սկսել է աշխատել ֆիլմեր նկարահանելու արտոնություններ տրամադրելու նախագիծը:

«Նկարիր Վրաստանում»՝ սա էկոնոմիկայի և կայուն զարգացման նախարարության նախագիծն է: Այն նախատեսում է գումարի մինչև 25 տոկոս վերադարձ, որը ֆիլմի արտադրողները ծախսել են Վրաստանի տարածքում նկարահանումների ժամանակ: 2019 թվականին այդ գումարները վերադարձվել են 10 միջազգային նախագծերի հեղինակներին:

Ամենաաղմկահարույց նախագծերի թվում են Վրաստանում «Ֆորսաժ 9» բլոկբաստերի տեսարանների նկարահանումները, որոնք Վրաստանի պետական գանձարանը համալրել են 32 մլն լարիով (ավելի քան 10 մլն դոլար): Գումարի մեջ է մտել տեխնիկայի, շինությունների և անձնակազմի աշխատանքի տեղավորումը: Նկարահանումները տեղի են ունեցել Թբիլիսիի և Ռուսթավիի կենտրոնական փողոցներում ավելի քան մեկ ամիս:

Շարունակել ընթերցումը

Միացեք մեզ

Գովազդ

ԿինոՊրես Telegram

Գովազդ

Հարցում

Թրենդային

Copyright © 2019-2020 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: