ամն

Սթրիմինգային ծառայություններն անցնում են հնդկական շուկա

Ներկայումս կատաղի եւ աճող մրցակցության պատճառով Disney, Amazon Prime եւ Netflix խոշորագույն սթրիմինգային ծառայությունները ստիպված են ակտիվորեն պայքարել նոր բաժանորդների համար եւ փնտրել նոր տարածքներ եւ հանդիսատեսին ներգրավելու ուղիներ: Այն բանից հետո, երբ 2017 թվականին արգելափակվել էր խոշորագույն շուկաներից մեկի՝ ՉԺՀ-ի տարածքում բազմաթիվ արտասահմանյան կայքերի հասանելիությունը, ընկերությունները որոշել են անցնել խոստումնալից հնդկական շուկա, որտեղ, սակայն, գերիշխում է տեղական կոնտենտը:

Մի քանի տարի անց տեղի հանդիսատեսին ոչ հնդկական ֆիլմերով եւ սերիալներով ներգրավելու անհաջող փորձերից հետո Amazon Prime եւ Netflix որոշել են փոխել մարտավարությունը եւ ավելի շատ լոկալ նախագծեր թողարկել, — հաղորդում է Film Take-ը:

Disney ընկերությունն իր հերթին, գնելով Fox-ի ակտիվների մեծ մասը, ձեռք է բերել Star India մեդիա կոնգլոմերատը եւ դարձել է Hotstar-ի տեղական տեսանյութերի խոշորագույն պրովայդերի սեփականատերը, որը վերահսկում է ավելի քան 10 հեռուստաալիքներ եւ ունի մի քանի հնդկական լեզուներով կոնտենտի լայն կատալոգ:

Ինչպես Չինաստանում, այստեղ նույնպես հանդիսատեսի մեծ մասը օգտվում է միայն առցանց հարթակների անվճար բովանդակությունից, սակայն Hotstar-ը, Amazon Prime-ը եւ Netflix-ը կարողացել են ներգրավել նաեւ վճարովի բաժանորդների: 2019 թվականի մայիսի դրությամբ Hotstar-ը մոտ 3 մլն հանդիսատես ունի, որոնք ամսական 4,29 դոլարով կամ տարեկան 14,28 դոլարով բաժանորդագրություններ են ձեւակերպել: Amazon Prime-ը, որը մեկնարկել է 2016-ին, ունի մոտ 2,5 միլիոն բաժանորդ, որոնք ամսական վճարում են $1,19: Netflix-ը 1,2 միլիոն հնդկական դիտողի է ներգրավել $7,15-ից մինչեւ $11,50 ամսական վճարով:

Hotstar-ը գործարկվել է չորս տարի առաջ եւ դարձել է Հնդկաստանում առաջին հոսքային հարթակը: Բովանդակության մեծ մասը կազմում են օգտագործողների կողմից ներբեռնված կրիկետի խաղերը, տեղական ֆիլմերը եւ հեռուստահաղորդումները: Hotstar-ում գրանցվում են ամսական ավելի քան 300 միլիոն օգտատեր, ինչը 10% ավել է, քան YouTube-ում:

Կան բազմաթիվ խնդիրներ, որոնք կանգնած են պրեմիում դասի հոսքային ծառայությունների առջեւ, որոնք փորձում են Հնդկաստանում ստեղծել վճարովի բաժանորդների լայն բազա: Նախ, վճարը, որը կարող է իրեն թույլ տալ հնդկական դիտողների մեծամասնությունը, չափազանց ցածր է, որպիսի արդարացնի թանկարժեք բովանդակության մատչելիությունը: Երկրորդ, տեսահենությունը այնքան տարածված է, որ դիտողների մեծ մասը կարող է հեշտությամբ գտնել ամենատարածված ֆիլմերը անվճար: Երրորդ, ամերիկյան ընկերություններին չափազանց դժվար է հասկանալ հնդկական լսարանի նախասիրությունները: Վերջապես, Հնդկաստանում խոսում են մի քանի լեզուներով: Այսպիսով, Hotstar-ն արդեն ութ տեղական լեզուներով ծրագրեր ունի, Amazon Prime-ը ինը, Netflix-ը յոթ: Այնուամենայնիվ, Հնդկաստանում արագորեն աճող տվյալների բջջային փոխանցման եւ էժան սմարթֆոնների հասանելիության ծախսերն ապահովում են բարենպաստ միջավայր SVOD ծառայությունների զարգացման համար:

Netflix-ը անում է ամեն ինչ տեղական բովանդակության արտադրության համար: Ծառայությունը պատրաստել է մի քանի դրամա տեղական լեզուներով և մշտապես սիրված սիրային պատմություններ: Ներկայումս Netflix-ը ունի 19 ֆիլմ եւ ծրագրեր արտադրության մեջ, Amazon Prime — 8:

Որպեսզի հաջողության հասնել այնքան քիչ վճարովի բաժանորդների քանակով՝ Հնդկաստանում SVOD-ի ծառայությունները պետք է հաշվի առնեն գովազդից ստացված եկամուտները, այլ ոչ թե բաժանորդավճարը: BCG Consultancy-ի համաձայն՝ սպասվում է, որ օնլայն գովազդից ստացված հասույթը 2018 թվականին 500 մլն դոլարից կաճի մինչեւ 5 մլրդ դոլար 2023 թվականին:

Մեկ այլ շարժիչ ուժ է այն փաստը, որ 4G-ով աշխատող սմարթֆոնների հնդկական բաժանորդների միայն 4%-ն է բաժանորդագրվում վիդեո ծառայություններին: Կարեւոր է նաեւ հասկանալ, որ Հնդկաստանի չափահաս բնակչության միայն 10% (կամ 90 միլիոն մարդ) տարեկան վաստակում է ավելի քան $40 000:

Երբ Netflix-ի գլխավոր տնօրենին անցյալ տարի հարցրել են, թե որտեղ ծառայությունը կվերցնի նոր բաժանորդներին, նա ասել է, որ հաջորդ 100 միլիոնը Հնդկաստանից կգան: Այնուամենայնիվ, այժմ Hotstar-ը Հնդկաստանի հոսքային ծառայությունների մեջ բացահայտ ֆավորիտ է: Նրա կատալոգում 20 տարվա ընթացքում ստեղծված տեղական կինոհիթներն են եւ Star India-ի շոուները, ինչպես նաեւ կրիկետի խաղերը: Բացի այդ, 2019 թվականի աշնանը Disney-ը գործարկում է Disney +, ինչով հույս ունի ներգրավել նաեւ առավել ապահովված հնդիկների զգալի մասը:

Ի՞նչ եք կարծում

0 points
Upvote Downvote

Հեղինակ՝ Սերգեյ Հովսեփյան

Գլխավոր խմբագիր: 2017 թվականին ավարտել եմ Սլավոնական համալսարանի ռեժիսուրայի բաժինը: Նույն ժամանակ ընդունվել եմ ՎԳԻԿ-ի պրոդյուսերական ֆակուլտետ: Աշխատել եմ «Նաիրի» կինոթատրոնում և տարբեր ռուսական կնոփառատոններում:

Դիտարկումները

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

Բեռնել եւ hellip;

Բեռնել եւ hellip;

0

Comments

0 comments

Հայաստանի ռելիզների գրաֆիկի փոփոխությունների վերանայում. Հունիսի 9-ից 16-ը

«Դրախտի դարպասը»՝ ֆիլմ Արցախից