• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
«Վիտան եւ Վիրջինիան». Վիրջինիա Վուլֆի եւ Վիտա Սեքվիլ Ուեսթի սիրո պատմությունը

«Վիտան եւ Վիրջինիան». Վիրջինիա Վուլֆի եւ Վիտա Սեքվիլ Ուեսթի սիրո պատմությունը

29.05.2019
Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

11.07.2025
Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

10.07.2025

Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

09.07.2025
Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

07.07.2025
Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

04.07.2025
Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

04.07.2025
Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

30.06.2025
Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

27.06.2025
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

24.06.2025
«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

24.06.2025
Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

24.06.2025
Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

18.06.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Շաբաթ, 12 Հուլիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Կաննի կինոշուկայում ներկայացվեցին «Տատիկիս վարսերը» և «Դոլի» ֆիլմերը

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիան ամփոփել է Կաննի կինոշուկայում իր աշխատանքը

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Գրախոսություն

«Վիտան եւ Վիրջինիան». Վիրջինիա Վուլֆի եւ Վիտա Սեքվիլ Ուեսթի սիրո պատմությունը

Ֆիլմը նկարահանվել է իրական պատմության մոտիվներով՝ 1922 թվականին արիստոկրատուհի և գրականագետ Վիտա Սեքվիլ-Ուեսթը ծանոթացել է գրող Վիրջինիա Վուլֆի հետ: Քայքայվող բարոյականության, փայլուն ջազի և մաքսանենգ ալկոհոլի դարաշրջանում, աշխարհիկ գրող Վիտա Սեքվիլ-Ուեսթը ծանոթանում է «գրականության թագուհու» Վիրջինիա Վուլֆի հետ: Բուռն դիմակայությունը վերաճում է փոխադարձ համակրանքի, իսկ համակրանքը՝ գլխապտույտ սիրավեպի, որը ցնցելու է բարձրագույն հասարակությանը եւ ընդմիշտ […]

Սերգեյ Հովսեփյան
29.05.2019
Գրախոսություն, Լուրեր
ընթերցելու ժամանակ՝ 1 րոպե
0
«Վիտան եւ Վիրջինիան». Վիրջինիա Վուլֆի եւ Վիտա Սեքվիլ Ուեսթի սիրո պատմությունը
0
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Ֆիլմը նկարահանվել է իրական պատմության մոտիվներով՝ 1922 թվականին արիստոկրատուհի և գրականագետ Վիտա Սեքվիլ-Ուեսթը ծանոթացել է գրող Վիրջինիա Վուլֆի հետ: Քայքայվող բարոյականության, փայլուն ջազի և մաքսանենգ ալկոհոլի դարաշրջանում, աշխարհիկ գրող Վիտա Սեքվիլ-Ուեսթը ծանոթանում է «գրականության թագուհու» Վիրջինիա Վուլֆի հետ: Բուռն դիմակայությունը վերաճում է փոխադարձ համակրանքի, իսկ համակրանքը՝ գլխապտույտ սիրավեպի, որը ցնցելու է բարձրագույն հասարակությանը եւ ընդմիշտ փոխելու է նրանց կյանքը: Ֆիլմի համաշխարհային պրեմիերան կայացել է 2018 թվականին Տորոնտոյի կինոփառատոնում:

Վիրջինիա Վուլֆը խորհրդավոր կին է եւ անհավատալի ճակատագրով հիանալի գրող է: Ողբերգական իրականությունը մշտապես վախեցրել է նրան ողջ կյանքի ընթացքում, լրջորեն թուլացրել են նրա հոգեկանը: Այս ամենը, ի վերջո, հանգեցրել է տխուր արդյունքի: Նա որոշել է ճակատագրական արարք կատարել՝ գրպանները քարերով լցնելով եւ երկար սպասված հանգստի հետեւից նետվեց Օուս գետի խորքը: Նա ընդամենը հիսուն ինը տարեկան էր:

Վիտա Սեքվիլ-Ուեսթը հայտնի անգլիացի գրող է, որի ստեղծագործությունները մեծ ժողովրդականություն էին վայելում 20-րդ դարի 20-ական թվականներին: Կինը համատեղել է ինչպես փխրունությունը, այնպես էլ դիմացկունությունը, իսկ տղամարդկանց հագուստ կրելով՝ շոկի մեջ է գցել բարձրագույն հասարակությանը: Աղջկա կենսագրությունում ներկա են եղել սիրային կապեր երկու սեռերի ներկայացուցիչների հետ:

Աղջիկները բացարձակապես ոչինչ չի ամաչեցրել, նույնիսկ ամուսինների ներկայությունը, որոնց հանդեպ զգացմունքները վաղուց հանգել են: Հարաբերությունները տեւել են ավելի քան 10 տարի, իսկ սիրային նամակները չէին կարող փոխանցել փոխհարաբերությունների առանձնահատկությունները այդ նշանավոր անձանց միջեւ: Կանայք այնքան էին հիանում միմյանց տաղանդներով, որ սիրային հարաբերությունների ավարտից հետո լավ ընկերուհիներ մնացին: Գրողների միջև կապի սկսվելուց վեց տարի անց Վուլֆը գրել է «Օրլանդո» գիրքը, գլխավոր հերոսուհու բնույթն ու արտաքին տեսքը լիովին դուրս են գրվել սիրեցյալի կերպարից:

Ջեմա Արտերտոնի կատարմամբ Վիտան գրգռում է, զայրացնում է, նրա գոռոզությունը նյարդայնացնում է ինչպես հեռուստադիտողին, այնպես էլ կինոնկարի հերոսներին: Էլիզաբեթ Դեբիկին պատկերել է զարմանալի Վիրջինիաին, որն ապրել է երկու աշխարհների միջեւ եւ իրականությունը ընկալել է ոչ այնպես, ինչպես բոլորը: Նրա խոսելաձևը յուրահատուկ էր, իսկ աշխարհի ընկալումը տարբերվող. նա ուզում էր զգալ ամեն ինչ: Գրողին միշտ անհրաժեշտ է վերապրել այն, ինչի մասին Նա գրելու է՝ «Օրլանդոն» Վիտայի ընկալումն է:

Թեմաներ գրախոսությունՎիտան և Վիրջինիան

Նման նյութեր Posts

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Սերգեյ Հովսեփյան
11.07.2025
0

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց Սանկտ Պետերբուրգի միջազգային տնտեսական ֆորումի շրջանակում կայացած քննարկումներին՝ ներկայացնելով հայկական կինոյի ռազմավարական ուղղությունները և համագործակցության պատրաստակամությունը։

Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

Սերգեյ Հովսեփյան
09.07.2025
0

Հուլիսին Հայաստանում անցկացվում են վավերագրական կինոյի կարևոր միջոցառումներ՝ աշխատարաններ, փիթչինգներ և ասոցիացիայի պաշտոնական բացում։

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Սերգեյ Հովսեփյան
07.07.2025
0

Հայկական անիմացիան վստահ քայլերով մուտք է գործում համաշխարհային հարթակ․ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը ներկայացրել է հաղորդում Անսիի տաղավարի մասին:

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Սերգեյ Հովսեփյան
30.06.2025
0

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը փոփոխություն է կատարել 2025 թ․ առաջին մրցույթի լիամետրաժ նախագծերի փորձագիտական խմբի կազմում՝ սա մրցութային հանձնախմբի երկրորդ փոփոխությունն...

  • Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

    Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • 5 լավագույն ֆիլմ պոռնոյի մասին

    36 shares
    Կիսվել 14 Tweet 9
  • Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: