Շատերը, անշուշտ, ցանկանում են օգտվել այնպիսի ծրագրերով, ինչպիսիք են մուլտֆիլմեր ստեղծելու ծրագիրը: Ոմանց համար, դա կարող է նույնիսկ դառնալ դրամ վաստակելու լիարժեք միջոց:
Ամեն դեպքում, մուլտֆիլմ ստեղծելու ծրագիրը ինչ-որ անսովոր և հետաքրքիր բան է, եւ, հետեւաբար, մեզանից յուրաքանչյուրին օգտակար կլիներ առնվազն մեկ անգամ օգտվել դրանցով:
Մենք հավաքել ենք մուլտֆիլմերի ստեղծման 10 լավագույն ծրագրերը. Դրանք ունեն շատ լայն ֆունկցիոնալ և շատ հեշտ է օգտագործել:
1. Toon Boom Harmony / Թուն Բում Հարմոնի
Toon Boom Harmony-ն իրավամբ համարվում է բազմաթիվ փորձագետների կողմից մուլտֆիլմեր ստեղծելու լավագույն ծրագիրը:
Այստեղ հնարավոր է ստեղծել գլուխգործոց, ինչպես 2D ձեւաչափով, այնպես էլ 3D: Այստեղ մի շարք գործիքներ թողնում են ավելի քան լավ տպավորություն, մասնավորապես, կան բազմաթիվ ներկառուցված հատուկ էֆեկտներ:
Բացի այդ, պետք է հատուկ նշենք սեփական գրադարանը, որտեղ դուք կարող եք գտնել կերպարների մի մեծ շարք, ինչպես նաեւ նկարների, ֆոների եւ օբյեկտների:
Ահա Toon Boom Harmony-ի որոշ առանձնահատկությունները՝
- 2D մուլտֆիլմերի 3D-ում ներմուծման հնարավորություն;
- շատ բարձր որակի վերջնական անիմացիա մուլտֆիլմերում;
- Flash Video աջակցություն;
- ֆայլերի ներմուծման, արտահանման եւ փոխարկման լայն հնարավորություններ:
Ամենակարեւորն այն է, որ Toon Boom Harmony-ի օգնությամբ, փաստորեն, կարելի է իրականացնել բացարձակապես բոլոր գաղափարները: Անհրաժեշտ է միայն հասկանալ ֆունկցիոնալը.
Ծրագիրը վճարովի է, բայց կա փորձաշրջան:
2. Anime Studio Pro / Անիմե Ստուդիո Պրո
Այս ծրագիրը ավելի հարմար է 2D մուլտֆիլմերի ստեղծման համար: Մասնագետները խորհուրդ չեն տալիս օգտագործել Anime Studio Pro-ն 3D-ում աշխատելու համար:
Ճիշտ է, այն կարելի է արդիականացնել սեփական ուժերով և համատեղել Unity 3D-ի հետ (այդ հնարավորությունը դրված է ծրագրում ի սկզբանե), բայց դա կարող են անել ոչ բոլորը:
Բայց գործառույթն ավելի լայն է, քան Toon Boom Harmony-ում. Հատկապես առանձնանում է ֆոնային եւ ընդհանուր պատկերի առանձին մասերի խմբագրման գործընթացը:
Դուք կարող եք փոխել մուլտֆիլմում առկա նույնիսկ ամենափոքր տարրերը: Ներմուծման եւ արտահանման հնարավորությունները նույնպես բավական լայն են:
Anime Studio Pro-ի այլ առանձնահատկությունները հետեւյալն են՝
- ունի հատուկ էֆեկտների մեծ գրադարան;
- ֆիլտրերի լայն հավաքածու;
- Adobe Flash Player համար տեսանյութեր ստեղծելու ներկառուցված հնարավորություն (հատուկ աշխատանքային ռեժիմ);
- ունի կիսահումք, որից դուք կարող եք ինչ-որ սեփական բան անել;
- PSD ֆորմատով պատկերների հետ աշխատելու հնարավորություն:
Փորձնական ժամանակահատվածը կազմում է 30 օր:
3. iClone Pro / այՔլոն Պրո
iClone Pro-ն պրոֆեսիոնալ համալիր է, որը նախատեսված է մուլտֆիլմեր, ֆիլմեր եւ նմանատիպ այլ բովանդակություն խմբագրելու եւ ստեղծելու համար:
Այս ծրագրում ավելի շատ գործիքներ կա, քան նախորդ ծրագրերում, բայց սկսնակի համար այս ծրագիրը հասկանալ կարող է մարդ լինի: Հենց այդ պատճառով մենք iClone Pro-ն տեղադրել ենք մեր վարկանիշի երրորդ տեղում.
Սակայն, եթե դուք կարողացաք հասկանալ ծրագրի ինտերֆեյսը, ձեզ կներկայանա ռելիեֆի և տեքստուրաի հետ աշխատելու գործիքների ավելի քան լայն հավաքածու: Դուք կարող եք անել այնպիսի ֆոն, ինչպիսին ցանկանաք:
Բացի այդ, կա կերպարների և այլ օբյեկտների մեծ գրադարան: Դուք կարող եք վերցնել պատրաստի ինչ-որ բան և սեփական գաղափարը իրականացնել:
Ահա թե ինչ կարելի է նշել iClone Pro-ում`
- ունի մարդու շարժումները ամրագրելու եւ մուլտֆիլմի վերափոխելու հնարավորություն, այսինքն, հանձնարարում է դերասանի շարժումները անիմացիոն կերպարին («Kinect» տեխնոլոգիան եւ, համապատասխանաբար, iClone Pro ծրագիրը օգտագործվում է ձեզ շատ հայտնի մուլտֆիլմերի ստեղծման համար);
- 3D-ի համար այս ծրագիրը պարզապես կատարյալ է;
- կա 2D խմբագիրների հետ հարմարավետ ինտեգրում;
- կերպարի տեսքը կարելի է վերցնել իրական մարդու լուսանկարից:
Փորձաշրջանը ուժի մեջ է 30 օրվա ընթացքում:
4. ZBrush / ԶԲրաշ
Այս գործիքը ի սկզբանե նախատեսված է ծավալային կերպարների հետ աշխատանքի համար, այսինքն 3D-ի հետ: Համապատասխանաբար, պատրաստի օբյեկտներին կարելի է յուրացնել ինչ-որ բնութագրեր և ստիպել նրանց շարժվել: Այսպիսով, ստացվում է մուլտֆիլմ:
Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է 2D ֆիլմ, ZBrush-ը բացարձակապես անպիտանի կլինի: Բայց 3D-ի հետ աշխատելու համար այն պարզապես ցնցող է:
Այստեղ կան շատ տարբեր խոզանակներ, ներկապնակներ եւ այլ խմբագրման տարրեր:
Ի թիվս այլ բաների, աջակցվում են խրվակները, ինչը նշանակում է, որ առանց այդ էլ լայն ֆունկցիաները կարող է ընդլայնվել:
Այլ ծրագրերի նկատմամբ ZBrush-ի հիմնական առավելությունը կայանում է առանձին, նույնիսկ ամենափոքր դետալների ճշգրիտ նկարագրման հնարավորության մեջ:
ZBrush-ում հարկ է նշել հետեւյալը՝
- կերպար ստեղծելու ամբողջ գործընթացը կայանում է վիրտուալ մոդելավորման մեջ;
- ZBrush-ը օգտագործվում է որպես օժանդակ գործիք, մանրամասները նկարելու կամ նիշեր ստեղծելու համար, բայց շարժումներ նույնպես կարելի է ծրագրել;
- էֆեկտների մեծ շարք:
ZBrush-ը կարող է օգտագործվել անվճար 45 օրվա ընթացքում:
5. Autodesk Maya / Աութոդեսք Մայա
Եվ կրկին մեր առջև 3D ձևաչափով կերպարներ և սյուժեների ստեղծման համար նախատեսված, տարբեր գործիքներ ունեցող լիովին պրոֆեսիոնալ հավաքածու է:
Նկարված մուլտիպլիկացիայի համար Autodesk Maya-ն, ցավոք, չի համապատասխանում:
Աշխարհի շատ առաջատար անիմացիոն ստուդիաներ օգտագործում են Autodesk Maya-ն՝ նոր ստեղծագործություններ ստեղծելու համար: Սա եւս մեկ անգամ հաստատում է այն կարծիքը, որ մենք խոսում ենք առավել բազմաֆունկցիոնալ խմբագիրներից մեկի մասին:
Ահա Autodesk Maya-ի որոշ առանձնահատկությունները՝
- արդյունքի արտացոլման չորս եղանակ;
- հնարավոր է օգտագործել խրվակները ծրագրի ֆունկցիոնալը ընդլայնելու համար;
- այս գործիքների հավաքածուն նաեւ ավելի հարմար է կերպարների եւ տեքստուրաներ նկարելու համար, ուստի այն աշխատում է այլ ծրագրերի հետ;
- ծրագիրը շատ պահանջկոտ է համակարգչի հաշվողական հզորության հանդեպ, այն կաշխատի ոչ ամենուր:
Հետաքրքիր փաստ՝ FIFA-ի ամենատարածված ֆուտբոլային սիմուլյատորի մի քանի տարբերակների մշակման մեջ օգտագործվել է Autodesk Maya-ն: Բացի այդ, այն օգտագործվել է մեծ թվով հայտնի խաղերի և ֆիլմերի ստեղծման համար:
Փորձաշրջան՝ 20 օր: