Connect with us

Նորություններ

Սթրիմինգային ծառայություններն անցնում են հնդկական շուկա

Հրապարակվել է

Ներկայումս կատաղի եւ աճող մրցակցության պատճառով Disney, Amazon Prime եւ Netflix խոշորագույն սթրիմինգային ծառայությունները ստիպված են ակտիվորեն պայքարել նոր բաժանորդների համար եւ փնտրել նոր տարածքներ եւ հանդիսատեսին ներգրավելու ուղիներ: Այն բանից հետո, երբ 2017 թվականին արգելափակվել էր խոշորագույն շուկաներից մեկի՝ ՉԺՀ-ի տարածքում բազմաթիվ արտասահմանյան կայքերի հասանելիությունը, ընկերությունները որոշել են անցնել խոստումնալից հնդկական շուկա, որտեղ, սակայն, գերիշխում է տեղական կոնտենտը:

Մի քանի տարի անց տեղի հանդիսատեսին ոչ հնդկական ֆիլմերով եւ սերիալներով ներգրավելու անհաջող փորձերից հետո Amazon Prime եւ Netflix որոշել են փոխել մարտավարությունը եւ ավելի շատ լոկալ նախագծեր թողարկել, — հաղորդում է Film Take-ը:

Disney ընկերությունն իր հերթին, գնելով Fox-ի ակտիվների մեծ մասը, ձեռք է բերել Star India մեդիա կոնգլոմերատը եւ դարձել է Hotstar-ի տեղական տեսանյութերի խոշորագույն պրովայդերի սեփականատերը, որը վերահսկում է ավելի քան 10 հեռուստաալիքներ եւ ունի մի քանի հնդկական լեզուներով կոնտենտի լայն կատալոգ:

Ինչպես Չինաստանում, այստեղ նույնպես հանդիսատեսի մեծ մասը օգտվում է միայն առցանց հարթակների անվճար բովանդակությունից, սակայն Hotstar-ը, Amazon Prime-ը եւ Netflix-ը կարողացել են ներգրավել նաեւ վճարովի բաժանորդների: 2019 թվականի մայիսի դրությամբ Hotstar-ը մոտ 3 մլն հանդիսատես ունի, որոնք ամսական 4,29 դոլարով կամ տարեկան 14,28 դոլարով բաժանորդագրություններ են ձեւակերպել: Amazon Prime-ը, որը մեկնարկել է 2016-ին, ունի մոտ 2,5 միլիոն բաժանորդ, որոնք ամսական վճարում են $1,19: Netflix-ը 1,2 միլիոն հնդկական դիտողի է ներգրավել $7,15-ից մինչեւ $11,50 ամսական վճարով:

Hotstar-ը գործարկվել է չորս տարի առաջ եւ դարձել է Հնդկաստանում առաջին հոսքային հարթակը: Բովանդակության մեծ մասը կազմում են օգտագործողների կողմից ներբեռնված կրիկետի խաղերը, տեղական ֆիլմերը եւ հեռուստահաղորդումները: Hotstar-ում գրանցվում են ամսական ավելի քան 300 միլիոն օգտատեր, ինչը 10% ավել է, քան YouTube-ում:

Կան բազմաթիվ խնդիրներ, որոնք կանգնած են պրեմիում դասի հոսքային ծառայությունների առջեւ, որոնք փորձում են Հնդկաստանում ստեղծել վճարովի բաժանորդների լայն բազա: Նախ, վճարը, որը կարող է իրեն թույլ տալ հնդկական դիտողների մեծամասնությունը, չափազանց ցածր է, որպիսի արդարացնի թանկարժեք բովանդակության մատչելիությունը: Երկրորդ, տեսահենությունը այնքան տարածված է, որ դիտողների մեծ մասը կարող է հեշտությամբ գտնել ամենատարածված ֆիլմերը անվճար: Երրորդ, ամերիկյան ընկերություններին չափազանց դժվար է հասկանալ հնդկական լսարանի նախասիրությունները: Վերջապես, Հնդկաստանում խոսում են մի քանի լեզուներով: Այսպիսով, Hotstar-ն արդեն ութ տեղական լեզուներով ծրագրեր ունի, Amazon Prime-ը ինը, Netflix-ը յոթ: Այնուամենայնիվ, Հնդկաստանում արագորեն աճող տվյալների բջջային փոխանցման եւ էժան սմարթֆոնների հասանելիության ծախսերն ապահովում են բարենպաստ միջավայր SVOD ծառայությունների զարգացման համար:

Netflix-ը անում է ամեն ինչ տեղական բովանդակության արտադրության համար: Ծառայությունը պատրաստել է մի քանի դրամա տեղական լեզուներով և մշտապես սիրված սիրային պատմություններ: Ներկայումս Netflix-ը ունի 19 ֆիլմ եւ ծրագրեր արտադրության մեջ, Amazon Prime — 8:

Որպեսզի հաջողության հասնել այնքան քիչ վճարովի բաժանորդների քանակով՝ Հնդկաստանում SVOD-ի ծառայությունները պետք է հաշվի առնեն գովազդից ստացված եկամուտները, այլ ոչ թե բաժանորդավճարը: BCG Consultancy-ի համաձայն՝ սպասվում է, որ օնլայն գովազդից ստացված հասույթը 2018 թվականին 500 մլն դոլարից կաճի մինչեւ 5 մլրդ դոլար 2023 թվականին:

Մեկ այլ շարժիչ ուժ է այն փաստը, որ 4G-ով աշխատող սմարթֆոնների հնդկական բաժանորդների միայն 4%-ն է բաժանորդագրվում վիդեո ծառայություններին: Կարեւոր է նաեւ հասկանալ, որ Հնդկաստանի չափահաս բնակչության միայն 10% (կամ 90 միլիոն մարդ) տարեկան վաստակում է ավելի քան $40 000:

Երբ Netflix-ի գլխավոր տնօրենին անցյալ տարի հարցրել են, թե որտեղ ծառայությունը կվերցնի նոր բաժանորդներին, նա ասել է, որ հաջորդ 100 միլիոնը Հնդկաստանից կգան: Այնուամենայնիվ, այժմ Hotstar-ը Հնդկաստանի հոսքային ծառայությունների մեջ բացահայտ ֆավորիտ է: Նրա կատալոգում 20 տարվա ընթացքում ստեղծված տեղական կինոհիթներն են եւ Star India-ի շոուները, ինչպես նաեւ կրիկետի խաղերը: Բացի այդ, 2019 թվականի աշնանը Disney-ը գործարկում է Disney +, ինչով հույս ունի ներգրավել նաեւ առավել ապահովված հնդիկների զգալի մասը:

Միացեք մեր Telegram ալիքին և առաջինը ստացեք մեր նորությունները
Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Մեկնաբանություններ

Նորություններ

Մահացել է «Սատանա քշողը», «Փայլատակման» եւ «Թվին Փիքսի» երաժշտության հեղինակը

Հրապարակվել է

Մարտի 28-ին 86 տարեկան հասակում երկարատեւ հիվանդությունից հետո վախճանվել է լեհ կոմպոզիտոր Քշիշտոֆ Պենդերեցկին: Նրա երաժշտությունը հնչել է մի շարք ֆիլմերում եւ սերիալներում, այդ թվում՝ «Փայլատակում», «Սատանա քշողը», «Թվին Փիքսը»:

Պենդերեցկին ծնվել է 1933 թվականին եւ առաջին անգամ իր մասին հայտարարել 1960-ականներին: Նրա ստեղծագործության համար բնորոշ էին արմատական ոճաբանությունը, հավատարմությունը ինչպես ավանգարդին, այնպես էլ նեոկլասիցիզմին, փողային երաժշտությանը:

Հատուկ «Սատանա քշողը» և «Փայլատակում» սաունդթրեքների համար ադապտացվել են Պենդերեցկու մի քանի ստեղծագործություններ, որից հետո ռեժիսորները, այդ թվում Դևիդ Լինչը, Մարտին Սկորսեզեն և Ալֆոնսո Կուարոնը, նույնպես ակտիվորեն փոխառել են նրա ստեղծագործություններն իրենց նկարների համար: Հատուկ ժողովրդականություն էր վայելում «Լաց Հիրոսիմայի զոհերի համար» լարայինների համար շարադրանքը այն հնչում էր «Թվին Փիքսի» երրորդ սեզոնում եւ «Մարդկային զավակ» ֆանտաստիկ թրիլերում:

Պենդերեցկին հինգ «Գրեմմի» մրցանակի եւ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կոմպոզիտորների միության կողմից պատվավոր մրցանակի դափնեկիր է: Հայտնի է, որ կոմպոզիտորի նախնիների մեջ կան լեհեր, ուկրաինացիներ, գերմանացիներ և հայեր:

Շարունակել ընթերցումը

Կինոարտադրություն

Չնայած կարանտին, Marvel-ի «Հավերժների» աշխատանքները շարունակվում են

Հրապարակվել է

Ամենայն հավանականությամբ, Marvel-ի «Հավերժները»՝ չորրորդ փուլի առաջին լիամետրաժ բլոկբաստերը կդառնա այն քիչ կինոնախագծերից մեկը, որոնց վրա կորոնավիրուսային այս ճգնաժամը ամենաքիչը կազդի: Ֆիլմի նկարահանումները սկսվել են փետրվարի սկզբին, ինչը թույլ է տվել նախագծին ծրագրված ժամին անցնել հետարտադրման փուլ, եւ այն պահին, երբ կինոարտադրության աշխատանքը դադարեց, դրա վրա արդեն աշխատում էին հատուկ էֆեկտների մասնագետները:

Scanline VFX վիզուալ էֆեկտների ստուդիայի վերջին պաշտոնական հայտարարության մեջ նշվում է, որ բոլոր մասնագետները շարունակում են աշխատել ֆիլմի վրա հեռակա կարգով, ինչը թույլ է տալիս չվախենալ գրաֆիկից՝ անկախ բարդ օրերից: Բոլոր 650 աշխատակիցներն այժմ հաջողությամբ աշխատում են ամբողջ աշխարհում՝ Լոնդոնում, Լոս Անջելեսում, Մոնրեալում, Վանկուվերում եւ Սեուլում:

Գերհերոսական էպիկում, որը Հայաստանում լույս կտեսնի նոյեմբերի 5-ին նկարահանվել են Սալմա Հայեկը, Անջելինա Ջոլին, Ռիչարդ Մեդդենը, Բրայան Թայրի Հենրին, Լիա Մաքհյուն, Կումաիլ Նանջիանին, Լորեն Ռիդլոֆը եւ Դոն Լին:

Շարունակել ընթերցումը

Նորություններ

Էմբեր Հերդը դատարանում պարտվել է Ջոնի Դեփին

Հրապարակվել է

Էմբեր Հերդը Վիրջինիայի դատարանում պարտվել է զրպարտության հայցով, որն իր դեմ ներկայացրել է Ջոնի Դեփը: Դերասանն ունի 50 մլն դոլար փոխհատուցում ստանալու հնարավորություն:

Որոշումը կայացվել է The Washington Post թերթում (2018 թվականի դեկտեմբեր) Հերդի բաժնի հիման վրա: Նա փորձել է ապացուցել, որ ենթարկվել է տնային բռնության, սակայն դատարանը փաստարկները համարել ոչ բավականաչափ ուժեղ եւ Դեփին թույլ է տվել շարունակել պաշտպանել իր անվան պատիվը:

Զույգը ծանոթացել է 2011-ին «Ռոմային օրագրի» նկարահանումներին եւ բաժանվել 2016-ին: Ամուսնալուծությունից որոշ ժամանակ անց Հերդը Դեփին մեղադրել է ընտանեկան բռնության մեջ: Դեփը պնդում էր, որ Հերդի բոլոր խոսքերը միստիֆիկացիա են, որի պատճառով կործանվում էր իր կարիերան եւ «Կարիբյան ծովի ծովահենների» ֆրանշիզայում մասնակցության հնարավորությունը:

Վերջերս Դեփին պաշտպանել են նրա նախկին ընկերուհիներ Վայնոնա Ռայդերը եւ Վանեսա Պարադին, որոնք հերքել են Հերդի բոլոր հնարավոր փաստարկները բռնության մասին, նշելով Դեփի բացառիկ սիրալիրությունը ու հոգատարությունը հարաբերություններում:

Շարունակել ընթերցումը
Գովազդ
Գովազդ

Հարցում

Հունվարի ո՞ր ֆիլմն եք սպասում:

View Results

Loading ... Loading ...

Թրենդային

Copyright © 2019-2020 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: