Connect with us

Կրթություն

10 ծրագիր սցենարիստների համար

Ծրագրերի ընտրացանկ ենք կազմել, որոնք կհեշտացնեն տեքստի հետ աշխատանքը եւ կօգնեն գրել ձեր լավագույն սցենարը

Հրապարակվել է

Կա ծրագրերի առանձին կատեգորիա «Screenwriting software»՝ մասնագիտացված ծրագրեր, որոնք հեշտացնում են սցենարների խմբագրման և ֆորմատավորման գործընթացը: Դրանք չեն սովորեցնի ձեզ լավ գրել, ձեզ հանճարեղ սցենարիստ չեն անի, բայց ինչպես ցանկացած մասնագիտացված ծրագիր կարող են խնայել ձեր ժամանակը:

Դասակարգումը ըստ տեսակների

  • Templates՝ կաղապարներ տեքստային պրոցեսորների համար, ինչպիսիք են Microsoft Word-ը եւ Apple Pages-ը, հեշտացննում են ֆորմատավորումը:
  • Script formatting tools՝ ծրագրեր, որոնք հեշտացնում են ֆորմատավորումը, բայց չեն հանդիսանում տեքստային պրոցեսորների հավելում: Կարող են լինել ինչպես standalone-հավելվածներ, այնպես էլ web-based (բրաուզերում աշխատող):
  • Story-development/dramatic development՝ տվյալների համակարգման և սցենարների կառուցվածքի, կերպարների, փլոթ-լայնի և սկրին-լայնի վրա աշխատանքի ծրագրեր: Նման ծրագրերում հաճախ օգտագործվում են կառուցվածքի կաղապարներ (ըստ Քեմփբելի, Սնայդերի, Վոգլերի, եւ ուրիշների:):

Ամենատարածված ձեւաչափերը

  • .fountain,.txt,.spmd-ն օգտագործում են «Fountain»-ի գծանշման կանոնները:
  • .fdx (Final Draft)
  • .trelby-ն օգտագործվում է Trelby խմբագրի կողմից, հայտնի է *nix ծրագրերում
  • .html CeltX ձեւաչափում

«Հոլիվուդյան» ստանդարտով տեքստի ֆորմատավորման համար այժմ հսկայական քանակությամբ անվճար եւ վճարովի լուծումներ կան: Սցենարի նկարագրվող ձեւաչափը բնորոշ է Հոլիվուդին, Հայաստանում հստակ չափանիշներ չկան, եւ յուրաքանչյուր ալիք/ստուդիա ներկայացնում է ձևավորման իր պահանջները:

01. Final Draft

Հոլիվուդում կինեմատոգրաֆիստների համար ամենահայտնի ծրագրերից մեկը: Ջեյ Ջեյ Աբրամսը, Ռոբերտ Զեմեկիսը, Ջեյմս Քեմերոնը եւ Սոֆիա Կոպոլան կհաստատեն: Ծրագիրը ավտոմատ կերպով ֆորմատավորում է սցենարը, այն կարող է կարդալ ձեզ բարձրաձայն եւ օգնել առցանց համահեղինակների հետ աշխատելու համար: Այն նույնիսկ ունի ներկառուցված կաղապարներ այնպիսի հայտնի հեռուսսերիալների, ինչպիսիք են «Գահերի խաղը» և «Սիմփսոնները»:

02. Fade In

Վերջերս շուկայում հայտնվելով, այս ծրագիրը հասցրել է գրավել սցենարիստների ուշադրությունը: Դրանով օգտվում են Ռայան Ջոնսոնը, Գարի Ուիթտան, Քեն Լեւինը, Քրեյգ Մազինը: Եթե դուք սցենարիստ եք, որը աշխատում է Linux օպերացիոն համակարգի վրա, ապա սա մի քանի ծրագրերից մեկն է, որը հարմար է ձեր համակարգչի համար:

03. Movie Magic Screenwriter

Թեեւ Movie Magic Screenwriter ծրագիրը աշխատում է Windows օպերացիոն համակարգի վրա, այն հաստատ ստեղծվել է Mac-ի երկրպագուների համար: Սա ամենաթանկ ծրագրերից մեկն է ($250): Այն ունի ավելի քան 100 կաղապարներ եւ PDF ֆայլերի ներմուծման հնարավորություն, ինչպես նաեւ դրանց ձեւաչափումը:

04. Celtx

Celtx-ը գրեթե անվճար ծրագիր է: Եթե ձեր նպատակն է պարզապես գրել սցենար, ապա դուք կարող եք օգտվել Celtx անվճար: Սակայն, եթե ձեզ անհրաժեշտ է մասնագիտական առանձնահատկությունների ամբողջական շարքը, ինչպիսիք են սերիական սցենարներ գրել, ստեղծել storyboard եւ ծախսերի հաշվետվությունները, ապա ծրագրի համար պետք է վճարել:

05. Amazon storywriter

Պարզապես անհրաժեշտ է ունենալ Amazon հաշիվ: Հավելվածում դուք կարող եք միանգամից զբաղվել մի քանի նախագծերով: Ծրագիրը ավտոմատ կերպով ֆորմատավորելու տեսարանները եւ նիշերը:

06. Page 2 Stage

Սա ազատ ծրագրիր է լիովին բաց կոդով, ինչը նշանակում է, որ, եթե ցանկանում եք, դուք կարող եք փորձել կրկին ծրագրավորել այն ինքներդ: Page 2 Stage աջակցվում է 30 լեզուներով:

07. Montage

Montage-ը ստեշծված է Mac օպերացիոն համակարգի համար: Ծրագիրը հարմար է ֆիլմերի, սերիալների, տեսախաղերի կամ գրաֆիկական վեպերի համար սցենարներ գրելու համար: Այն թույլ է տալիս ձեզ արտահանել ձեր սցենարը PDF ֆայլով կամ Final Draft:

08. Scrivener

Scrivener-ը ստեղծվել է ոչ միայն սցենարներ գրելու համար: Սա շատ հեշտ ծրագիր է՝ պարունակում է կաղապարներ սցենարի համար, ավտոմատ ֆորմատավորում է, օգտակար ստեղնաշարի դյուրանցումներ ունի, ինչպես նաեւ հատուկ քարտերի համակարգ, որը կօգնի վերահսկել տեսարանների հերթականությունը:

09. КИТ Сценарист

Ռուս ծրագրավորողի կողմից ստեղծված ցրագիրը հասանելի ինչպես անվճար, այդպես էլ վճարովի տարբերակով: Կան ավտոմատ գծանշման գործառույթներ, տեքստի բաժինների միջեւ անցում, նախկինում մուտքագրված տվյալների ավտոմատ տեղադրում (կերպարների անուններ, վայրեր եւ այլն): Կարելի է վերահսկել սցենարի տևողությունը ժամանակաչափերի միջոցով, ընդ որում՝ հնարավոր է օգտագործել հաշվառման տարբեր համակարգեր՝ հաշվել ըստ էջերի, ըստ սիմվոլների կամ օգտագործելով ճկուն հաշվարկ:

10. WriterDuet

Վճարովի սցենարային ծրագրերի մեծ մասը նախատեսված է համատեղ աշխատանքի համար, եւ WriterDuet-ը ներառում է այս գործընթացը բոլոր փուլերում: Ծրագիրը պահպանում է փաստաթուղթը ամեն անգամ, երբ սցենարիստը կատարում է խմբագրումները, թույլ է տալիս զտել նյութը ըստ հեղինակի: Մինչ ծրագրի հիմնական տարբերակը անվճար է, համահեղինակների հետ աշխատելու առանձնահատկությունները կարժենան մոտ $150:

Կրթություն

5 ծրագիր մուլտֆիլմ ստեղծելու համար

Հրապարակվել է

Շատերը, անշուշտ, ցանկանում են օգտվել այնպիսի ծրագրերով, ինչպիսիք են մուլտֆիլմեր ստեղծելու ծրագիրը: Ոմանց համար, դա կարող է նույնիսկ դառնալ դրամ վաստակելու լիարժեք միջոց:

Ամեն դեպքում, մուլտֆիլմ ստեղծելու ծրագիրը ինչ-որ անսովոր և հետաքրքիր բան է, եւ, հետեւաբար, մեզանից յուրաքանչյուրին օգտակար կլիներ առնվազն մեկ անգամ օգտվել դրանցով:

Մենք հավաքել ենք մուլտֆիլմերի ստեղծման 10 լավագույն ծրագրերը. Դրանք ունեն շատ լայն ֆունկցիոնալ և շատ հեշտ է օգտագործել:

1. Toon Boom Harmony / Թուն Բում Հարմոնի

Toon Boom Harmony-ն իրավամբ համարվում է բազմաթիվ փորձագետների կողմից մուլտֆիլմեր ստեղծելու լավագույն ծրագիրը:

Այստեղ հնարավոր է ստեղծել գլուխգործոց, ինչպես 2D ձեւաչափով, այնպես էլ 3D: Այստեղ մի շարք գործիքներ թողնում են ավելի քան լավ տպավորություն, մասնավորապես, կան բազմաթիվ ներկառուցված հատուկ էֆեկտներ:

Բացի այդ, պետք է հատուկ նշենք սեփական գրադարանը, որտեղ դուք կարող եք գտնել կերպարների մի մեծ շարք, ինչպես նաեւ նկարների, ֆոների եւ օբյեկտների:

Ահա Toon Boom Harmony-ի որոշ առանձնահատկությունները՝

  • 2D մուլտֆիլմերի 3D-ում ներմուծման հնարավորություն;
  • շատ բարձր որակի վերջնական անիմացիա մուլտֆիլմերում;
  • Flash Video աջակցություն;
  • ֆայլերի ներմուծման, արտահանման եւ փոխարկման լայն հնարավորություններ:

Ամենակարեւորն այն է, որ Toon Boom Harmony-ի օգնությամբ, փաստորեն, կարելի է իրականացնել բացարձակապես բոլոր գաղափարները: Անհրաժեշտ է միայն հասկանալ ֆունկցիոնալը.

Ծրագիրը վճարովի է, բայց կա փորձաշրջան:

2. Anime Studio Pro / Անիմե Ստուդիո Պրո

Այս ծրագիրը ավելի հարմար է 2D մուլտֆիլմերի ստեղծման համար: Մասնագետները խորհուրդ չեն տալիս օգտագործել Anime Studio Pro-ն 3D-ում աշխատելու համար:

Ճիշտ է, այն կարելի է արդիականացնել սեփական ուժերով և համատեղել Unity 3D-ի հետ (այդ հնարավորությունը դրված է ծրագրում ի սկզբանե), բայց դա կարող են անել ոչ բոլորը:

Բայց գործառույթն ավելի լայն է, քան Toon Boom Harmony-ում. Հատկապես առանձնանում է ֆոնային եւ ընդհանուր պատկերի առանձին մասերի խմբագրման գործընթացը:

Դուք կարող եք փոխել մուլտֆիլմում առկա նույնիսկ ամենափոքր տարրերը: Ներմուծման եւ արտահանման հնարավորությունները նույնպես բավական լայն են:

Anime Studio Pro-ի այլ առանձնահատկությունները հետեւյալն են՝

  • ունի հատուկ էֆեկտների մեծ գրադարան;
  • ֆիլտրերի լայն հավաքածու;
  • Adobe Flash Player համար տեսանյութեր ստեղծելու ներկառուցված հնարավորություն (հատուկ աշխատանքային ռեժիմ);
  • ունի կիսահումք, որից դուք կարող եք ինչ-որ սեփական բան անել;
  • PSD ֆորմատով պատկերների հետ աշխատելու հնարավորություն:

Փորձնական ժամանակահատվածը կազմում է 30 օր:

3. iClone Pro / այՔլոն Պրո

iClone Pro-ն պրոֆեսիոնալ համալիր է, որը նախատեսված է մուլտֆիլմեր, ֆիլմեր եւ նմանատիպ այլ բովանդակություն խմբագրելու եւ ստեղծելու համար:

Այս ծրագրում ավելի շատ գործիքներ կա, քան նախորդ ծրագրերում, բայց սկսնակի համար այս ծրագիրը հասկանալ կարող է մարդ լինի: Հենց այդ պատճառով մենք iClone Pro-ն տեղադրել ենք մեր վարկանիշի երրորդ տեղում.

Սակայն, եթե դուք կարողացաք հասկանալ ծրագրի ինտերֆեյսը, ձեզ կներկայանա ռելիեֆի և տեքստուրաի հետ աշխատելու գործիքների ավելի քան լայն հավաքածու: Դուք կարող եք անել այնպիսի ֆոն, ինչպիսին ցանկանաք:

Բացի այդ, կա կերպարների և այլ օբյեկտների մեծ գրադարան: Դուք կարող եք վերցնել պատրաստի ինչ-որ բան և սեփական գաղափարը իրականացնել:

Ահա թե ինչ կարելի է նշել iClone Pro-ում`

  • ունի մարդու շարժումները ամրագրելու եւ մուլտֆիլմի վերափոխելու հնարավորություն, այսինքն, հանձնարարում է դերասանի շարժումները անիմացիոն կերպարին («Kinect» տեխնոլոգիան եւ, համապատասխանաբար, iClone Pro ծրագիրը օգտագործվում է ձեզ շատ հայտնի մուլտֆիլմերի ստեղծման համար);
  • 3D-ի համար այս ծրագիրը պարզապես կատարյալ է;
  • կա 2D խմբագիրների հետ հարմարավետ ինտեգրում;
  • կերպարի տեսքը կարելի է վերցնել իրական մարդու լուսանկարից:

Փորձաշրջանը ուժի մեջ է 30 օրվա ընթացքում:

4. ZBrush / ԶԲրաշ

Այս գործիքը ի սկզբանե նախատեսված է ծավալային կերպարների հետ աշխատանքի համար, այսինքն 3D-ի հետ: Համապատասխանաբար, պատրաստի օբյեկտներին կարելի է յուրացնել ինչ-որ բնութագրեր և ստիպել նրանց շարժվել: Այսպիսով, ստացվում է մուլտֆիլմ:

Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է 2D ֆիլմ, ZBrush-ը բացարձակապես անպիտանի կլինի: Բայց 3D-ի հետ աշխատելու համար այն պարզապես ցնցող է:

Այստեղ կան շատ տարբեր խոզանակներ, ներկապնակներ եւ այլ խմբագրման տարրեր:

Ի թիվս այլ բաների, աջակցվում են խրվակները, ինչը նշանակում է, որ առանց այդ էլ լայն ֆունկցիաները կարող է ընդլայնվել:

Այլ ծրագրերի նկատմամբ ZBrush-ի հիմնական առավելությունը կայանում է առանձին, նույնիսկ ամենափոքր դետալների ճշգրիտ նկարագրման հնարավորության մեջ:

ZBrush-ում հարկ է նշել հետեւյալը՝

  • կերպար ստեղծելու ամբողջ գործընթացը կայանում է վիրտուալ մոդելավորման մեջ;
  • ZBrush-ը օգտագործվում է որպես օժանդակ գործիք, մանրամասները նկարելու կամ նիշեր ստեղծելու համար, բայց շարժումներ նույնպես կարելի է ծրագրել;
  • էֆեկտների մեծ շարք:

ZBrush-ը կարող է օգտագործվել անվճար 45 օրվա ընթացքում:

5. Autodesk Maya / Աութոդեսք Մայա

Եվ կրկին մեր առջև 3D ձևաչափով կերպարներ և սյուժեների ստեղծման համար նախատեսված, տարբեր գործիքներ ունեցող լիովին պրոֆեսիոնալ հավաքածու է:

Նկարված մուլտիպլիկացիայի համար Autodesk Maya-ն, ցավոք, չի համապատասխանում:

Աշխարհի շատ առաջատար անիմացիոն ստուդիաներ օգտագործում են Autodesk Maya-ն՝ նոր ստեղծագործություններ ստեղծելու համար: Սա եւս մեկ անգամ հաստատում է այն կարծիքը, որ մենք խոսում ենք առավել բազմաֆունկցիոնալ խմբագիրներից մեկի մասին:

Ահա Autodesk Maya-ի որոշ առանձնահատկությունները՝

  • արդյունքի արտացոլման չորս եղանակ;
  • հնարավոր է օգտագործել խրվակները ծրագրի ֆունկցիոնալը ընդլայնելու համար;
  • այս գործիքների հավաքածուն նաեւ ավելի հարմար է կերպարների եւ տեքստուրաներ նկարելու համար, ուստի այն աշխատում է այլ ծրագրերի հետ;
  • ծրագիրը շատ պահանջկոտ է համակարգչի հաշվողական հզորության հանդեպ, այն կաշխատի ոչ ամենուր:

Հետաքրքիր փաստ՝ FIFA-ի ամենատարածված ֆուտբոլային սիմուլյատորի մի քանի տարբերակների մշակման մեջ օգտագործվել է Autodesk Maya-ն: Բացի այդ, այն օգտագործվել է մեծ թվով հայտնի խաղերի և ֆիլմերի ստեղծման համար:

Փորձաշրջան՝ 20 օր:

Շարունակել ընթերցումը

Կրթություն

«ԿինոՊոիսկ HD» մեկնարկում է «Սցենարիստների մարաթոնը»

Սա մրցույթ է, որի հաղթողները կաշխատեն առցանց կինոթատրոնի նոր նախագծերի վրա:

Հրապարակվել է

ԱՊՀ երկրների տարածքի շնորհիվ աշխատում է ամրապնդվել «ԿինոՊոիսկ HD» հարթակը: Սկսելով, որպես կինոհանդիսատեսին միավորող կայք՝ այսօր ԿինոՊոիսկը հանդիսանում է Յանդեքս ընկերության սեփականություն, ապրում է տեսանելի փոփոխություններ և մուտք է գործում հոսքային ծառայությունների շուկա: Իհարկե, հոսքային ծառայության իր ուղին հարթակը բռնել է մի քանի տարի առաջ, իսկ ահա սեփական արտադրությունը նա սկսել է բացարձակապես վերջերս: Դիմելով տարբեր միջոցների «ԿինոՊոիսկը» փորձում է հասնել իր հիմնական հակարակորդ՝ ռուսական Ստարտ սթրիմինգային հարթակին, որը արդեն հասցրել է վաճառել իր սերիալները արտերկրի խոշորագույն ընկերություններին ինչպիսիք են Netflix, Amazon Prime:

«ԿինոՊոիսկ HD» «Կինոյի Լիգա» սցենարական դպրոցի եւ Կինոյի եւ հեռուստատեսության պրոդյուսերների ասոցիացիայի հետ համատեղ հայտարարում է «Սցենարիստների մարաթոնի» մեկնարկի մասին: Սա մրցույթ է եւ կրթական ծրագիր, որի հաղթողները կկարողանան միանալ առցանց կինոթատրոնի հետ համագործակցող սցենարիստների թիմին եւ ստեղծել նրա համար նախագծեր:

«Ռուսաստանում սթրիմինգային ֆիլմերի արդյունաբերությունը երիտասարդ է, եւ պլատֆորմային ֆիլմերի եւ սերիալների սցենարիստներն այնքան էլ շատ չեն, — պատմում է «ԿինոՊոիսկ HD» բովանդակության տնօրեն Օլգա Ֆիլիպուկը: — Մենք ցանկանում ենք, որ տաղանդավոր երիտասարդ հեղինակները յուրացնեն այս հեղինակավոր, այժմ պահանջված մասնագիտությունը, ուստի չենք սահմանափակում մասնակիցների շրջանակը պրոֆեսիոնալ սցենարիստներով: Եվ նախագծի կրթական մասի շրջանակներում կինոարդյունաբերության առաջատար մասնագետների հետ միասին կնպաստենք դրան»:

«Սցենարիստների մարաթոնը» բաղկացած կլինի չորս փուլից: Առաջին ընտրական փուլը տեղի կունենա ապրիլի 8-ից հունիսի 30-ը. մասնակիցներին կառաջարկեն տարբեր ժանրերի պատմություն գրել «ԿինոՊոիսկ HD» սերիալների նոր էպիզոդի համար: Երկրորդ փուլի ընթացքում ընտրությունը անցած մասնակիցները կզբաղեն օրիգինալ սերիալի հայտի ստեղծմամբ եւ Q&A նստաշրջաններում կհանդիպեն առաջատար պրոդյուսերների, սցենարիստների եւ ռեժիսորների հետ:

Մարաթոնի շրջանակներում ուսուցողական վեբինարներ կանցկացնեն COSMOS studio կինոընկերության համահիմնադիր և գլխավոր պրոդյուսեր, Կինոյի և հեռուստատեսության պրոդյուսերների ասոցիացիայի համանախագահ, ԿևՀՊԱ-ի վարչության անդամ Ալեքսանդր Ակոպովը, ՍՏՎ կինոընկերության գլխավոր խմբագիր Ալեքսանդր Արխիպովը, «Նոն-Ստոպ Փրոդաքշն» ընկերության գլխավոր խմբագիր Անտոն Տոկտոնովը, ռեժիսոր, սցենարիստ և պրոդյուսեր Յուրի Բիկովը, ռեժիսոր, սցենարիստ և պրոդյուսեր Ռոման Վոլոբուևը, սցենարիստ Ալեքսեյ Կարաուլովը և այլք:

Շարունակել ընթերցումը

Կրթություն

Կինոյի պատմության դասեր հայտնի դպրոցներից առցանց անվճար

Հրապարակվել է

Կորոնավիրուսը ստիպել է մարդկությանը մեկուսանալ տանը և տարբեր ուսումնական հաստատություններ իրենց առցանց դասերը անվճար հասանելի են դարձրել:

Փենսիլվանիայի համալսարան

Հոլիվուդ. պատմություն, արդյունաբերություն, արվեստ

Այս դասընթացում դուք կսովորեք Հոլիվուդի պատմությունը և կիմանաք ինչպես է այն դարձել համաշխարհային տերություն: Այստեղ քննարկվում է բարդ հոլիվուդյան արդյունաբերությունը և այն, թե ինչպես է բիզնեսը և քաղաքականությունը վերափոխվել արվեստի, կինոյի, հեռուստատեսության եւ նոր մեդիայի:

Այս դասընթացը կներկայացնի Հոլիվուդի աճի ժամանակագրությունը՝

  • Ինչպես է Հոլիվուդը արձագանքել նոր տեխնոլոգիաներին, ինչպիսիք են սինխրոն ձայնը, գունավոր կինեմատոգրաֆիան, հեռուստատեսությունը, տնային տեսանյութը, համակարգչային գրաֆիկան եւ ինտերնետը
  • Ինչպես է Հոլիվուդի գլոբալ տարածումը 1920-ականներից փոխել կինոարտադրությունը
  • Անկախ կինոյի և Հոլիվուդի հարաբերությունները
  • Հոլիվուդի արձագանքը ամերիկյան քաղաքականության ճգնաժամերին (օրինակ՝ Համաշխարհային պատերազմներ, սառը պատերազմ, 1960-ականների հակահետախուզություն, 9/11)

Միանալ դասընթացին

Սինխրոնիզացիա

Կինոյի պատմությունը 10 ֆիլմերով

Պարզեք, թե ինչպես է 100 տարվա ընթացքում կինեմատոգրաֆը ճանապարհ անցել բալագանի զվարճանքից մինչև ամենազանգվածային ու ազդեցիկ արվեստ: Դասընթացը ուսումնասիրում է կինոյի պատմությունը տասը նկարների օրինակով` մեկ ժապավեն յուրաքանչյուր տասնամյակի համար: Յուրաքանչյուր ֆիլմ արտահայտում է դարաշրջանի ոգին եւ արտացոլում է ինչպես հեղինակային, այնպես էլ զանգվածային կինոյի միտումները:

Միանալ դասընթացին

Շարունակել ընթերցումը

Միացեք մեզ

Գովազդ

ԿինոՊրես Telegram

Գովազդ

Հարցում

Թրենդային

Copyright © 2019-2020 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: Կայքում արտահայտված կարծիքները պարտադիր չէ, որ համընկնեն կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: