«Սպուտնիկ» ֆանտաստիկ թրիլլերը կդառնա առաջին խոշոր ռուսական կինոնկարը, որը կինոթատրոնների փոխարեն կթողարկվի միայն համացանցում, պատմել է «Վեդոմոստիին» նրա պրոդյուսեր Ֆյոդոր Բոնդարչուկը:
«Արբանյակը» ռուսական կինոթատրոններում պետք է դուրս գար ապրիլի 16-ին, սակայն երկրի կինոթատրոնները փակ են կարանտինի պատճառով: Այժմ ապրիլի 23-ին ֆիլմը կհայտնվի օնլայն կինոթատրոններում՝ more.tv (պատկանում է «Ազգային մեդիա խմբին», NMG), wink (կառավարվում է «Ռոստելեկոմ» օպերատորի կողմից) և ivi: Ֆիլմը հասանելի կլինի այդ հարթակներում՝ բաժանորդագրության պայմանով: Տեղեկատվությունը հաստատվել է «Ռոստելեկոմի» եւ «ԱՄԽ»-ի ներկայացուցիչների կողմից:
«Արբանյակը» մեր ընկերությունների ամենահետաքրքիր եւ դիտարժան նախագծերից մեկն է, ուստի գործընկերների հետ մենք որոշում ենք կայացրել գնալ ոչ ստանդարտ ճանապարհով՝ ոչ թե տեղափոխել կինոթատրոնային թողարկումը, այլ պրեմիերա անել հիմա՝ օնլայն կինոթատրոններում, որպեսզի այն կարողանան դիտել ամբողջ երկրում», – բացատրել է Բոնդարչուկը:
Ռուսական այլ պրոդյուսերները, որոնց գործերը պետք է կինոթատրոններում դուրս գային ապրիլին, դեռ խոսում էին միայն ռելիզները ավելի ուշ տեղափոխելու մասին:
«Արբանյակը» պատմում է խորհրդային տիեզերագնացի պատմությունը, որը թռիչքի ժամանակ բախվել է կյանքի նոր ձեւի հետ եւ երկիր է վերադարձել ոչ միայնակ: Դերերում՝ Օքսանա Ակինշինա, Պյոտր Ֆյոդորով, Ֆյոդոր Բոնդարչուկ եւ ուրիշներ: Ֆիլմի արտադրությամբ զբաղվել են «Վոդորոդ», Art Pictures Studio, Type Film ընկերությունները՝ «ԱՄԽ ստուդիայի» եւ ՍՏՍ ալիքի աջակցությամբ: Նկարի արտադրական բյուջեն 190 մլն ռուբլի է:
Մինչեւ հիմա ռուսական վարձույթում չեն եղել դեպքեր, երբ կինոթատրոնների փոխարեն խոշոր նկարները դուրս են եկել օնլայն հարթակներում: Ավելին, կան ընդամենը մի քանի օրինակներ, երբ ֆիլմերն առցանց էին դուրս գալիս կինոթատրոններում պրեմիերայի հետ միաժամանակ: Օրինակ, այդպես էր Յուրի Բիկովի «Պահակը» ֆիլմի հետ: Նույն կերպ ապրիլի վերջին պետք է դուրս գա Աննա Մելիքյանի «Հեքիաթ» նոր ֆիլմը: Բայց այս երկու նախագծերն էլ վերաբերում են հեղինակային կինոյին, նրանք ի սկզբանե վարձույթի են դուրս գալիս սահմանափակ թվով դահլիճներում եւ չեն հավակնում լայն լսարանի: Համացանցում միանգամից մեծ նկարի թողարկման ամենահայտնի օրինակը Ռոբերտ Դե Նիրոյի հետ «Իռլանդացին» է, որի համապրոդյուսերն է Netflix օնլայն ծառայությունը:
Կորոնավիրուսի պանդեմիան եւ ամբողջ աշխարհում կինոթատրոնների փակումը արմատապես փոխել են կինոշուկայի խաղի կանոնները՝ հոլիվուդյան ստուդիաները սկսել են համացանցում արագ թողարկել իրենց ֆիլմերը, որպեսզի փոխհատուցեն իրենց ծախսերի գոնե մի մասը:
Կինոծառայությունների միջեւ բացառիկ ցուցադրությունների համար բարձր մրցակցության պատճառով «Արբանյակի» պրոդյուսերներն այժմ ավելի շատ են կվաստակեն, քան կարող էին ստանալ ավանդական կինովարձույթում, բացատրում է ԱՄԽ-ի գլխավոր տնօրեն Օլգա Պասկինան:
Այսպես, ավանդական վարձույթի ժամանակ հավաքված բոքսի կեսը կթողնեին իրենց կինոթատրոնները, եւս մոտ 15 տոկոսը կվերցներ դիստրիբյուտորը, նշում է նա: Ինչ վերաբերում է ինտերնետին, ապա առցանց հարթակները վճարում են ֆիքսված գումար իրավունքի համար, որը կախված չէ հանդիսատեսի թվից, իսկ համացանցում ֆիլմի վաճառքով «ԱՄԽ ստուդիան» ինքնուրույն է զբաղվել, ուստի դիստրիբյուտորական միջնորդավճարը բացակայում է: Ընդ որում, ֆիլմի առաջին ցուցադրության իրավունքի համար օնլայն ծառայությունները, Պասկինայի խոսքով, մի քանի անգամ ավելի թանկ են վճարում, քան կինոթատրոններում պրեմիերայից հետո ցուցադրելու համար: Ի վերջո, ինտերնետում ֆիլմի առաջխաղացման ծախսերը ավելի ցածր կլինեն, քան կինոթատրոններում հանդիսատես ներգրավելու ծախսերը, ավելացնում է նա:
Պրոդյուսերները գիտակցաբար սահմանափակել են այն հարթակների թիվը, որտեղ հասանելի կլինի «Արբանյակը», որպեսզի մի կողմից դա լինի հանդիսատեսի բավական լայն ընդգրկումը, մյուս կողմից՝ հարթակները կարող են հանդիսատեսին ներկայացնել այն կոնտենտը, որը չունի մրցակիցների մեծամասնությունը, բացատրել է Պասկինան: Որքան կվճարեն առցանց հարթակները «Արբանյակի» համար, այն չի բացահայտում: