Բաց անկողնային տեսարանները ֆիլմի հաջողության երաշխիք չէն: Շատ պարզ կլիներ, հատկապես այն ժամանակ, երբ սեքսի թեման դադարել է վրդովմունք առաջացնել եւ դրա մասին սկսել են խոսել: Այժմ հայտնի ռեժիսորներն ավելի ու ավելի հաճախ են խախտում այս արդիական թեման իրենց աշխատանքներում՝ ապացուցելով, որ սեքսի մասին ֆիլմերը կարող են հետաքրքիր, խորը, փիլիսոփայական լինել: Սա այն մեխանիզմն է, որը թույլ է տալիս շատ խնդիրներ բարձրացնել, զույգերի հարաբերություններից մինչև հասարակության մեջ բացասական երեւույթներ:
«Ամոթ» (2011)
Ալեքսանդր Գենիսը գրել է, որ պոռնոֆիլմերը կյանքում ամենակարեւորն են, քանի որ դրանցից սկսվում է կյանքը: Բայց եթե ռուս էսեյիստի շուրթերից այդ բառերը հեգնանքով են հնչում, ապա «Ամոթ» ֆիլմի պրոտագոնիստի դեպքում դրանք պետք է բառացիորեն հասկանալ:
Բրիտանացի ռեժիսոր Սթիվ Մաքքուինի ֆիլմը նկարահանվել է 2011 թվականին դրամայի ժանրում, որը պատմում է Նյու Յորքի 30-ամյա բնակիչ Բրենդոն Սելեւանի մասին: Նա ապրում է հանգիստ եւ չափված կյանքով, եւ նրա ծանոթներից ոչ մեկը չի կասկածում, որ Բրենդոնը վաղուց տառապում է կլինիկական էրոտոմանիայից: Նրա համակարգիչը լցված է պոռնոֆիլմերով, երեկոները՝ մեկանգամյա կապերով, իսկ մտքերը՝ էրոտիկայով: Սեքսն ագահորեն խժռում էր նրա կենսունակությունը որպես վտանգավոր վիրուս, մինչեւ ամբողջությամբ չդատարկեց հոգին:
«Ադելի Կյանքը» (2013)
Ֆիլմը նվիրված է հասունացման թեմային եւ ցույց է տալիս կյանքի այդ ժամանակաշրջանի հետ կապված փորձությունները:
Ադել անունով աներեւակայելի գեղեցիկ հերոսուհին դեռ չգիտի, թե ով է նա, բայց կանանց հանդեպ նրա ներգրավվածությունը ավելի նկատելի է դառնում: Նա ծանոթանում է գրավիչ պատանիների հետ, բայց ոչինչ չի ստացվում, բացի սիրո իմիտացիայից: Դրանից հետո պարզ է դառնում, որ Ադելն իսկապես սիրահարվում է միայն իր սեռի ներկայացուցչին: Եվ այդ սերը կլինի ոչ միայն ռոմանտիկ, հետաքրքիր եւ գեղեցիկ: Այն կունենա նաեւ հակառակ կողմը: Ադելը կմեծանա, նրա հարաբերությունները կվերածվեն իր իսկ դավաճանության:
«Ոսկե արմավենու ճյուղը», որը հանձնվել է այդ ֆիլմին, մեծապես խանգարել է նրա իմիջին: Նման մեծ պարգեւից հետո ժապավենին ուշադրություն են դարձրել շատերը, որոնք ԼԳԲՏ ներկայացուցիչներին համարում են այլասերված:
Ի դեպ, սա սեռական ինքնության որոնման մասին շատ նուրբ ֆիլմ է: Եվ դեռահասները պետք է վերանայեն այն, չնայած այն բանին, որ օլդսկուլյան հանդիսատեսներից հաճախ էին հանդիմանություններ լսում, որ ֆիլմում չափից շատ սեքս է տիրում: Սակայն աճող երեխայի գիտակցության մեջ սեքսն ավելի մեծ մասնաբաժին է զբաղեցնում:
«Էմանուել» (1974)
Եթե դուք փորձեք հիշել հայտնի էրոտիկ ֆիլմերը, ապա այս նկարը կլինի ցուցակում առաջիններից մեկը: Նրա ստեղծման համար պրոդյուսերներին ոգեշնչել է Բեռնարդո Բերտոլուչիի մեկ այլ համարձակ ու անկեղծ ֆիլմի՝ «Վերջին տանգոն Փարիզում» հաջողությունը: «Էմանուել» ֆիլմը բավական համեստ բյուջեի դեպքում ոչ միայն ծախսերը ծածկե, այլեւ գերազանցեց այն գրեթե 200 անգամ:
Դիվանագետի երիտասարդ կինը ամուսնությունից հետո մեկնում է Թաիլանդ: Ազատ երկրի էկզոտիկան՝ գլխավոր հերոսուհու մի փոքր ձանձրալի կյանքի ֆոնին՝ նրան դրդում է բազմաթիվ սեքսուալ արկածների: Հարավ-արեւելյան Ասիայում անփորձ հերոսուհու հեշտ եւ ազատագրված էրոտիկ փորձի գեղեցիկ պատմությունը երկար տարիներ հուզում է հանդիսատեսի երեւակայությունը:
«Շոուգելզ» (1995)
Երիտասարդ պարուհի Նոմին փորձում է հաջողության հասնել Լաս Վեգասում՝ խաղատների, ակումբների վառ լույսերի ու գայթակղությունների քաղաքում: Քաղաքում ինչ-որ կերպ մնալու համար Նոմին, ում մարմնավորել է Էլիզաբեթ Բերկլին, ընդնունվում է ստրիպտիզ ակումբ, որպես մերկապարուհի: Բայց նրան բախտը ժպտաց: Նա ծանոթանում է Քրիսթալի հետ:
Քրիսթալը վերցնում է նրան իր շոու, որտեղ նա առընչվում է շոուբիզնեսի ճշմարիտ աշխարհի հետ, որը լի է ինտրիգներով եւ խաբեությամբ: Բայց դա մի աշխարհ է, որտեղ դուք կարող եք ունենալ իշխանություն՝ ձեր գեղեցկության եւ գրավչության շնորհիվ:
Սկզբում Նոմիի դերը փորձում էր ստանալ Շարլիզ Թերոնը, իսկ Քրիսթալի դերը՝ Շերոն Սթոունը: Ստանալով նրա դերը Գերշոնը, ռեժիսորի մտահղացմամբ, պետք է կրկներ «Հիմնական բնազդի» հայտնի շարժումը, բայց հրաժարվել է դա անել:
«Սենյակ Հռոմում» (2009)
Իսպանական էրոտիկ մելոդրամա, որը պատմում է ռուս աղջկա՝ Նատաշայի եւ իսպանուհի Ալբայի միջեւ սիրո մասին: Գլխավոր դերերը խաղացել են ուկրաինացի դերասանուհի Նատաշա Յարովենկոն եւ «Մաշկը, որում ես ապրում եմ» ֆիլմի աստղ՝ Ելենա Անայան:
Իր վերջին օրը Հռոմում Նատաշան ծանոթանում է իսպանացի աղջկա հետ: Ալբան առաջարկում է նրան անցկացնել գիշերը իր հյուրանոցի սենյակում: Ինտիմ շփումը վերածվում է միմյանց կյանքի մասին զրույցի: Այս ֆիլմում, իրոք, շատ են անկողնային տեսարանները, բայց այն դուր կգա ոչ միայն տղամարդկանց՝ ամբողջ ֆիլմը պարուրված է սիրո զգայուն մթնոլորտով: