• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

04.07.2025
Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

11.07.2025
Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

10.07.2025

Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

09.07.2025
Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

07.07.2025
Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

04.07.2025
Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

30.06.2025
Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

27.06.2025
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

24.06.2025
«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

24.06.2025
Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

24.06.2025
Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

18.06.2025
«Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

«Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

17.06.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Շաբաթ, 12 Հուլիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Կինոյի հիմնարամը հայտարարում է երկրորդ փոփոխությունը փորձագիտական կազմում

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Անդրանիկ Բերբերյանը, Կարեն Կարագուլյանը եւ Էրիկ Իսրայելյանը հրավիրվել են անդամակցելու Ամերիկյան կինոակադեմիային

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը հայտարարություն է տարածել մրցույթի նախանական արդյունքների հրապարակման ժամկետների խախտման վերաբերյալ

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    Կյանքից հեռացել է Գուժ Մանուկյանը

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    «Հայֆիլմի» նոր կյանքի խոստումը հին անորոշությունների մեջ. նախարարը այցելել է կինոստուդիան

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    Արամ Ասատրյանի մասին գեղարվեստական ֆիլմ կնկարահանվի

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Կաննի կինոշուկայում ներկայացվեցին «Տատիկիս վարսերը» և «Դոլի» ֆիլմերը

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիան ամփոփել է Կաննի կինոշուկայում իր աշխատանքը

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Վերլուծություն

Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

Փոխնախարար Դանիելյանը խոսում է բարեփոխումներից, սակայն հնչում են լուրջ հարցեր՝ արդյո՞ք ոլորտը չի վերածվում կուլիսային վերահսկման գործիքի։

Սերգեյ Հովսեփյան
04.07.2025
Վերլուծություն
ընթերցելու ժամանակ՝ 2 րոպե
0
Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը
159
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Սիսիանում կարճամետրաժ ֆիլմերի 8-րդ միջազգային կինոփառատոնի նախաշեմին տեղի ունեցած մամուլի ասուլիսում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը հանդես եկավ հագեցած ելույթով՝ փորձելով պատկերել կինոյի ոլորտում մշակութային քաղաքականության հիմնական ուղղությունները։ Բարեհամբույր հնչյունների և հանդիսավոր ձևակերպումների տակ հստակ զգացվում էր աճող քննադատությանը արձագանքելու փորձը՝ ի՞նչով է զբաղվում նախարարությունը իրականում և որտե՞ղ են իրական բարեփոխումները։

Cash rebate՝ քաղաքական հռետորաբանությո՞ւն, թե՞ գործնական գործիք

2025 թվականին գործարկված ներդրումների մասնակի վերադարձի (cash rebate) մեխանիզմը ներկայում ներկայացվում է որպես օրենքով ամրագրված կարևոր գործիք։ Դանիելյանի խոսքով՝ այն արդեն գործում է, հայտերը ներկայացվել են։ Սակայն՝ բացակայում են որևէ կոնկրետ տվյալներ. քանի՞ հայտ, ո՞վ է ներկայացրել, ի՞նչ ծավալով։

Հարց է ծագում՝ որքան թափանցիկ և վերահսկելի են պետական բյուջեից մասնավոր ընկերություններին վերադարձվող գումարների գործընթացները։ Ի՞նչ կերպ է գնահատվելու այդ փողերի օգտագործման արդյունավետությունը՝ հատկապես այն ոլորտում, որտեղ հակակոռուպցիոն մեխանիզմները թույլ են։

«Արդեն իսկ գործում է» արտահայտությունը հուսադրող է, բայց առանց հստակ կանոնակարգի, ընտրության չափանիշների ու հրապարակային հաշվետվությունների՝ այն մնում է հայտարարություն։

Օրենսդրական փոփոխություններ՝ ո՞ւմ համար

Դանիելյանի խոսքով՝ նախարարությունը Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի և կինոգործիչների հետ համատեղ կազմել է օրենսդրական փոփոխությունների փաթեթ՝ վերացնելու ոլորտի զարգացման խոչընդոտները։ Բայց ի՞նչ խոչընդոտների մասին է խոսքը, և ինչու՞ այս փոփոխությունները մշակվում են կուլիսային ձևով՝ առանց մասնագիտական համայնքի ընդգրկման։ Կինոգործիչների հետ հանդիպումը նախարարությունում տեղի էր ունեցել հունիսի 9-ին և արդեն հունիսի 25-ին կա՞ կազմված փոփոխությունների փաթեթ, որի հանրային քննարկում տեղի չի ունեցել: Ստացվում է, որ 11 աշխատանքային օրվա ընթացքում հաջողվել է կազմել փաթեթ, որը անհնար էր կազմել 2021 թվականից:

Կինոն միայն արվեստ չէ՝ այն նաև իրավական համակարգ է, որտեղ ցանկացած փոփոխություն ազդում է ֆինանսավորման, հեղինակային իրավունքների և դիստրիբուցիայի շուկայի վրա։ Քանի դեռ «մշակույթի» նախարարությունը չի ներկայացնում հստակություն, կասկած է մնում՝ գուցե ստեղծվում է հարմար իրավական դաշտ կոնկրետ շահառուների համար։

Փառատոնային քաղաքականություն՝ երեք ընտրովի

Փոխնախարար Դանիելյանը հայտարարել է, որ պետությունը կենտրոնացնելու է իր աջակցությունը երեք հիմնական փառատոների վրա՝

  • «Ոսկե ծիրան»,
  • «ՌեԱնիմանիա» անիմացիոն փառատոն,
  • և Երևանի կարճամետրաժ ֆիլմերի փառատոն։

Սրանք, անկասկած, արժեքավոր հարթակներ են։ Սակայն մամուլի ասուլիսի ժամանակ հնչում է Երևանի քաղաքապետարանի կողմից հատկացված գումարի չափը՝ 19 մլն. դրամ, մինչդեռ ուշադիր հետևող նախարարությունը փառատոնին հատկացրել էր մոտ 4 մլն դրամ:

Փակագծերի փոխարեն

Փոխնախարարի ելույթը փորձ էր վստահեցնելու, որ նախարարությունը կատարում է իրական բարեփոխումներ։ Սակայն փաստացի՝ տեսնում ենք PR հռետորաբանության, ոչ թափանցիկ գործընթացների և մասնակի կառավարելիության խառնուրդ։

Եթե նախարարությունը իսկապես ցանկանում է բարեփոխել օրենքը և կառավարել միլիարդավոր դրամների վերադարձ cash rebate գործիքով, պետք է սկսի ամենաբնական հիմքերից՝ թափանցիկություն, հաշվետվողականություն, մասնագիտական համայնքի ընդգրկում։

Հակառակ դեպքում՝ օրենսդրական փոփոխությունները դառնում են բյուրոկրատական ձևականություն և ռեսուրսների կուլիսային վերաբաշխման գործիք։ Իսկ մշակութային քաղաքականությունը՝ պարզապես գեղեցիկ ճառերի առիթ։

Թեմաներ ԿԳՄՍ նախարարությունԿինեմատոգրաֆիայի մասին օրենքՀայաստան

Նման նյութեր Posts

Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

Ով է իրականում մշակում պետական կինոպոլիտիկան․ վերլուծություն Դավիթ Բանուչյանի հարցազրույցից

Սերգեյ Հովսեփյան
04.07.2025
0

Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի տնօրենի հարցազրույցում հնչած հայտարարությունները հակասում են գործող օրենքին ու բարձրացնում լիազորությունների հարցը։

Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

Երբ կինոյի հիմնադրամը փորձում է դառնալ պետություն. թվային երազանքնե՞ր, թե՞ լիազորությունների խեղաթյուրում

Սերգեյ Հովսեփյան
18.06.2025
0

«Հայֆիլմում» դատա կենտրոնի նախագիծը խոստանում է թվային հեղափոխություն, սակայն արդյո՞ք այն համապատասխանում է հիմնադրամի լիազորություններին։ ԿԻՆՈՊՐԵՍՍ-ը վերլուծում է փաստերը։

Միջազգային հետաքննություն. Netflix-ը, օրենքն ու պետական միջոցները. ինչն է սխալ Հայաստանում cash rebate-ի հետ

Սերգեյ Հովսեփյան
04.06.2025
0

Հայաստանը գործարկել է ֆիլմարտադրության համար նախատեսված cash rebate համակարգը, սակայն Film Industry Watch-ի հետաքննությունը կասկածի տակ է դնում դրա օրինականությունը,...

Կինոյի հիմնադրամի արձագանքը. բացություն, թե պաշտպանողականություն ներքին քննադատությունից

Կինոյի հիմնադրամի արձագանքը. բացություն, թե պաշտպանողականություն ներքին քննադատությունից

Սերգեյ Հովսեփյան
23.05.2025
0

Բանուչյանը խոսեց միջազգային ծրագրերից և ժառանգության թվայնացումից, բայց խուսափեց պատասխան տալ մասնագիտական քննադատությանը։

  • Призраки, вина и память: режиссёр Артур Назаретян о фильме «Прости меня, мама»

    Արթուր Նազարեթյանը՝ «Ների՛ր ինձ, մայրիկ» ֆիլմի ուրվականների, մեղքի և հիշողության թեմաների մասին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը մասնակցեց ԱՊՀ երկրների կինոարտադրության ոլորտի հանդիպում-քննարկմանը (ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ)

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Վավերագրական կինոյի հուլիսյան միջոցառումները Հայաստանում

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • 5 լավագույն ֆիլմ պոռնոյի մասին

    36 shares
    Կիսվել 14 Tweet 9
  • Հայկական անիմացիան՝ Անսի անիմացիոն միջազգային փառատոնին

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: