• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
«Անհայտ բաժանորդ». իրական դրամա կատակերգության լեզվով

«Անհայտ բաժանորդ». իրական դրամա կատակերգության լեզվով

07.09.2019
Սիքվե՞լ, գարնան համա՞ր։ Նորարար է… Հրապարակվել է «Սատանան կրում է Պրադա 2» ֆիլմի թիզերը

Սիքվե՞լ, գարնան համա՞ր։ Նորարար է… Հրապարակվել է «Սատանան կրում է Պրադա 2» ֆիլմի թիզերը

13.11.2025
Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

04.11.2025
2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

04.11.2025
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Ֆեդերացիայի քննադատությանը ի պատասխան. Կինոյի հիմնադրամի պաշտոնական պատասխանը Հովհաննես Գալստյանին

03.11.2025
Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

Կինոգործիչները հայտարարում են Կինոյի հիմնադրամի պայմանագրերի վերանայման մասին

03.11.2025

Մեկ մրցույթ. օրենքի խախտում և համակարգային ձգձգում կինոյի ոլորտում

03.11.2025
Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

20.10.2025
Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

14.10.2025
Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

ԿԳՄՍ-ն ու Կինոյի հիմնադրամը ներկայացրեցին դրամագլխին հատկացումներ կատարելու կարգը

12.10.2025
Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

09.08.2025
Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

05.08.2025
Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

05.08.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Հինգշաբթի, 20 Նոյեմբերի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

    Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

    2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

    2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Ֆեդերացիայի քննադատությանը ի պատասխան. Կինոյի հիմնադրամի պաշտոնական պատասխանը Հովհաննես Գալստյանին

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Կինոգործիչները հայտարարում են Կինոյի հիմնադրամի պայմանագրերի վերանայման մասին

    Մեկ մրցույթ. օրենքի խախտում և համակարգային ձգձգում կինոյի ոլորտում

    Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

    Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

    Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

    ԿԳՄՍ-ն ու Կինոյի հիմնադրամը ներկայացրեցին դրամագլխին հատկացումներ կատարելու կարգը

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

    Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

    Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

    Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

    Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

    Վենետիկի կինոփառատոնում Հայաստանն առաջին անգամ կներկայացվի Արդյունաբերական Ոսկե ակումբում

    Վենետիկի կինոփառատոնում Հայաստանն առաջին անգամ կներկայացվի Արդյունաբերական Ոսկե ակումբում

    Մրցանակակիրները հայտնի են. ամփոփվեց «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնը

    Մրցանակակիրները հայտնի են. ամփոփվեց «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնը

    Հայտնի են GAIFF Pro համարտադրության շուկայի հաղթողները

    Հայտնի են GAIFF Pro համարտադրության շուկայի հաղթողները

    GAIFF Pro 2025 հայտերի ընդունելությունը բաց է

    GAIFF Pro hամարտադրության շուկան այս տարի ներառում է 17 ընտրված նախագծեր

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Գրախոսություն

«Անհայտ բաժանորդ». իրական դրամա կատակերգության լեզվով

Սերգեյ Հովսեփյան
07.09.2019
Գրախոսություն
ընթերցելու ժամանակ՝ 2 րոպե
0
«Անհայտ բաժանորդ». իրական դրամա կատակերգության լեզվով
291
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

7 մտերիմ ընկերներ հավաքվում են միասին հաճելի ժամանակ անցկացնելու նպատակով: Նրանք որոշում են խաղալ անսովոր խաղ, ըստ որի կանոնների բոլորը պատրավոր են սեղանին դնել իրենց բջջային հեռախոսները, այդ ընթացքում բարձրաձայն ընթերցել մուտքային հաղորդագրությունները և պատասխանել մուտքային զանգերին բացառապես բարձրախոսի միջոցով: Համերաշխ ընկերները նույնիսկ չէին էլ կարող պատկերացնել, թե ինչ կործանիչ գաղտնիքներ են բացահայտվելու այդ խաղի ընթացքում:

Իտալական կինեմատոգրաֆիայի ակադեմիայի վարկածով 2016 թվականի լավագույն իտալական ֆիլմ (ֆիլմը ստացել է «Դավիթ» մրցանակը «Լավագույն ֆիլմ» եւ «Լավագույն սցենար» անվանակարգերում)՝ «Իդեալական անծանոթները» այն ժապավեններից մեկն է, որոնց վրա հատուկ ուշադրություն պետք է դարձնել ռեժիսորական դասընթացներին: Ոչ թե այն պատճառով, որ դա գլուխգործոց է գլուխգործոցներից, այլ այն պատճառով, որ իտալացի ռեժիսոր Պաոլո Ջենովեզեն «Իդեալական անծանոթներում» վարպետության դաս է տալիս, որը ստեղծում է հետաքրքիր, խելացի եւ սրամիտ կինո ամենապարզ եւ ամենաէժան բաղադրիչներից, նույնիսկ սկսնակ բեմադրիչին մատչելի:

Դրա շնորհիվ ֆիլմը բազմաթիվ ռեմեյքեր է ստացել և Հայաստանը անմասն չի մնացել: Հայ պրոդյուսերները որոշել են թրենդի մեջ լինել և նկարահանել են իտալական ֆիլմի հայկական ռիմեյքը: Մինիմում դեկորացիա (գրեթե բոլոր գործողությունները զարգանում են նույն սենյակում), ընդամենը յոթ հիմնական դերասան և ոչ մի հատուկ էֆեկտ: Այնուամենայնիվ, «Անհայտ բաժանորդը» շատ ավելի զվարճալի եւ ծիծաղելի է, քան հոլիվուդյան ժապավենները, որոնց վրա ծախսվել են շատ մեծ գումարներ: Բնականաբար տեղայնացված տարբերակները առաջ են բերում տեղական խնդիրների շխթան և այդ առումով ֆիլմում առկա են գործողություններ, որոնք մոտ են մեր իրականությանը:

Երբ կերպարները հստակ ուրվագծվում են, դերասաններին անհրաժեշտ է պրոֆեսիոնալիզմ, այլ ոչ թե նախկին դերերի «բույրը», որը խանգարում է տեսնել հերոսի մեջ սովորական մարդու, այլ ոչ թե սցենարը սովորած աստղ: Բացի այդ, հարմարավետ հավաքները տանը, այլ ոչ թե սրճարանում ավելի շատ հայկական, քան եվրոպական ոճ է:

«Անհայտ բաժանորդի» գործողությունը պտտվում է բջջային հեռախոսների շուրջ, սակայն տեխնոլոգիան ինքնին սյուժեի հետ գրեթե ոչ մի կապ չունի: Ֆիլմում SMS-ները եւ զանգերը միայն հոգեբանական տրագիկոմեդիայի կատալիզատորն են, որը սկսվում է դեռեւս խաղալու առաջարկից առաջ եւ աստիճանաբար թափ է հավաքում, քանի որ հայտնությունները դառնում են ավելի ցնցող: Թեեւ հերոսները կարծում են, որ շատ լավ գիտեն միմյանց, քանի որ տղամարդիկ լավ ընկերներ են դեռ մանկուց, իսկ կանայք ծանոթ են արդեն ոչ առաջին տարին և մեկ անգամ չէ, որ ստիպված են եղել միմյանց մեղադրել այն բանում, որ միմյանցից գաղտնիք ունեն: Կշտամբանքը ֆիլմի ավարտին վերածվում է թեժ բանավոր պատերազմի:

Ի՞նչ կարելի է ասել ֆիլմի կատակերգական հատվածին: Գագաթնակետին հասնելով հերոսներին հեչ ծիծաղելի չէ, բայց մինչ այդ կերպարները պարբերաբար «ղժում» են միմյանց վրա, եւ նրանց կատակները բավականին սրամիտ են: Ի վերջո հանդիսատեսը ծիծաղում է դերասանների հետ: Հերոսների հեգնական շփումը շատ բան է խոսում նրանց բնավորության եւ նրանց ներքին հիերարխիայի մասին: Վերջինս մեծ դեր չի խաղում իրադարձությունների մեջ, բայց երբեմն իրեն զգացնել է տալիս: Չէ՞ որ առանձնատանը հավաքվել են ընկերներ, բայց տարբեր սոցիալական կարգավիճակի մարդիկ: Նրանցից մեկը պլաստիկ վիրաբույժ է, մյուսը՝ տաքսու վարորդ, իսկ երրորդը՝ գործազուրկ:

Ո՞ր ավարտն է նախըտրելի: Մնում է հանդիսատեսի կամքի վրա: Ափսոս, որ ընթրիքը ավարտվում է, իսկ խաղը՝ միայն «իսկ եթե» կարգից երևակայություն էր: Հայտնվելով մակերեսի վրա տհաճ ճշմարտությունը, որի հետ դժվար է համակերպվել, մերկացած խնդիրները դուրս կբերվեն դրանց լուծման որոնումների համար, կստեղծեն արժեքների վերանայում եւ նոր ընտրության ազատություն: Թողնել ամեն ինչ այնպես ինչպես որ կա՝ զրկել հերոսներին, ի վերջո, երջանիկ կյանքից, թողնել նրանց կորչել մենակության մռայլ խավարի մեջ խորոված կշտելով դատարկ զրույցներ վարելիս:

Արշալույս Հարությունյանն արդեն սահմանափակ թվով դերասանների եւ տարածությամբ ֆիլմ նկարահանել է՝ «Scotch&Whiskey» լինելով թատերական բեմադրություն շատ լավ տեղափոխվել էր մեծ էկրան:

Այս ֆիլմում դուք կտեսնեք Մարջան Ավետիսյանին («Երկրաշարժ», «Չներվածը»), Անի Խաչիկյանին («Կյանք ու կռիվ»), Խորեն Լևոնյանին («Մեր երազանքի ճանապարհը», «Երեք շաբաթ Երևանում») և Նազենի Հովհաննիսյանին («Գարեգին Նժդե», «Սպանված աղավնի») բոլորովին նորովի: Ցավոք, Սոս Ջաննիբեկյանի կատակերգական դերերը նույնատիպ են և երբեմն տպավորություն է ստեղծվում, որ նրա կերպարը ֆիլմից ֆիլմ, ֆիլմից սերիալ է ներխուժում: Երբ տեսնում ես կերպարների փոխհարաբերությունները, պարզ է դառնում, որ Հարությունյանը ճիշտ զույգեր է կազմել: Փորձեք դիտելու ժամանակ պատկերացնել այլ համակցություններ եւ կհասկանաք, որ դա հնարավոր չէ:

Եթե հայկական ֆիլմերի գովազդային արշավում չլինեն «կատակերգություն» բառերը, ապա կինոթատրոնների դահլիճները չեն համալրվի, նույնիսկ եթե ֆիլմը արժե դիտել: «Անհայտ բաժանորդը» հայկական կատակերգություններին նոր շունչ է տալին և նոր մակարդակի է բարձրացնում: Սա իսկապես խելացի կատակերգություն է: Կինո որտեղ կարևոր են գործողությունները ու հայացքները, ակնարկները, կադրեր առանց բառերի մոլորեցնում էն հայկական ֆիլմերի հիմնական հանդիսատեսին: Այդ պատճառով մտածող կինոն թրենդում չէ: Դրանով կարելի է բացատրել «հարաբերությունների կատակերգության» պրոդյուսերական մոտեցումը: Ֆիլմը, ըստ էության, դրամա է, իսկ հետո արդեն կատակերգություն:

«Անհայտ բաժանորդը» կարելի է ասել առաջին եւ միակ հայկական ֆիլմն է, որը էկրան է բերում «սեքս» բառը, պահպանակի փաթեթը՝ հետագա օգտագործման ակնարկներով, ընտաներկան դավաճանությունը եւ, իհարկե, ոչ կարծրատիպային գեյի կերպարը: «Անհայտ բաժանորդում» ռեժիսորը կարողացել է ոչ միայն գեղեցիկ ավարտել ֆիլմը, այլեւ ցույց տալ լավ ամուսնու, հոր, ընկերոջ մոդելը:

Որպես ընկերության նրբությունների և ընտանեկան հարաբերությունների մասին սովորական կատակերգություն սկսված «Անհայտ բաժանորդ» կինոնկարը, ի վերջո, դառնում է ցավոտ հայտարարություն այն մասին, թե որքան կործանարար գաղտնիքներ կարող է պահել իր մեջ սովորական բջջային հեռախոսը:

Ֆիլմը կինոթատրոններում է սեպտեմբերի 5-ից:

«ԿինոՊրես»-ը Telegram-ում
Թեմաներ Անհայտ բաժանորդգրախոսությունդրամակատակերգությունՀայաստանհայկական ֆիլմ

Նման նյութեր Posts

«Իմ հայկական ուրվականները». Հայրենիքի կերպարը հոր մարմնավորմամբ

«Իմ հայկական ուրվականները». Հայրենիքի կերպարը հոր մարմնավորմամբ

Սերգեյ Հովսեփյան
17.07.2025
0

Թամարա Ստեփանյանի նոր վավերագրական ֆիլմը՝ «Իմ հայկական ուրվականները», դառնում է հուզիչ ճանապարհորդություն հիշողության, ինքնության ու հոր հանդեպ սիրո խորքերում։

«Մի պարզ պատահար»՝ առանց լռելու իրավունքի

«Մի պարզ պատահար»՝ առանց լռելու իրավունքի

Սերգեյ Հովսեփյան
14.07.2025
0

Ջաֆար Փանահիի «Մի պարզ պատահար» նոր ժապավենը՝ սրամիտ ու մռայլ առակ ցավի, աբսուրդի և ռեժիմի լծի տակ ապրելու մասին:

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

Սերգեյ Հովսեփյան
24.06.2025
0

ԿինոՊրեսի գրախոսությունը «Օսկարի» հավակնորդ ռեժիսոր Սելին Սոնի «Նյութապաշտները» ֆիլմի վերաբերյալ:

«Երբ նրանք մեզ կտեսնեն». անարդարության չորս սերիա

«Երբ նրանք մեզ կտեսնեն». անարդարության չորս սերիա

Սերգեյ Հովսեփյան
02.04.2020
0

Netflix-ի «Երբ նրանք մեզ կտեսնեն» սերիալը լույս է տեսել 2019 թ. մայիսին: Բոլորովին պատահաբար առընչվեցի՝ «Դիրք» (Pose) սերիալի դիտման ժամանակ:...

  • Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

    Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

    2 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • Թողարկվել է Հայրենական մեծ պատերազմում հաղթանակի 80-ամյակին նվիրված «Պատերազմ և քոչարի» ֆիլմի թրեյլերը

    10 shares
    Կիսվել 4 Tweet 3
  • «Վենոմ 3. վերջին պարը» ֆիլմի առաջին թրեյլերը կարելի է դիտել

    13 shares
    Կիսվել 5 Tweet 3
  • Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը Կաննում քննարկում է համագործակցության հնարավորությունները Իրանի և Հունաստանի հետ

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հարություն Խաչատրյանի վավերագրական ժառանգությունը Մոսկվայի միջազգային կինոփառատոնի ուշադրության կենտրոնում է

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: