Գովազդային ստանդարտների Բրիտանական վարչությունում, որը զբաղվում է գովազդի ոլորտի կարգավորմամբ, վերլուծել են գենդերային կարծրատիպերը: Այնտեղ հանգել են այն եզրակացության, որ դրանցից մի քանիսի օգտագործումը կարող է բացասաբար ազդել երեխաների եւ երիտասարդների կյանքի ընտրության վրա, սահմանափակել մարդկանց ներուժը, ինչպես նաեւ նպաստել գենդերային անհավասարության ուժեղացմանը:
Արգելքի տակ են հայտնվել այն սցենարները, որոնցում տղամարդը թափթվում է, իսկ կինը զբաղվում է մաքրությամբ: Չի կարելի գովազդ ցուցադրել, որտեղ տղամարդը կամ կինը չի կարողանում ինչ-որ խնդիր լուծել իր սեռի պատճառով: Օրինակ, տղամարդը չի կարող փոխել տակդիրը, իսկ կինը կայանել մեքենան:
Արգելքը տարածվում է ոչ միայն մամուլի գովազդի, արտաքին գովազդի եւ հեռուստագովազդի, այլեւ սոցցանցերում գովազդի վրա: Գովազդային ստանդարտների վարչությունը պարզաբանել է, որ կքննարկի կոնկրետ բողոքները, կգնահատի գովազդի համատեքստն ու բովանդակությունը, որոշելու համար, թե արդյոք այն խախտում է կանոնները: