Լաս Վեգասում CES խորհրդաժողովում WarnerMedia-ի թոփ-մենեջերներ Ջերեմի Լեգը եւ Էնդի Ֆորսելը նոր մանրամասներ են պատմել HBO Max-ի մասին, հաղորդում է Deadline-ը: Warner ընկերության հոսքային առցանց ծառայությունը ամսական $15 բաժանորդագրության ենթադրյալ գնով (ամենաբարձրը շուկայում) նախատեսում է մեկնարկել մայիսին:
Գլխավոր տեխնիկական տնօրեն Ջերեմի Լեգը պատմել է, որ սպառողներին նոր փորձ ընձեռելու համար նոր վիդեո ծառայության ստեղծողների խնդիրներից մեկն էր բացառել այսպես կոչված «անվերջ սքրոլինգը»: Շատ հոսքային հարթակներ դրանով տառապում են՝ ձգտելով հաճախորդներին հնարավորինս շատ բովանդակության միավորներ առաջարկել: Այս սահմանափակմանը հնարավոր կլինի հասնել իրավասու տեխնիկական գործիքների և իրական օգտագործողների առաջարկությունների համադրությամբ: Նաև կօգտագործվեն մի քանի նորամուծություններ, որոնք հնարավորինս հեշտացնում են շարժական սարքերով տեսանյութերի դիտումը:
Բացի այդ, Լեգը խոստացավ մի քայլ դեպի ինտերակտիվություն, որը այժմ անում է նաև Netflix-ը: Այնուամենայնիվ, այդ պլանները կիրականացվեն աստիճանաբար: «Այժմ ես և Էնդին ուզում ենք, որ մեր ծառայությունը պարզապես վերջապես լույս տեսնի», – խոստովանեց Լեգը:
HBO Max-ի գործարկման ասպեկտներից մեկը, որը դեռեւս մնում է չլուծված, բաժանորդագրության տարբեր տեսակներ են: Disney+ նոյեմբերի մեկնարկից առաջ շատ օգնեց, որ սպառողներին միանգամից մի քանի փաթեթային տարբերակներ առաջարկվեցին՝ փակ բաժանորդագրությունը միայն Disney-ի ծառայություններին (Hulu-ի եւ ESPN+ հետ միասին) ենթադրում էր ամսական $13-ի գին, իսկ մյուսը իրականացվում էր Verizon-ի հետ համագործակցության միջոցով: Երկու տարբերակները միասին թույլ տվեցին Disney+ աներեւակայելի արագ հանդիսատես ձեռք բերել, հասնելով 10 մլն բաժանորդի առաջին օրը մեկնարկից հետո: Ֆորսելը հաստատել է, որ իրենք նախատեսում են նաեւ օգտվողներին առաջարկել բաժանորդագրության տարբեր փաթեթներ:
Ինչ վերաբերում է բաժանորդների ծավալին, ապա Ֆորսելը պատմել է, որ HBO Max-ը ձգտելու է առաջիկա հինգ տարում հասնել մինչեւ 50 միլիոն տնային տնտեսությունների, սակայն ծառայության կառավարման թիմը կկենտրոնանա ոչ միայն քանակական ցուցանիշների վրա: «Մեր աշխատանքը պահանջում է իմաստ, այնպես, որ գլոբալ առաքելությունը մեզ ավելի կարեւոր է», – ասել է նա: « Մենք աշխատում ենք աչքի առաջ ունենալով, թե քանի մարդ պատրաստ է վճարել ամեն ամիս մեր ծառայության համար, որի մեջ մեծ ներդրումներ են արվել: Դա մեզ վրա որոշակի պարտավորություններ է դնում: Մեր առաջարկը կարեւոր կլինի մարդկանց համար, եւ դա մեզ մեծապես խթանում է»:
Լեգը նշել է, որ HBO Max-ը պատրաստ կլինի այցելուների հնարավոր ուժեղ հոսքին մեկնարկի ժամանակ − նրանք արդեն նման ռիսկեր են մշակել «Գահերի խաղի» եզրափակչի՝ նախորդ գարնանը 4,7 մլն օգտատերերի համար միաժամանակյա հեռարձակման ժամանակ: Ակնհայտ է, որ WarnerMedia-ն չի պատրաստվում կրկնել Disney+ սխալը, երբ ծառայության հաջող մեկնարկը մթագնել է տեխնիկական խափանումները հենց առաջին օրը:
HBO Max ծառայությունը կդառնա հոսքային ծառայությունների՝ հենց հիմա ծավալվող մրցակցային պատերազմում վերջին խոշոր մասնակիցը, որտեղ Apple-ն ու Disney-ն արդեն բացահայտել են իրենց խաղաքարտերն այլ առանցքային խաղացողների, այդ թվում ՝ Netflix-ի առջեւ: Հիշեցնենք, որ NBCUniversal-ը իր Peacock ծառայությունը կներկայացնի ապրիլին: