Connect with us

Վերլուծություն

AFM 2019: ինչ շանսեր ունեն ամերիկյան անկախ ֆիլմերը վարձույթում

Published

on

Նոյեմբերի 6-13-ը Սանտա Մոնիկայում տեղի կունենա Ամերիկյան 40-րդ կինոշուկան: Համաշխարհային կինոարդյունաբերության հազարավոր խաղացողներ, այդ թվում՝ ֆինանսական բաժինների ղեկավարներ, պրոդյուսերներ, բայերներ եւ դիստրիբյուտորներ, կմասնակցեն ցուցադրություններին, հանդիպումներին, վահանակներին: Նրանք հնարավորություն կստանան ամրապնդել միջազգային համագործակցությունը եւ գործարքներ կնքել հազարավոր նախագծերի ներկայացուցիչների հետ ամբողջ աշխարհից:

Կինոշուկայի միջոցառումներին նախապատրաստվելու համար AFM-ի վերլուծաբաններն առաջարկում են ծանոթանալ անկախ ֆիլմերի դրամարկղային մուտքերի մասին հետազոտությանը: Նրանք հավաքել են 2017 թվականին նկարահանված բոլոր ամերիկյան խաղարկային ֆիլմերի տվյալները եւ հետեւել ԱՄՆ-ում եւ Կանադայում դրանց տարածման արդյունքներին:

Վերլուծաբաններն իրենց հետազոտության մեջ նախագծերը բաժանել են չորս կատեգորիաների՝ ֆիլմեր, որոնք չեն թողարկվել մեծ էկրանին, նկարներ, որոնք ստացել են «անվանական թողարկում», բայց դրանց հավաքների վերաբերյալ տվյալներ չկան, ֆիլմեր, որոնք 1-ից մինչեւ 100 հազար դոլար են հավաքել, եւ ժապավեններ, որոնք վաստակել են ավելի քան 100 հազար դոլար: Ընտրանքից հանվել է 123 ֆիլմ, որոնք նկարահանվել են 2017 թվականին անկախ կինեմատոգրաֆիստների կողմից, սակայն թողարկվել են խոշոր ստուդիաներից մեկի կողմից:

Հետազոտության համաձայն՝ 2017 թվականին նկարահանված անկախ ֆիլմերի 40 տոկոսն ընդհանրապես վարձույթ դուրս չի եկել: Եվս 35 տոկոսն ունեցել է «անվանական թողարկում», 8 տոկոսը հավաքել է 1-ից 100 հազար դոլար, 17 տոկոսը ՝ ավելի քան 100 հազար դոլար: 877 անկախ ֆիլմերից 220-ը հաշվետու են եղել դրամարկղային մուտքերի մասին, ինչը կազմում է ավելի քան 25 տոկոս:

Վերլուծաբանները նաեւ պարզել են, թե որ ժանրերն են ավելի մեծ հավանականությամբ ստանում թատերական լայն թողարկում:

Ֆիլմերի թվում, որոնք, ամենայն հավանականությամբ, չեն դուրս գալու լայն էկրանին, առկա են շատ արկածային ժանրի նկարներ: Սովորաբար ամբողջ ընտանիքի համար նախատեսված ֆիլմեր են, որտեղ կա ինչ-որ գործողություն, բայց իրական վտանգ չկա: Դրանք հաճախ ստեղծվում են հեռուստատեսության համար կամ անմիջապես թողարկվում են DVD-ով կամ հոսքային ծառայություններում: Անկախ արկածային ֆիլմերի 71%-ը չի հասնում կինոթատրոն:

Բացի արկածային ընտանեկան կինոյից, մարտաֆիլմերը (51%) եւ սարսափ (47%) ֆիլմերը նույնպես էկրան բարձրանալու շանս չունեն: «Անվանական թողարկում» առավել հաճախ ստանում են թրիլերներ (45%), դրան հաջորդում են հորորաները (42%) եւ կատակերգությունները (41%): Քիչ քանակությամբ գծագրում է ստանում դրաման (10%), կատակերգությունը (9%) եւ թրիլերները (11%):

Լայն վարձույթ են դուրս գալիս դրամաներ, ընդ որում՝ անկախ դրամի 23% վաստակում է ավելի քան 100 հազար դոլար, կատակերգություններ (16%) եւ թրիլերներ (15%):

Խոշոր կինոստուդիաների ստեղծած ֆիլմերը ավելի հաճախ էկրանավորում են, քան անկախ նախագծեր: Ընդհանուր առմամբ, ստուդիաների կողմից արտադրված նկարների մոտ կեսը հիմնված է արդեն գոյություն ունեցող նյութի վրա: Էկրանավորումները անկախ ֆիլմերի շրջանում կազմում են 24% (ավելի քան 200 ժապավեն ընտրացանկի մեջ):

Ադապտացիաները ավելի հաճախ ապահովում են ավելի մեծ գծագրում եւ, համապատասխանաբար, դրամարկղ, ի համեմատություն անկախ օրիգինալ ֆիլմերի հետ: Լայն գծագրման համար, օրիգինալ ֆիլմը պետք է լինի ամենաբարձր որակի:

Կինոթատրոնները դեռեւս պահանջարկ ունեն կինոդիտողների շրջանում, այդ պատճառով դրանք շատ պրոդյուսերների նպատակն են: Ըստ վիճակագրության՝ շատ նախագծեր կինոթատրոններ մտնելու շանսեր ունեն: Բայց թվերը խոսում են այն մասին, որ նույնիսկ եթե անկախ ֆիլմը հասել է կինոթատրոններ, վեցից հինգ դեպքում նա մեծ դրամարկղ չի հավաքի: Ինչպե՞ս առավելագույնի հասցնել եկամուտը ներքին շուկայում՝ այդ հարցը մնում է առաջնային անկախ պրոդյուսերի համար:

Continue Reading
Advertisement
Comments

Հայաստան

Հայաստանում կինոյի տոմսերն ավելի թանկ են, քան Վրաստանում և Ադրբեջանում

Published

on

Հայաստանում գրանցվել է գնային ամենամեծ տարբերությունը կինոթատրոններում 2D և 3D ֆիլմերի սեանսների միջև, մասնավորապես, Եվրոպայի և Ասիայի 32 երկրների համեմատ: Հայաստանի կինոթատրոններում սեանսների տոմսերն ավելի թանկ են, քան հարևան Վրաստանում և Ադրբեջանում:

Picodi.com կատարած հետազոտության արդյունքում ստացված վիճակագրության համաձայն, Հայաստանում 3D-սեանսի արժեքը թանկ է 2D–ից 60%, ինչն առավելագույն ցուցանիշն է 32 երկրների շարքում: Հայաստանին հետևում են Ղազախստանը (58%), Ղրղըզստանը (49%) և Գերմանիան (45%)։ Արժեքի ամենափոքր տարբերությունը գրանցվել է Տաջիկստանում (4%), Ուզբեկստանում (6%), Սաուդյան Արաբիայում (6%) և Հնդկաստանում (7%)։

Հայաստանում կինոյի տոմսի միջին արժեքը մոտ 5,2 դոլար է, Վրաստանում՝ 5 դոլար, Ադրբեջանում՝ 3,8 դոլար: Ուսումնասիրված երկրներում 3D սեանսի տոմսի արժեքը 2D-ից միջինը թանկ է ակնոցների գնի չափով, որը կարող է կազմել ստանդարտ տոմսի արժեքի 10-25%-ը: Նման իրավիճակ է բազում երկրներում, այդ թվում Վրաստանում, Ճապոնիայում, եվրոյի գոտու որոշ երկրներում:

Հայաստանը նաև աշխատանքային և հանգստյան օրերին տոմսերի արժեքի ամենամեծ տարբերությամբ երկրների հնգյակում է: Վիճակագրության համաձայն, այդ տարբերությունը կազմում է 25%: Ցուցակում Հայաստանից բարձր է Ինդոնեզիան (50%), Ճապոնիան (38%), Ղրղըզստանը (30%) և Տաջիկստանը (29%)։ հետաքրքիր է, որ 32 երկրներից 15–ում սեանսների գների տարբերություն աշխատանքային և հանգստյան օրերին չկա:

Տոմսերի արժեքը համեմատվել է ըստ տվյալների, որոնք հասանելի են համացանցում՝ կինոթատրոնների պաշտոնական կայքերում: Ուսումնասիրությունից դուրս են մնացել թանգարանային և ոչ ռեպերտուարային ցուցադրությամբ կինոթատրոնները, ինչպես նաև պրոմո-ակցիաները: Օգտագործվել են արժույթների փոխարժեքի պաշտոնական ցուցանիշները 2019-ի հուլիսին:

Continue Reading

Հայաստան

«Առաջինը» գերում է թարգմանությամբ, «Արմենիան» ֆիլմերով. Հրապարակվել է հեռուստատեսային վարկանիշները

Ուշադրության կենտրոնում են 18+ տարեկան հայաստանցի հեռուստադիտողները:

Published

on

Հեռուստատեսային և ռադիոյի հանձնաժողովը հրապարակել է «Հանրապետական եվ երեվանյան սփռում ունեցող հեռուստաընկերությունների եթերի կառուցվածքը ըստ ժանրերի: Առաջին եռամսյակի լավագույն 10 հեռուստածրագրերը» վարկանինշների զեկույցը:

Հարկ ենք համարում նշել, որ հայկական (կամ հայերեն թարգմանված) հեռուստաբովանդակությունը անհամեմատելի մեծ լսարան ունի, քան օտարերկրյա արտադրանքը ռուսերեն լեզվով: Առաջատար հեռուստաընկերությունների բարձր վարկանիշները պայմանավորված են նաև այն հանգամանքով, որ դրանց բովանդակությունը հայերեն է (Հանրային ՀԸ՝ 100%, Արմենիա, Շանթ, ԱԹՎ ՀԸ-ներ՝ 85-95%):

Հայկական հեռուստատեսության ամենավարկանշային լիամետրաժ գեղարվեստական ֆիլմերը.
2019 թվականի առաջին եռամսյակ՝

ԱնվանումԱլիքՀանդիսատես
Սուպեր մամա 2Armenia TV169.889
Սիրո գործակիցArmenia TV161.501
Skotch & WhiskeyArmenia TV125.827
Հյուսիս-ՀարավԱռաջին ալիք123.515
Պահանջվում է միլիոնատերArmenia TV122.617
Բրավո, ՎիրտուոզArmenia TV112.916
Փախիր կամ ամուսնացիրArmenia TV115.578
Սուպեր մամաArmenia TV113.471
Ուրիշի փոխարենArmenia TV111.565
Մեր սրտի տենակըArmenia TV 97.644

Հայկական հեռուստատեսության ամենավարկանշային անիմացիոն ֆիլմերը.
2019 թվականի առաջին եռամսյակ՝

ԱնվանումԱլիքՀանդիսատես
Անբան հուռինՇանթ27.026
Հյուրանոց տրանսիլվանիա 2 [SPA]Առաջին ալիք18.309
Գնացքի արկածներըԱռաջին ալիք15.991
ԱնահիտԱռաջին ալիք15.074
Տրանսֆորմերներ (սերիալ)Շանթ14.382
Հրեշտակը քաղաքումՇողակաթ ՀԸ14.114
Առյուղ արքան (Disney)Առաջին ալիք13.791
Վեր (Disney)Առաջին ալիք13.555
Inside Out (ռուսերեն)Երկիր Մեդիա12.303
Ալֆան և ՕմեգանԱռաջին ալիք11.920

Հայկական հեռուստատեսության ամենավարկանշային վավերագրական ֆիլմերը.
2019 թվականի առաջին եռամսյակ՝

Անվանում Ալիք Հանդիսատես
Հայաստանի կորսված գարունըԱռաջին ալիք132.169
Մեր ժամանակների հերոսըԱռաջին ալիք81.640
Մարտի 1,11 տարի անցԱռաջին ալիք72.079
Երևանի բերդԱռաջին ալիք66.750
ՀայըArmenia TV66.405
Հրանտ Վարդանյան. Մեր ժամանակի հերոսըArmenia TV66.208
Երազնաքներ (թարգմ)Առաջին ալիք64.025
Հին Երևանի տրանսպորտըԱռաջին ալիք62.153
Մարզահամերգային համալիրԱռաջին ալիք62.143
Իշխանություն կյանքի գնում (թարգմ)Առաջին ալիք58.132

Հայկական հեռուստատեսության ամենավարկանշային սերալները.
2019 թվականի առաջին եռամսյակ՝

ԱնվանումԱլիքՀանդիսատես
ՄեռժվածըՇանթ 271.599
Նռան հատիկArmenia TV259.346
Պատվից առավելArmenia TV235.244
ՀարսիկըՇանթ 231.413
Սև հանքերArmenia TV222.471
Թունավոր սերArmenia TV195.255
Էլենի օրագիրը 2Շանթ191.653
Վերջին գործարքըArmenia TV181.580
Մոր խոստումըATV172.905
Ավազե դղյակArmenia TV153.457

Այսպիսով, ոչ հայկական հեռուստաալիքների ազդեցությունը զանվածային գիտակցության վրա, մեղմ ասած, չափազանցված է:

Չնայած տպավորիչ ցուցանիշներին տպավորություն է ստեղծվում որ Հեռուստատեսային և ռադիոյի հանձնաժողովը աշխատում է ոչ թե ներկայացնել իրավիճակը, այլ հակազդել ռուսական ալիքների հանդեպ հնչող մեղադրանքներին:

Ներբեռնել ամբողջական վերլուծությունը

Continue Reading

Նորություններ

Հայաստանի ուիք էնդի դրամարկղային մուտքերը, հունիսի 13-16, 2019

Published

on

Ստորև ներկայացնում ենք հունիսի երրորդ շաբաթվա Հայաստանի բոքս օֆիսը:

Հավաքների գումարները նշված են դրամով: ՀՀ ԿԲ փոխարժեքը $1 = 478.04 դրամ:
* կինոթատրոնների իրական թիվը և հավաքների գումարը տարբերվում է:

Շ Անվանում Բնօրինակ անվանում Դիստրիբյուտոր Կ/թ
Հավաքները ֏-ով
(13-16.06.19)
Հավաքները $-ով
(13-16.06.19)
Ընդհանուր ֏-ով
(19.06.19)
Ընդհանուր $-ով
(19.06.19)
1 նոր Սևազգեստ մարդիկ. Ինթերնեյշնլ Men in Black: International WDSSPR 3
4,059,200 8,553 6,018,950
12,683
2 4 Ալադին Aladdin WDSSPR 4 3,454,000 7,278 44,718,750 94,235
3 4 Ընտանի կենդանիների գաղտնի կյանքը 2 The Secret Life of Pets 2 Ինտերֆիլմ 7 2,423,000 5,105 22,551,750 47,523
4 24 Անմոռանալի օր* 1 1,868,250 3,936 38,522,250 81,177
5 2 Իքս մարդիկ. Խավարի Փյունիկ Dark Phoenix Քսաներրորդ դար Ֆոքս ԱՊՀ 7 1,843,500 3,884 9,367,250 19,739
6 նոր Ցավ և փառք Dolor y gloria Վոլգա 3 782,500 1,648 1,292,000 2,722
7 նոր Մա Ma Ինտերֆիլմ 6 476,000 1,003 683,500 1,440
8 7 Արև, սարեր ու սեր* 2 442,500 932 15,946,500 33,604
9 5 Ջոն Ուիք 3 John Wick: Chapter 3 — Parabellum Ցենթրալ Փարթներշիփ 1 419,250 883 14,523,750 30,605
10 2 Ռոքեթմեն Rocketman Ցենթրալ Փարթներշիփ 4 271,000 571 1,694,500 3,570
11 3 Գոձիլլա 2։ Հրեշների արքան Godzilla: King of the Monsters Ինտերֆիլմ 3 250,500 527 7,820,250 16,479
12 35 Գործակալ 044: Օպերացիա Գեղարդ* 1 132,000 278 184,033,750 387,814

Continue Reading
Գովազդ

Թրենդային

Գովազդ

Թրենդային

Copyright © 2019 ԿինոՊրես

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ օրենսդրությամբ:
Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: