Ռուսական մասնավոր ներդրողները Մոսկվայում եւ Սանկտ Պետերբուրգում գործարկել են «Киноголик» բաժանորդագրային համակարգը առաջ անցնելով «Rambler Group»-ին, որը պատրաստում էր նմանատիպ ծառայություն: Առաջին փուլում ծրագիրը կշարունակի սուբսիդավորվել, սակայն դրա հիմնադիրները ակնկալում են ներգրավել ներդրումներ և սկսել վաստակել գովազդի և փոխկապակցված ծրագրերի օգնությամբ: Արտերկրում նման ծառայությունները դեռեւս ֆինանսական դժվարություններ են առաջանում:
Киноголик-ի միջոցով տոմսերը կարելի է ձեռք բերել 2D սեանսների օրական մեկ անգամ: Հասանելի են «Синема парк», «Формула кино», «Киномакс», «5 звезд», «Люксор», «Москино» և այլ կինոթատրոններ: Մոսկվայում բաժանորդագրության արժեքը կազմում է 1190 ռուբլի (մոտ 8.000 դրամ) ամսական մեկ հոգու համար եւ 2190 ռուբլի (մոտ 16.200 դրամ) երկու հոգու համար: Պետերբուրգում` 990 (մոտ 7.300 դրամ) եւ 1790 ռուբլի (մոտ 13.200 դրամ) համապատասխանաբար: Գինը կազմվում է տոմսի միջին գնից, այցերի հնարավոր թիվից եւ փոխկապակցված ծրագրերի հնարավոր եկամուտից, ասում է Պյոտր Բարաննիկովը: Նա կարծում է, որ բաժանորդները ամսվա ընթացքում 3-6 անգամ կգնան կինոթատրոն, կախված սեզոնից եւ բլոկբաստերների թողարկումից: Հունվարի երկրորդ շաբաթվա ընթացքում ЕАИС-ի համաձայն, Ռուսաստանում կինոթատրոնի տոմսի միջին գինը 240 ռուբլի (մոտ 1.800 դրամ) էր:
2019 թվականի վերջ Кииноголик-ը ակնկալում է 30-50 հազար օգտագործող ունենալ, ինչպես նաեւ նախատեսում է ընդլայնել իր ներկայության աշխարհագրությունը, միացնել նոր կինոթատրոններ եւ կազմել նոր սակագներ:
Արտերկրում արդեն գոյություն ունեն նմանատիպ նախագծեր, այդ թվում` ԱՄՆ-ում եւ Թուրքիայում Sinemia, բրիտանական Cineworld եւ ամերիկյան MoviePass: Վերջինս երկար ժամանակ սուբսիդավորել է տոմսերի ձեռքբերումը ի վնաս իրեն, իսկ անցյալ ամռանը` սնանկացման եզրին էր:
Այս ֆոնի վրա, AMC Theatre խոշոր ցանցը սկսել է ծառայության իր անալոգը, նման նախագծերը ցանկանում են զարգացնել այլ կինոցանցեր:
Սկզբում կինոդիտողները նման ծառայությունից օգտվում են ամսական 4-5 անգամ, բայց որպիսի այն չաշխատի ի կորուստ, հարկավոր է ավելի քիչ, բացատրում է Ռուսաստանում և ԱՊՀ-ում IMAX-ի մարքեթինգի տնօրեն Օլգա Պիլնիկովան՝ «Վաղ կամ ուշ, դուք պետք է կամ բարձրացնեք գինը, ինչպես անում է AMC-ն պարբերաբար, կամ օրերի և սեանսների լրացուցիչ սահմանափակումներ ներդնել, քանի որ 1.190 ռուբլին մեկ ամսվա համար, նույնիսկ առանց պրեմիում ձեւաչափերի էժան է երևում:»