• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական

Միջազգային հետաքննություն. Netflix-ը, օրենքն ու պետական միջոցները. ինչն է սխալ Հայաստանում cash rebate-ի հետ

04.06.2025
«Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

«Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

14.06.2025
Հայաստանը պատրաստվում է միանալ ԵՄ «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի MEDIA բաղադրիչին

Հայաստանը պատրաստվում է միանալ ԵՄ «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի MEDIA բաղադրիչին

12.06.2025
Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

«Դրամական խրախուսում» ծրագրի կինոփառատոնների ցանկը վերանայվում է

12.06.2025
Անիմացիոն ընկերությունների ասոցիացիան՝ Animation in Europe-ի անդամ

Անիմացիոն ընկերությունների ասոցիացիան՝ Animation in Europe-ի անդամ

12.06.2025
Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

09.06.2025
Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է կինոոլորտի ներկայացուցիչների հետ՝ քննարկելու ոլորտային խնդիրները

Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է կինոոլորտի ներկայացուցիչների հետ՝ քննարկելու ոլորտային խնդիրները

09.06.2025
Cash Rebate-ի մասին Եվրոպական տեսալսողական օբսերվատորիայի IRIS տեղեկագրում. միջազգային ցուցանակից դեպի ինստիտուցիոնալ խոցելիություն

Cash Rebate-ի մասին Եվրոպական տեսալսողական օբսերվատորիայի IRIS տեղեկագրում. միջազգային ցուցանակից դեպի ինստիտուցիոնալ խոցելիություն

05.06.2025
«Հանդիպումը դարձավ առավել հրատապ». Հայաստանի կինոգործիչների միությունը տարածել է նոր հաղորդագրություն

«Հանդիպումը դարձավ առավել հրատապ». Հայաստանի կինոգործիչների միությունը տարածել է նոր հաղորդագրություն

04.06.2025
2025 թվականի առաջին մրցույթում Ֆիլմերի նախագծերը կգնահատեն երկու հանձնախմբեր՝ ընդգրկելով տարբեր ոլորտների մասնագետներ

2025 թվականի առաջին մրցույթում Ֆիլմերի նախագծերը կգնահատեն երկու հանձնախմբեր՝ ընդգրկելով տարբեր ոլորտների մասնագետներ

03.06.2025
Կինոկենտրոնի փոխարեն գործելու է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամ

Ադրբեջանը պատրաստում է մասշտաբային բարեփոխումներ կինոարտադրության ոլորտում․ շեշտը՝ արտասահմանյան նկարահանումների և հարկային արտոնությունների վրա

03.06.2025
HBO-ն հայտնեց «Հարրի Փոթերի» նոր սերիալի գլխավոր դերասաններին

HBO-ն հայտնեց «Հարրի Փոթերի» նոր սերիալի գլխավոր դերասաններին

27.05.2025
Կինոյի հիմնադրամի արձագանքը. բացություն, թե պաշտպանողականություն ներքին քննադատությունից

Կինոյի հիմնադրամի արձագանքը. բացություն, թե պաշտպանողականություն ներքին քննադատությունից

23.05.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Կիրակի, 15 Հունիսի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    Հայաստանը պատրաստվում է միանալ ԵՄ «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի MEDIA բաղադրիչին

    Հայաստանը պատրաստվում է միանալ ԵՄ «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի MEDIA բաղադրիչին

    Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

    «Դրամական խրախուսում» ծրագրի կինոփառատոնների ցանկը վերանայվում է

    Անիմացիոն ընկերությունների ասոցիացիան՝ Animation in Europe-ի անդամ

    Անիմացիոն ընկերությունների ասոցիացիան՝ Animation in Europe-ի անդամ

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է կինոոլորտի ներկայացուցիչների հետ՝ քննարկելու ոլորտային խնդիրները

    Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է կինոոլորտի ներկայացուցիչների հետ՝ քննարկելու ոլորտային խնդիրները

    Cash Rebate-ի մասին Եվրոպական տեսալսողական օբսերվատորիայի IRIS տեղեկագրում. միջազգային ցուցանակից դեպի ինստիտուցիոնալ խոցելիություն

    Cash Rebate-ի մասին Եվրոպական տեսալսողական օբսերվատորիայի IRIS տեղեկագրում. միջազգային ցուցանակից դեպի ինստիտուցիոնալ խոցելիություն

    «Հանդիպումը դարձավ առավել հրատապ». Հայաստանի կինոգործիչների միությունը տարածել է նոր հաղորդագրություն

    «Հանդիպումը դարձավ առավել հրատապ». Հայաստանի կինոգործիչների միությունը տարածել է նոր հաղորդագրություն

    Միջազգային հետաքննություն. Netflix-ը, օրենքն ու պետական միջոցները. ինչն է սխալ Հայաստանում cash rebate-ի հետ

    2025 թվականի առաջին մրցույթում Ֆիլմերի նախագծերը կգնահատեն երկու հանձնախմբեր՝ ընդգրկելով տարբեր ոլորտների մասնագետներ

    2025 թվականի առաջին մրցույթում Ֆիլմերի նախագծերը կգնահատեն երկու հանձնախմբեր՝ ընդգրկելով տարբեր ոլորտների մասնագետներ

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայաստանը կներկայացնի ազգային տաղավար MIFA միջազգային կինոշուկայում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Հայկական անիմացիան՝ Կաննում. «Ձմեռն անվերջ» ֆիլմը մրցանակի է արժանացել La Cinef ծրագրում

    Կաննի կինոշուկայում ներկայացվեցին «Տատիկիս վարսերը» և «Դոլի» ֆիլմերը

    Ֆիլմարտադրողների Համահայկական Ֆեդերացիան ամփոփել է Կաննի կինոշուկայում իր աշխատանքը

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

    Հայաստան-Մոնտենեգրո կինոհամագործակցության հնարավորությունները քննարկվել են Կաննում

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը Կաննում քննարկում է համագործակցության հնարավորությունները Իրանի և Հունաստանի հետ

    Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը Կաննում քննարկում է համագործակցության հնարավորությունները Իրանի և Հունաստանի հետ

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Լուրեր Հայաստան

Միջազգային հետաքննություն. Netflix-ը, օրենքն ու պետական միջոցները. ինչն է սխալ Հայաստանում cash rebate-ի հետ

Սերգեյ Հովսեփյան
04.06.2025
Հայաստան, Վերլուծություն
ընթերցելու ժամանակ՝ 3 րոպե
0
246
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Խմբագրական նշում․
Սույն հոդվածի հեղինակը 2024 թ. ապրիլի 15-ից նոյեմբերի 27-ը աշխատել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունում՝ այդ թվում՝ սույն որոշման նախագծի մշակման գործընթացի որոշ փուլերում՝ տեխնիկական (խմբագրական և իրավաչափեցման) մակարդակով։ Ստանձնելով իր մասնագիտական պարտականությունները՝ նա անմիջական ներգրավվածություն չի ունեցել ծրագրի հայեցակարգային ձևավորման և ընդունման որոշումների կայացման գործընթացում։
Հաշվի առնելով ոլորտի ներկայիս զարգացման հանրային նշանակությունը՝ հոդվածում ներկայացված վերլուծությունն իրականացվել է՝ հիմնվելով բացառապես Film Industry Watch միջազգային հետաքննության վրա, և արտահայտում է հեղինակի լրագրողական դիրքորոշումը։ Հոդվածում չեն օգտագործվել ոչ հրապարակային տեղեկություններ կամ ծառայողական տվյալներ։

Ապրիլի 10-ին ՀՀ կառավարությունն ընդունեց ՀՀ տարածքում նկարահանվող արտասահմանյան ֆիլմերի համար ներդրումների մասնակի վերադարձի մասին թիվ 412-Ն որոշումը: Cash rebate ծրագիրը նախատեսում է տեղական ծախսերի 25%-ին մինչև 35% վերադարձ, և հանրային հաղորդակցության մեջ իշխանությունները բազմիցս անդրադարձել են «Netflix-ի հետ համագործակցությանը»՝ որպես դրա արդյունավետության հաստատում: Սակայն, ինչպես նշվում է Film Industry Watch միջազգային հրատարակության հետաքննության մեջ, ամպագոռգոռ հայտարարությունների հետևում կարող են թաքնված լինել իրավական հակասություններն ու շահերի բախումը:

Ինչ են պնդում հետաքննության հեղինակները

Film Industry Watch-ի մայիսի 30-ին հրապարակված նյութը ցույց է տալիս, որ կառավարության որոշմամբ սահմանված վերադարձի չափը դուրս է կառավարության լիազորությունների շրջանակից: «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի 18-րդ հոդվածը հստակ սահմանում է 10-40 տոկոս միջակայք, և ցանկացած փոփոխություն, ըստ կազմակերպության իրավագետների, պետք է անցնի խորհրդարանով։ Այնուամենայնիվ, որոշման մեջ այլ միջակայք է արձանագրվել՝ 25-35 տոկոս:

Հետաքննության մեջ հատուկ ուշադրություն է դարձվում շահերի հնարավոր բախմանը. Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի տնօրեն Դավիթ Բանուչյանը, ըստ բաց աղբյուրների, People of Ar պրոդյուսերական ընկերության համապրոդյուսեր և հարկային համակարգող է (tax rebate supervisor): Նույն ընկերությունը հայտնվում է պետական մարմինների հետ քառակողմ հուշագրում, որը ստորագրվել է մինչև վերադարձի ծրագրի իրավական դաշտի ընդունումը՝ պետական կառույցների և People of Ar-ի միջև համագործակցության հուշագիրը ստորագրվել է 2023 թվականի դեկտեմբերին՝ մինչև անհրաժեշտ ենթաօրենսդրական ակտերի ընդունումը և Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի ստեղծումը։

Նշված է նաև, որ Բանուչյանը «առանցքային դեր է խաղացել Հայաստանում կինոյի օրենսդրության և cash rebate համակարգի մշակման գործում»: Այսպիսով, ինչպես նշում է Film Industry Watch-ը, ծրագրի ստեղծմանը մասնակցած անձը հետագայում պետության անունից դարձել է դրա համակարգող։

Նման զուգադիպությունը պատահական չէ։ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի ստեղծումից տասնվեց ամիս առաջ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը, ազգային ժողովի պատգամավոր, ազգային կինոկենտրոնը և People of Ar ընկերությունը ստորագրել են քառակողմ փոխըմբռնման հուշագիր, որով պարտավորվել են արտոնյալ աջակցություն տրամադրել գերմանացի դերասան և ռեժիսոր Թիլ Շվայգերի մասնակցությամբ երեք անգլալեզու ֆիլմերին: 2023 թվականի դեկտեմբերի 18-ին թվագրված փաստաթուղթը խոստանում էր համագործակցել «բոլոր անհրաժեշտ ենթաօրենսդրական ակտերի» շուրջ՝ այդ ակտերի մշակումից շատ առաջ:

— նշում է Film Industry Watch-ը հղում անելով հուշագրին:

Ո՞ւր է Netflix-ը

Իշխանությունների առանցքային հայտարարությունը՝ Հայաստանում Netflix-ի նկարահանումներին ներգրավելը, նույնպես հարցականի տակ է հայտնվել: Film Industry Watch-ի տվյալներով՝ հետաքննության հրապարակման պահին Հայաստանի հետ կապված ոչ մի նախագիծ չի հայտնվել Netflix-ի պաշտոնական աղբյուրներում՝ ներառյալ մամուլի հաղորդագրությունները, ներդրողների զեկույցները, հանրային տվյալների բազաները և արդյունաբերական կատալոգները: «Հոսքային ծառայությունը հրաժարվում է մեկնաբանել այն արտադրությունները, որոնք պաշտոնապես չեն հայտարարվել, բայց ավելի քան մեկ տարի անց որևէ հիշատակման բացակայությունը կասկածի տակ է դնում կառավարության հայտարարությունները», — նշվում է հոդվածի մեջ:

Նյութի հեղինակներն ընդգծում են. չնայած դրան, Netflix-ի անունը շարունակում է հնչել որպես բարեփոխումների հիմնական հիմնավորում՝ խորհրդարանում, լրատվամիջոցներում և պաշտոնական մամուլի հաղորդագրություններում:

Ադրբեջանը պատրաստում է մասշտաբային բարեփոխումներ կինոարտադրության ոլորտում․ շեշտը՝ արտասահմանյան նկարահանումների և հարկային արտոնությունների վրա

Համատեքստ և միջազգային զուգահեռներ

Ինչպես նշում է Film Industry Watch-ը, նման սխեմաներ, երբ ֆինանսավորման համակարգի մշակողները հետագայում մասնակցում են դրա իրականացմանը, արդեն հանդիպել են այլ երկրներում: Մասնավորապես՝ Իսրայելի, Հունաստանի և Հյուսիսային Մակեդոնիայի հետաքննությունները բացահայտել են այսպես կոչված «նեղ շրջան» պետական հիմնադրամների և մասնավոր ընկերությունների միջև: Film Industry Watch-ը օրինակ է բերում Ուկրաինայում, որտեղ «Netflix-ի միլիոնավոր դոլարների նվիրատվությունը հայտնվել է [Ուկրաինական կինոյի — ԿՊ] ակադեմիայի նույն պաշտոնյաների վերահսկողության տակ, որոնց հանձնարարված էր այն արդար բաշխել»:

Հոդվածի հեղինակները նշում են, որ քանի դեռ մեխանիզմի իրավական հիմքն ու թափանցիկությունը մնում են վիճելի, rebate-ի ցանկացած խթանման ծրագիր օտարերկրյա գործընկերների համար կրում է «ռիսկի պարգևավճար», որը նրանք դնելու են հաշվարկների մեջ կամ ընդհանրապես հրաժարվելու են մասնակցությունից:

Ինչ խնդիրներ է վերհանում Film Industry Watch-ը

Առաջին հերթին խոսքը իրավական խոցելիության մասին է։ Կառավարության ընդունած N 412-Ն որոշումը, որով ամրագրվում է ներդրումների վերադարձի կոնկրետ միջակայք (25-35%), հակասում է «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» գործող օրենքին, որով սահմանված է այլ միջակայք (10-40%): Ընդ որում, օրենքի փոփոխությունը մտնում է բացառապես Ազգային ժողովի իրավասության մեջ: Նման իրավիճակը վտանգ է ստեղծում, որ որոշման հիման վրա կնքված բոլոր պայմանագրերը կարող են անվավեր ճանաչվել դատարան դիմելու դեպքում: Սա վտանգում է ոչ միայն ծրագրի կայունությունը, այլև ներդրողների իրավական պաշտպանությունը:

Երկրորդ էական ռիսկը կապված է շահերի հնարավոր բախման հետ: Մեխանիզմի իրականացման համար պատասխանատու պետական կառույցի՝ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի տնօրենը միաժամանակ, ըստ Film Industry Watch-ի, կապված է մասնավոր պրոդյուսերական ընկերության հետ, որը մասնակցել է cash rebate համակարգի առաջխաղացմանը: Դերերի նման խաչմերուկը կարող է կասկածի տակ դնել կայացվող որոշումների օբյեկտիվությունը, առաջացնել ներքին սկանդալներ և բացասական արձագանք միջազգային գործընկերների կողմից:

Բացի այդ, նյութում նշվում է պետական գերատեսչությունների կարծիքի անտեսումը: Ֆինանսների նախարարությունը մանրամասն առարկություններ էր ներկայացրել նորմատիվ ակտի նախագծի վերաբերյալ՝ նախազգուշացնելով իրավական և բյուջետային ռիսկերի մասին: Այնուամենայնիվ, նախագիծն ընդունվել է: Դա կարող է վկայել ինստիտուցիոնալ զսպումների և հակակշիռների թուլության մասին, ինչը հետագայում ստեղծում է բյուջետային միջոցների անվերահսկելի օգտագործման վտանգ:

«Հանդիպումը դարձավ առավել հրատապ». Հայաստանի կինոգործիչների միությունը տարածել է նոր հաղորդագրություն

Միջազգային տեսանկյունից իրավիճակը կարող է ընկալվել որպես փակ համակարգի օրինակ, որում ինսայդերների խումբը որոշում է կանոնները, ինքն է վերահսկում դրանց կատարումը և դրանից ուղղակիորեն օգուտ է քաղում: Նման մոդելը, որն արդեն իսկ արձանագրվել է այլ երկրներում, հաճախ հանգեցնում է պետական ինստիտուտների նկատմամբ վստահության նվազմանը, բարեփոխումների հետընթացին և արտասահմանյան ընկերությունների մերժմանը այն ծրագրերին մասնակցելուց, որոնց իրավական և ինստիտուցիոնալ հուսալիությունը կասկածի տեղիք է տալիս:

Պաշտոնական արձագանք դեռ չկա

Հունիսի 3-ի դրությամբ ոչ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը, ոչ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամն հանդես չեն եկել պաշտոնական մեկնաբանությամբ:

Դեռևս փետրվարի 16-ին, երբ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը պաշտոնապես հրապարակեց ներդրումների մասնակի վերադարձի մասին լուրը նախքան Բեռլին մեկնելը «ԿինոՊրեսը» մտահոգություն հայտնեց միջազգային խոցելիության վերաբերյալ և փետրվարի 17-ին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն հղեց գրավոր հարցում առ այն թե «Որքանո՞վ էր տեղին՝ վտանգելով Հայաստանի Հանրապետության հեղինակությունը այսքան կարևոր [ներդրումների մասնակի վերադարձի — ԿՊ] հարցի շուրջ՝ երկրի անունից ներկայացնել [Բեռլինի կինոշուկայում — ԿՊ] միջազգային հանրությանը մի իրողություն, որը դեռևս հաստատված չէ ՀՀ կառավարության կողմից: Այս հարցը վերաբերում է նաև 2024 թվականի կրկին Եվրոպական կինոշուկայի հայկական տաղավարին, երբ դեռ Հայաստնի ազգային կինոկենտրոնի օրոք տաղավարը զարդարված էր 10-ից 40 տոկոս հետվերադարձի ուղերձներով:»: Հայաստանի կինոյի հիմնադրամից փետրվարի 25-ին պատասխանեցին, որ «Ֆիլմարտադրության ոլորտում ներդրումների մասնակի վերադարձի ծրագրի իրականացումը միտված է ոլորտի երկարաժամկետ զարգացմանը և օտարերկրյա ներդրումների ներգրավմանը: Հիմնադրամի կողմից միջազգային հարթակներում այս ուղղությամբ ձեռնարկված բոլոր քայլերը կատարվում են ցուաբերելով հետևողականություն, ռազմավարական մտածողություն և նվիրվածություն ազգային մշակութային արժեքների պահպանմանն ու զարգացմանը և միտված են բացառապես Հայաստանի Հանրապետության հեղինակության բարձրացմանն ու ամրապնդմանը:»:

Այսպիսով, պահպանելով ընթացիկ վիճակը, ներդրումների մասնակի վերադարձի ծրագիրը Հայաստանում բախվում է ոչ միայն իրավական, այլև ինստիտուցիոնալ և հեղինակության ռիսկերի, որոնք կարող են ուղղակիորեն ազդել կինոյի ոլորտում ներդրումային միջավայրի վրա:

Աղբյուր՝ Film Industry Watch
Թեմաներ Ազգային ժողովԴավիթ ԲանուչյանԿԳՄՍ նախարարությունկինոարտադրությունՀայաստանՀայաստանի կինոյի հիմնադրամՊետական ֆինանսավորում

Նման նյութեր Posts

«Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

«Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

Սերգեյ Հովսեփյան
14.06.2025
0

Հայաստանը նշում է Չարլի Չապլինի հանճարեղ ֆիլմի՝ «Ոսկու տենդի» 100-ամյակը․ ֆիլմը վերադառնում է մեծ էկրան՝ 4K տարբերակով:

Հայաստանը պատրաստվում է միանալ ԵՄ «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի MEDIA բաղադրիչին

Հայաստանը պատրաստվում է միանալ ԵՄ «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի MEDIA բաղադրիչին

Սերգեյ Հովսեփյան
12.06.2025
0

Հայաստանը հայտարարում է պատրաստակամություն՝ միանալու ԵՄ «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի MEDIA բաղադրիչին։

Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

«Դրամական խրախուսում» ծրագրի կինոփառատոնների ցանկը վերանայվում է

Սերգեյ Հովսեփյան
12.06.2025
0

ԿԳՄՍ նախարարությունը հրապարակել է «Դրամական խրախուսում» ծրագրի նոր նախագիծը, որով վերանայվում է այն կինոփառատոնների ցանկը, որոնց մասնակցած հեղինակները կարող են...

Անիմացիոն ընկերությունների ասոցիացիան՝ Animation in Europe-ի անդամ

Անիմացիոն ընկերությունների ասոցիացիան՝ Animation in Europe-ի անդամ

Սերգեյ Հովսեփյան
12.06.2025
0

Հայաստանի անիմացիոն ընկերությունների ասոցիացիան պաշտոնապես միացել է Animation in Europe ֆեդերացիային՝ ուժեղացնելով հայկական անիմացիայի միջազգային դիրքը։

  • «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    «Ոսկու տենդը» վերադառնում է․ Հայաստանը նշում է Չապլինի լեգենդար ֆիլմի 100-ամյակը

    0 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • «Սիրո մեղեդի»՝ ֆիլմ, որը մնաց առանց սիրո. Հանրային հեռուստաընկերության ֆիլմը տապալվեց վարձույթում

    3 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • «Դրամական խրախուսում» ծրագրի կինոփառատոնների ցանկը վերանայվում է

    2 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • 5 լավագույն ֆիլմ պոռնոյի մասին

    35 shares
    Կիսվել 14 Tweet 9
  • Հայաստանը պատրաստվում է միանալ ԵՄ «Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի MEDIA բաղադրիչին

    0 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: