Նոյեմբերի 28-ին կինոթատրոններում թողարկվել է Ռայան Ջոնսոնի նոր ֆիլմը, որը շնչում է Ագաթա Քրիստիի ոգով: Երբ իր իսկ 85-ամյակից անմիջապես հետո կալվածքում գտնում են քրեական վեպերի հայտնի հեղինակ Հարլան Տրոմբիի դին` հետաքննությունը սկսում է անցկացնել հմայիչ եւ բծախնդիր խուզարկու Բենուա Բլանքը:
Հարլան Տրոմբիի տունը նման է արիստոկրատական կալվածքի պատմական հայրենիքում. դրսից՝ աշտարակներ եւ գեղատեսիլ կերպով գործարկված մարգագետիններ, որոնց վրա վազվզում են տանտիրոջ շները, ներսում՝ գորգերի, բյուրեղապակյա, դիմանկարների, կաղնու պանելների, ոսկյա դրոշմների եւ այլնի կարծես այստեղ հսկայական անտիկ ախոռ է փսխել: Մի կողմից, սա հեգնական մեկնաբանություն է սեփականատիրոջ ճաշակի նկատմամբ, հյուրասենյակում դեռեւս դանակների տարօրինակ պատկերակալ է, որի ֆոնին հաճախ ներկայանում են հերոսները: Մյուս կողմից, ռեժիսոր Ռայան Ջոնսոնն այդ կերպ առաջին իսկ կադրերից պարզաբանում է ֆիլմի ժանրը. անգլիական դետեկտիվ, որը տեղափոխվել է Նոր Անգլիա և ճանապարհին մեծամասամբ վերածվել ինքնածաղրանքի:
Սա լավ կատակների տպավորիչ քանակությամբ դետեկտիվ է, որը միեւնույն ժամանակ չի դարձնում այս ֆիլմը կատակերգություն: «Դանակները դուրս» կինոնկարը աշխատում է «Ո՞վ է մարդասպանը» ավանդական հանելուկով: Զարմանալի է, որ Ագաթա Քրիստիի ոգով նման բազմաշերտ, բարդ պատմությունը օրիգինալ սցենար է, որը հիմնված չէ որեւէ գրքի, շարքի կամ ֆրանչիզայի վրա: