• Լրահոս
  • Թրենդային
  • All
  • Ֆինանսավորում
  • Կինոարտադրություն
  • Կինովարձույթ
  • Վերլուծություն
  • Հարցազրույցներ
  • Հեռուստատեսություն
  • Հայաստան
  • ԱՊՀ
  • Տեխնոլոգիա
  • Գրախոսություն
  • Ընտրանի
  • Մահախոսական
«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

24.06.2025
Սիքվե՞լ, գարնան համա՞ր։ Նորարար է… Հրապարակվել է «Սատանան կրում է Պրադա 2» ֆիլմի թիզերը

Սիքվե՞լ, գարնան համա՞ր։ Նորարար է… Հրապարակվել է «Սատանան կրում է Պրադա 2» ֆիլմի թիզերը

13.11.2025
Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

04.11.2025
2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

04.11.2025
Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

Ֆեդերացիայի քննադատությանը ի պատասխան. Կինոյի հիմնադրամի պաշտոնական պատասխանը Հովհաննես Գալստյանին

03.11.2025
Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

Կինոգործիչները հայտարարում են Կինոյի հիմնադրամի պայմանագրերի վերանայման մասին

03.11.2025

Մեկ մրցույթ. օրենքի խախտում և համակարգային ձգձգում կինոյի ոլորտում

03.11.2025
Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

20.10.2025
Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

14.10.2025
Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

ԿԳՄՍ-ն ու Կինոյի հիմնադրամը ներկայացրեցին դրամագլխին հատկացումներ կատարելու կարգը

12.10.2025
Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

09.08.2025
Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

05.08.2025
Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

05.08.2025
  • Մեր մասին
  • Գովազդ
  • Կապ
  • English
  • Русский
Հինգշաբթի, 20 Նոյեմբերի, 2025
  • Մտնել
ԿինոՊրես
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • All
    • ԱՊՀ
    • Ընտրանի
    • Ինտերնետ
    • Կինոարտադրություն
    • Կինովարձույթ
    • Հայաստան
    • Հարևաններ
    • Հեռուստատեսություն
    • Մահախոսական
    • Տեխնոլոգիա
    • Ֆինանսավորում
    Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

    Կինոյի ոլորտի ֆինանսավորումը 2026 թ․ պետբյուջեում. թվերը և համատեքստը

    2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

    2+ տարի՝ առանց պարտադիր ենթաօրենսդրական ակտերի. կինոյի ոլորտում խախտվել է օրենքը

    Հաստատվել է Հայաստանի կինոյի հիմնադրամի հոգաբարձուների կազմը

    Ֆեդերացիայի քննադատությանը ի պատասխան. Կինոյի հիմնադրամի պաշտոնական պատասխանը Հովհաննես Գալստյանին

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Կինոգործիչները հայտարարում են Կինոյի հիմնադրամի պայմանագրերի վերանայման մասին

    Մեկ մրցույթ. օրենքի խախտում և համակարգային ձգձգում կինոյի ոլորտում

    Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

    Ամանորյա կախարդանք. «Հեքիաթ Թունդայի մասին» նախագիծը մեկնարկել է

    Կինոփառատոնում ընդգրկված ֆիլմերի հեղինակները ամսական թոշակ կստանան

    ԿԳՄՍ-ն ու Կինոյի հիմնադրամը ներկայացրեցին դրամագլխին հատկացումներ կատարելու կարգը

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Հայկական կինոարտադրողները դեմ են «Կինեմատոգրաֆիայի մասին» օրենքի փոփոխություններին

    Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

    Կինոոլորտի մասնագետները դեմ են նոր օրենսդրական նախաձեռնությանը. ասուլիս՝ օգոստոսի 8-ին

    Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

    Ֆիլմարտադրողների ֆեդերացիան արձագանքել է Կինոյի հիմնադրամում կայացած հանդիպման շուրջ հնչած կարծիքներին

    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
    • All
    • Կինոշուկաներ
    • Մրցանակներ
    • Ցուցահանդես
    • Փառատոներ
    Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

    Եվրոպական կինոակադեմիան ներկայացրել է 38-րդ Եվրոպական կինոմրցանակի կարճ ցուցակը

    Վենետիկի կինոփառատոնում Հայաստանն առաջին անգամ կներկայացվի Արդյունաբերական Ոսկե ակումբում

    Վենետիկի կինոփառատոնում Հայաստանն առաջին անգամ կներկայացվի Արդյունաբերական Ոսկե ակումբում

    Մրցանակակիրները հայտնի են. ամփոփվեց «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնը

    Մրցանակակիրները հայտնի են. ամփոփվեց «Ոսկե ծիրան» կինոփառատոնը

    Հայտնի են GAIFF Pro համարտադրության շուկայի հաղթողները

    Հայտնի են GAIFF Pro համարտադրության շուկայի հաղթողները

    GAIFF Pro 2025 հայտերի ընդունելությունը բաց է

    GAIFF Pro hամարտադրության շուկան այս տարի ներառում է 17 ընտրված նախագծեր

  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
Բան չգտա
View All Result
ԿինոՊրես
Բան չգտա
View All Result
Գլխավոր Գրախոսություն

«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն

Սերգեյ Հովսեփյան
24.06.2025
Գրախոսություն
ընթերցելու ժամանակ՝ 2 րոպե
0
«Նյութապաշտները»՝ սիրո և ինքնաճանաչման քնքուշ պատմություն
70
ԴԻՏՈՒՄ
FacebookWhatsAppLinkedIn

Անկեղծ ասենք, A24 ընկերության «Նյութապաշտները» ֆիլմի պաստառներն ու սոցցանցերում հնչող աղմուկը խոստանում էին հերթական թեթևասիրտ ռոմանտիկ կատակերգություն՝ գայթակղիչ հոլիվուդյան աստղերով, որոնք, թվում էր, եկել են պարզապես զվարճանալու նկարահանման հրապարակում ու մեկ անգամ էլ գեղեցիկ երևալու համար: Սակայն արդեն դիտումից հետո ակնհայտ դարձավ, որ մեկուկես ժամվա ընթացքում հանդիսատեսը հանդիպում է խոր, նուրբ ու ջերմ մի պատմության, որը շոյում է հոգին ու ստիպում մտածել։

Սա այն դեպքերից է, երբ գայթակղիչ գովազդը քեզ տանում է կինոդահլիճ մի սովորական երկուշաբթի երեկո, ու պարզվում է, որ էկրանին քեզ սպասում է մտերմիկ ու մտածված մի գործ։ Հասկանալի է, թե ինչու այսքան հանդիսատես էր եկել՝ վայելելու այս ֆիլմը։

Սյուժեն ու կերպարները

Ֆիլմի կենտրոնում Լյուսին է՝ միջին տարիքի մի մասնագետ, ով աշխատում է «Adore» ընկերությունում որպես մեթչմեյքեր, ժողովրդական լեզվով ասած՝ «խնամախոսուհի»։ Նրա աշխատանքն է գտնել համապատասխան զուգընկերներ հաճախորդների համար՝ խառնվելով նրանց կյանքերին ու պատմություններին, փորձում հաշվի առնել ամեն դետալ, ամեն փոքրիկ ցանկություն ու պահանջ։ Գլխավոր հերոսուհին դարձել է հարաբերությունների շուկայի վարպետ, սակայն ներսում մշտապես ապրում է մի անորոշություն, հարցադրում, արդյո՞ք այդ ամենն իրական զգացմունքների մասին է, թե՞ պարզապես հաշվարկված գործարք։ Նա մշտապես մտածում է անձի սեփական ինքնարժեքի մասին:

Ֆիլմի ընթացքը ցուցադրում է Լյուսիի հոգեբանական անցումները, երբ նա բախվում է առաջին լուրջ մասնագիտական ճգնաժամին, մեկ այլ հերոսուհու սրտի հարցերով շփոթությանը։ Սա ստիպում է նրան վերագնահատել իր դերը, մտածել հարաբերությունների բուն էության մասին։

Ռեժիսոր Սելին Սոնը, լինելով նախկին մեթչմեյքեր, հիանալի գիտի այս աշխարհի ներքին մեխանիզմներն ու նրբերանգները։ Այդ անձնական փորձն օգնում է սցենարը դարձնել համոզիչ ու բնական, հեռու արհեստականությունից։

Կերպարների բազմաշերտությունը

Երեք գլխավոր հերոսներն էլ վառ, իրական ու անկեղծ են ներկայացված. նրանք ոչ թե «հոլիվուդյան» կաղապարներ են, այլ ապրող, շնչող մարդիկ՝ իրենց անցյալով, մոլորություններով ու ներքին կասկածներով։ Դակոտա Ջոնսոնը հիանալիորեն կերտում է Լյուսիի կերպարը՝ ընդգծելով նրա ներքին պայքարը՝ նյութապաշտության ու սիրո միջև։ Դակոտան երևի միակ մարդն է ում քյաքուլը սազում է: Սակայն պետք է խոստովանել, որ հաճախակի էկրանին տեսնում ենք պարզապես «Մոխրագույնի հիսուն երանգների» Անասթեյշային: Քրիս Էվանսն ու Պեդրո Պասկալն էլ վստահ են իրենց դերերում, մեկը՝ մի քիչ ինֆանտիլ ու անվստահ, մյուսն՝ նյութապես ապահով, բայց զգացմունքային բացերով։

Անմոռանալի պահերն ու մթնոլորտը

Առանձին հիշարժան տեսարաններից մեկը հարսանիքի պարն է, որտեղ օպերատորական աշխատանքը մեզ սահուն տանում է հանդիսասրահի բոլոր կողմերով, ընդգրկում տարբեր զույգերի, տարբեր ազգությունների, հասակի, տարիքի ու կողմնորոշման մարդկանց։ Կադրի մեջ կարևորը ոչ թե արտաքինը կամ սոցիալական կարգավիճակն է, այլ զգացմունքների անխառն գեղեցկությունը։

Հատուկ հաճույք է պատճառում նաև ֆիլմի դանդաղ ու հանգիստ ռիթմը, որն օգնում է նկատել մանրուքները՝ հայացքներ, լռություններ, դադարի ուժն ու նուրբ խաղը։ Ֆիլմը նկարահանված է Kodak ժապավենի վրա, ու դա շոշափելի ջերմություն ու գույն է հաղորդում պատկերին, լրացնելով հուզական հարուստ երաժշտական ձևավորումը, որն էլ ավելի է խորացնում bittersweet տրամադրությունը։

Եզրափակելով

«Նյութապաշտները» սիրո ու ինքնաճանաչման մասին անկեղծ, զգայուն ու մտածված ֆիլմ է։ Այն ստիպում է հասկանալ, որ իրական հարաբերությունները շատ ավելին են, քան հաշվարկն ու պահանջների ցանկը. դրանք պահանջում են հոգատարություն, համբերություն ու շատ հաճախ՝ պատրաստակամություն բացվել դիմացինի առաջ։ Ֆիլմն ապացուցում է, որ երբեմն արժե դանդաղեցնել ընթացքը, գնահատել ներկան ու ընդունել այդ անորոշ, բայց քաղցր գործարքը, որի անունն է սեր։

«ԿինոՊրես»-ը Telegram-ում
Թեմաներ գրախոսություն

Նման նյութեր Posts

«Իմ հայկական ուրվականները». Հայրենիքի կերպարը հոր մարմնավորմամբ

«Իմ հայկական ուրվականները». Հայրենիքի կերպարը հոր մարմնավորմամբ

Սերգեյ Հովսեփյան
17.07.2025
0

Թամարա Ստեփանյանի նոր վավերագրական ֆիլմը՝ «Իմ հայկական ուրվականները», դառնում է հուզիչ ճանապարհորդություն հիշողության, ինքնության ու հոր հանդեպ սիրո խորքերում։

«Մի պարզ պատահար»՝ առանց լռելու իրավունքի

«Մի պարզ պատահար»՝ առանց լռելու իրավունքի

Սերգեյ Հովսեփյան
14.07.2025
0

Ջաֆար Փանահիի «Մի պարզ պատահար» նոր ժապավենը՝ սրամիտ ու մռայլ առակ ցավի, աբսուրդի և ռեժիմի լծի տակ ապրելու մասին:

«Երբ նրանք մեզ կտեսնեն». անարդարության չորս սերիա

«Երբ նրանք մեզ կտեսնեն». անարդարության չորս սերիա

Սերգեյ Հովսեփյան
02.04.2020
0

Netflix-ի «Երբ նրանք մեզ կտեսնեն» սերիալը լույս է տեսել 2019 թ. մայիսին: Բոլորովին պատահաբար առընչվեցի՝ «Դիրք» (Pose) սերիալի դիտման ժամանակ:...

«Դեյվիդ Կոպերֆիլդի պատմությունը». Արմանդո Իանուչչիի լոնդոնյան կրկեսը

«Դեյվիդ Կոպերֆիլդի պատմությունը». Արմանդո Իանուչչիի լոնդոնյան կրկեսը

Սերգեյ Հովսեփյան
16.02.2020
0

«Ստալինի մահը» ֆիլմի հեղինակը ներկայացնում է Դիքենսի նոր ոչ միանշանակ էկրանավորումը:

  • Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

    Օրենք և փառատոներ. ի՞նչով է իրականում զբաղված «մշակույթի» նախարարությունը

    2 shares
    Կիսվել 1 Tweet 1
  • Թողարկվել է Հայրենական մեծ պատերազմում հաղթանակի 80-ամյակին նվիրված «Պատերազմ և քոչարի» ֆիլմի թրեյլերը

    10 shares
    Կիսվել 4 Tweet 3
  • «Վենոմ 3. վերջին պարը» ֆիլմի առաջին թրեյլերը կարելի է դիտել

    13 shares
    Կիսվել 5 Tweet 3
  • Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը Կաննում քննարկում է համագործակցության հնարավորությունները Իրանի և Հունաստանի հետ

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
  • Հարություն Խաչատրյանի վավերագրական ժառանգությունը Մոսկվայի միջազգային կինոփառատոնի ուշադրության կենտրոնում է

    1 shares
    Կիսվել 0 Tweet 0
You're not logged into Tiktok, please login here
Telegram Facebook Youtube Instagram TikTok Twitter RSS

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է:

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Բան չգտա
View All Result
  • ԼՈՒՐԵՐ
    • Ֆինանսավորում
    • Հեռուստատեսություն
    • Արտադրություն
    • Վարձույթ
    • Ինտերնետ
    • Հարցազրույցներ
    • Ընտրանի
  • ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
  • ՌԵԼԻԶՆԵՐԻ ՑԱՆԿ
  • ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԳՐԱԽՈՍՈՒԹՅՈՒՆ
  • ԼԻԿԿԱՅԱՆ
    • ՊԵՏԱԿ
    • ԿԻՆՈԿԱՏԱԼՈԳ
    • Կինոթատրոններ
    • Կրթություն
    • Բառարան
  • English
  • Русский

ԿինոՊրես © 2019-2025 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների մասնակի կամ ամբողջական օգտագործման ժամանակ հղումը կայքին պարտադիր է: