Նոյեմբերի 6-13-ը Սանտա Մոնիկայում տեղի կունենա Ամերիկյան 40-րդ կինոշուկան: Համաշխարհային կինոարդյունաբերության հազարավոր խաղացողներ, այդ թվում՝ ֆինանսական բաժինների ղեկավարներ, պրոդյուսերներ, բայերներ եւ դիստրիբյուտորներ, կմասնակցեն ցուցադրություններին, հանդիպումներին, վահանակներին: Նրանք հնարավորություն կստանան ամրապնդել միջազգային համագործակցությունը եւ գործարքներ կնքել հազարավոր նախագծերի ներկայացուցիչների հետ ամբողջ աշխարհից:
Կինոշուկայի միջոցառումներին նախապատրաստվելու համար AFM-ի վերլուծաբաններն առաջարկում են ծանոթանալ անկախ ֆիլմերի դրամարկղային մուտքերի մասին հետազոտությանը: Նրանք հավաքել են 2017 թվականին նկարահանված բոլոր ամերիկյան խաղարկային ֆիլմերի տվյալները եւ հետեւել ԱՄՆ-ում եւ Կանադայում դրանց տարածման արդյունքներին:
Վերլուծաբաններն իրենց հետազոտության մեջ նախագծերը բաժանել են չորս կատեգորիաների՝ ֆիլմեր, որոնք չեն թողարկվել մեծ էկրանին, նկարներ, որոնք ստացել են «անվանական թողարկում», բայց դրանց հավաքների վերաբերյալ տվյալներ չկան, ֆիլմեր, որոնք 1-ից մինչեւ 100 հազար դոլար են հավաքել, եւ ժապավեններ, որոնք վաստակել են ավելի քան 100 հազար դոլար: Ընտրանքից հանվել է 123 ֆիլմ, որոնք նկարահանվել են 2017 թվականին անկախ կինեմատոգրաֆիստների կողմից, սակայն թողարկվել են խոշոր ստուդիաներից մեկի կողմից:
Հետազոտության համաձայն՝ 2017 թվականին նկարահանված անկախ ֆիլմերի 40 տոկոսն ընդհանրապես վարձույթ դուրս չի եկել: Եվս 35 տոկոսն ունեցել է «անվանական թողարկում», 8 տոկոսը հավաքել է 1-ից 100 հազար դոլար, 17 տոկոսը ՝ ավելի քան 100 հազար դոլար: 877 անկախ ֆիլմերից 220-ը հաշվետու են եղել դրամարկղային մուտքերի մասին, ինչը կազմում է ավելի քան 25 տոկոս:
Վերլուծաբանները նաեւ պարզել են, թե որ ժանրերն են ավելի մեծ հավանականությամբ ստանում թատերական լայն թողարկում:
Ֆիլմերի թվում, որոնք, ամենայն հավանականությամբ, չեն դուրս գալու լայն էկրանին, առկա են շատ արկածային ժանրի նկարներ: Սովորաբար ամբողջ ընտանիքի համար նախատեսված ֆիլմեր են, որտեղ կա ինչ-որ գործողություն, բայց իրական վտանգ չկա: Դրանք հաճախ ստեղծվում են հեռուստատեսության համար կամ անմիջապես թողարկվում են DVD-ով կամ հոսքային ծառայություններում: Անկախ արկածային ֆիլմերի 71%-ը չի հասնում կինոթատրոն:
Բացի արկածային ընտանեկան կինոյից, մարտաֆիլմերը (51%) եւ սարսափ (47%) ֆիլմերը նույնպես էկրան բարձրանալու շանս չունեն: «Անվանական թողարկում» առավել հաճախ ստանում են թրիլերներ (45%), դրան հաջորդում են հորորաները (42%) եւ կատակերգությունները (41%): Քիչ քանակությամբ գծագրում է ստանում դրաման (10%), կատակերգությունը (9%) եւ թրիլերները (11%):
Լայն վարձույթ են դուրս գալիս դրամաներ, ընդ որում՝ անկախ դրամի 23% վաստակում է ավելի քան 100 հազար դոլար, կատակերգություններ (16%) եւ թրիլերներ (15%):
Խոշոր կինոստուդիաների ստեղծած ֆիլմերը ավելի հաճախ էկրանավորում են, քան անկախ նախագծեր: Ընդհանուր առմամբ, ստուդիաների կողմից արտադրված նկարների մոտ կեսը հիմնված է արդեն գոյություն ունեցող նյութի վրա: Էկրանավորումները անկախ ֆիլմերի շրջանում կազմում են 24% (ավելի քան 200 ժապավեն ընտրացանկի մեջ):
Ադապտացիաները ավելի հաճախ ապահովում են ավելի մեծ գծագրում եւ, համապատասխանաբար, դրամարկղ, ի համեմատություն անկախ օրիգինալ ֆիլմերի հետ: Լայն գծագրման համար, օրիգինալ ֆիլմը պետք է լինի ամենաբարձր որակի:
Կինոթատրոնները դեռեւս պահանջարկ ունեն կինոդիտողների շրջանում, այդ պատճառով դրանք շատ պրոդյուսերների նպատակն են: Ըստ վիճակագրության՝ շատ նախագծեր կինոթատրոններ մտնելու շանսեր ունեն: Բայց թվերը խոսում են այն մասին, որ նույնիսկ եթե անկախ ֆիլմը հասել է կինոթատրոններ, վեցից հինգ դեպքում նա մեծ դրամարկղ չի հավաքի: Ինչպե՞ս առավելագույնի հասցնել եկամուտը ներքին շուկայում՝ այդ հարցը մնում է առաջնային անկախ պրոդյուսերի համար: